Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2008, 18:04
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Vorige topic.

Omdat de andere vol was

Mja, paarden <3 Dus. Verder manloos
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2008, 18:25
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ook manloos, maar heb er wel al tijden een op 't oog. Waarover ik pas een errug interessant detail heb gehoord: Meneer heeft nog nooit een vriendin gehad. Ik was in shock en ga zsm een inschrijfformulier aanvragen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 18:35
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
@spekkie; Paarden zijn ook liefde. Ik ga in de meivakantie weer eens rijden, echt supergaaf en superveel zin in. <3 Lekker samen met een vriendin (en begeleider) galloperen door de wijde weiden. Hmmm. *droomt weg*

En verder zijn weekenden echt heel fijn samen. En vrienden die je wiskunde kunnen uitleggen ook! En pokeravondjes met een gezamelijke vriend blijven echt zo fijn. Fijn fijn fijn dus. Alles is fijn.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 19:08
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Donderdag leuk feestje gehad, en met mn huisdiner date mee naar huis gegaan. Was heel gezellig, en hij zei 'ik ga je zeker bellen'. Sure. Zoenen met hem is wel té leuk en lekker en verder hoef ik eigenlijk ook niks van 'm.
Gister weer feestje, en mn ex + nieuwe vriendin waren er en dat was beetje raar. Hij negeerde me maar zat wel de hele tijd te kijken. Wel raar dat je eerst zoo close was en opeens elkaar niet eens meer gedag zegt (nouja hij dan).
Gister met mn stomme dronken hoofd hém gebeld, en hij heeft nog niet terug gebeld.. Het ging vorige week zo goed, hij stuurde lieve smsjes, en ik dacht even echt dat hij veranderd was. Maar dat was maar tijdelijk blijkbaar.
Vanavond weer feestje met mn lieve vriendinnen!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 20:08
Crimson
Crimson is offline
hey ik heb over 2 weken ook een date met een jongen die in delft studeert! er zijn blijkbaar zo weinig vrouwen daar dat ze het elders zoeken
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 20:24
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ken ook een aantal mensen in Delft, en het is echt waar.
Delft heeft een grote nerdie-boy populatie.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 20:46
Verwijderd
@ metal:

@ Morgan: Nou ja, het was voortdurend daten met de bedoeling tot meer.. alleen liep het daar dan niet op uit. In die periodes was ik toch echt niet -alleen- omdat ik dan die persoon vaak zag en daar erg mee bezig was in mijn hoofd. Ik was dan wel "vrijgezel" en reken het wel zo, maar ik was niet "alleen" zeg maar

Ontopic: We hebben gisteren twee katten uit het asiel gehaald, die we vorige week hadden uitgezocht. Stom, maar het voelt als een stapje in de relatie.. omdat we toch samen de verantwoordelijkheid aangaan e.d. En het is helemaal knus en gezellig
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 20:55
Verwijderd
Ik zie m gewoon maandag alweer <3
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 21:05
Verwijderd
Citaat:
@ Morgan: Nou ja, het was voortdurend daten met de bedoeling tot meer.. alleen liep het daar dan niet op uit. In die periodes was ik toch echt niet -alleen- omdat ik dan die persoon vaak zag en daar erg mee bezig was in mijn hoofd. Ik was dan wel "vrijgezel" en reken het wel zo, maar ik was niet "alleen" zeg maar
Hmja, volgens mij doe ik dat momenteel andersom - ik ben niet vrijgezel, maar nog wel 'alleen' den ik
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 21:29
Black Soul
Black Soul is offline
ik weet het niet meer het is allemaal zo moeilijk. ik vind hem echt MEGA-leuk. maarja op deze manier gaat het natuurlijk niet. ik wil hem zien. ik wil hem zo graag zien! maja that's the problem. ik kijk het nog eventjes aan...zie ik geen verbetering dan moet ik het toch echt vergeten. NOuja, het was ook te goed om waar te zijn
__________________
dracula is sexy
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 21:47
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Bah.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 21:47
Verwijderd
(L). Ik vind het allemaal zo leuk!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 22:00
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Gisteren paar oude vrienden tegengekomen, vond het heel gezellig en leuk ^^ Leuke sfeer, leuke muziek, leuke mensen. Het helpt wel om toch wat vrolijker te zijn in deze tentamenperiode. Vooral omdat 1 iemand mij al een tijdje negeerde en ik snapte niet precies waarom maar nu is alles weer prima.
__________________
Addicts of communication..
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 23:08
Verwijderd
Ik heb vandaag zo'n superdag gehad.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 00:44
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Een ex die om de paar dagen of weken sms't en meer lijkt te willen vertellen, maar dat niet doet en ook voor een tijd niet reageert op mijn antwoord, dat is vervelend.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 04:46
Verwijderd
Hmmmm ik realiseer me net voor de zoveelste keer dat ik met m'n ex gewoon geen diepzinnig, uitdagend gesprek kan voeren. Toch jammer, maar we zijn wel gewoon vriendjes zoals voorheen, en dat is wel fijn. Sinds het uit is helemaal geen ruzie, vervelende gevoelens of gekip meer.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 07:46
Mariekje*
Mariekje* is offline
Het blijft super gaan tussen ons, en daar ben ik meer dan gelukkig om
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 11:07
Verwijderd
Er is geen andere plaats waar ik me zo bewust ben van de band die ik heb met de jongens, dan met uitgaan. Heel stom, maar wel waar. Gisteravond was gezellig, goed voor mijn ego.
Een jongen gesproken waar ik drie jaar geleden echt helemaal weg van was, heel raar. Het was leuk om hem weer eens te zien, zeer zeker. Alleen leek zijn vriendin er niet zo blij mee te zijn. Die trut moet zich niet zo aanstellen. Lekker puh. Dat heb ik niet gezegd, maar volgens mij dacht hij er ook zo over.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-04-2008, 11:34
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Wat kan ik toch af en toe een ontzettende zeur zijn bij mijn vriendin ... En toch blijft ze bij me... Ze is dan ook wel heel lief.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 11:47
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
hey ik heb over 2 weken ook een date met een jongen die in delft studeert! er zijn blijkbaar zo weinig vrouwen daar dat ze het elders zoeken
Haha hij zit toch niet bij DSC he?
En @ Trimm Trabb: idd zijn er veel nerdies, maar ook veeel leuke (als je van het type overhemd houdt dan).

En jahoor hij heeft weer gesmst, en weer op zo'n manier dat ik denk 'wat moet ik er mee'. Het smsje begon lief, maar de laatste zin gaat dan toch weer over seks. Hm tsja.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 12:31
Verwijderd
Citaat:
maar de laatste zin gaat dan toch weer over seks. Hm tsja.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 12:37
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En @ Trimm Trabb: idd zijn er veel nerdies, maar ook veeel leuke (als je van het type overhemd houdt dan).
Daar hou ik dus juist níet van. Dan heb ik veel liever een nerdie.
Alleen jammer dat degenen die ik ken allemaal nog thuis bij mammie wonen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 12:40
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Crimson: True! Die gasten moeten het wel elders zoeken, in Delft valt er niet al te veel te vinden, geloof ik...

@ Trimm Trabb: Niets mis met een beetje nerdie En er zijn idd zat leuke figuren daar... Ach ja, tis maar net waar je van houdt

OT: Ik heb net mijn eigen Delft dude de deur uitgezet, hij is vannacht blijven slapen. Het was lief en leuk en onhandig en schattig en grappig en... Anyway, gisteravond nog naar het strand geweest, het blijft fijn, zo'n strandwandeling. Mjah, ik ben helemaal weg van die jongen
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 13:20
Ohmygosh!
Avatar van Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Het is vandaag alweer een maand uit. Gek dat je van elke dag iets van elkaar horen, naar niet meer praten kunt gaan. Ik mis hem en ik wil het loslaten maar ik kan het niet. Ik wil weer gewoon verder zonder verdrietig te zijn maar het gaat niet ofzo. Ik doe alleen maar leuke dingen, gister een megaleuke avond gehad met uitgaan, en dan word ik wakker en dan denk ik oh was hij maar hier. Dag fijn gevoel
__________________
Sorrow drips into your heart through a pinhole, just like a faucet that leaks and there is comfort in the sound.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 13:23
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ach je moet het gewoon positief zien: hij denkt tenminste aan me en vindt de seks met me leuk
Nee ik weet het allemaal ook wel, probleem is alleen dat ik hem echt leuk vind.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2008, 14:38
Verwijderd
Pffff.... Kijk, dat was dan weer niet nodig.

Edit: Toch niet! We gaan een datum prikken en dan ga ik naar hem toe en ik heb er zin innnnnnnn!

Laatst gewijzigd op 06-04-2008 om 15:03.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 15:30
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Het is vandaag alweer een maand uit. Gek dat je van elke dag iets van elkaar horen, naar niet meer praten kunt gaan. Ik mis hem en ik wil het loslaten maar ik kan het niet. Ik wil weer gewoon verder zonder verdrietig te zijn maar het gaat niet ofzo. Ik doe alleen maar leuke dingen, gister een megaleuke avond gehad met uitgaan, en dan word ik wakker en dan denk ik oh was hij maar hier. Dag fijn gevoel
*knuffel*
Ik herken het! Al ben ik nu in mijn verwerking gelukkig weer een stap verder, ik blijf toch tegen dat soms-mis-ik-hem en stiekem-hou-ik-nog-van-hem gevoel aanhikken. Maar dat zal uiteindelijk ook wel weer weggaan. Hoop ik
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 15:46
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Pfff. Nou lekker dan.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 17:05
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Het gaat echt heel goed. We hebben dezelfde toekomstplannen en dat is leuk
8 dagen samen in een piepklein appartementje en 2 nachten in een afgrijselijke bus hebben er niet voor kunnen zorgen dat we ruzie kregen
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 17:08
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Hmja, volgens mij doe ik dat momenteel andersom - ik ben niet vrijgezel, maar nog wel 'alleen' den ik
Dat klinkt niet zo goed?

En hier goed, het hele weekend samen geweest en we gaan zo naar zomerhitte.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 17:28
Nyawa
Afgelopen week ging het niet zo lekker, gisteren allebei een beetje chagrijnig, maar nu is het gelukkig weer helemaal goed. Hij is lief . En ik ben bij mijn oude oppasoma en -opa geweest en het zijn gewoon zulke lieve mensen. Ik moet echt vaker heen gaan .
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 17:28
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Damned, hij slaapt vannacht niet naast me en daar baal ik van. Hij is sexy

En jemig, we zijn pas een paar weken samen, hoe kan dit echt?
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 17:37
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ja, kom nou maar weer eens thuis! Pff.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Ja, kom nou maar weer eens thuis! Pff.
Zometeen raakt ie nog verknocht aan Almere
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 17:59
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Damn, ik hoor net dat een vriend van me beenmergkanker heeft in een aardig vergevorderd stadium.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 18:00
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Zo.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-04-2008, 18:02
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Au, Snoopy. Sterkte.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 18:13
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
wow heftig, sterkte...


ot; goed. te goed.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 18:17
Verwijderd
Weej, kut meid... Sterkte!

ot: Hahaha en ik ben nu al zenuwachtig voor wanneer ik naar hem toe ga wantja, hij is leukleukleuk maar wel ouder en ervarener en stel nou dat ik niet zo leuk ben als dat hij denkt? Hou je mond! Niet zo aanstellen, het is goed zo. Ik ga naar J. toen en ik heb er heel veel zin in.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 18:19
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ja, zeg, ik wil ook weer verliefd worden
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 18:26
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Damn, ik hoor net dat een vriend van me beenmergkanker heeft in een aardig vergevorderd stadium.
Djiezes. Sterkte meis...

@ Spek: Komt ook wel weer

@ SA: Nou ben ik nieuwsgierig! Ga jij es gauw mailen!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 18:28
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Zometeen raakt ie nog verknocht aan Almere

haha nee, hij is er al weer

Vanavond weer lekker hangavond met z'n 4-en nu het nog kan!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 18:45
Verwijderd
Citaat:
@ SA: Nou ben ik nieuwsgierig! Ga jij es gauw mailen!
Komende week. Ik ga een weekendje naar J.! Na beetje moeilijk gedoe vanuit zijn kant, gaan we komende week een datum plannen en ik heb er zin innnnnnn! Hij is lief. <3
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 19:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
@ Snoopy: Damn, wat erg. Sterkte ermee.

ot:
Kreeg gisteren wat aandacht van m'n homies omdat ze hoorden van m'n knokpartijtje. Vooral híj vond het wel heel erg en die support vind ik erg fijn. Aankomende vrijdag zie ik ze weer en daar ben ik wel blij mee, want het zijn lieverds. Ik hoop dat ik weer een keertje heel erg dronken met 'm kan worden. <3
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 21:39
knir
Avatar van knir
knir is offline
echt, wat een kutdag. maar goed, dat heet dan karma denk ik.
__________________
i am not a nugget
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 22:43
niña
Avatar van niña
niña is offline
We zijn leuk samen en eten bij mijn ouders was leuk en samen hond uitlaten was leuk en yatta! ^__^
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 22:47
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Aargh, waarom komt hij met dat soort leuke spontane voorstellen als ik vast zit aan mijn school. Ik was zó graag meegegaan... maar ik kan niet niet-verstandig doen, of althans niet goed en eigenlijk had ik al het hele weekend niet-verstandig gedaan, dus ik moest echt even doorblokken.
Maar verdomme... zometeen verliest hij weer zijn interesse omdat ik nooit spontaan dingen kan doen en ik vind het ook zo leuk dat hij míj meevraagt... en ik wilde dat al heel lang weer eens doen, want volgens mij was vorige zomer de laatste keer dat ik dat heb gedaan...
Aargh!!! Nou ik houd maar vast aan dat over een anderhalve maand mijn examens voorbij zijn (goddammit ik moet maar gauw beginnen) en ik dan alle tijd heb om spontaan leuke dingen te doen. Als hij dan nog interesse heeft.

Ik moet dit ook helemaal niet zo leuk vinden als dat ik het vind. Het was over right?
(yeah right)
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 23:11
Verwijderd
Gewéldig. Vanmorgen kregen we ontbijt op bed van mn moeder - waarschijnlijk wilde ze weten of we nog leefden, haha ;x Maar jaa <3 Vannacht tot 2 uur liggen kletsen enzo, en woeiii. Woensdag ga ik hem verrassen
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 23:57
Ohmygosh!
Avatar van Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Citaat:
*knuffel*
Ik herken het! Al ben ik nu in mijn verwerking gelukkig weer een stap verder, ik blijf toch tegen dat soms-mis-ik-hem en stiekem-hou-ik-nog-van-hem gevoel aanhikken. Maar dat zal uiteindelijk ook wel weer weggaan. Hoop ik
Hmm, het komt vast goed met ons

Knuffel aan snoopy!

OT: Toch verdrietig, ook al heb ik toch leuke dingen gedaan vandaag. Dan lees ik weer een berichtje van een meisje bij hem. Dat meisje was altijd al teveel met hem bezig. Het klopt nog steeds niet en er zijn gewoon allemaal kleine dingetjes die mij erop wijzen dat zij te maken heeft met het einde van mijn relatie. Verder heb ik het nog steeds zo gehad. Heeft er niemand tips om het af te kunnen sluiten? Afleiding helpt wel, maar dat is alleen maar uitstellen.
__________________
Sorrow drips into your heart through a pinhole, just like a faucet that leaks and there is comfort in the sound.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 00:35
Verwijderd
Citaat:
Hmm, het komt vast goed met ons

Knuffel aan snoopy!

OT: Toch verdrietig, ook al heb ik toch leuke dingen gedaan vandaag. Dan lees ik weer een berichtje van een meisje bij hem. Dat meisje was altijd al teveel met hem bezig. Het klopt nog steeds niet en er zijn gewoon allemaal kleine dingetjes die mij erop wijzen dat zij te maken heeft met het einde van mijn relatie. Verder heb ik het nog steeds zo gehad. Heeft er niemand tips om het af te kunnen sluiten? Afleiding helpt wel, maar dat is alleen maar uitstellen.
Als je echt sterke aanwijzingen hebt dat dat meisje er iets mee te maken heeft, dan zou ik je ex-vriendje daarmee confronteren. Maar ik zou het niet doen als je het alleen maar dénkt. Verder: probeer geen contact met hem te hebben of dingen te doen die je aan hem doen denken. Doe leuke dingen en bouw je leven weer op rondom de dingen die je leuk vindt (vrienden, sport, etc.). Klinkt makkelijk, is het niet, maar het heeft gewoon tijd nodig Knuffel en veel succes

En knuffel @ Snoopy, wat kut zeg! Veel sterkte!

Ontopic: volgens mij is zijn vriendin afgelopen weekend voor een aantal maanden naar het buitenland vertrokken voor stage, dus ik heb al een weddenschap lopen met vriendinnetjes dat hij voor het einde van volgende week aan de telefoon hangt om af te spreken. Ik vind het niet erg, als hij maar geen dingen gaat proberen. Want één bezette kerel is al meer dan genoeg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16.