Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2009, 13:31
Siemm
Siemm is offline
Ik heb een Grooot prrobleem
laatst had k msn 9.0 verwijderd omdat ik msn plus wou.
maar volgens mij heb ik iets te veel verwijderd want ik kan nu geen 1 msn meer downloaden, bij msn 7.0 7.5 en 8.0 zeggen ze dat ik al een nieuwere versie op me com heb staan. bij msn plus staat dat ik eerst msn 8.0 en 8.5 moet downloaden.. ik snap er niks meer van .. en bij (start, instellingen, configuratieschrem, software) daar staat geen Messenger live ofsoo.. Wie weet wat ik hier aan kan doen .. wat ik snap er niks meer van ..
En k wil me msn terug :$
Please wie kan me helpen ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2009, 14:00
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Dat mocht gewoon in een eigen topic. Je kan altijd proberen MSN 9 opnieuw te installeren en direct weer te verwijderen, misschien dat hij dan wel werkt. En op http://www.smashingdownloads.com/200...ll-msn-beta-9/ kan je misschien ook iets vinden dat wat helpt?

Volgens mij komt je probleem er gewoon op neer dat er in het register nog ergens staat dat er MSN 9 geïnstalleerd geweest was, en dat hij daarom niet meer wilt een oudere installeren. Je kan dat manueel ook weghalen, maar daarvoor weet je best genoeg af van het register (als je in het register iets echt verkeerds doet, zit je in grotere problemen dan wat je nu hebt).

En tot slot, misschien iets dat werkt: sommige installers hebben een force-flag voor het installeren (dat is de installer opstarten vanuit de DOS-prompt met bv. /force of /f of iets dergelijks achter; ik weet echter niet of die van MSN dat ook heeft).
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 19:20
Siemm
Siemm is offline
Ik kan geen een msn meer dowloaden,, had msn 9.0 verwijderd omdat ik een andere wou maar ik ben bang dat ik te veel heb verwijderd.
Want als ik 7.0, t/m 8.5 download zegt ie dat ik een nieuwere versie als der op heb staan .. en bij sommige krijg ikook een foutmelding ,, foutcode 1603 dacht ik.. geen 1 msn kan k downloaden.. dus ik weet neit wat ik moet doen
Wie kan mij helpen ?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 19:41
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Je kan ook steeds proberen zoeken op "MSN error code 1603", soms komen daar ook oplossingen uit (ik heb al gelezen dat je de map van Messenger moet verwijderen uit C:\Program Files en proberen opnieuw te installeren, en er zijn ook iets ingewikkeldere methodes die voor oudere versies gebruikt werden). Ik weet natuurlijk niet in hoeverre ze ook echt werken.
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 20:03
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Siemm, je kan ook als tijdelijke oplossing ook een andere programma gebruiken om op het msn netwerk in te kunnen loggen en te chatten. Dit kan bijvoorbeeld met pidgin, miranda, trillian, enz,
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 21:00
Verwijderd
Of ebuddy bijvoorbeeld


Misschien:
Configuratiescherm -> Software
Als hij daar in staat moet je dat verwijderen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 06:23
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Hier vind je nog een lijstje met mogelijke oplossingen.
Lukt dat niet, kijk dan daar verder.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 09:45
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Als je via configuratiescherm en programma's of software zoekt naar de geïnstalleerde programma's, staat hij daar dan ook niet nog tussen?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2009, 17:47
Siemm
Siemm is offline
Nee bij software staat niks meer.. en als ik msn 9.0 download staat al dat ik hem heb maar k kan hem niet vinden.
En in C:\Program Files en dan de map Messenger, iemand zei dat ik die moest verwijderen .. maar als ik hem wil verwijderen staat dat een programma in gebruik is en dat ik die moet sluiten ,, maar ik heb dan helemaal niks aan staan geen internet sites helemaal niks ..
Dus k snap het niet,, ik moet iets vaags hebben gedaan dat ik nu niks meer kan vinden en dat niks het meer doet!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2009, 21:50
sainty
Avatar van sainty
sainty is offline
Citaat:
Nee bij software staat niks meer.. en als ik msn 9.0 download staat al dat ik hem heb maar k kan hem niet vinden.
En in C:\Program Files en dan de map Messenger, iemand zei dat ik die moest verwijderen .. maar als ik hem wil verwijderen staat dat een programma in gebruik is en dat ik die moet sluiten ,, maar ik heb dan helemaal niks aan staan geen internet sites helemaal niks ..
Dus k snap het niet,, ik moet iets vaags hebben gedaan dat ik nu niks meer kan vinden en dat niks het meer doet!
Kijk eens bij taakbeheer-->processen of daar iets van msn of messenger bij staat.
__________________
"Get down here and see how much you like it. There's room for one more, it's a fuckin' party down here."
Met citaat reageren
Oud 31-01-2009, 19:34
Siemm
Siemm is offline
Ik heb daar gekeken en het is me gelukt om die map te verwijderen .. maar nu heb k geen mappen meer met messeger enzo.
maar tog als k msn 9.0 download zegt ie dat ik hem al heb dus er meot tog nog ergens iets zitten. (denk ik)
Met citaat reageren
Oud 31-01-2009, 20:02
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Probeer ZapMessenger eens, dat zou ervoor moeten zorgen dat MSN 9.0 compleet van je systeem wordt gegooid en je weer een oudere versie kan installeren.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2009, 20:23
Siemm
Siemm is offline
k heb het geprobeerdmaar hij blijft maar laden enzoo.
er staat dat het een paar minuten duurd maar bij mij duurd het ondertussen al een uur
Met citaat reageren
Oud 03-02-2009, 20:37
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Ik las laatst ergens dat MSN 9.0 bij Configuratiescherm/Software niet onder de naam 'Windows Live Messenger' te vinden is, maar onder 'Windows Live Essentials'. Daar al naar gekeken?
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2009, 15:39
gertie1994
gertie1994 is offline
als het niet lukt msn dan gwn bij ebuddy.com
Met citaat reageren
Oud 05-03-2009, 18:14
Yeah_Jeroen
Avatar van Yeah_Jeroen
Yeah_Jeroen is offline
Verwijder 'Windows Live Essentials' dat is hem wat m@rco al zei dus
Met citaat reageren
Oud 08-03-2009, 12:21
Verwijderd
Jongens, een andere MSN client aanraden is toch geen oplossing
Met citaat reageren
Oud 08-03-2009, 13:09
mueslireep
Avatar van mueslireep
mueslireep is offline
is dit niet een typisch geval van registery afval? :\ misschien helpt het om het register op te schonen? systeem herstel??
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-03-2009, 18:38
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
Jongens, een andere MSN client aanraden is toch geen oplossing
Ik zie niet waarom dat geen oplossing is? MSN gaat om de verbinding met je vrienden, niet om 'he, kijk, ik heb die of die versie van MSN Messenger (Live Messenger, Windows Messenger, whatsoever)'. Ik gebruik zelf al twee jaar uitsluitend Pidgin om verbinding te leggen met MSN; dus ik zie eigenlijk je probleem niet, als je MSN gebruikt voor wat simpel chatten.

En tuurlijk is dit een geval van resterende brokjes in het register of in bepaalde bestanden, en die zullen uiteindelijk wel op te sporen zijn, maar daar spendeer je vaak ook meer dan genoeg tijd aan (met wat kennis moet het wel mogelijk zijn uit de installer te leren waarop hij vastloopt). Ik zou in dergelijk geval zelf ook gewoon de luie oplossing kiezen een een programma installeren dat wel zijn dependencies op orde heeft of zorgt dat ze op orde geraken.
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 08-03-2009, 18:53
mueslireep
Avatar van mueslireep
mueslireep is offline
Citaat:
Ik zie niet waarom dat geen oplossing is? MSN gaat om de verbinding met je vrienden, niet om 'he, kijk, ik heb die of die versie van MSN Messenger (Live Messenger, Windows Messenger, whatsoever)'. Ik gebruik zelf al twee jaar uitsluitend Pidgin om verbinding te leggen met MSN; dus ik zie eigenlijk je probleem niet, als je MSN gebruikt voor wat simpel chatten.

En tuurlijk is dit een geval van resterende brokjes in het register of in bepaalde bestanden, en die zullen uiteindelijk wel op te sporen zijn, maar daar spendeer je vaak ook meer dan genoeg tijd aan (met wat kennis moet het wel mogelijk zijn uit de installer te leren waarop hij vastloopt). Ik zou in dergelijk geval zelf ook gewoon de luie oplossing kiezen een een programma installeren dat wel zijn dependencies op orde heeft of zorgt dat ze op orde geraken.
in welk tijdperk leef jij? daar hebben we tegenwoordig gratis programmatjes voor om er maar 1 te noemen, ccleaner? (a) en ik denk ook niet dat je met een andere client het probleem oploast, misschien kun je dan wel op msn maar dan draai je alleen om het probleem om en je lost het niet op. ik wil niet zonder msn bijvoorbeld omdat ik de interface van msn veel te lekker vind om nog maar te zwijgen van de extra functies en addons die msg plus bied en sinds kort de nieuwe versie van msg discovery om het echt af te maken. dat heeft pigin niet right?

edit: daarbij vind ik het een beetje gay klinken als je zegt: ik gebruik pigin
Met citaat reageren
Oud 08-03-2009, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Ik zie niet waarom dat geen oplossing is? MSN gaat om de verbinding met je vrienden, niet om 'he, kijk, ik heb die of die versie van MSN Messenger (Live Messenger, Windows Messenger, whatsoever)'. Ik gebruik zelf al twee jaar uitsluitend Pidgin om verbinding te leggen met MSN; dus ik zie eigenlijk je probleem niet, als je MSN gebruikt voor wat simpel chatten.
Omdat het niet de oplossing voor het probleem is, maar een workaround. Op het moment dat ik op de zaak een probleem met GroupWise Messenger heb, dan kan ik toch niet bij mijn baas aankomen met de mededeling "Ja, weet je, we gaan maar gewoon Lotus Sametime gebruiken." Dat zou mijn ontslag betekenen. En ik weet dat het niet de mooiste vergelijking is, maar het klopt wel. Door een andere client aan te raden is het probleem niet opgelost en sudderen er dus nog errors op de achtergrond.

Citaat:
En tuurlijk is dit een geval van resterende brokjes in het register of in bepaalde bestanden, en die zullen uiteindelijk wel op te sporen zijn, maar daar spendeer je vaak ook meer dan genoeg tijd aan (met wat kennis moet het wel mogelijk zijn uit de installer te leren waarop hij vastloopt). Ik zou in dergelijk geval zelf ook gewoon de luie oplossing kiezen een een programma installeren dat wel zijn dependencies op orde heeft of zorgt dat ze op orde geraken.
Er is niet mis met de installer van WLM. Keurig MSI. Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat er installatieproblemen zijn. Ik zou graag de Eventlogs zien van dit geval om te kunnen kijken waar het op hangt.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2009, 21:36
mueslireep
Avatar van mueslireep
mueslireep is offline
Citaat:
Er is niet mis met de installer van WLM. Keurig MSI. Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat er installatieproblemen zijn. Ik zou graag de Eventlogs zien van dit geval om te kunnen kijken waar het op hangt.
zozo doe maar slim 8)
Met citaat reageren
Oud 08-03-2009, 22:05
Verwijderd
Citaat:
zozo doe maar slim 8)
Ik ben InstallShield AdminStudio gecertificeerd dus ik weet wel een beetje waar ik over praat ja
Met citaat reageren
Oud 10-03-2009, 07:45
mueslireep
Avatar van mueslireep
mueslireep is offline
Citaat:
Ik ben InstallShield AdminStudio gecertificeerd dus ik weet wel een beetje waar ik over praat ja
zozo gecertificeerd nogwel... he ik zal je ff uit je droom halen, dit is niet installshield adminstudio
Met citaat reageren
Oud 10-03-2009, 08:49
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Ontopic graag!
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2009, 14:05
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
in welk tijdperk leef jij? daar hebben we tegenwoordig gratis programmatjes voor om er maar 1 te noemen, ccleaner? (a) en ik denk ook niet dat je met een andere client het probleem oploast, misschien kun je dan wel op msn maar dan draai je alleen om het probleem om en je lost het niet op. ik wil niet zonder msn bijvoorbeld omdat ik de interface van msn veel te lekker vind om nog maar te zwijgen van de extra functies en addons die msg plus bied en sinds kort de nieuwe versie van msg discovery om het echt af te maken. dat heeft pigin niet right?

edit: daarbij vind ik het een beetje gay klinken als je zegt: ik gebruik pigin
Ik heb nog nooit dergelijk probleem zien opgelost worden met CCleaner, om eerlijk te zijn (en ik heb in het verleden ook meer dan genoeg alternatieven daarvoor gebruikt).

Met een alternatieve client los je niet op dat je MSN Messenger terugkrijgt, maar je kan wel op het MSN netwerk, wat in mijn ogen het uiteindelijke doel is. Dat zo veel mensen blind staren op die MS-producten, vind ik verwaarloosbaar. Het is natuurlijk maar wat je van features wilt: er zijn voor Pidgin features beschikbaar die Microsoft (MSN Messenger) en Patchou (MsgPlus) allebei niet bieden.

Citaat:
Omdat het niet de oplossing voor het probleem is, maar een workaround. Op het moment dat ik op de zaak een probleem met GroupWise Messenger heb, dan kan ik toch niet bij mijn baas aankomen met de mededeling "Ja, weet je, we gaan maar gewoon Lotus Sametime gebruiken." Dat zou mijn ontslag betekenen. En ik weet dat het niet de mooiste vergelijking is, maar het klopt wel. Door een andere client aan te raden is het probleem niet opgelost en sudderen er dus nog errors op de achtergrond.

Er is niet mis met de installer van WLM. Keurig MSI. Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat er installatieproblemen zijn. Ik zou graag de Eventlogs zien van dit geval om te kunnen kijken waar het op hangt.
Tuurlijk is het een workaround, maar je kan wel communiceren met andere mensen over het MSN netwerk. De Messengers die jij aanhaalt zijn volgens mij per design incompatibel, dus gaat je vergelijking niet op (en in bedrijfsomgeving spelen er ook zo veel meer factoren, dat je moeilijk kan gaan vergelijken). Thuis beslis je zelf wat je wel/niet gebruikt, in een bedrijf/school/... heb je het maar te doen met wat er is, of te klagen en te hopen dat er verandering in gaat komen.

Ik hoor in ieder geval bij elke nieuwe (gelekte) beta-versie van MSN dat er problemen zijn, met de echte releases is er inderdaad minder vaak last te ondervinden. Maar dit probleem lijkt me toch wel installergerelateerd: een nieuwe versie installeert niet, de oude wilt niet weg (dus ze controleren op andere factoren, waarvan er enkele inconsistent al dan niet verwijderd zijn geweest). Ik zeg daarmee niet dat MSI-installers onbetrouwbaar zijn, maar dat er toch wel in de installers van MSN ergens iets niet helemaal juist zit (fouten zijn nu eenmaal menselijk).
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 10-03-2009, 15:27
Verwijderd
Goed, het zal wel. Met die insteek kom je vast ver
Met citaat reageren
Oud 10-03-2009, 20:36
mueslireep
Avatar van mueslireep
mueslireep is offline
[QUOTE=ILUsion;28988251]Ik heb nog nooit dergelijk probleem zien opgelost worden met CCleaner, om eerlijk te zijn (en ik heb in het verleden ook meer dan genoeg alternatieven daarvoor gebruikt).

Met een alternatieve client los je niet op dat je MSN Messenger terugkrijgt, maar je kan wel op het MSN netwerk, wat in mijn ogen het uiteindelijke doel is. Dat zo veel mensen blind staren op die MS-producten, vind ik verwaarloosbaar. Het is natuurlijk maar wat je van features wilt: er zijn voor Pidgin features beschikbaar die Microsoft (MSN Messenger) en Patchou (MsgPlus) allebei niet bieden.
/QUOTE]
ik heb geen FLAUW idee over wat voor functies je het nu hebt en dat weegt niet op tegen de enorme hoeveelheid functies die je met msg plus kunt bereiken, immers blijft een feit dan een grote meerderheid M$ gebruikt in plaats van een vaag programmaatje "duif".
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Web] Een fotopagina op je site maken??
kussie van Michelle
25 31-08-2005 15:09
Software & Hardware msn
madyliefje
1 20-05-2005 10:23
Werk, Geld & Recht Eigen bedrijfje
rick1000
176 19-06-2004 19:36
Software & Hardware MSN Messenger
dafelix
498 15-04-2004 08:31
Software & Hardware [ADSL] Is het nou allemaal waar?
ice-dive
53 09-12-2003 14:24
Software & Hardware wat is het verschil tussen WINDOWS Messenger en MSN Messenger??
ratjas
3 25-07-2003 13:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23.