Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2010, 21:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, dat zei hij dus ook. Maar na een 'ga jij lekker zelf met een ander ' heb ik daar ook vrij weinig zin in, sowieso omdat het mijn verjaardagscadeautje voor hem was en ik nu toevallig de kaartjes nog thuis heb liggen. Jammer van de kaartjes, maar dan gaat er maar gewoon niemand.
ja wat stom dat hij dan niet eens alsnog blij is dat je aan zijn verjaardag hebt gedacht enzo.
Advertentie
Oud 09-05-2010, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Dan was er dus überhaupt geen probleem.
Nou weet ik niet hoe ontzettend veel vrienden jij hebt, maar je praat echt poep
Oud 09-05-2010, 21:39
Verwijderd
Citaat:
ja wat stom dat hij dan niet eens alsnog blij is dat je aan zijn verjaardag hebt gedacht enzo.
Ja, maar die verjaardag was in februari hè (de dag voor de beruchte vakantie op Terschelling ). De voorstelling die ik hem toen cadeau heb gedaan is alleen morgen.
Oud 09-05-2010, 21:39
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Wat een treurigheid dit topic!
__________________
Yoloswag 420
Oud 09-05-2010, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Wat kut zeg!
Mensen die zo tegen je doen zijn geen vrienden.

Ik heb er ook zo een, die mij haar 'beste vriendin' noemde. Ze belde me alleen maar als ze niks te doen had of zich zielig en alleen voelde. En toen ik daar wat van zei, toen ze me voor de 40e keer die dag belde en ook nog huilend omdat haar vriendje al 3 jaar een lul is, moest ik niet zo onaardig doen omdat zij mij nooit zo zou behandelen. Sindsdien hebben we niet meer gesproken, papt zij aan met mijn exvriendje, terwijl ze weet hoe gevoelig dat ligt (die persoon in kwestie) en terwijl ze hem tot een paar weken geleden niet eens aardig vond omdat hij mij slecht had behandeld een paar jaar terug, en probeert ze aan te pappen met een hele goede vriendin van me die ze 1 keer heeft gezien (ook een gevoelig punt van me, maar zij is gelukkig slim genoeg om dat mens te doorzien). Wat een lange zin
Maar goed, dan zet ze foto's met hun heel opvallend op haar hyves, zodat ik wel MOET zien hoe goed zij het kan vinden met mijn vrienden.
Ik weet dat ik niks moet zeggen, maar het enige wat ik wil, is zeggen wat ik daar nou van vind. Maar, zoals ik zei, mensen die je zo behandelen, zijn geen vrienden.
Klinkt als een vriendin van mijn moeder, die belt ook altijd alleen maar als ze in de shit zit. En ze heeft ook een keer aangepapt met mijn vader, heb ik begrepen.
Oud 09-05-2010, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Dan was er dus überhaupt geen probleem.
Soms ben je echt schattig naïef op sociaal gebied.
Oud 09-05-2010, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Maar ze had nog geen genoeg van hem, ze had alleen genoeg van bepaalde onredelijke gedragingen.
En voor mezelf spreken doe ik precies hetzelfde als jij hoor, als ik iemand niet meer zie zitten is het finito. Helaas ligt het in de meeste gevallen niet zo simpel, goede vrienden e.d. zijn niet voor niks goede vrienden, die zie je niet ''ineens'' helemaal niet meer zitten.
Precies.
Bij sommige mensen ligt dat wat makkelijker, daar is het inderdaad wat sneller gewoon klaar.
Oud 09-05-2010, 21:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, maar die verjaardag was in februari hè (de dag voor de beruchte vakantie op Terschelling ). De voorstelling die ik hem toen cadeau heb gedaan is alleen morgen.
oh pf. Kun je nog een vriendin of zusje of moeder blijmaken met de kaartjes anders?
En sterkte verder
Oud 09-05-2010, 21:41
Verwijderd
Citaat:
oh pf. Kun je nog een vriendin of zusje of moeder blijmaken met de kaartjes anders?
En sterkte verder
Ja, daar kan ik evt. ook eens over nadenken.
Ik ga zo maar eens kijken of mijn favoriete huisgenootje thuis is. Dan ga ik daar wel uithuilen
Oud 09-05-2010, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Nou weet ik niet hoe ontzettend veel vrienden jij hebt, maar je praat echt poep
Twee. Vrouwelijke "gewone" vriendinnen heb ik nooit gehad, eerlijkheid wordt door vrouwen meestal niet op prijs gesteld.
Oud 09-05-2010, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Twee. Vrouwelijke "gewone" vriendinnen heb ik nooit gehad, eerlijkheid wordt door vrouwen meestal niet op prijs gesteld.

Meestal juist wel. Mèn, wáren die mannen in mijn omgeving maar eens gewoon écht eerlijk.
(en daarmee bedoel ik zowel eerlijk over mijn tekortkomingen als over die van zichzelf)
Oud 09-05-2010, 21:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zo, dat is ook wel een behoorlijk kutverhaal zeg Bah.
Wat zijn er toch nare mensen op de wereld
Als ik het zo hoor, kunnen ze allebei gewoon de waarheid niet aan. Voelen ze zich aangevallen en dan worden ze gemeen

En ik vind dat je gewoon een leuke vriend(in) mee moet nemen naar die show en hem lekker in de stront moet laten zakken! Jij verdient dit soort bullshit niet, dus neem je vriendin/moeder/oma/whatever mee en vergeet het!

Optie 2 is een rochel in zijn gezicht planten, maar ik denk altijd maar: Jij bent mijn goddelijke rochel niet eens waard
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-05-2010, 21:42
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, daar kan ik evt. ook eens over nadenken.
Ik ga zo maar eens kijken of mijn favoriete huisgenootje thuis is. Dan ga ik daar wel uithuilen
goedzo *bak B&J opstuur*
huilen mag
Oud 09-05-2010, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Als ik het zo hoor, kunnen ze allebei gewoon de waarheid niet aan. Voelen ze zich aangevallen en dan worden ze gemeen

En ik vind dat je gewoon een leuke vriend(in) mee moet nemen naar die show en hem lekker in de stront moet laten zakken! Jij verdient dit soort bullshit niet, dus neem je vriendin/moeder/oma/whatever mee en vergeet het!

Optie 2 is een rochel in zijn gezicht planten, maar ik denk altijd maar: Jij bent mijn goddelijke rochel niet eens waard
om die laatste opmerking
Oud 09-05-2010, 21:43
Verwijderd
Citaat:

Meestal juist wel. Mèn, wáren die mannen in mijn omgeving maar eens gewoon écht eerlijk.
(en daarmee bedoel ik zowel eerlijk over mijn tekortkomingen als over die van zichzelf)
Nee. Eerlijkheid en botheid zijn twee zijden van dezelfde medaille.
Oud 09-05-2010, 21:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Klinkt als een vriendin van mijn moeder, die belt ook altijd alleen maar als ze in de shit zit. En ze heeft ook een keer aangepapt met mijn vader, heb ik begrepen.
En ze heet ook Anastasyia?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-05-2010, 21:43
Verwijderd
Citaat:
goedzo *bak B&J opstuur*
huilen mag
Oh ja, die bak B&J, die had ik nog tegoed. Van een zekere huisgenoot.
Oud 09-05-2010, 21:44
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik heb eigenlijk nooit echt ruzie met vrienden
__________________
Yoloswag 420
Oud 09-05-2010, 21:44
Verwijderd
Citaat:

Meestal juist wel. Mèn, wáren die mannen in mijn omgeving maar eens gewoon écht eerlijk.
(en daarmee bedoel ik zowel eerlijk over mijn tekortkomingen als over die van zichzelf)
Inderdaad zeg. Als ik me ergens aan heb geërgerd op het gebied van mannen de afgelopen jaren is het wel aan hun onvermogen om gewoon te zeggen waar het op staat.
Oud 09-05-2010, 21:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh ja, die bak B&J, die had ik nog tegoed. Van een zekere huisgenoot.
ha


Over toetjes gesproken, ik ga ook eens wat lekkers pakken en een film kijken! Dag lieverds!
Oud 09-05-2010, 21:44
Verwijderd
Citaat:
En ze heet ook Anastasyia?
Nee, Brigitte.
Oud 09-05-2010, 21:45
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Vrouwelijke "gewone" vriendinnen heb ik nooit gehad, eerlijkheid wordt door vrouwen meestal niet op prijs gesteld.
True.
__________________
Yoloswag 420
Oud 09-05-2010, 21:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
om die laatste opmerking
Ja maar, zo moet je wel denken iemand die jou zo achterlijk behandeld, is het meest vernederende niet eens waard (want dat vind ik van in iemands bek spugen).

Ik blijf erbij dat je gewoon lekker moet gaan! Neem zometeen een bad met een lekker badoliedingetje en kaarsjes enzo, laat alles even van je afglijden, bel een vriendin en ga verdorie een leuke avond hebben!
Welke cabaretier is het eigenlijk?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-05-2010, 21:46
Verwijderd
Citaat:
True.
Niet dus. Of ben ik dan werkelijk zo'n rare vrouw?
Oud 09-05-2010, 21:47
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Want kom op als je tegen een vrouw zegt: "soms ben je best wel een irritante zeur''. Ik betwijfel of merendeel van de vrouwen daarop reageert met: "Hee! je hebt eigenlijk wel gelijk!''
__________________
Yoloswag 420
Oud 09-05-2010, 21:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh ja, die bak B&J, die had ik nog tegoed. Van een zekere huisgenoot.
Omg, heb je die nog steeds niet terug? oke, die persoon verdient wel een rochel
Citaat:
Ik heb eigenlijk nooit echt ruzie met vrienden
Mannen zijn ook minder gecompliceerd onder elkaar. Volgens mij
Citaat:
Nee, Brigitte.
Potato, potato
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-05-2010, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Niet dus. Of ben ik dan werkelijk zo'n rare vrouw?
Misschien denk je bij die eerlijke mannen "wat een botte lul!" en heb je er daarna niet zo veel meer mee te maken.
Oud 09-05-2010, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Twee. Vrouwelijke "gewone" vriendinnen heb ik nooit gehad, eerlijkheid wordt door vrouwen meestal niet op prijs gesteld.
ow, had juist vriendinnen en eerlijk zijn was beter, ook het mooie eraan.
Oud 09-05-2010, 21:48
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Niet dus. Of ben ik dan werkelijk zo'n rare vrouw?
Er staat toch ''meestal''
__________________
Yoloswag 420
Oud 09-05-2010, 21:48
Verwijderd
Hm, huisgenoot is niet thuis.
Op zulke momenten mis ik ook echt m'n zusje. Die kent die jongen heel goed en die is/was ook wel redelijk dol op hem. Ze kan in elk geval redelijk objectief over hem praten. En vaak is ze het met me eens, maar ze zegt het ook eerlijk als ze het met hem eens is.
Oud 09-05-2010, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Want kom op als je tegen een vrouw zegt: "soms ben je best wel een irritante zeur''. Ik betwijfel of merendeel van de vrouwen daarop reageert met: "Hee! je hebt eigenlijk wel gelijk!''
Dan zeg ik: ik ben de laatste om dat te ontkennen! + Weet je ook hoe het komt?
Oud 09-05-2010, 21:49
Verwijderd
Citaat:
True.

Hoe krijg je het toch weer voor elkaar, ik kan niet anders dan je facepalmen de laatste tijd.
Oud 09-05-2010, 21:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Want kom op als je tegen een vrouw zegt: "soms ben je best wel een irritante zeur''. Ik betwijfel of merendeel van de vrouwen daarop reageert met: "Hee! je hebt eigenlijk wel gelijk!''
Ik zou zeggen: Je moeder is een irritante zeur
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-05-2010, 21:49
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:

Mannen zijn ook minder gecompliceerd onder elkaar. Volgens mij
Dat valt reuze mee hoor!
__________________
Yoloswag 420
Oud 09-05-2010, 21:49
Verwijderd
*iedereen een dikke knuffel geeft*
Oud 09-05-2010, 21:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hm, huisgenoot is niet thuis.
Op zulke momenten mis ik ook echt m'n zusje. Die kent die jongen heel goed en die is/was ook wel redelijk dol op hem. Ze kan in elk geval redelijk objectief over hem praten. En vaak is ze het met me eens, maar ze zegt het ook eerlijk als ze het met hem eens is.
Bel haar? Zussen snappen je meestal beter dan anderen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-05-2010, 21:50
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:

Hoe krijg je het toch weer voor elkaar, ik kan niet anders dan je facepalmen de laatste tijd.
Het is een gave.
__________________
Yoloswag 420
Oud 09-05-2010, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Misschien denk je bij die eerlijke mannen "wat een botte lul!" en heb je er daarna niet zo veel meer mee te maken.
Eh, nee. Jeetje wanneer houd je eens op alles en iedereen vanuit je eigen referentiekader te verklaren?
Oud 09-05-2010, 21:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat valt reuze mee hoor!
Oh, vertel? In mijn hoofd is het voetbal, lekkere wijven en neuken

Ik kan er ook heel erg naast zitten, dat jullie diepgaande gesprekken hebben over de zin van het leven en wat er in ons universum is
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-05-2010, 21:52
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Dan zeg ik: ik ben de laatste om dat te ontkennen! + Weet je ook hoe het komt?
Dat vindt ik dus een gewone reactie daarop Maar helaas reageert niet iedereen zo.
__________________
Yoloswag 420
Oud 09-05-2010, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Eh, nee. Jeetje wanneer houd je eens op alles en iedereen vanuit je eigen referentiekader te verklaren?
Iedereen verklaart alles vanuit zijn eigen referentiekader, het is het enige kader dat je hebt.

De niet-eerlijke mannen hebben doorgaans een wat meer vlotte babbel.
Oud 09-05-2010, 21:55
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Oh, vertel? In mijn hoofd is het voetbal, lekkere wijven en neuken

Ik kan er ook heel erg naast zitten, dat jullie diepgaande gesprekken hebben over de zin van het leven en wat er in ons universum is
Och als voorbeeld heb ik al meerdere malen een vriend over de vloer gehad die radeloos was hoe hij nu verder moest met zijn vriendin (veeul te lang verhaal en niet relevant)

En ja we filosoferen wel regelmatig op het werk en af en toe ook bij iemand thuis
__________________
Yoloswag 420
Oud 09-05-2010, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Iedereen verklaart alles vanuit zijn eigen referentiekader, het is het enige kader dat je hebt.
Maar jij doet alsof het jouwe HET referentiekader is.
Oud 09-05-2010, 21:56
Verwijderd
ik heb zowaar een zeer productieve avond gehad na een werkdag van 9 uur ook nog 4 uur hard gestudeerd. Ik kan het weer! *dans*
Oud 09-05-2010, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Maar jij doet alsof het jouwe HET referentiekader is.
Uiteraard, ik kan moeilijk extra referentiekaders erbij verzinnen.
Oud 09-05-2010, 21:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Och als voorbeeld heb ik al meerdere malen een vriend over de vloer gehad die radeloos was hoe hij nu verder moest met zijn vriendin (veeul te lang verhaal en niet relevant)

En ja we filosoferen wel regelmatig op het werk en af en toe ook bij iemand thuis
Wauw. Ik sta wel een beetje perplex Niet over het relatieadvies, maar over het filosoferen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-05-2010, 22:00
Verwijderd
Citaat:
ik heb zowaar een zeer productieve avond gehad na een werkdag van 9 uur ook nog 4 uur hard gestudeerd. Ik kan het weer! *dans*
Wow!

Citaat:
Uiteraard, ik kan moeilijk extra referentiekaders erbij verzinnen.
Dan druk ik me verkeerd uit. Ik vind het, zeker vanavond, irritant dat je er vanuit gaat/lijkt te gaan dat jou idee van in dit geval mannen/vrouwen en eerlijkheid is hoe het is, terwijl je nou niet een bepaald representatief persoon bent wat betreft sociale omgang en voor zover ik kan bepalen ook niet wat betreft mensenkennis.
Oud 09-05-2010, 22:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Even iets heel anders en gezelligs: The Baseballs zijn dus echt geniaal
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-05-2010, 22:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik lees nu dat ze duits zijn ik trek het aan ofzo.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-05-2010, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Wow!

Dan druk ik me verkeerd uit. Ik vind het, zeker vanavond, irritant dat je er vanuit gaat/lijkt te gaan dat jou idee van in dit geval mannen/vrouwen en eerlijkheid is hoe het is, terwijl je nou niet een bepaald representatief persoon bent wat betreft sociale omgang en voor zover ik kan bepalen ook niet wat betreft mensenkennis.
Sociaal ben ik een dweil, qua mensenkennis zit ik er zelden naast. Een sociale interactie is iets intuïtiefs, terwijl ik daar vaak over na moet denken. Maar het analyseren van het gedrag van mensen heb je meer tijd voor dan enkele seconden.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58.