Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2013
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2013, 17:17
ariekontgat
ariekontgat is offline
Hallo
Ik heb vandaag mijn examen Frans gehad, om een 6 te staan voor dit rot vak moest ik een 5.6 halen.
Ik heb mijn punten berekend en het blijkt dat ik er 29 heb van de 50, ik besluit daarop een klacht in te dienen zodat misschien het cijfer omhooggetrokken wordt als iedereen dat doet.
Maar ik zag opeens "cijfer berekenen" op examenklacht.nl, het blijkt dat ik tussen een 5.7 en een 6.7 zit.
Is het bereken van het cijfer op de desbetreffende site betrouwbaar? Heb ik nu echt een 5.7-6.7 of is er nog een grote kans dat het cijfer toch lager is dan een 5.6?

Groeten!
Advertentie
Oud 22-05-2013, 17:23
Verwijderd
Volgens mij houdt examenklacht een N-term tussen de 0,5 en 1,5 aan. Dit doen ze omdat N-termen lager dan 0,5 of hoger dan 1,5 bijna niet voorkomen. Maar in theorie is het dus mogelijk dat je cijfer tussen de 5,2 en 7,2 zit.

Bovendien, klagen om de norm omhoog te krijgen heeft over het algemeen geen zin. Er wordt niet gekeken naar het aantal klachten, maar naar de onderbouwing en beargumentering van de ontvangen klachten.
Oud 22-05-2013, 17:34
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
ja, examenklacht heeft idd norm van 0.5 tot 1.5,als ik zo beetje bij frans kijk ligt dat meestal tussen 0.5 en 1, dus is eht goed mogelijk dat je een 5.6 hebt, maar net zo goed mogelijk dat je er iets onder of iets boven zit, je moet denk ik gewoon afwachten..
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 22-05-2013, 18:07
ariekontgat
ariekontgat is offline
Dus als ze uitgaan van 0.4 zou het een 5,6 worden. Dan maar hopen dat ze niet lager dan 0.4 gaan zitten
Oud 23-05-2013, 10:10
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Volgens mij houdt examenklacht een N-term tussen de 0,5 en 1,5 aan. Dit doen ze omdat N-termen lager dan 0,5 of hoger dan 1,5 bijna niet voorkomen. Maar in theorie is het dus mogelijk dat je cijfer tussen de 5,2 en 7,2 zit.

Bovendien, klagen om de norm omhoog te krijgen heeft over het algemeen geen zin. Er wordt niet gekeken naar het aantal klachten, maar naar de onderbouwing en beargumentering van de ontvangen klachten.
Ik geloof dat ik in een jaar zat waar, geloof het of niet, wiskunde A1 een 2,1 kreeg.... Het is godsammes indrukwekkend, want die mensen uit dat jaar kunnen dus uberhaupt niet delen en antwoorden schatten, blijkbaar -_-;.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50.