Oud 12-03-2008, 13:15
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Hier is de nieuwe!

(altijd al eens willen doen )

Link naar de vorige:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1673835
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2008, 13:37
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Yay voor Moon!
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 13:41
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Weer thuis in Zwolle, de storm valt nog reuze mee. Ik kon gewoon naar m'n ouders fietsen. Nouja, ik had wind mee. Dat wordt dus flink doortrappen straks.
Op weg hiernatoe alvast boodschappen gedaan, word ik natuurlijk afgebeld voor werk. Meteen maar gezegd dat ik vrijdag nog wel zou kunnen werken, dan heb ik wat meer kans dat het nog wat wordt deze week, want voor morgenochtend zal ik ook nog wel afgebeld worden.

Zo maar weer eens naar huis, nog even wachten totdat er op internet staat dat m'n ouders geland zijn, die zitten nu in een vliegtuig...gelukkig moeten ze naar Eindhoven en niet naar Schiphol...echt lekker moment om terug te komen van vakantie. Ik hoop maar dat het goed gaat allemaal, hoewel daar 'maar' windkracht 6 is.

En die vaas die ik heb laten vallen hier ga ik niet kopen met dit weer, dan moet ik het maar gewoon vertellen en zeggen dat ze die later nog wel krijgen...

Edit: Ze zijn geland

Laatst gewijzigd op 12-03-2008 om 14:20.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 15:43
Verwijderd
Vanochtend was er iemand voor de trein gesprongen waar ik in zat. Het was zelfmoord. Eerst hoorde ik dat de trein toeterde en toen voelde ik dat er iemand overreden werd, want ik zat in het voorste gedeelte van de trein en dan in het midden. Dat was wel even schrikken. Ik moest in het begin eventjes huilen van de schrik en op school ook nog even. Ik had er op school maar even met een vriendin erover gepraat, maar nu gaat het wel weer goed. Mijn broer had zoiets eerder ook meegemaakt, maar ik dacht dat je gewoon een beetje hobbeltjes zou voelen ofzo, maar je voelde het echt wel goed. Arme machinist, die houdt er wel een trauma aan over denk ik. Ook kan ik niet goed begrijpen hoe iemand serieus zijn leven kan beëindigen... Erover nadenken, okee... Maar het ook echt doen... Pfft. Die persoon moet zich wel heel klote hebben gevoeld of een ziekte hebben ofzo. Als diegene nog even had volgehouden dan was het daarna misschien allemaal wel weer beter geweest, maar dat zal diegene nooit te weten komen...
Het omroepbericht was wel heel droog... "Ja het duurde ff want de trein moest eerst schoongemaakt worden, want de voorkant was een beetje vies." Eigenlijk wel heel grof, maar ik moest wel lachen. Ze zeiden ook nog andere dingen hoor. Ik denk dat ze dit ook zeiden om de shock te doorbreken als iemand het zich erg aantrok ofzo.

Positief: Straks naar vriendje!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 15:46
Verwijderd
@Faded-Away: was dat bij Oss/Den Bosch?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 15:47
Verwijderd
Citaat:
@Faded-Away: was dat bij Oss/Den Bosch?
Ja, iets nadat we Oss uitreden geloof ik. Dus Oss-DB ja.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 15:58
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
heb me vanmorgen ziekgemeld, ik kon niet meer.
ben wel teleurgesteld in mezelf dat ik me ziek moest melden, weet ook niet wanneer ik terug wil...
gewoon maandag maar denk ik, vrijdag nog maar even niet en aangezien ik niet langer dan dat kan faken dat ik ziek ben (aan het thuisfront) moet ik er dan maar aan gaan geloven
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 16:13
Verwijderd
bah, nu is zij jarig en moet opeens iedereen blij en gelukkig doen en cadeau's kopen enzo. Maar mijn verjaardag zijn ze allemaal vergeten. Ben ik dan niets meer waard?? en wat ben ik dan slecht, dat ik baal omdat mn beste vriendin dan wel alle aandacht krijgt, en ik gewoon wéér vergeten word. Als ik praat, luistert niemand...

Wel heel leuk: mijn rijles ging super... ik heb er zin in
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 16:22
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik voel me eigenlijk wel prima, nog twee nachtjes slapen en ik kan hem weer fijn knuffelen Ja... ik voel me wel prettig nu en kan zelfs het "ik mis je stiekem toch wel" gevoel toelaten en dat is eigenlijk best fijn. De lezing gisteren was niet al te geweldig, maar het was wel fijn haar weer eens te zien en samen iets te gaan doen.
Maar nu... ik moet vrijdag mn eerste versie van mn artikel inleveren en verder dan de probleemstelling ben ik nog niet gekomen dus ik moet echt aan het werk nu, maar ik heb zoooo geeeen zin. Achja, eerst mn beestjes hun kooi schoonmaken en daarna maar eens de literatuur door gaan lezen
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 16:38
Verwijderd
Oh, pf ik word moe van mezelf. Gisteravond/vannacht was super nee D. het onweerde niet!, en ik was daadwerkelijk gemotiveerd en blij ondanks het feit dat ik slechts van 8u tot 10u heb geslapen. Maar het slaat dus gewoon zó makkelijk weer om naar dat hopeloze gedoe. Ik word het echt zat.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 16:43
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik weet het niet meer, ik weet het gewoon echt niet meer
Ik zit vast in mn eigen hoofd.
morgen om 10 uur een gesprek met mn mentrix, en ik hoop dat ik iets met haar kan regelen.. ik trek dit niet..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 16:56
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Vanochtend was er iemand voor de trein gesprongen waar ik in zat. Het was zelfmoord. Eerst hoorde ik dat de trein toeterde en toen voelde ik dat er iemand overreden werd, want ik zat in het voorste gedeelte van de trein en dan in het midden. Dat was wel even schrikken. Ik moest in het begin eventjes huilen van de schrik en op school ook nog even. Ik had er op school maar even met een vriendin erover gepraat, maar nu gaat het wel weer goed. Mijn broer had zoiets eerder ook meegemaakt, maar ik dacht dat je gewoon een beetje hobbeltjes zou voelen ofzo, maar je voelde het echt wel goed. Arme machinist, die houdt er wel een trauma aan over denk ik. Ook kan ik niet goed begrijpen hoe iemand serieus zijn leven kan beëindigen... Erover nadenken, okee... Maar het ook echt doen... Pfft. Die persoon moet zich wel heel klote hebben gevoeld of een ziekte hebben ofzo. Als diegene nog even had volgehouden dan was het daarna misschien allemaal wel weer beter geweest, maar dat zal diegene nooit te weten komen...
Het omroepbericht was wel heel droog... "Ja het duurde ff want de trein moest eerst schoongemaakt worden, want de voorkant was een beetje vies." Eigenlijk wel heel grof, maar ik moest wel lachen. Ze zeiden ook nog andere dingen hoor. Ik denk dat ze dit ook zeiden om de shock te doorbreken als iemand het zich erg aantrok ofzo.

Positief: Straks naar vriendje!
au..
elke keer als ik dit soort berichten hoor moet ik aan me oma denken.
dit is hoe het ook bij haar gegaan moet zijn etc. etc.. etc..
Godszijdank heb ik dit nog nooit meegemaakt, dat ik in de trein zat en dat die dan...
want dan zou ik zo snel mogelijk die trein uit moeten ofzo..
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Ja, iets nadat we Oss uitreden geloof ik. Dus Oss-DB ja.
Voila, de reden dat ik niet naar college kon. Zo stom. Meh.

Ja wel goed, kriebelig en ik geloof dat dat wel goed is, hihi.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 17:20
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Artikelen schrijven is een bitch. Wat ik ook probeer (en ik ben al 3 keer opnieuw begonnen) het klinkt niet zoals ik het wil. Verdorie. Naja, voel me gelukkig wel wat beter.

Morgen naar ziekenhuis, ben echt benieuwd wat ze gaan zeggen. En of ik eindelijk nieuwe medicijnen krijg, want ik heb er echt heel erg veel last van. Infuus vond ik altijd al rot, maar als m'n hele ader in van de pols tot de elleboog zeer doet, is het helemaal niet tof.. Hopelijk vinden ze d'r wat op, want het schijnt geen bijwerking te zijn ofzo.

net pianogespeeld met A. Was weer leuk. Moet wel weer ff echt serieus gaan oefenen, want dit was natuurlijk niks he. Ok, opzich wel goed, maar dat tellen.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 17:39
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Faded Away: pfoew, wat eng ook! Kan me voorstellen dat je daar overstuur van raak, ik vind het al erg als er wordt omgeroepen dat de trein vertraging heeft wegens een 'aanrijding' ofzo.. *knuf*
@ iedereen: een dikke knuffel voor wie 'm kan gebruiken!

OT: OMG. De sollicitatie gisteren vond ik zelf best wel lekker gaan eigenlijk, werd er helemaal enthousiast van en leuke mensen waarmee ik het gesprek had (Teamleidster en eigenaar). Daarna naar huis ging wat minder, want 3x verkeerde pin op m'n telefoon ingetoetst en dus geblokkeerd, toen kon ik m'n mama niet bellen (die zou me ophalen) dus naar de bus gelopen die een kwartier te laat kwam, rende naar huis om daar naar mama te bellen (die stond te wachten) maar moest eerst nog een keer door mijn enkel gaan en op 10 cm na aangereden worden door een auto voordat ik daar aan kwam. Was echt totaal in paniek toen ik thuis kwam,, super heftige reactie terwijl het uiteindelijk wel mee viel.
Moest daarna nog superveel doen voor school en vanmiddag dus ook weer, heb er net een dag van 8 uur opzitten die echt vreselijk vermoeiend was..

Maar 5 minuten geleden werd ik gebelt door die mensen van de sollicitatie, die man vroeg zo: ja hoe vond je het zelf gaan eigenlijk?> Dus ik zei ja ik vond het wel goed gaan! En hij zo: ja, wij ook! Dus we hebben het er gisteravond over gehad en we waren eigenlijk heel erg enthousiast (er waren nog 5 andere sollicitanten!!!!) en hij zei van ja we voelden ook wel een bepaalde klik en dat vinden we erg belangrijk. Dus ehm, ja we willen nog wat meer dingen bespreken eigenlijk en ehm, dus we willen je uitnodigen voor een tweede gesprek! *ik ging door het dak* Dus nu mailt hij wat data voor een gesprek en hij sloot af met: 'wij zouden het heel erg leuk vinden om je erbij te hebben!' Hihi, dus kan nu niet wachten tot het volgende gesprek en misschien heb ik straks wel een baantje vanaf 1 mei!!

Zo. En nu dus even flink hard aan het werk want moet nog superveel doen, moet in ieder geval doen vandaag:
- Boekverslag Max Havelaar afronden
- Beginnen aan het thema mapje voor m'n leesdossier
- Oefendiscussie Engels voorbereiden
(en eventueel nog t/m pag. 30 lezen in Kafka)
Ga nu door dat telefoon gesprek wel met goede moed aan het werk !!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 17:41
LEUGEN
Avatar van LEUGEN
LEUGEN is offline
Ik ben vandaag naar geen enkele les geweest. Alleen naar 1 les gedichten voordragen, en daarna de show in de schouwburg. Daar was een actrice die een stuk ging spelen.. Op een gegeven moment stak ze een groot potlood in haar buik, precies zoals ap het maandag deed.. Ik freakte helemaal Op deze manier komt het niet goed, maak geen huiswerk meer, moet allerlei toetsen inhalen binnenkort. Morgen gaan we bij hem op bezoek in het ziekenhuis. Ze zeggen,, Je moet toch doorgaan met je leven hoor. Het was verdomme maandag!! zo snel verwerk je zoiets toch niet!!
__________________
unus exitus tantum est: mors
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 17:58
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ja dus...een beetje te vroeg 'gejuicht' denk ik. Na een gesprek met iemand weer ff helemaal down. Toen kwam (dementerende) oma en die dacht dat er afgelopen week iemand bij haar op het erf was geweest om de paal van de waslijn wit te verfen. Het was heel lullig voor mijn oma, mijn spanning kwam er op dat moment uit door ineens enorm de slappe lach te krijgen. Soms ligt huilen en lachen ineens zo dicht bij elkaar. Mijn oma voelde zich onbegrepen maar leek het ook weer snel vergeten. En nu voel ik me dus weer heel down. pfffff.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 18:20
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
gisterochtend bij de huisarts geweest.
ik heb gezegd van mijn ge-am van maandag.
ze zei dat het deze keer wel heel hevig was.
en ze schrok ervan.
en ze had er verband omheen gedaan.
en ik moet voor een tijdje s'morgens 2 seroquel's nemen.
in plaats van 1.
en sa'vonds ook voortaan 2 voor een tijdje.
en heb haast de hele dag en avond liggen slapen.
en heb vandaag het verband ervan afgehaald.
en het is nou helemaal dik enzo.
en me ouders durf ik er nog steeds niks.
van te zeggen.
en me hoofd loopt over met gedachte's.
en morgen toch maar proberen te werken.
ondanks de duizeligheid en het slap voelen enzo.
maar de gedachte dat ik me ex weer op het werk zal zien morgen.
dat laat me in angst en paniek raken.
grote angst pfff.
en een hopelijk positief ding!.
dadelijk komt me vriend.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-03-2008, 18:28
Verwijderd
Ik ben happy =D
Wel baal ik dat de arts ziek is nu ik net aan het starten ben met nieuwe medicatie.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 18:32
Verwijderd
@Faded Away: wat heftig zeg...

OT:
'k Ben gestresst.
Het liefst zou ik vanavond even thuisblijven om op adem te komen, maar ik denk dat ik toch maar weg ga.
Zal blij zijn als het vrijdagmiddag is!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 19:23
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik ben zo enorm moe, het liefste zou ik nu al naar bed gaan
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 19:38
Verwijderd
Tandarts vandaag, en ik had twee(!!!!!!) gaatjes, naja, gevuld en beetje gek gevoel nu in mijn mond. Ik mocht wel kijken van hem, naar hoe die ging boren, maar dat was een beetje een naar gezicht .
Dus.


Ik lijk wel zot en ik voel me rot,
liefde is een vreemde ziekte
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 19:47
Redhair
Redhair is offline
Faded-Away, sterkte, behoorlijk heftig zeg.

Weer de hele dag geslapen. Slaap van vorige week inhalen. Nergens zin in, niet eens om naar C. te gaan. Daar is het koud en ik ben verkouden. Ik zou alleen naar hem toe gaan als we alleen waren, maar we zijn bijna nooit alleen, er zijn altijd anderen bij. Nu even met hem op msn, zo maar op de bank liggen. Straks wil ik vast weer blowen en ga ik die kant wel weer op. Pff, het gaat lekker allemaal.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 20:05
Villain
Avatar van Villain
Villain is offline
Brr vanavond m'n profielwekstuk presenteren aan belachelijk veel mensen >.> *nerveus*
__________________
Konichiwa, bitches.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 20:44
Cheryl
Avatar van Cheryl
Cheryl is offline
Ik word een beetje sip van al dat gepraat over moeders in m'n omgeving, en al de leuke moeder-dochter relaties. Om de een of andere reden blijf je toch jaloers, en het slijt niet met de jaren. Pfff
__________________
Fantasy VS Reality
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2008, 21:26
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
zo mijn hangdag is weer bijna om.. morgen naar de psycholoog en crea doen (als het door gaat)
's avonds 'bijeenkomst' in de groep.. dan komt S mn beste vriendin ook.. mn beste vriendin die al 2.5 dag niet terug smst..
ja ik weet t, stel me weer eens aan maar goed had graag even wat kwijt gewild aan dr en en en
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 22:27
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Jaaah lekker dan! Nou moet ik volgende week woensdag in de avondsessie (= per definitie al zuur) terugkomen omdat ik mijn 3D technische tekening niet af heb.

Ik moest echt nog 2 lijntjes trekken en toen kon ie gecontroleerd worden, maar toen crashte die kut-pc! Aaargh gvd kut TU!

Verder is alles goed hoor
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 22:42
moon
Avatar van moon
moon is offline
morgen weer werken, ik wil niet, ik trek het niet owwww
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 22:51
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Afgelopen vrijdag heb ik het voor het eerst van me leven uitgesproken. Bij haar. En nu weten ze het alledrie. En iedereen die in mijn dossier leest. Hallo?? hoe moet ik jullie dan nog onder ogen komen.
Ik kan t ook nergens schrijven want ik schaam me te diep. Het spookt nu alleen maar door me hoofd, al die gedachtes, die gevoelens, ik kan t niet.
Ik kan daar niet meer heen, ik kan haar niet meer tegen komen. Ik kan haar niet zien,om nog maar te zwijgen van die mooie!zwangere buik..
Ze zou niet mee verhuizen naar de 2e etage, nee, zij kreeg een kamer beneden. Perfect, zo zou ik haar niet tegenkomen. Maar helaas, toch een kamer voor haar op de 2e. Nu kan ik daar echt niet meer heen. Ik kan het niet.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 22:55
Verwijderd
Blegh, ik heb helemaal geen zin meer om te werken. Zeker niet omdat al mijn vrije dagen opgaan aan dit soort gelul, waarvoor ik wel weer helemaal naar Amsterdam moet.

*moppermodus*
Ik ben gewoon moe.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 23:37
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
- Boekverslag Max Havelaar afronden
- Beginnen aan het thema mapje voor m'n leesdossier
- Oefendiscussie Engels voorbereiden
(en eventueel nog t/m pag. 30 lezen in Kafka)
Zo. Het duurde even maar ben nu wel een eind verder. M'n boekverslag van Max Havelaar moet ik morgen nog helemaal doorlezen op fouten/zinsverbanden die niet kloppen want ik heb het echt zomaar snel op papier gezet. Engels mondeling wel voorbereid maar nog geen duidelijke vraag dus dat doe ik morgen in een tussenuur nog. En het begin aan het thema mapje is minimaal maar heb in ieder geval de boeken bij elkaar en een hoofdvraag op papier.
Dat lezen ga ik maar verzaken want morgen om 6.45 op.. hoe ik dat nou weer moet trekken?! Hmpf Nu dus maar heel erg snel slapen!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 23:48
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Brr vanavond m'n profielwekstuk presenteren aan belachelijk veel mensen >.> *nerveus*
Komt wel goed.

@Coopergirl: Thanks! Ik heb, toevallig, ook echt een hele fijne dag gehad. Lekker uitslapen tot een uurtje of 12, daarna even richting de stad voor badslippers, op school blijven hangen om nog even te bieren (er moeten 30 kratjes leeg XD) en ik had vanavond een proefles aikido en dat was echt heel erg gaaf om te doen.
Dus dat ga ik nu echt volgen want anders heb ik zo weinig te doen doordeweeks.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 00:06
Villain
Avatar van Villain
Villain is offline
Citaat:
Komt wel goed.
Ging het gelukkig ook ^^ fijn datje aikido zo leukwas^^

ot: Nah vanavond met belachelijk veel zenuwen m'n pws dus gepresenteerd, maar wel mooi tweede geworden En een 6 voor wiskunde en geen tekortpunten meer voor wiskunde én economie en ik kan het nog allemaal niet bevatten maar het ziet er allemaal veel rooskleuriger uit ^^ *geeft zichzelf een klein schouderklopje*
__________________
Konichiwa, bitches.

Laatst gewijzigd op 13-03-2008 om 00:08. Reden: typo
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 00:09
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh ik krijg ineens een onwijze angstaanval...
aaaaaaaaaaaahh ik kan niet blijven liggen/ zitten, maar ik moet slapen
*gaat verder rondjes lopen*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 00:35
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Waar ben je zo bang voor Rare Kwast?
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 00:38
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Waar ben je zo bang voor Rare Kwast?
voor de meest stomme dingen... maar ook voor mezelf, de toekomst, de dood, mijn verlangens...


en nu inmiddels omdat er iets viel in de badkamer en ik niet durf te gaan kijken en aaaargh

oke bijna een uur verder... ik moet echt gaan slapen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 13-03-2008 om 00:55.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-03-2008, 03:40
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Aargh, het hoesten zoals ik dat nu heb, is al erg zat, maar ik werd er nu dus al wakker van, om half 3, tegenover gisteren om half zes. Gisteren rond 9 uur ging ik alweer naar bed toe.

Achja, nu scheelt het dat ik vandaag vrij heb, maar dit is echt niet leuk meer. Mja, komt wel goed. Alleen jammer dat er niemand op msn is, hoewel dat eigenlijk niet zo raar is.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 09:02
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
De afgelopen dagen ging het niet echt lekker met me. Ik was/ben een beetje labiel. Kan om alles chagrijnig worden, en dat kan ook zo weer wegzakken. Hopelijk gaat het vandaag beter.
Ik ga hard aan de slag, ik moet veel doen vandaag. En ik moet eigenlijk rustig aan doen met mijn voet, niet te veel lopen, maar dat vergeet ik vandaag maar even, denk ik
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 09:45
Verwijderd
Na gisternacht maar 2u geslapen te hebben, ben ik gister tijdens het leren als een blok in slaap gevallen..Dus vandaag moet ik honderdduizenddingendoen.
to-do-list:
- 100 pagina's samenvatten
- artikel aflezen, samenvatten en sheet maken
- casus 1 diagnostiseren
- casus 2 voorbereiden
- naar het gemeentehuis voor VOG
- speentjes halen voor mn zus
- goed eten

en ik vergeet nog wat dingen geloof ik.

Verder werd ik wakker met een misselijk gevoel dus dat gaat een leuk dagje worden vandaag. Grr. Ik heb echt zin om heel agressief met dingen te gaan gooien en verder maar de hele dag onder de dekens blijven liggen.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 10:38
Verwijderd
Ben zo moe ineens weer. Kwam niet echt m'n bed uit en rijles begon dramatisch. Oh en onze weegschaal doet raar eerst komt ie met een getal en de tweede keer als je erop gaat staan gaf ie bijna twee kilo lichter aan. Tjaaa, wat is het nou. Ik ga voor het laagste getal, dat gaf hij de derde en vierde keer ook aan. Oh en foei, niet meer zovaak op dat ding staan, miep.
Vanmiddag naar m'n moeder op school maar zij is er niet, eng! En oooh, bluh ik ben zo moe en somber. Ik wil gewoon in m'n bed liggen tot het over is. Bluhbluhbluhbluh.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 10:55
Verwijderd
Ik weet al waarom ik zo belachelijk veel en diep slaap. Ik ben alleen maar aan het vechten tegen alles wat ik niet voelen wil, niet voelen mag, en niet vergeten wil en niet vergeten kan.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 10:56
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
welcome in the mess i left behind.


Oh, och, nee, het leven is zo mooi. Ik ben gelukkig, maar "liefde" knaagt wat moet ik, wat moet hij, wat moeten wij. Waarom zijn zo weinig dingen ongecompliceerd. Waarom zijn we zo gek op elkaar. Waarom ben ik alleen gelukkiger, vrijer, vrolijker. Waarom wil ik dan toch hem.
Ik leef mijn leven en het is mooi zoals het is. Beetje chillen, wandelen, stage, werken, school. Spannende plannen. Reizen, verre trektochten..............
Maar die verlangens oh, nee.
__________________
never get old
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 10:57
Verwijderd
Lentekriebel heb je al een nieuwe datum voor je intake?
Ik hoop voor je dat de intake alsnog zo snel mogelijk plaats vindt
--
Bah, naar gedroomd.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Lentekriebel heb je al een nieuwe datum voor je intake?
Ik hoop voor je dat de intake alsnog zo snel mogelijk plaats vindt
--
Bah, naar gedroomd.
Nee, helaas niet. De man zou bellen als hij beter is.

Pfoe, het ging weer helemaal mis gisteravond. Ik zal jullie de details besparen. Gelukkig was mijn huisgenootje wel lief. Ik heb heel slecht geslapen vannacht. Ik werd steeds wakker en het beeld van gisteravond zit op mijn netvlies gebrand waardoor ik steeds ook weer heel moeilijk in slaap viel. Zometeen naar mijn behandelaar... Hoe ga ik dit nou weer uitleggen...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 11:42
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik heb niet zoveel meegelezen, maar knuffel voor iedereen die het kan gebruiken
Indigo: nog bedankt voor je steunende woorden in het vorige topic!

Ik heb het echt heel druk. Ik loop nu al achter en ik heb deze hele week geen tijd gehad om iets te doen, want ik ben elke dag pas om half zes uit. Maandag wel veel tussenuren gehad, maar toen heb ik practicum voorbereid. Dinsdag, woensdag en vandaag practicum, ik ben blij dat vandaag de laatste is. En dan morgen ook vijf tussenuren

Wat een chaos gister. Het waait een beetje en meteen problemen met de trein. Voor mij viel het gelukkig wel mee. Ik zat op de heenweg vijf minuten van Utrecht vandaag, is er een bovenleiding gebroken ofzo en moesten we terug naar Amstel. Gelukkig gingen we niet helemaal terug (zowat twintig minuten terug terwijl we zo dichtbij waren), maar we stopten op Maarssen en moesten zes minuten op de stoptrein wachten. Het was wel heel koud op het station.
Terug kwam de trein wel op tijd, maar ging tien minuten te laat weg. Viel wel mee dus, ik had gehoord dat naar Schiphol niks meer kon dus was bang dat ik ook niet weg kon.

Ik heb mijn nieuwe broek aan en hij zit veel minder perfect dan in de winkel Zonder riem zit 'ie wel goed, maar dan wel echt te laag. Ik moet er wel een riem bij om, maar dan zit het te strak. Ik kan niet mijn benen op de bank trekken en met fietsen zit het ook voor geen meter. Ik hoop dat mijn zusje 'm wil overkopen, want ik vind het echt beroerd zitten en ben bang dat mijn broek elk moment kan uitscheuren Zullen mijn ouders wel weer kwaad worden, want het is niet te zien dat het echt te strak zit. Raar, want in de winkel vond ik het wel goed zitten. Wordt dus weer gezellig thuis, want ik trek die broek echt niet meer aan naar school. En mijn vader is echt onredelijk, hij zit al de hele week tegen mij te schreeuwen om niks of echt om kleine dingen. En mijn zusje wil 'm toch niet, want ze vond de broek niet mooi.
Echt waardeloos, ik ga een nieuwe broek zoeken en geen spijkerbroek want hieruit blijkt maar weer dat spijkerbroeken niks voor mij zijn. Ik ga niet nog een maat groter kopen, want deze is al maat 30.

Vandaag ook pas weer tegen zevenen thuis. En dan dus ruzie met mijn ouders Want zij schijnen ook niet te begrijpen dat een broek te strak kan zitten zonder dat het er zo uit zit. Maar het zit echt te strak, ik voel het ook met traplopen en ik voel me echt niet gemakkelijk zo. En ik vind het ook stom dat het in de winkel wel goed zit en nu niet en ik vind het ook zonde van het geld (allemaal dingen die mijn vader me gaat toe schreeuwen), maar ik kan er ook niks aan doen.

Ik heb mijn moeder net gemaild over iets anders en ook maar gezegd dat mijn broek een miskoop is, misschien dat het dan niet op volledige ruzie uitdraait vanavond. Of juist wel, omdat het dan al begint als ik binnen kom. Maar het kan me niet schelen wat ze vinden, ik trek 'm vanavond uit en niet meer aan.
Hoe druk kan je je maken om zoiets kleins? Maar het voelt nu heel groot want ik voel me nu echt niet op mijn gemak, plus ik krijg last van mijn buik ervan en mijn schouder doet pijn van het typen, dus ik voel me nu gewoon ongelukkig.

Verder heb ik nog iets dat wel belangrijk is, wat aan de ene kant wel leuk is en aan de andere kant vind ik het niet leuk. Maar ik heb geen zin om het daar nu over te hebben omdat ik dus ook niet helemaal leuk vind en ik voel me nu al slecht dus als ik het daar nu over ga hebben al helemaal.

Nog een uur in mijn eentje zitten, daarna zijn anderen klaar met werkcollege en dan vier uur lang practicum.

Ik heb mijn dag niet vandaag. Misschien kan ik er over een maand om lachen (over dat broekgedoe), maar nu even niet.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 12:02
Verwijderd
@Heksjuh: In een poging je wat moed in te praten: Wat boeit de maat nu weer? En of je een broek nu wel of niet koopt; je maat veranderd er echt niet door. Koop gewoon de broek die je mooi vindt en die lekker zit, lekker boeiend wat de maat is. (Misschien komt het door de leeftijd dat ik me daar niet (meer) druk om kan maken? ) Broeken waar iets van stretch in zit zitten vaak ook veel lekkerder trouwens, maar ook dan geldt dat je de maat moet kopen waar je in past. Spijkerbroeken moet je trouwens vaak ook uitlopen, misschien dat ie morgen beter zit, dat kan best.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 12:18
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik heb me nog maar een dagje ziekgemeld. vandaag is mn vrije dag en dan zou ik morgen weer gaan werken.
ik ga maandag denk maar weer gewoon, wil nog even rust
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 12:33
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
@Heksjuh: In een poging je wat moed in te praten: Wat boeit de maat nu weer? En of je een broek nu wel of niet koopt; je maat veranderd er echt niet door. Koop gewoon de broek die je mooi vindt en die lekker zit, lekker boeiend wat de maat is. (Misschien komt het door de leeftijd dat ik me daar niet (meer) druk om kan maken? ) Broeken waar iets van stretch in zit zitten vaak ook veel lekkerder trouwens, maar ook dan geldt dat je de maat moet kopen waar je in past. Spijkerbroeken moet je trouwens vaak ook uitlopen, misschien dat ie morgen beter zit, dat kan best.
In de winkel paste het ook wel
Ik koop ok geen broeken een maat kleiner omdat ik geen grotere maat wil, maar ik vind het gewoon vervelend om een grotere maat aan te moeten. En mijn andere spijkerbroek is wel 29, en ik heb een niet spijkerbroek in 36 die perfect zit, dan vind ik het vervelend dat ik in de winkel wel 38/40 moet. Maar eigenlijk is dat natuurlijk belachelijk.
Ik hoop dat hij na het weekend beter zit en een beetje uitgelopen is, maar ik ben bang dat hij gaat krimpen in de was
Maar je woorden helpen wel, want ik moet gewoon een beetje relativeren
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 13:35
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Grr. Ik heb echt zin om heel agressief met dingen te gaan gooien en verder maar de hele dag onder de dekens blijven liggen.
Misschien lucht het wel op om daadwerkelijk met iets te gooien Niet je mooie servies natuurlijk, maar al is het buiten een stok of steen of iets anders dat eventueel kapot mag. Dat kan wel even opluchten; die emoties eruit laten. Ik ken het gevoel iig en als ik dat eenmaal kwijt ben lukt het ook beter om daadwerkelijk aan de slag te gaan

Verder; naja ik ben nog steeds niet aan mn paper begonnen... Maar ik heb nu echt niets anders meer te doen om eronder uit te komen dus ik moet nu wel beginnen Ik verheug me erop om morgen naar hem toe te gaan en weer fijn te knuffelen. En vanavond nog een feestje dus t komt allemaal wel goed. Denk dat die hevige stemmingswisselingen toch aan mn aankomende menstruatie gelegen hebben, dus das nu gelukkig ook wel over.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 13:42
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Zou ik kunnen slapen of niet?
Kan ik je nog bellen of niet?
Durf ik te vertellen of niet?

Voor ik verder ga
En dat je me vergeet
Wil ik dat je weet

Ik heb genoten
Genoten
Van jouw liefde, je vriendschap en van jou
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:16.