Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2013, 13:38
Verwijderd
Lorelei: ik zit in het buitenland.
MT: omdat ik forum.

Wanneer moest je voor het laatst een andere maat kleding kopen (dan je had verwacht of wat je altijd hebt)? Kleiner of groter? Waardoor kwam dat? En hoe voelde je je daarbij?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2013, 14:48
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Lorelei: ik zit in het buitenland.
MT: omdat ik forum.

Wanneer moest je voor het laatst een andere maat kleding kopen (dan je had verwacht of wat je altijd hebt)? Kleiner of groter? Waardoor kwam dat? En hoe voelde je je daarbij?
Een spijkerbroek. Ik ging uit van breedte 29. Die zat te ruim, maar verder onwijs lekker. Besteld in maat 28. De volgende week kon ik die ophalen. Nog even gepast. Nog te ruim. Maat 27 door verkoopster uit het rek gepakt. die heb ik nu en helemaal blij mee niet vanwege het maatje kleiner, maar omdat hij superchill zit.
Ik voelde me op zich enigzinds blij met de kleinere maat, maar wist dat ik mezelf voor de gek hield met die blijheid.Met de tonnen snoep die aanwezig zijn op werk en gebrek aan lichaamsbeweging door een onwijs drukke periode met van alles en nog wat, verwacht ik eerder te zijn aangekomen dan te zijn afgevallen. Ik wijt het dan ook aan de opkomende trend om kleinere kleidingmaten toe te voegen aan kleding Tja.

Waar ging je laatste telefoongesprek over?
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2013, 14:54
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Wauw, super! Alleen de lengte klopt niet, voor de rest is alles goed! O.O Ik heb inderdaad een normaal figuur, eet gezond, heb een sportief uiterlijk, heb donkerblond half lang haar, doe een HBO opleiding en heb een sterk gevoel voor rechtvaardigheid. En mensen vinden mij inderdaad een beetje strange.
Goed gedaan

Nu jij:

Ik denk dat jij een verstandige, rustige, evenwichte jonge vrouw bent. Je laat je niet snel uit het veld slaan en loopt niet met de massa mee. Je houdt van dieren. Je hebt niet veel losse vrienden, maar enkele vaste.

Je ziet er verzorgt uit. Je draagt geen merkkleding, dat vind je niet nodig. Je hebt de middelbare schooltijd (HAVO) vlekkeloos doorlopen, zonder veel problemen en bent daarna aan een sprintopleiding begonnen.
Haha, wat grappig dat alleen je lengte niet klopt. Wat voor HBO doe je?
Om jouw stuk te beantwoorden:

'een stabiele, rustige en evenwichte vrouw'. Ik ben inderdaad een vrouw. Ik ben redelijk rustig in de vorm van reageren. Ik praat vrij rustig en schiet zeker niet snel uit mijn slof. In mijn hoofd is het niet altijd rustig. Evenwichtig; op de momenten dat mijn (faal)angst niet de overhand neemt, gaat dat redelijk goed ja.
Ik hou inderdaad onwijs van dieren, dus die heb je heel goed! Ik heb zelf maar één huisdier, maar berichten over dierenleed gaat me vaak meer aan het hart dan over mensen en ik heb serieus overwogen om op een vacature als vrijwilliger op de dierenambulance te reageren, maar heb het daar eigenlijk veel te druk voor haha.

Ik heb wel wat merkkleding, maar koop dit niet per sé en zeker niet de 'top' merkkleding om het zo te zeggen. Ik heb inderdaad op de HAVO gezeten en deze doorlopen zonder te blijven zitten. Maarrr, ik was wel een heftige puber wat zijn weerslag had op de schoolresultaten. Heb daarna een HBO gedaan, deze niet sneller maar zeker ook niet met vertraging doorlopen. Ben wel vrij snel daarna een vervolgopleiding gaan doen die bijna is afgerond nu.

en mijn vraag had ik hierboven al gesteld
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2013, 20:20
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
ehmm geen idee, heb net gechecked, was 3 dagen geleden met mijn moeder maar geen idee waarover. Ongetwijfelt over wanneer ze thuis kwam ofzo..

Als het mogelijk was alle dieren als (verkleinde vorm) huisdieren te hebben, wat voor huisdier zou je dan willen?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2013, 20:23
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Een triceratops.

Wanneer ben je voor het laatst in het land uit geweest en waar was je toen?
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 19-04-2013, 20:52
Businessguy
Avatar van Businessguy
Businessguy is offline
Ik ben net thuis van Oberhausen.

Wat voor nummer draai je momenteel plat?
__________________
Het komt wel goed schat.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2013, 21:18
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
'sukkel voor de liefde' en 'pompeii'

Wat vind je van de film step up?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2013, 21:31
Verwijderd
Oldskool en overschat, en herinnert me aan een vlucht terug naar huis vanuit Zuid-Afrika toen ik daar 'gewerkt' had en het al helemaal een oppervlakkige hoop shit vond toen ik het keek

Wat vind jij overschat?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2013, 22:03
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
De band Raccoon, ze hebben wel leuke nummers maar winnen echt te veel awards voor hun prestaties
Zo goed zijn ze nou ook weer niet.

Als je het leger in zou moeten, wat zou je dan worden?
__________________
Zet je GPS eens op shuffle.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2013, 10:33
Verwijderd
Waarschijnlijk niet veel anders als ik buiten het leger ben, financiele functie.

Als je hier geen mening over hebt, niet antwoorden. Wie had meer recht op Joey, Dawson of Pacey?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2013, 10:36
Verwijderd
Ik geloof dat dat over Dawson's Creek gaat en in een ver verleden heb ik dat eens voorbij zien komen en ik vond Dawson irritant en Pacey tof(fer), dus ik ga voor Pacey. Maar Joey was volgens mij een twijfeltrut, dus eigenlijk verdient Pacey dan beter.

Hoe pak jij spinnen aan die van het formaat theeschoteltje worden (geen huisdiertarantula's, maar de onwelkome bezoekers onder de huisspinnen)?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2013, 10:45
Verwijderd
Vol afschuwen zet ik een grote pot er overheen, die ik heb gepakt zonder mezelf toe te staan na te denken. Vervolgens wiebel ik en schuif er een deksel overheen. Ik zet de pot goed afgesloten in het zicht en pieker dan enkele dagen wat ik ermee moet doen. De ontknoping verschilt.


Wat is het kutste dat een docent of meerdere ooit tegen je gezegd heeft? En wat je ouders ooit gezegd hebben?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2013, 10:54
Verwijderd
Docent engels heeft mij een keer voor de klas geroepen, ik stond voor het bord, en hij zei tegen de klas. 'kijk, dit is het perfecte voorbeeld van hoe het niet moet, er zit niks in deze jongen, en het zal ook nooit iets worden'.

Mijn ouders, weet ik niet.. Mijn ouders zeiden wel meer dingen, maar er is niet iets blijven hangen ofzo van dat is het ergste.
_
Stel je komt vandaag te overlijden, en in de hemel zie je een groot overzicht met alle muziek die jij in je hele leven geluisterd hebt. Welk nummer zal jij in je leven het vaakst geluisterd hebben?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2013, 11:30
Verwijderd
Ik gok dat Les Miserables,
als complete musical, bovenaan staat. In verschillende uitvoeringen, maar er bestaat geen ander nummer of een andere cd waar ik na jaren nog steeds zo trouw naar luister.

Als je iets tegen je dertien-jarige ik kon zeggen wat zou dat dan zijn?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2013, 13:41
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Blijf op deze manier doorleven, vrolijk, sportief en sociaal meisje. Toen was mijn leven gewoon bijna perfect haha. Zou wel weer even 4 jaar terug in de tijd willen hoor..

laat ik staan, vind ik leuke vraag!
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2013, 13:56
Verwijderd
'Het gaat allemaal voorbij.'

Waar krijg je zin in als de zon schijnt?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2013, 14:41
Verwijderd
Schommelen en lekker met blote voeten door het gras <3

Ben je tevreden met wat je gisteren gedaan hebt, of zou je liever iets anders hebben gedaan? Waarom?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2013, 15:59
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Ja! Gister best wel topdag gehad. De eerste 3 uur op school echt goed opgelet, meegedaan en echt het gevoel gehad dat het nuttig was. Best wel blij mee, want dat was de afgelopen weken wel anders. Laatste 3 uur oefen examen maken heb ik wat minder gedaan, had echt geen zin meer. Daarna nog heerlijk gechillt met een vriendin en van 12 tot half8 goed geslapen =).

Wat vind je het leukste onderdeel van social media?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2013, 20:17
Aqualia
Avatar van Aqualia
Aqualia is offline
Dat je mensen terugvindt waarvan je was vergeten dat ze bestaan =)

Wie was je beste vriend/vriendin in de kleuterklas?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2013, 11:04
Verwijderd
Een jongetje uit mijn klas. Hij woonde een paar straten verderop. We speelden altijd bij elkaar en waren beste maatjes. We bouwden hutten, knikkerden 'zonder verlies' (als je gewonnen had, gaf je de knikkers gewoon weer aan de eigenaar terug ) en crossden op skelters. Op zijn verjaardagsfeestje was ik altijd het enigste meisje en op mijn verjaardagsfeestje was hij altijd het enigste jongetje. Niet dat we dat erg vonden. Naarmate we ouder werden, zijn we uit elkaar gegroeid. Als we elkaar hedendaags op straat tegenkomen, zeggen we 'hoi!' en dat is het. Best jammer eigenlijk.

Hoe ziet je (slaap)kamer eruit?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2013, 13:38
Verwijderd
mijn slaapkamer is een gangkast van 1.86x1.27 waar een bed in staat en veel planken. Er staat een hoop kitschen zooi in en de kleuren zijn roze en rood.

Wat vind jij het leukste lied uit je geboortejaar?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2013, 13:51
Verwijderd


Sowieso mijn favoriete nummer van Iron Maiden.


Ben jij iemand die snel (voorgeschreven) medicijnen neemt?

Offtopic: Pip, ik jat je vraag voor Muziek!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2013, 14:10
Verwijderd
Nee, ik heb in het verleden verplicht medicijnen moeten innemen, en sindsdien neem ik ze vrijwillig amper in, zelfs een paracetamol gaat er niet meer zomaar in.

Welk melodietje blijft over het algemeen snel in je hoofd hangen?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2013, 22:04
MMollie
MMollie is offline
Bad Day van Daniël Powter

Wat is jou talent?
__________________
Too hot to be true
Met citaat reageren
Oud 21-04-2013, 22:41
Verwijderd
Spellen.

In welke houding slaap je?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2013, 07:54
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Met mijn armen op of onder mijn kussen en op mijn zij met mijn benen ingetrokken of op mijn buik.

Ben je in alle subforums geweest die hier nu zijn (behalve wisselforum - eindexamen) zo niet, welke niet?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2013, 19:55
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Ik heb nog lang niet alle subforums bezocht omdat de onderwerpen mij niet echt boeien enzo.

Hoe ziet je ideale televisieavond eruit?
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2013, 19:58
Paulien Mol
Paulien Mol is offline
Ehh, WIDM, Pelgrims code, The Mentalist en als er tijd over is weer widm <3

Wat voor sport beoefen jij?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2013, 20:27
Verwijderd
zwemmen, hardlopen, badminton, dans

Wat is je lievelingsdrankje? (alcohol)

Laatst gewijzigd op 24-04-2013 om 21:09.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2013, 11:39
Verwijderd
Fernet Branca, Fernet Koka.

Hoeveel euro heb jij op je spaarrekeningen staan?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 07:40
Verwijderd
euh, niet zo veel, 1000 euro, maar dit is mijn eigen spaarrekening (dus helemaal zelf bij elkaar gewerkt) en geen idee of mijn ouders er eentje hebben voor mij.

Ben je al uit de forumkast?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 07:46
Verwijderd
Ik heb die vraag al eens eerder gezien, maar ik weet niet of ík die toen heb beantwoord. Ik heb nooit in een forumkast gezeten.

Heb jij last van een ochtendhumeur?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 08:12
Verwijderd
Ja. Niet altijd, maar wel vaak, en ook heel erg. Vrienden weten het en negeren me het eerste uur van een ochtend gewoon, en dat is ook precies wat ik wil. Mensen die me nog nooit meteen na wakker worden hebben meegemaakt schrikken er nogal van Overigens, als ik moet werken is het voorbij zodra ik in de auto zit en een muziekje op heb staan.

Als je iemand ontmoet, bekijk je onwillekeurig altijd even het uiterlijk van die persoon. Dat is heel menselijk. Zijn er speciale lichaamsdelen waar je stiekem altijd op let? Zo ja, welke? Zo nee, beantwoord deze vraag dan niet, je bent een leugenaar.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 09:19
mikey8686
mikey8686 is offline
bekijk altijd snel (en hopelijk onopgemerkt) het hele lichaam... ik let dan vooral op de ogen, klink misschien een beetje gay maargoed...

hoe lang duurt bij jou het wakker worden. zeg maar het moment van dat je wekker gaat tot het moment dat je echt iets kunt gaan doen. durrt bij mij minimaal een uur
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 09:40
Verwijderd
Meestal blijf ik sowieso nog twintig minuten in bed liggen om wakker te worden. Als ik dan eenmaal uit bed kom, kan ik vrijwel meteen aan de slag en dingen gaan doen, zolang er maar niet te veel vrolijk tegen me gepraat wordt of er veel reactie van me gevraagd wordt. Dat duurt altijd nog drie kwartier tot een uur.

Als je een kunstenaar zou zijn, welke kunstvorm zou je dan beoefenen en waarom?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 10:54
Verwijderd
Ik zou een dichter zijn, omdat ik dat het beste kan. En anders zou ik random dingen knutselen van gekke materialen, zoals de sjaals voor bomen en tasjes van gehaakt plastic en zo, gewoon omdat het kan en omdat het kleurrijk is.

Als jij op enige manier een ambtenaar zou zijn (dus van gemeenteloketbediende tot aan politie of leraar, tot aan dijkgraaf), welke zou je dan zijn en waarom?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 10:59
Verwijderd
Offtopic: jij niet aardig genoeg?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 13:37
Verwijderd
Genesis 10 natuurlijk. Er is een aflevering van de Simpsons waarin de dominee een eindeloze namenlijst opdreunt. Iets van "Uit Jafet kwam Gomer. Uit Gomer kwam Askenaz" en dat eindeloos lang op de meest monotoon mogelijke manier

Wat is je favoriete Simpsons-character en waarom?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 13:57
misswilline
Avatar van misswilline
misswilline is offline
Homer (cliché?) omdat hij gigantisch dom is en om zijn citaten

als je een muziekinstrument was, welke zou je willen zijn
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 14:10
Verwijderd
Ralph Wiggum, omdat ik hem het grappigst vind. Maar ik heb ook een zwak voor Edna Krabappel (vanwege haar bittere zelfspot), Nelson Muntz (omdat hij een complex personage is) en Dr. Nick Riviera (omdat geslaagde satire van kwakzwalvers).

[edit] Oei, veel te laat. Mijn favoriete boom is de berkenboom. [/edit]

Als je een tros druiven eet, wat is dan jouw mening over de kleine babydruifjes? Vind je ze vies? Of schattig? Eet je ze als eerste, of als laatste, of heb je medelijden met ze en spaar je hun leven? VERTEL!!!

Laatst gewijzigd op 26-04-2013 om 14:35.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 14:44
misswilline
Avatar van misswilline
misswilline is offline
ik eet ze als eerst op, omdat ik ze minder lekker vind zodat ik dat gehad heb én omdat ik het zielig vind als de kleine moeten toekijken hoe hun ouders in mijn mond verdwijnen!

hoe zou je een autobiografie van jouw leven noemen?
__________________
uit chaos ontstaat leven, uit orde gwoonte
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 16:38
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ein Leben im Wald

Heb je weleens een kuifmees in het wild gezien?
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 16:41
Verwijderd
waarschijnlijk niet.

ben jij goed in small talk, wat zijn buiten het weer jouw standaard onderwerpen? Zo niet, ontstaan er vaak ongemakkelijke situaties of begin je gelijk over interessantere zaken waardoor het eindigt in een leuk gesprek?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 21:12
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nee. En ik heb een hekel aan small talk, maar op de een of 'd andere manier trek ik mensen aan die wel van small talk houden. Vooral oudere vrouwen. Misschien moet ik me maar weer gaan opmaken als een gottik En meestal loop ik weg als een oud wijf met me wil ouwehoeren.

Hoe voel je je nu? Vrolijk, neutraal, eenzaam, labiel? En hoe komt het dat je je zo voelt? Zou je je anders willen voelen op dit moment?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 21:26
Verwijderd
Matig positief. Ik ben alleen thuis en moet zo naar bed, maar daar heb ik geen zin in. Ik voel me een beetje alleen, maar dat is mijn eigen ding en ligt er niet aan dat ik alleen thuis ben. Ik ben sowieso een beetje labiel, maar heb ook wel weer een beetje rust gevonden omdat ik binnenkort weer een afspraak heb om de rotzooi in mijn hoofd op te ruimen en daar zie ik wel naar uit en het idee alleen al geeft rust. Maar het is nog steeds een puinhoop in mijn hoofd en ergens frustreert dat ook wel. Maar ach.

Als jij zelf een nieuw gezin mocht samen stellen, hoe zou dat er uit zijn? Wie zouden je ouders zijn en hoe zouden ze leven en je opvoeden? Zou je broers en zussen hebben? Hoe zou de band met hen zijn? In welke omgeving
zouden jullie wonen? Je mag niet zeggen dat je je eigen gezin zou willen houden.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 23:02
Verwijderd
Ik zou in het gezin van Turk February gaan wonen, want al zijn familie is leuk, zijn ouders zijn goede opvoeders, en bovendien zou ik dan een extra twintig jaar in zijn gezelschap hebben. <3 Ik zou hem dan veel vaker van de bank kunnen duwen en met mijn voet in zijn gezicht.

Wil jij weleens met je voet in iemands gezicht? Zo ja; wiens gezicht dan?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 23:07
Verwijderd
Ik duw niet onregelmatig met mijn voet in het gezicht van mijn lief, dat vind ik wel prettig en het is een goed middel om hem te plagen.

Wat is een raar (zelfbedacht) spelletje dat je vroeger speelde met broertjes/zusjes en hoe werkte dat?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2013, 00:05
Verwijderd
het heet lijkje spelen/opbaren. Ik zei dan heel dramatisch en filmisch 'ik...ben...dood...ughalddfj' en dan ging ik 'dood'. Mijn zusje moest mijn ledematen dan netjes neerleggen, want ik zorgde altijd dat ik in een heel rare houding de pijp uit ging.
Soms speelden we ook Bep en An. Dan gingen we in slow motion op elkaar afrennen met onze armen gespreid en ik noemde mijn zusje dan Bep en zij mij An. Dat was het. Ik heb geen flauw idee waar dat op sloeg eigenlijk maar dat deden we heel vaak. En nu nog soms

Hoe reageer jij als je een afzichtelijk cadeau krijgt? Wat is het ergste dat je ooit hebt gekregen?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2013, 13:00
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
gewoon dankjewel zeggen en aardig blijven, denk dan maar zo, diegene heeft ook zijn best gedaan.

Toen ik een jaar of 13, 14 was, 2 bioscoop kaartjes voor een of andere k3 film, van een achter tante ofzo, die ik in mijn hele leven nog nooit gezien had, maar heb mijn buurmeisjes er erg blij mee gemaakt .

Als je terug bent van het stappen, ga je dan direct je bed in of doe je eerst nog andere dingen (eten, tv kijken, douchen oid) ?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2013, 13:25
Verwijderd
als ik een disco ben geweest doe ik eerst douchen. Want anders stink je echt heftig. als ik ergens anders heen ben geweest ga ik meteen naar bed.

Wat zijn je bezigheden op zaterdag?

Laatst gewijzigd op 27-04-2013 om 13:58.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat is het mooiste moment dat jij in je leven hebt meegemaakt
Nonny
15 21-05-2013 16:38
De Kantine Ranking the Scholieren #3
Geel
500 16-10-2010 14:57
Lifestyle evaluatie-topic
Verwijderd
500 18-03-2005 16:54
Verhalen & Gedichten Mijn verhaal: Afscheid
tiram
71 20-12-2003 13:30
ARTistiek [op verzoek van 2 forummers, nogmaals Mi casa es en fuego
Bor
1 19-08-2002 09:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40.