Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2004, 20:19
Blondfun
Blondfun is offline
wat betekend het asl je vriendje je alleen smst over de meisjes op vakantie en niks over de jongens die hij ontmoet heeft?

krege namelijk 2x een smsje: ga met 2 meisjes om hier, en mn zussen lopen te zeiken van 'je hebt een vriendin'.

En in zin brief ging het ook voordturend over de Coole ( ja dat schreef hij) meisjes die hij had ontmoet, en dat hij daar frans van had geleerd en blablabla....

denk eig dat het niks betkend dat hij niet wil dat zn zusjes tegen me gaan flippen als ik daar ben maar dat ik het van te voren al gehoord heb, of dat ie gewoon loopt op te scheppen.

wat betekend het denken jullie? met welke reden stuurt hij dat?
__________________
Be the miracle!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2004, 20:21
Verwijderd
om je op de hoogte te houden hoe t gaat... voor hem is t natuurlijk ook leuker om met meisjes om te gaan dan met jongens... ik zou er niks achter zoeken
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 20:32
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
anders vraag je t hém ipv hier
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 20:33
Blondfun
Blondfun is offline
hij antwoordt niet... hij doet maar net alsof ik um niet vertrouw..
__________________
Be the miracle!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 20:37
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
(alsjeblieft, leer typen!)
Misschien heeft hij gewoon geen zin om van een franse nerd frans te leren en vind hij het niet interessant om je te vertellen over zijn gevoetbal met z'n vrienden.
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 21:29
sientjuh
Avatar van sientjuh
sientjuh is offline
Hij wil je vast een beetje jaloers maken. Zodat je extra blij met m bent en het niet in je hoofd haalt om er met een ander vandoor te gaan nu hij weg is en niet op je kan passen. Volgens mij vertrouwt hij jou niet helemaal.
__________________
Be all you can be
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 21:34
Blondfun
Blondfun is offline
hmm.. terwijl ik eigenlijk alleen mijn echte vrienden (jongens) gezien heb, en geen onbekenden. En mijn eigen vrienden zou ik echt nooit pakken
__________________
Be the miracle!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 21:50
Verwijderd
Totdat hij SMS-t dat hij gepijpt is door een geile sloerie hoef je je niet zo'n zorgen te maken, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 21:52
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Hij wil gewoon eerlijk met je zijn denk ik.. zodat je hem achteraf niet kan verwijten dat hij iets achter je rug heeft gedaan.
(stel nu dat zijn zussen naar jou komen ,en hem vertellen dat hij alleen maar oog had voor meisjes, dan ben je nu 'gewaarschuwd')
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 03:31
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Misschien speelt hij dit heel slim, hij wil misschien testen hoe je in elkaar zit, of hij je jaloers kan maken. OK, het is misschien iets om onzeker over te worden, maar beter dit dan iemand die iets achterhoudt nadat diegene op vakantie is geweest.

Of het is gewoon stoerdoenerij. Maar dan zou ik niet begrijpen waarom hij dan zo moet doen tegen zijn vriendin.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 12:36
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Hij wilt gewoon eerlijk zijn lijkt, en vertellen waar hij mee "bezig" is. Misschien is hij bang dat als jij het achteraf zou horen jij vanalles erover gaat denken, terwijl dat helemaal niet het geval is.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 12:46
Suziewafel
Suziewafel is offline
Mijn vriend heeft me gisteren ook verteld dat hij naar een stripclub is geweest, maar dat hij nog net geen 25 euro heeft betaald voor een lapdance Ik denk dat hij zoiets heeft van: ik vertel het je nu maar, want je komt er toch wel achter. Misschien denkt jou vriend dat ook. Hij heeft het ook over 'lekkere wijven' die hij tegenkomt op het strand. Ik ben er niet blij mee, maar zolang hij er niets mee uitspookt geeft het niet. Het blijft wel heel lullig natuurlijk...
__________________
You're schizophrenic? Gee, that makes four of us.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 13:20
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Tja, je weet niet wat voor mensen je treft op vakantie, en als dat nou net leuke meiden zijn, gaat hij daarmee om.
Ik denk dat hij het gewoon stuurt omdat hij het een erg leuke vakantie vindt en laat zien dattie het naar zijn zin heeft

Niet dat ik er niet onzeker van zou worden, maarja
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 14:57
*amalia*
Avatar van *amalia*
*amalia* is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-07-2004 @ 22:50 :
Totdat hij SMS-t dat hij gepijpt is door een geile sloerie hoef je je niet zo'n zorgen te maken, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 15:10
druiveke
druiveke is offline
als ik dit hoor ervaar ik dit als 'geen respect hebben''
hij zou wel wat ander eleukere zaken voor je kunnen sturen

hij speelt ermee!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Suziewafel schreef op 25-07-2004 @ 13:46 :
Mijn vriend heeft me gisteren ook verteld dat hij naar een stripclub is geweest, maar dat hij nog net geen 25 euro heeft betaald voor een lapdance Ik denk dat hij zoiets heeft van: ik vertel het je nu maar, want je komt er toch wel achter. Misschien denkt jou vriend dat ook. Hij heeft het ook over 'lekkere wijven' die hij tegenkomt op het strand. Ik ben er niet blij mee, maar zolang hij er niets mee uitspookt geeft het niet. Het blijft wel heel lullig natuurlijk...
doet me denken aan m'n ex.
was ook heel erg dikwijls bezig over 'hete grieten' en dergelijke met z'n vrienden als ik er gewoon naast zat. ging ook af en toe met z'n kameraad naar -hoe heet het weer?- peepshows. héél hatelijke gewoontes. één van de vele redenen waarom 't m'n ex is......



ontopic: niet te veel van aantrekken, volgens mij wil hij gewoon eerlijk met je zijn, hij vertelt gewoon dat hij leuke meiden heeft ontmoet waar hij ook mee optrekt ed. hij ziet er zelf geen graten in en zal volgens mij ook niet vreemdgaan. het feit dat hij zo eerlijk tegen je is zegt volgens mij wel het één en ander
don't panick

Laatst gewijzigd op 25-07-2004 om 15:27.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 16:08
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
druiveke schreef op 25-07-2004 @ 16:10 :
als ik dit hoor ervaar ik dit als 'geen respect hebben''
hij zou wel wat ander eleukere zaken voor je kunnen sturen

hij speelt ermee!
wat een gelul reactie.

weet je, met dit soort topics kan je eigenlijk gewoon geen fuck. ik bedoel, ik heb geen idee hoe jullie relatie eruit ziet, en dan op basis van een paar bij elklaar geschraapte woordjes moet iedereen maar even een mening geven. doesn't make sense.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 18:58
Anathema
Avatar van Anathema
Anathema is offline
Volgens mij is het een onbewuste drang om jou jaloers te maken.
__________________
Do you remember when we were transparent?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-07-2004, 11:36
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
jou jalours maken en toch wel zijn zelfvetrouwen kweken.
laten zien dat hij toch wel meisjes kan krijgen en misschien vind hij die aandacht van al het vrouwelijk schoon ook wel interessant en spannend
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 11:39
Verwijderd
Volgens mij betekent het dat hij op vakantie meer leuke meisjes ontmoet dan leuke jongens. En dat betekent óf dat hij meisjes leuker vindt dan jongens (niet zo vreemd toch?) óf dat er op zijn camping toevallig meer leuke meisjes dan leuke jongens zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Wat betekend deze noot? (bladmuziek)
Verwijderd
5 17-01-2015 23:39
Seksualiteit wat betekend het?
xxxddd
7 04-07-2006 22:11
De Kantine Onnozel opnoemtopic: wat betekend "respect hebben" vor jou?
Quantes
60 31-05-2006 21:58
Psychologie krampachtig iets aftasten -- wat betekend dat??
muts8848
10 20-02-2006 06:48
Liefde & Relatie oke wat betekend?
vanieta
6 10-09-2003 20:16
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Wat voor taal is dit en wat betekend het? - pastuk
Verwijderd
9 05-12-2002 11:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02.