Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2006, 21:31
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hier verder.

Het nieuws van vandaag: natuurlijk dat Ajax en Feyenoord punten verloren, en eigenlijk beiden ook wel terecht, want NAC en ADO voetbalden beiden een goede wedstrijd (afgaande op de samenvatting dan). Vooral Feyenoord was bagger.

Volgende week RBC - PSV, als PSV wint zijn ze kampioen dacht ik, voor RBC is dan in ieder geval het doek definitief gevallen.

Ook nog 2 zeer interessante potten volgende week: ADO Den Haag - Willem II en Heracles - Sparta.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2006, 21:37
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Playoffs zijn eigelijk Europese zelfvernietiging voor Nederland.

Om gewoon eerlijk te zijn, zijn de top 3 + AZ en misschien SC Heerenveen en Utrecht de enigen die wat te zoeken hebben in Europa.
Grote onzin, door andere clubs een kans op Europees voetbal te geven kan je je top verbreden. Subtop heeft meer inkomsten en maakt de competitie alleen maar sterker, en leuker.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 22:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
2-0 was niet terecht geweest want het is 2-2 geworden. Je kan zeggen wat je wil maar die twee doelpunten hebben we wel gewoon gemaakt
Je hebt gelijk dat ze het punt hebben weggesleept en er blijkbaar dus genoeg voor gedaan hebben, maar het wedstrijdbeeld lag gewoon heel anders, Ron Jans geeft dat na de wedstrijd ook verkapt aan. Het was een penalty en we zijn misschien goed weggekomen als je ziet dat Salmon aan het eind nog een kansje laat liggen, maar de doelpunten van Groningen hadden gewoon nooit mogen vallen en hadden we Peter en Leiwa, samen de beste verdedigers van het seizoen, niet gemist, dan was het ook niet gebeurd. Dan was het netjes 2 - 0 geworden en hadden we weer gewoon een goede prestatie geleverd. Eindelijk.

Dat is dan ook het lullige, ook tegen Feyenoord thuis, AZ uit, Heerenveen uit, Utrecht thuis en nog een aantal andere wedstrijden doet het team eigenlijk genoeg, maar wordt het toch knullig uit handen gegeven. Dat is misschien het gevaar van een jonge selectie, maar het is ook gewoon enorm balen. Het is net het verschil tussen subtop en middenmoot en hoewel het er eindelijk weer eens rooskleurig uitzag, moet ik toch teleurgesteld concluderen dat NEC ook dit seizoen gewoon tot de grijze middenmoot behoort. Ook al speel je tegen Ajax, PSV, Feyenoord en AZ (uit dan) nog zo goed, als je daar te weinig punten uithaalt, zul je de wedstrijden tegen RBC, Sparta Twente en Willem II, om wat voorbeelden te noemen, ook moeten winnen. Dat het daar dan meer dan ééns mis gaat, is eigenlijk niet te verkroppen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 12:07
FaZ
Avatar van FaZ
FaZ is offline
Bla bla bla, Groningen the best!
__________________
We know that the world will hate this..
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 12:55
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Wat doet Twente in het rijtje met Sparta, RBC en Willem II?

Ohja ik wilde nog even zeggen dat ik met tevredenheid toe zie hoe de selectie van Twente steeds Nederlandser wordt en nog belangrijker, het zijn allemaal jeugdspelers. Tegen Heerenveen speelden er 6 spelers uit eigen opleiding terwijl Heubach, Boschker en Rahim nog niet eens meededen, en volgend jaar komt daar Cziommer ook weer bij . Als ik dan bijvoorbeeld Roda zie met in de hele selectie van 30 man volgens mij 5 Nederlanders dan vind ik dat wel schrikbarend. Er lag ooit een voorstel (Van Basten steunde het ook, dat is heel belangrijk tegenwoordig ) om clubs met minstens 5 spelers uit eigen opleiding (oid) te laten spelen. Lijkt me heel goed, er kan beter geld naar een goede opleiding gaan dan naar een duur scoutingsapparaat.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 13:26
Verwijderd
tsja, het hadden net zo goed 3 punten kunnen zijn als Juuuuuuuuuuuuuuuuullllllllllllllllll z'n verzier wat scherper stond, en Leo een penalty gekregen had.. maar ja, op zich een goed resultaat, komend weekend wordt belangrijk, het is naar ik meen sparta-heracles en ado-w2, ben benieuwd wat NAC uit tegen Az dan kan doen!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 13:58
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 27-03-2006 @ 13:55 :
Wat doet Twente in het rijtje met Sparta, RBC en Willem II?
Twente was die wedstrijd gewoon een team dat dik onder NEC stond en dus mag je verwachten dat je ervan wint. Maar niet als je zo slap en lamlendig speelt als die avond.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 22:16
Verwijderd
Zwamborn treedt terug, Vanenburg in beeld

27/3/2006 22:42

EXCLUSIEF - Kees Zwamborn is volgend seizoen geen coach meer van Willem II. Hij treedt terug en neemt zijn baan als technisch directeur weer op.
Zwamborn nam het roer in november over na het ontslag van Robert Maaskant. Het verging de Tilburgers niet beter. Met nog vier duels te gaan, is de nacompetitie alleen theoretisch nog te ontlopen.

Gerald Vanenburg is een van de kandidaten om de nieuwe trainer van de Tricolores te worden. De voormalige international kan ook aan de slag bij Helmond Sport.

-----

Dat is toch opmerkelijk, Zwamborn's coup is dus mislukt (en dan heb ik het niet alleen over zijn kapsel ). Wel goed nieuws voor Willem II, ik zie het totaal niet zitten in Zwamborn.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 01:09
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik wil naar NAC uit, maar ik vertik die kolere-uitkaart te kopen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-03-2006 @ 02:09 :
Ik wil naar NAC uit, maar ik vertik die kolere-uitkaart te kopen
kaarten nodig?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 15:47
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 29-03-2006 @ 16:17 :
kaarten nodig?
Ik wil in het uitvak
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 16:34
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Uitvak is altijd wel leuker dan tussen de supporters van de tegenpartij te zitten. Je hebt echter geen combi en dat maakt toch wel een wereld van verschil
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 17:02
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 29-03-2006 @ 17:34 :
Uitvak is altijd wel leuker dan tussen de supporters van de tegenpartij te zitten. Je hebt echter geen combi en dat maakt toch wel een wereld van verschil
Och, ik maak me nooit zo druk om de combi. Eén euro voor een blik pils, ik vermaak me wel
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 18:52
Quay
Quay is offline
Ottmar Hitzfeld wordt de nieuwe coach van PSV!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 19:57
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
NEC heeft volgend seizoen een nieuwe voorzitter. Multimiljonair en Union-voorzitter Vincent Paes gaat het overnemen van Hans van Delft. Eindelijk heeft hij dan toch iemand gevonden
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 20:13
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik heb toevallig de samenvatting zojuist nog eens bekeken en ik moet zeggen, wat een smerig commentaar. Aanvallers van NEC zouden er een "handje van hebben" in de slotminuten een penalty los te proberen te krijgen? Wat een stierenstront! Dit was gewoon een penalty en dat zou de eerste penalty zijn die wij in de slotminuten krijgen dit seizoen!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 21:09
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Quay schreef op 29-03-2006 @ 19:52 :
Ottmar Hitzfeld wordt de nieuwe coach van PSV!
Bron?
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 21:33
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Quay schreef op 29-03-2006 @ 19:52 :
Ottmar Hitzfeld wordt de nieuwe coach van PSV!
Enne?

Overigens, wat vinden jullie nu van de situatie waarin PSV in de nabije toekomst (volgend seizoen) gaat verkeren? Hiddink gaat weg, en van de week zijn Rutten en Eijckelkamp ook gepresenteerd als nieuwe trainers van Twente. De hele trainersstaff gaat dus weg. Er zullen nieuwe mensen moeten komen, met andere manieren en methoden van werken/trainen/coachen, spelers zullen moeten wennen aan al die nieuwe mensen... zou dit grote invloed op de resultaten kunnen hebben?

Ik denk het eerlijk gezegd dat het wel invloed gaat hebben, maar de mate waarin is nog maar afwachten. Zeker als je ziet wat topcoach Hiddink die 4 jaar bij PSV gedaan heeft, dat kan natuurlijk bijna niemand evenaren de komende jaren bij PSV denk ik. Maja, het blijft natuurlijk even afwachten wie de nieuwe trainers worden en hoe het gaat "klikken" met de diverse spelers, veel kun je er dus nog niet over zeggen. Maar speculeren wat gaat gebeuren kan natuurlijk nooit kwaad he.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-03-2006, 22:18
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 29-03-2006 @ 18:02 :
Och, ik maak me nooit zo druk om de combi. Eén euro voor een blik pils, ik vermaak me wel
Ik vind het echt zwaar klote, vaak ook omdat het bij NAC onnodige combi's zijn en er regelmatig geen drank in de bussen geschonken mag worden.

Bovendien is een uitwedstrijd voor mij iets wat een leuk dagje uit moet zijn met vrienden niet bus - stadion - bus.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 22:55
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 29-03-2006 @ 23:18 :
Ik vind het echt zwaar klote, vaak ook omdat het bij NAC onnodige combi's zijn en er regelmatig geen drank in de bussen geschonken mag worden.


Citaat:
Bovendien is een uitwedstrijd voor mij iets wat een leuk dagje uit moet zijn met vrienden niet bus - stadion - bus.
Ja, nu ik OV heb, zou het ook een stuk leuker kunnen zijn, dat ben ik met je eens. Ik heb niet genoeg geld om elke keer de reis te betalen en als ik met de auto ga moet ik meestal rijden en dan kan ik niet drinken

Maar zijn er nog kaarten voor me te regelen in de thuisvakken? Ik moet het nog even zien hoor, maar dat is natuurlijk wel een stuk aantrekkelijker dan een uitkaart gaan aanschaffen voor de laatste twee uitwedstrijden
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 01:10
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Haha, Paes wordt naar buiten gebracht, waar iedereen van Galen had verwacht en nu dreigt de hele investeerdersgroep de banden met NEC te gaan verbreken. Vaarwel eredivisie!

En die Hendriks staat weer voorop te schreeuwen, met z'n arrogante rotkop. Ik weet dat hij veel heeft betekend voor NEC, maar wat een kwal is dat. "De sponsoren die ik hierover gesproken heb zijn niet blij met deze naam", rot toch op man, Paes is een prima vent met enorm veel connecties, die moeten we erbij hebben. En als jij dat niet wil, rot je toch op? Dan zullen we wel eens zien hoe het met die clubliefde van je gesteld is. Dan heet het stadion in ieder geval weer gewoon het Goffertstadion. Pretentieuze klootzak.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 18:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Zo, even die Friezen afmaken

0 - 3, gok ik
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 21:18
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
lol
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 22:28
PakaPeaceTjing
PakaPeaceTjing is offline
RBC nu officieel gedegradeerd

Excelsior volgend jaar in de eredivisie
__________________
RBC, Vitesse en FC Groningen gebroederlijk naast elkaar :)
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 22:41
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ja, Excelsiknor

Dit kan je niet eens een club noemen, het is gewoon een opleidingscentrum van Feyenoord.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2006, 10:57
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Mooi voor Mario Been, maar ik vind Excelsior ook maar niks. Gelukkig krijgen wij Otten, de Graaf en Holman

Ik zat er gisteren goed naast. Het enige dat ik het team kan verwijten is dat ze de tien niet gehaald hebben en een goal toe hebben gestaan, verder speelden ze gewoon fantastisch voetbal. Niedzielan was geniaal. Jan van Halst had het alleen (weer) over Boutahar, maar die heeft de wedstrijd duidelijk niet gezien.

Wielaert viel als vanouds weer lekker tegen en Pothuizen was ronduit fantastisch. Eindelijk weer het niveau gehaald dat hij had voordat hij naar fietstas vertrok (vlak voordat hij naar Charlton Athletic vertrekt ).
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 20:00
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Als vaste eerstedivisie volger had ik liever een cluppie als Volendam kampioen zien worden dan Excelsior. Maja, alles is beter dan Venlook (komt ook door de steeds meer toenemende irritatie van onze kant richting hun).

Ach ja, krijgen we RBC weer terug, dit seizoen qua selectie een zooitje ongeregeld waarvan geen goed team te maken was (op Henk Vos na ), maar voor volgend seizoen zijn ze zich wel goed aan het versterken.

Tja dit weekend... PSV bijna kampioen en het zal nog even wat langer moeten wachten of ze dat ook dinsdag daadwerkelijk zijn. Al is het natuurlijk leuker dat je kampioen wordt als je zelf speelt.

Luinge drukte verder een grote stempel op de wedstrijd tussen Roda en Ajax. Hij heeft Ajax flink benadeeld met dat affluiten en geen penal geven voor Huntelaar. En dan halen die Aachen-Nord-spelers het ook nog eens in hun dwaze hoofd dat Huntelaar een beetje aan het toneelspelen was. Daarna ging Luinge Huntelaar echt zoeken, jongejonge zeg.

Voor mij mag Groningen trouwens wel 5e worden. Leuk voetbal spelen ze.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 20:49
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 02-04-2006 @ 21:00 :
Voor mij mag Groningen trouwens wel 5e worden. Leuk voetbal spelen ze.
!!

Mooi Vitesse verslagen, en volgende week het kampioensfeestje van PSV even verstoren

Verder vond ik het terecht dat Luinge affloot, de tijd zat er nu eenmaal op... je kan wel laten doorspelen en Ajax dan laten scoren, maar dan krijg je weer woeste Roda-spelers op je nek, en terecht.

Ik hoop dat Volendam promoveert en Willem II mag wel een jaartje de eerste divisie in
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 21:00
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 02-04-2006 @ 21:49 :
Verder vond ik het terecht dat Luinge affloot, de tijd zat er nu eenmaal op... je kan wel laten doorspelen en Ajax dan laten scoren, maar dan krijg je weer woeste Roda-spelers op je nek, en terecht.
Ach ja als je het zo bekijkt wel ja. In het geval van Roda is dat eerder dit seizoen al gebeurd bij Heerenveen uit.
Als scheidsrechters wil je dan zeker niet Stevens en Atteveld in een boze bui voor je recht in je gezicht te keer zien gaan.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 21:04
nochtans
Avatar van nochtans
nochtans is offline
woow luinge maakte er wel een potje van, maar ajax speelde ook weer eens bagger (het grootste gedeelte van de wedstrijd)
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 21:07
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
nochtans schreef op 02-04-2006 @ 22:04 :
woow luinge maakte er wel een potje van, maar ajax speelde ook weer eens bagger (het grootste gedeelte van de wedstrijd)
Mja, dat is natuurlijk geen nieuws he.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 22:39
NilsHolgersson
Avatar van NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
Luinge-show
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 00:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 02-04-2006 @ 21:00 :
Voor mij mag Groningen trouwens wel 5e worden. Leuk voetbal spelen ze.
Op basis van de wedstrijd tegen vitesse eventueel wel ja, maar vorige week was het ronduit belachelijk. Je bent de ploeg in vorm en komt de gehele wedstrijd amper met meer dan drie man voor de bal. Dan heb ik momenteel een hogere pet op van Heerenveen (al twijfel ik daar na gisteren ook een klein beetje aan ) en Utrecht.

En als wij eindelijk iets constanter gaan spelen, kunnen we nog best wel in de finale van de onderste playoffs komen, al zou ik het vreemd vinden als ze die zouden winnen, maar als het een beetje gunstig uitpakt, zijn clubs als Heerenveen, Twente, Roda en Groningen best te kloppen.

Wij hebben de playoffs nu denk ik wel binnen, óf we moeten het onszelf moeilijk maken tegen NAC en Roda, maar in principe zijn dat clubs waar we wel tegen uit de voeten kunnen. Dan gaat het dus nog tussen Twente, fietstas, Roda en héél misschien RKC. Eigenlijk best wel leuk dat het op zo veel fronten nu nog steeds spannend is. Wie nacompetitie gaat spelen is nog niet beslist, wie playoffs gaat spelen om de laatste UEFA Cup plek is nog niet duidelijk en wie gaat spelen om de Champions League plaats en de UEFA Cup plaatsen weten we ook nog niet helemaal.

Mijn verwachting op basis van de vooruitzichten in programma en huidige vorm:

1) PSV
2) AZ
3) Feyenoord
4) FC Utrecht
5) FC Groningen
6) Ajax
7) NEC
8) Heerenveen
9) Roda JC
10) RKC
11) FC Twente
12) Vitesse
13) ADO Den Haag
14) Heracles
15) NAC Breda
16) Sparta
17) Willem II
18) RBC

FC Groningen gaat nog genoeg punten pakken voor een plekje bij de eerste vijf. Ajax gaat nog punten verliezen. NEC heeft relatief een heel gemakkelijk programma ten opzichte van de rest. Heerenveen heeft gisteren laten zien totaal niets klaar te krijgen en hebben een lastig programma, Roda gaat nog 6 punten pakken. Vitesse pakt er geen meer, denk ik, óf ze moeten echt knallen in de laatste wedstrijd. Dan gaat er verder nog maar weinig veranderen. ADO kan nog wel wat punten pakken, Heracles heeft het iets lastiger, gezien mijn eigen voorspellingen en Willem II heeft écht kans er aan het eind nog uit te vliegen ook.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3

Laatst gewijzigd op 03-04-2006 om 09:32.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 08:50
Verwijderd
Laat Ajax maar CL missen, jammer van de inkomsten maar goed...
volgend jaar staan we er weer en KJH scoorde toch zijn 30ste dit seizoen. Nog 6 proberen te schoren om kotsman uit de tot 5 te knallen, en ach anders lukt dat volgend seizoen.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 10:04
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 12:59
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
We storten in, en blijkt maar weer hoe belangrijk Zomer/Niemeyer is. Die spelen nu al 3 wedstrijden onder hun maat en dan draait de hele ploeg voor geen meter. Maar we zijn nog in de race en je weet het maar nooit, hoewel AZ uit

Wel een leuke laatste wedstrijd; Groningen thuis, als we dan nog om Europees voetbal spelen dan wordt dat echt een spektakel
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-04-2006, 15:23
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 03-04-2006 @ 09:50 :
Laat Ajax maar CL missen, jammer van de inkomsten maar goed...
volgend jaar staan we er weer en KJH scoorde toch zijn 30ste dit seizoen. Nog 6 proberen te schoren om kotsman uit de tot 5 te knallen, en ach anders lukt dat volgend seizoen.
die laatste zin snap ik geen fuck van

en verder, ondanks de huidige vorm denk ik dat het voor het Nl voetbal het beste is als Ajax of feyenoord naar de Cl gaat
Je moet er toch niet aan denken dat dalijk door puur toeval fc groningen Cl speelt. Die hebben gewoon een xtje een goed jaar omdat de top een slecht jaar heeft, simpel. Ajax volgend jaar met Stam, Perez, en wie weet nog meer, geef ik dan veel meer kans om verder te komen in de Cl, wat weer beter is voor het Nl-punten gehalte. Zou wel erg zonde zijn nu de afgelopen jaren de Nl clubs vrij hoog zijn geëindigd in de Cl.
-Ajax kwartfinale eruit tegen milan (2002)
-Psv halve finale eruit tegen milan(vorig jaar)
-en nu dit jaar 2 clubs bij de laatste 16, maar wel eruit.
Ik moet er niet aan denken dat een fc groningen of een fc utrecht dalijk in een poule komt en dan totaal 2 punten behaalt, door thuis 2x gelijk te spelen en de rest allemaal te verliezen. Neej, Ajax haalt sowieso de playoffs dit jaar, simpel omdat van de laatste 4 wedstrijden dit de moeilijkste was, en ook de concurrentie nog lastige wedstrijden krijgt, onder andere nog tegen elkaar
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 16:11
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
kalinho schreef op 03-04-2006 @ 16:23 :
en verder, ondanks de huidige vorm denk ik dat het voor het Nl voetbal het beste is als Ajax of feyenoord naar de Cl gaat
Je moet er toch niet aan denken dat dalijk door puur toeval fc groningen Cl speelt.
Je vergeet voor het gemak AZ maar ff?

Als er een ander team dan AZ of Feyenoord de CL haalt vind ik dit een slechte zaak.
Door de playoffs maak je jezelf dan dus zwakker in Europa.
Nee, ik ben geen voorstander van die playoffs. Zeker nu we 2e staan niet...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 17:07
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 03-04-2006 @ 17:11 :
Je vergeet voor het gemak AZ maar ff?

Als er een ander team dan AZ of Feyenoord de CL haalt vind ik dit een slechte zaak.
Door de playoffs maak je jezelf dan dus zwakker in Europa.
Nee, ik ben geen voorstander van die playoffs. Zeker nu we 2e staan niet...
nja goed ik zat er nog aan te denken...maar ik dacht ook van ja: perez, van galen, wie weet wie er nog meer weg gaan in de zomer
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 18:13
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ik acht Viteses nu echt kansloos voor de playoffs
Utrecht, Ajax en NEK nog voor de boeg, weer een competitie van net niet
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 21:35
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-04-2006 @ 01:01 :
Op basis van de wedstrijd tegen vitesse eventueel wel ja, maar vorige week was het ronduit belachelijk. Je bent de ploeg in vorm en komt de gehele wedstrijd amper met meer dan drie man voor de bal. Dan heb ik momenteel een hogere pet op van Heerenveen (al twijfel ik daar na gisteren ook een klein beetje aan ) en Utrecht.
Op basis van dit stukkie tekst zou ik zeggen dat de wedstrijd NEC uit bij veel ploegen een vertekend beeld geeft over de vorm van die betreffende ploegen.

Trouwens, als Ajax niet bij de eerste 5 eindigt, mag de nummer 10 nog meedoen in de play-offs voor Europees Voetbal, aangezien Ajax de bekerfinale speelt tegen (bijna) landskampioen PSV en dus al verzekerd is van UEFA-Cup voetbal. Maja, míts Ajax dus de eerste 5 niet haalt, dan heeft de nummer 10 nog geluk wat betreft de play-offs.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 22:46
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 03-04-2006 @ 22:35 :
Op basis van dit stukkie tekst zou ik zeggen dat de wedstrijd NEC uit bij veel ploegen een vertekend beeld geeft over de vorm van die betreffende ploegen.
Misschien is dat ook zo. Het lastige is dat het altijd al het spel van NEC is geweest om de ploegen die veel ruimte geven met de rug tegen de muur te zetten en ze moeite hebben met ploegen die gestructureerd en gesloten spelen. Dat geeft een heel erg vertekend beeld over de kwaliteiten van de tegenstander.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 21:16
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Dachten we even dat PSV vanavond al officieel kampioen was, wint AZ toch nog met 3-2. Dan zondag maar voor de Eindhovenaren. Is ook veel leuker om kampioen te worden als je zelf speelt.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 08:47
Verwijderd
Pfff wat een kansen hadden we toch weer, en wat een waardeloze verdediging hebben we toch Dereijk.. wat een talent..
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 10:44
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Mr.Oizo, gefeliciteerd hè
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 12:29
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-04-2006 @ 11:44 :
Mr.Oizo, gefeliciteerd hè
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 21:40
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Dank jullie wel.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 16:03
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Hier is dit trouwens nog helemaal niet besproken en ik wil jullie mening er wel eens over;

Twente speelt zijn laatste wedstrijd tegen Groningen, maar nu Ajax Europees voetbal haalt via de beker dan kan de situatie ontstaan dat Twente die laatste wedstrijd expres moet verliezen om in de playoffs terecht te komen, want op die manier haalt Groningen Ajax in en speelt de 10de plek ook nog mee in de playoffs. Deze playoff-shit is dus echt maf want een grotere competitievervalsing kan ik me niet indenken.. En expres thuis verliezen van Groningen in de laatste wedstrijd... hmm dat zie ik ook nog niet zo zitten.

Wat zou jij liever willen, dat je club de laatste wedstrijd van het seizoen tegen een aartsrivaal expres verliest om in de playoffs terecht te komen of moet die wedstrijd gewoon gewonnen worden?
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 21:56
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gewoon winnen, want je hebt waarschijnlijk toch ook nog kans om bij winst 8e of 9e te worden, al weet je dat pas als de stand na 33 wedstrijden bekend is. En als je nou eenmaal voor de winst gaat, is dat nou eenmaal eerlijk. En ook nog wel tegen je aartsrivaal.
Stel dat MVV in deze situatie zou zitten en ze speelden tegen Roda of Fortuna (bij wijze van he ), dan zou ik het als supporter echt niet leuk vinden als ze deze wedstrijd expres zouden verliezen. Juist die wedstrijden staan op zich, daar is geen andere wedstrijd mee te vergelijken. De spanning in het toeleven naar zo'n derby en de daarbij behorende rivaliteit tussen de supportersgroepen is dermate groot dat je je fans eigenlijk niet teleur mag stellen. Al telt het resultaat natuurlijk ook mee.
Nee, ik pleit voor een zo eerlijke mogelijke competitie voor alle partijen (inclusief supporters).

Leuk, die play-offs. Doe mij maar het oude systeem, waar de competitie niet zo vroeg afgelopen hoeft te zijn en waar iedereen, zittend met een radiootje langs de lijn, na 34 wedstrijden weet waar hij aan toe is.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 16:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Laten ze het weer liggen, godverdomme. NAC is te kloppen, maar het spel is weer laf en voorspelbaar. Er werd gewoon teveel afgewacht. Nu moet het wel tegen Roda.

Overigens was het een dikke rode kaart voor Leonardo en was de kaart voor Leiwa volgens mij wel terecht. Maar goed, dat is genuil achteraf. Leiwa geschorst woensdag, dus dat wordt nog een leuke wedstrijd. In ieder geval moeten we er 100% achter gaan staan.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33.