Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2007
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2007, 14:11
Verwijderd
Straks zijn er examens, en ik bedacht me dat ik nog niet eens weet wat ik aan voedsel meeneem.

Dus wat neem je mij voor tijdens je examen? Krijgen jullie vanuit school drinken/eten/whatever.

Brandlos
Advertentie
Oud 14-05-2007, 14:20
Caps
Caps is offline
Wij krijgen altijd genoeg te bikken van de school Zal wel weer broodjes en thee in overvloed zijn.
Oud 14-05-2007, 14:20
miek-miekjuh
miek-miekjuh is offline
ik had toen gewoon flesje water mee
en pakje sultana en dextro (had me moeder ingekocht)

en goh waarom zou die reclame van dextro inneens zoveel op tv te zien zijn.

en je kon thee of koffie krijgen.

maare je hoeft geen heel overlevings pakket mee te nemen hoor
gewoon goed ontbijten.
Oud 14-05-2007, 14:26
Verwijderd
wij mogen niks vreten tijdens ons examen, oh joy
drinken mag wel, we krijgen wel één heel flesje water van de school
Oud 14-05-2007, 14:42
Estar
Estar is offline
Ik eet niks tijdens een examen. Want dan blijf ik eruit.
Oud 14-05-2007, 14:45
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Hmm denk dat ik wel ff IETS meeneem.. straks gaat je maag zo knorren
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 14-05-2007, 14:54
Verwijderd
Dextro.
En Bullits.
En water.

Misschien een broodje.
Oud 14-05-2007, 14:54
Mara
Mara is offline
Wij kunnen kiezen uit thee of koffie op school. Verder mogen we gewoon eten of drinken meenemen, zolang het natuurlijk maar niet kraakt of lawaai maakt

Ik neem sowieso een flesje water mee, dorst is erg storend. Verder neem ik als ik twee examens mee voldoende brood voor tussendoor mee. Voor tijdens het examen zelf weet ik 't nog niet zo - waarschijnlijk wordt het zo'n 'koekreep' van liga of sultana ofzo, die ik van tevoren uitpak en in een broodtrommeltje doe.
Oud 14-05-2007, 14:55
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
wij krijgen helemaal niets van school, zijn ze veel te gierig voor
Ik morgen wel naar de AH en daar inspiratie opdoen voor leer-schanbbels
Oud 14-05-2007, 15:01
Verwijderd
Wij krijgen niets van school tijdens het examen, daarna kan je met een of andere strippenkaart iets te drinken halen in de kantine.

Maargoed, ik neem een flesje water en AA mee, en verder denk ik snoepjes ofzo. Ik zie het wel morgen in de AH
Oud 14-05-2007, 15:03
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ik weet eigenlijk niet of wij drinken of eten van de school krijgen. Ik neem denk ik alleen een flesje water mee en eet darvoor goed. Anders iets uit een broodtrommeltje zodat het niet teveel geluid maakt.

Ik heb altijd de ontzettende neiging om mensen een ram te verkopen als ze tijdens examens heel luidruchtig gaan eten of drinken, of dingen zoals energydrink drinken, waarbij gelijk de hele gymzaal met die geur gevuld is want dan kan me langdurig uit m'n concentratie houden
Oud 14-05-2007, 15:05
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Wij mogen eten/drinken meenemen, en tijdens de examens krijgen we 1 wicky \o/

edit: Blikjes open maken als iedereen hard aan het werk is TSSSSSJJTT KLAK!!! *iedereen omkijkt*
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 14-05-2007, 15:20
Krabs
Krabs is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 14-05-2007 @ 16:03 :


Ik heb altijd de ontzettende neiging om mensen een ram te verkopen als ze tijdens examens dingen zoals energydrink drinken, waarbij gelijk de hele gymzaal met die geur gevuld is want dan kan me langdurig uit m'n concentratie houden
Daar kan ik ook wild van worden

Zelf neem ik wat water en een marws ofzo mee. En na de examens rond 5 hebben we een borreltje van de school
__________________
gif me candej now!
Oud 14-05-2007, 15:38
Metal-Hoofd
Metal-Hoofd is offline
Wij mogen niks te eten bij ons hebben, ''dat verstoord de orde in de examenzaal''

En drinken moeten we zelf regelen.... alsof de school niet genoeg geldreservers heeft...
__________________
Never More Nevermore
Oud 14-05-2007, 15:40
Verwijderd
Ja wij krijgen thee of koffie van school.

En de landelijke examenregels zijn echt gestoord.. Je mag geen brood eten maar wél sultana. Echt maf.
Oud 14-05-2007, 16:24
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik kan niet zo lang zonder eten of drinken, want dan verlies ik mn concentratie, dus ik neem wel wat mee maar heb nog geen flauw idee wat. Lekker sapje en een bolletje ofzo, heb niets gehoord over dat je geen brood mag (maar uberhaupt niets over eten/drinken gehoord eigenlijk).
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 14-05-2007, 16:25
Verwijderd
Ik doe dan geen examens meer, alleen het beste voor een examen/tentamen is water te drinken, frisse lucht hebben en genoeg chocolade!
Oud 14-05-2007, 18:10
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Wij mogen zelf geen eten en drinken de examenzaal mee in nemen (spiekbriefjes in verpakkingen ed.) Daarom krijgen we bij het begin van het examen een pakketje waar drinken en eten in zit van school zelf.
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Ads door Google
Oud 14-05-2007, 18:12
-*gangster*-17
-*gangster*-17 is offline
2 turkse pizzassss
Oud 14-05-2007, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Jeroenjeroen schreef op 14-05-2007 @ 16:40 :
Ja wij krijgen thee of koffie van school.

En de landelijke examenregels zijn echt gestoord.. Je mag geen brood eten maar wél sultana. Echt maf.
zijn er landelijke regels ?
Oud 14-05-2007, 18:32
Verwijderd
Nee, er zijn volgens mij geen landelijke regels wat betreft eten.

Ik at voor het examen gewoon normaal, en dan nam ik een paar pepermuntjes of muntdropjes mee naar het tentamen. Samen met een flesje water. En halverwege kregen we koffie of thee, dus dan dronk ik nog thee. Echt 'grote' maaltijden heb ik niet nodig gehad, dus geen brood ofzo meegenomen.

(Ik was altijd heel braaf; ik legde een paar dropjes/pepermuntjes op m'n tafel, uit de verpakking, zodat ik niet zou hoeven kraken Mensen die zakjes chips gaan eten zijn echt Naast me zat iemand. Gelukkig ging de surveillant vragen of het écht nodig was chips te eten, en dat was het kennelijk niet )
Oud 14-05-2007, 18:33
DanseMacabre
Avatar van DanseMacabre
DanseMacabre is offline
Een flesje water, van school krijgen we niets geloof ik.
__________________
~In silence through the night
Oud 14-05-2007, 18:40
Caps
Caps is offline
Zoals normaal tijdens toetsen: pringelsbus mee
Oud 14-05-2007, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Caps schreef op 14-05-2007 @ 19:40 :
Zoals normaal tijdens toetsen: pringelsbus mee
ls je naast me zou zitten, zou ik je echt wat aan doen Pringles kan je niet normaal eten, dat moet met gekraak. En ik heb echt een hekel aan krakende eters Argh, ik zou die bus echt uit het raam gooien
Oud 14-05-2007, 20:52
Knots
Knots is offline
Flesje limonade en sultana. En eigenlijk alleen als afleiding als ik het even allemaal niet meer snap. Als een examen echt lekker gaat, heb ik het niet nodig..
Advertentie
Oud 14-05-2007, 20:56
Crimson
Crimson is offline
Nou, ik kan geen 3 uur zonder eten hoor. meestal vreet ik me 's ochtends helemaal vol, alleen neem thuis nooit de tijd om te ontbijten, dus dat zal wel tijdens het examen zijn. Hehe.
Oud 14-05-2007, 21:40
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Mijn maag heeft de irritante gewoonte om te gaan knorren tijdens examens. Dat hongergevoel leidt ook onwijs af. Ik ga dus een croissantje meenemen, drinkontbijt, flesje water en chocola. Dat chocola is puur omdat ik altijd eet als ik gestresst ben, ik kalmeer daardoor blijkbaar. Dus ik hoop dat het tijdens het examen ook helpt.

Ik doe niet aan energydrankjes en dat soort troep, ik slaap wel gewoon voldoende.
Oud 14-05-2007, 22:26
Sawyer
Sawyer is offline
Ik neem gewoon brood en ranja mee, denk dat als ik geconcentreerd met het examen bezig ben ik best eens kan vergeten dat ik eten en drinken mee heb en het dus helemaal niet nodig heb maar je weet maar nooit.
Oud 15-05-2007, 08:45
Mara
Mara is offline
Bij ons is 't gewoon verboden lawaaiig voedsel te eten. Ik denk ook niet dat iemand 't probeert, diegene wordt dan namelijk gelynched.
Oud 15-05-2007, 08:48
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
water en fruitrepen ofzo.. en een uur voor mijn examen iets van energydrank, want als ik dat er vlak voor doe word ik er juist doodmoe van
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 15-05-2007, 09:05
Milll
Avatar van Milll
Milll is offline
Wat hebben jullie een geluk zeg! Wij mogen helemaal niets meenemen, zelfs geen drinken! Uiteraard krijgen we ook weer niks van de school.. Ik ben echt benieuwd hoe ik 3 uur zonder slokje water ga doen, waarschijnlijk lig ik daar te verkreupelen
Oud 15-05-2007, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Milll schreef op 15-05-2007 @ 10:05 :
Wat hebben jullie een geluk zeg! Wij mogen helemaal niets meenemen, zelfs geen drinken! Uiteraard krijgen we ook weer niks van de school.. Ik ben echt benieuwd hoe ik 3 uur zonder slokje water ga doen, waarschijnlijk lig ik daar te verkreupelen
Dat is raar . Bel het LAKS als je er last van hebt zou ik zeggen dan gaan die je school wel bellen als het nodig is
Oud 15-05-2007, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Milll schreef op 15-05-2007 @ 10:05 :
Wat hebben jullie een geluk zeg! Wij mogen helemaal niets meenemen, zelfs geen drinken! Uiteraard krijgen we ook weer niks van de school.. Ik ben echt benieuwd hoe ik 3 uur zonder slokje water ga doen, waarschijnlijk lig ik daar te verkreupelen
Als ik jou was zou ik gewoon een flesje water mee nemen, als ze er iets van zeggen, zeg je gewoon dat je last hebt van kriebelhoest en daardoor soms echt water moet drinken omdat je anders de hele zaal lastig valt met enorm naar gehoest
Oud 15-05-2007, 13:23
niekjuh
Avatar van niekjuh
niekjuh is offline
Citaat:
Jeroenjeroen schreef op 14-05-2007 @ 16:40 :
Ja wij krijgen thee of koffie van school.

En de landelijke examenregels zijn echt gestoord.. Je mag geen brood eten maar wél sultana. Echt maf.
Nog nooit van gehoord.. Ik heb in januari al 3 examens gedaan (Pilot Meerdere Examenmomenten) en bij ons zaten er toch echt mensen met boterhammen hoor..

Citaat:
Milll schreef op 15-05-2007 @ 10:05 :
Wat hebben jullie een geluk zeg! Wij mogen helemaal niets meenemen, zelfs geen drinken! Uiteraard krijgen we ook weer niks van de school.. Ik ben echt benieuwd hoe ik 3 uur zonder slokje water ga doen, waarschijnlijk lig ik daar te verkreupelen
Ik zou gewoon een flesje water meenemen hoor, dat kunnen ze je echt niet verbieden.

OT: in januari heb ik het prima gered met Red Bull en mentos of Dextro ofzo, dus daar hou ik het maar bij denk ik
__________________
If everything seems to be going well, you obviously don't know what the hell is going on..
Oud 15-05-2007, 15:10
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Volgens mij krijgen we thee(/koffie) van school. En verder, mja het ligt er een beetje aan hoeveel ik 's ochtends thuis eet ook. Sowieso neem ik kauwgum mee. Drinken neem ik misschien ook nog wel mee (water of bullit ofzo). Maar meer niet. Scheelt dat ik bijna al m'n examens 's middags heb, want ik heb nooit zo vroeg 's ochtends al honger. Als ik dus 's ochtends examen heb, dan heb ik waarschijnlijk nog nauwelijks ontbeten.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 15-05-2007, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Solero schreef op 14-05-2007 @ 17:25 :
Ik doe dan geen examens meer, alleen het beste voor een examen/tentamen is water te drinken, frisse lucht hebben en genoeg chocolade!
Hmm door deze post heb ik zojuist besloten om vanavond even wat chocolade in huis te halen.

Wij mogen wel eten en drinken mee, maar geen lawaaierig voedsel zoals chips in zakjes. We krijgen van school koffie of thee en ik neem zelf een flesje water mee, maar ik moet oppassen dat ik niet teveel ga drinken, anders moet ik om de haverklap naar de wc.
Verder denk ik dat ik een broodje meeneem en Dextro.
Edit: Oh en kauwgom.
Ads door Google
Oud 15-05-2007, 16:41
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik neem morgen iig mee: flesje water, dextro, breaker kers en een dubbele boterham. dus dat is best te overleven
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 15-05-2007, 16:50
DigitalWorld
Avatar van DigitalWorld
DigitalWorld is offline
dropjes, een banaan, een flesje water en sultana yofruit! (en kaugum voor de concentratie toch?)

ik zie wel of ik het allemaal ga opeten, want als het lekker gaat eet ik niets, maar als het lastig is, of ik duf wordt even een pauzetje.


succes iedereen morgen!
__________________
bladie baldie blaaa!
Oud 15-05-2007, 19:40
Loor
Avatar van Loor
Loor is offline
sultana met dat yoghurtiets (L) en wat water en voor het examen giet ik een blikje red bull naar binnen, dan moet het me wel lukken
__________________
blablabla
Oud 15-05-2007, 21:00
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Loor schreef op 15-05-2007 @ 20:40 :
sultana met dat yoghurtiets (L) en wat water en voor het examen giet ik een blikje red bull naar binnen, dan moet het me wel lukken
die sultana bosvruchten met yoghurt is inderdaad heerlijk
Oud 15-05-2007, 21:17
RedWarrior
RedWarrior is offline
Een flesje Milk&Fruit en voor als ik trek krijg nog een pakje sultana, daarmee red ik het makkelijk.
__________________
We leven, we ademen.
Oud 16-05-2007, 00:04
Verwijderd
Oooh, ik had vorig jaar trouwens ook bij elk examen een breaker - ideaal <3
Oud 16-05-2007, 09:15
love-THE-world
Avatar van love-THE-world
love-THE-world is offline
wij mogen niet eten
en anders zou ik het ook niet doen.
normaal eet je toch ook niet zoveel als je 3uur toets of school ofzo hebt?
ikniet in ieder geval.
__________________
zo,
Oud 16-05-2007, 09:25
koom
koom is offline
Tussen het eten of het drinken door kan je je gedachten even op iets anders zetten.

Dit heeft voordelen maar ook nadelen.

Neem niet te veel eten/drinken mee maar gewoon een rolletje drop of dextro maar overdrijf het niet!

Tip: neem oordopjes mee naar je examen, zo kan je je concentratie er makkelijker bij houden.
Oud 16-05-2007, 09:29
love-THE-world
Avatar van love-THE-world
love-THE-world is offline

of gewoon niet zo overdreven doen.
denk gewoon dat het gewone toetsen zijn zonder al deze dingen erbij, zit jezelf toch niet zo op te fokken.
big deal.
__________________
zo,
Oud 16-05-2007, 12:11
ashwin2
Avatar van ashwin2
ashwin2 is offline
Citaat:
ava/adore schreef op 14-05-2007 @ 15:26 :
wij mogen niks vreten tijdens ons examen, oh joy
drinken mag wel, we krijgen wel één heel flesje water van de school
Dan zou ik het ff na vragen, want volgens mij heb je daar recht op, om iets te eten!
Oud 16-05-2007, 12:14
ashwin2
Avatar van ashwin2
ashwin2 is offline
Citaat:
koom schreef op 16-05-2007 @ 10:25 :

Tip: neem oordopjes mee naar je examen, zo kan je je concentratie er makkelijker bij houden. [/B]
LOL, wel slim eigelijk, alleen beetje lullig als de tijd over is(en dat heb je niet door omdat je oordoppe in heb), en jij loopt door te pennen, dan ben je de sigaar

Maar wat voor oordoppe gebruik je dan?, van die gele (die krijg je bijna niet in je oor)?
Oud 16-05-2007, 12:21
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Ik mag niks eten tijdens het examen. Wel drinken, ik neem een blikje redbull en een fles water mee
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 16-05-2007, 12:49
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Wij kregen niks. Ja hoogstens begeleiding naar de wc om je waterflesje bij te vullen. Er waren geen nare regels over wat je wel en niet mocht eten, dat scheelde wel.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 16-05-2007, 13:57
Milll
Avatar van Milll
Milll is offline
Wow we kregen een pakje appelsap ! maar goed we mogen de volgende keer geen eten en drinken meenemen en krijgen dus één pakje drinken van de school; geen eten dus.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Leren, voor je plezier?
Se7enUp
12 21-06-2012 16:28
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #166.
Sorry.x
476 29-11-2011 16:50
Algemene schoolzaken Examens
ULTRA8
42 24-05-2007 16:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verwerken
AnoniemIemand
20 27-10-2002 10:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29.