Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2013, 10:02
daniellenb
daniellenb is offline
Hoi allemaal,

Ik ben bezig met de master Communicatiewetenschap aan de Vrije Universiteit in Amsterdam, en doe hiervoor samen met een aantal studiegenoten onderzoek naar crisiscommunicatie door, en voor, de politie.
Met dit onderzoek willen we achterhalen op welke manier burgers het beste/liefste bereikt worden. Je zou ons enorm helpen door via onderstaande link de bijbehorende enquête in te vullen! Het kost je slechts 5 minuten van je tijd en je maakt ons heel erg blij met jouw antwoorden. Alvast bedankt!

https://vuass.qualtrics.com/SE/?SID=SV_aay1QPr3SQDwCep
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2013, 11:17
brands
Avatar van brands
brands is offline
Ingevuld!

Vind het een goeie enquête en zou graag 1 klein dingetje willen benoemen waar je bij een volgende iets wat consequenter zou moeten zijn maar voor mij geen storende vraag. Maar wil je er wel even op beroepen, dat je het in een volgend juist doet. En zeker niet om je enquête af te kraken!

Bij veel vragen stond 1=helemaal niet of helemaal oneens en 7=helemaal wel of helemaal mee eens. Maar bij 1 vraag zag ik dat die omgedraaid was waardoor 1 helemaal mee eens was en 7 helemaal oneens. Bij de volgende vraag moest ik wel even kijken hoe het stond. Dus dat wil ik je meegeven voor de volgende keer.
__________________
Gr. Brands
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:02.