Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2007, 10:16
Verwijderd
Boussaboun is allang vertrokken naar Qatar.

Drie jarig contract voor Bronckhorst bij Feyenoord
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2007, 10:18
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Otten? Die heeft voor vier jaar getekend bij NEC hè

Maar Feyenoord wordt gewoon kampioen zo
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 11:09
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
ohja Otten en Boussaboun was ik even vergeten dat ze al vertrokken zijn..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 15:28
Verwijderd
So, Feyenoord rammelt even met de buidel... Als het ze toch lukt om kampioen te worden in 2008 (100-jarig bestaan) lach ik me echt helemaal kapot.

Maar goed, voor PSV en Ajax nog genoeg tijd om ook versterkingen te halen.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 16:43
Verwijderd
Makaay wacht nog op Spaanse interesse, komt die niet, dan komt hij (hoogstwaarschijnlijk) naar Feyenoord.
Drenthe zou in gesprek zijn met Real Madrid, maar dat komt vanuit een erg onbetrouwbare bron.
Hofland wordt morgen geprestenteerd in De Kuip.

bron: http://www.fr-fans.nl
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 21:39
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Ben benieuwd wat er in die contracten staat, wel heel apart dat ze allemaal zo bij Feyenoord komen. Maar mooi dat de club een beetje opgebouwd wordt, zijn de klassiekers tenminste weer spannend.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 22:38
Verwijderd
Makaay wordt morgen gepresenteerd, aldus Radio 1
volgens mij is er een geldschieter bij betrokken, ik snap ook niet waarom iedereen naar een niet-Europees-voetballende-ploeg wil, kan mij het ook verrotten
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 00:06
Notenbar
Avatar van Notenbar
Notenbar is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 27-06-2007 @ 12:09 :
ohja Otten en Boussaboun was ik even vergeten dat ze al vertrokken zijn..
Bosschaart is verkocht aan ADO, Leonard vertrekt op zeker, Pardo mag weg, Saïdi idem. Wat betreft allen volledig terecht overigens.
__________________
John Aubrey did cause a nuisance by leaving his dungpile in the king's highway. Fined IS. But pardoned because a pauper.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 00:10
Verwijderd
Nee, Feyenoord heeft de transferrechten van haar eigen talenten verkocht aan investeerders, vandaar dat ze nu geld hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 10:12
Verwijderd
Hoe zit het nou met Drenthe? Ik ben benieuwd of hij aankomend seizoen nog voor Feyenoord uit gaat komen of toch wordt opgekocht door een of ander Europees club..
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 13:35
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Makaay is bijna de enige in de selectie die kan zeggen dat hij van Ajax gewonnen heeft
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 14:40
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 28-06-2007 @ 11:12 :
Hoe zit het nou met Drenthe? Ik ben benieuwd of hij aankomend seizoen nog voor Feyenoord uit gaat komen of toch wordt opgekocht door een of ander Europees club..
Die moet niet weggaan. Beste linkshalf die Feyenoord zich op dit moment kan wensen naast van Bronckhorst
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 14:45
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
kalinho schreef op 28-06-2007 @ 14:35 :
Makaay is bijna de enige in de selectie die kan zeggen dat hij van Ajax gewonnen heeft
Hofland, Timmer, Buijs, Vlaar en van Bronckhorst in ieder geval ook. Oh en alle overige selectiespelers uit 2005/2006 trouwens ook.

Short version: lul niet
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 15:15
Notenbar
Avatar van Notenbar
Notenbar is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-06-2007 @ 15:45 :
Hofland, Timmer, Buijs, Vlaar en van Bronckhorst in ieder geval ook. Oh en alle overige selectiespelers uit 2005/2006 trouwens ook.

Short version: lul niet
__________________
John Aubrey did cause a nuisance by leaving his dungpile in the king's highway. Fined IS. But pardoned because a pauper.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 15:16
Strever
Strever is offline
Allemaal leuke aankopen van Feyenoord. Worden ze ongetwijfeld beter van. Het kan toch ook niet slechter?
Maaruh, wanneer komen die aanvallers? Want scoren is feyenoord verleerd..
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 16:15
Macho
Avatar van Macho
Macho is offline
Citaat:
Strever schreef op 28-06-2007 @ 16:16 :
Allemaal leuke aankopen van Feyenoord. Worden ze ongetwijfeld beter van. Het kan toch ook niet slechter?
Maaruh, wanneer komen die aanvallers? Want scoren is feyenoord verleerd..
In plaats van twee keer per seizoen tegen elkaar te spelen, zullen Roy Makaay en Kevin Hofland zij aan zij Feyenoord naar een hoger plan gaan trekken.

Makaay en Hofland moesten beiden alleen nog de laatste plooien gladstrijken. Onder meer een medische keuring stond een bezegeling van de dubbelslag van Feyenoord nog in de weg. Die laatste hobbels zijn genomen. Hofland en Makaay tekenen voor respectievelijk vier en drie jaar in Rotterdam-Zuid.

Hofland (28) komt over van VfL Wolfsburg, dat zich na enige weifeling kon vinden in het bod van Feyenoord. 'Natuurlijk is zijn vertrek een verlies', stelde trainer Felix Magath. 'Maar hij had de kans terug te keren naar zijn geboorteland en die kans wilde ik hem niet ontnemen.'

Makaay had over belangstelling niet te klagen. De spits van Bayern München maakte direct een schifting, want alleen Nederland en Spanje waren opties. Dat ondervond ook Werder Bremen, dat nul op het rekest kreeg van de Oranje-international.

Vanuit Nederland toonde niet alleen Feyenoord interesse, maar was ook PSV in de markt voor de 32-jarige spits. In Duitsland werd bovendien gespeculeerd dat Ajax en AZ zich hadden gemeld voor Makaay. Maar het is Rotterdam geworden.

Bron
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 16:25
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ik vind het wel irritant stil in amsterdam.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 17:22
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Haha het slaat ze nu wel een beetje in hun bol, het gerucht ging dat ze bij Twente een bod van 1 miljoen + Nicky Hofs hebben neergelegd voor El Ahmadi ^^

Droge reactie Munsterman; Die laten we voor 6 miljoen nog niet gaan
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 17:23
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 28-06-2007 @ 14:35 :
Makaay is bijna de enige in de selectie die kan zeggen dat hij van Ajax gewonnen heeft
OMG Volgens mij kan bijna niemand dat NIET zeggen wat een typische joden-verdraaiing van de waarheid weer. Werk je bij Studio Sport?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 28-06-2007 @ 18:22 :
Haha het slaat ze nu wel een beetje in hun bol, het gerucht ging dat ze bij Twente een bod van 1 miljoen + Nicky Hofs hebben neergelegd voor El Ahmadi ^^

Droge reactie Munsterman; Die laten we voor 6 miljoen nog niet gaan
Wordt ook nog gespeculeerd dat Smolarek teruggehaald gaat worden
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 20:56
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Bazz schreef op 28-06-2007 @ 18:57 :
Wordt ook nog gespeculeerd dat Smolarek teruggehaald gaat worden
Ook wordt Danny Koevermans als versterking genoemd

Is er een bak met geld binnengekomen in Rotterdam ofzo?


Amoah heeft trouwens getekend bij NAC zojuist, over onhaalbare dingen gesproken.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 09:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Dat betekent dat Rigters vertrekt en Beerens dus in ieder geval niet naar NAC gaat?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 10:22
Nighttime Bird
Avatar van Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Citaat:
Escapism schreef op 28-06-2007 @ 17:25 :
ik vind het wel irritant stil in amsterdam.
__________________
groovie ghoulies are go!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 12:11
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Bazz schreef op 28-06-2007 @ 18:57 :
Wordt ook nog gespeculeerd dat Smolarek teruggehaald gaat worden
En waar haalt Feyenoord dit geld vandaan met een lopende schuld van meer dan 17 miljoen?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Marcel_Boekhoorn

Die moet zo'n 3 a 4 miljoen kosten, en kan ook naar oa City, maargoed met Boekhoorn als 'Scheringa' kunnen er gekke dingen gebeuren

Misschien komt ie volgende week wel met Niedzielan
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 28-06-2007 @ 17:25 :
ik vind het wel irritant stil in amsterdam.
Fijn dat het stil is, gewoon de huidige selectie grotendeels intact houden en dan ben je kampioenskandidaat nr.1
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 12:37
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik vind het allemaal wel leuk. Als dit zo door gaat kunnen er volgend jaar op de laatste speeldag misschien 4 clubs kampioen worden. (Feyenoord hoeft natuurlijk geen Europees voetbal te spelen. Dat zou wel eens voordelig kunnen uitpakken.) Ze hebben nu op papier minstens het vierde elftal van de Eredivisie, vind ik.

Verder vind ik dat gepronk van Bosz maar irritant. Alsof hij met zijn beleidsplan zulke namen naar Rotterdam haalt. Het gaat gewoon om geld.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 15:23
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Acromega schreef op 29-06-2007 @ 13:35 :
Fijn dat het stil is, gewoon de huidige selectie grotendeels intact houden en dan ben je kampioenskandidaat nr.1
ja alles leuk en aardig, maar als eind augustus sneijder toch nog weggaat heb je wel een probleem.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 29-06-2007 @ 13:11 :
En waar haalt Feyenoord dit geld vandaan met een lopende schuld van meer dan 17 miljoen?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Marcel_Boekhoorn

Die moet zo'n 3 a 4 miljoen kosten, en kan ook naar oa City, maargoed met Boekhoorn als 'Scheringa' kunnen er gekke dingen gebeuren

Misschien komt ie volgende week wel met Niedzielan
Talentpool 1, Talentpool 2, Aandelenplan, etc.

Plus zo'n schuld boeit geen ene reet, zolang je je rente maar betaald.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 16:17
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Marcel Boekhoorn (Nijmegen, 30 oktober 1959) is een Nederlandse ondernemer en investeerder. Een van zijn eerste bv's heet Bowolar, een afkorting van Boekhoorn wordt lachend rijk.
haha.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 16:44
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
FuSe schreef op 29-06-2007 @ 16:45 :
Talentpool 1, Talentpool 2, Aandelenplan, etc.

Plus zo'n schuld boeit geen ene reet, zolang je je rente maar betaald.
dat meldt Feyenoord zelf inderdaad dat ze daar het geld vandaan hebben maar het schijnt toch echt Boekhoorn te zijn die er momenteel geld in aan het pompen is. Kom op zeg, dat Talentpool-systeem wordt overschat. Tis een leuk trucje maar een club als Feyenoord wordt er echt niet rijk aan.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 19:21
Verwijderd
Nee, maar dat hoeft ook niet. Gio kost niets, Slory en Bruins nauwelijks wat, De Cler 2m, Hofland 4m en makaay ook 4m. Heb je dus aan 10m genoeg.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 22:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Escapism schreef op 29-06-2007 @ 17:17 :
haha.
Je kunt zeggen wat je wil, het is hem wel gelukt. Met de verkoop van Telfort aan KPN is hij heel wat plaatsjes gestegen in de Quote 500.

Hoe komen we er trouwens bij dat Boekhoorn hier iets mee te maken heeft?

Niedzielan is trouwens naar Wisla
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 23:55
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Ertur schreef op 28-06-2007 @ 18:23 :
OMG Volgens mij kan bijna niemand dat NIET zeggen wat een typische joden-verdraaiing van de waarheid weer. Werk je bij Studio Sport?
dat was sarcastisch nerd, ga er niet al te diep op in.

Ik snap alleen niet waar een beetje de tendens vandaan komt dat Fey. nu wel even kampioen gaat worden...ze zijn verbeterd, á la. Maar kwalitatief en waarschijnlijk ook collectief zijn ajax-psv-az nog altijd beter
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 29-06-2007, 23:56
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
FuSe schreef op 29-06-2007 @ 20:21 :
Nee, maar dat hoeft ook niet. Gio kost niets, Slory en Bruins nauwelijks wat, De Cler 2m, Hofland 4m en makaay ook 4m. Heb je dus aan 10m genoeg.
ze voetballen voor kost en inwoning
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 14:48
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Maduro naar Feyenoord, lees ik hier en daar. Dit valt dus onder geruchten.

Zou ik erg zonde vinden.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 30-06-2007, 17:16
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Mooie transfers, ik heb al zin in volgend seizoen
Hopelijk gaat Feyenoord het ook weer beter doen
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 20:31
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 30-06-2007 @ 18:16 :
Mooie transfers, ik heb al zin in volgend seizoen
Hopelijk gaat Feyenoord het ook weer beter doen
Dat lijkt me wel met dit soort aankopen..
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 09:40
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Real Madrid heeft volgens de Spaanse pers een akkoord bereikt met de Nederlander Arjen Robben. Robben wacht nu naar verluidt af of Real er ook met Chelsea uitkomt. De 23-jarige middenvelder ligt nog 2 jaar onder contract bij Chelsea. Robben is een van de spelers die voorzitter Ramon Calderon beloofde tijdens de voorzittersverkiezing. Calderon beloofde de fans ook Kaka (Milan) en Fabregas (Arsenal).
Bron: TT-één
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 09:46
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Transfers:
Ricardo Costa van Porto naar Wolfsburg
Lurling van 1. FC Köln naar NAC
Lamey van PSV Naar MSV Duisburg
Faubert van Bordeaux naar West Ham
Lampard weigert contractverlening van Chelsea
Rosehnal van PSG naar Newcastle
Forlan van Villareal naar Atletico Madrid
Edouard Cissé van PSG naar Besiktas
Hargraves van Bayern naar Man U

Geruchten:
Huysegems van Feyenoord naar Twente (ook Roda, Club Brugge en BMG zijn geïnteresseerd)
Fernando Torres van Atletico Madrid naar Liverpool
Luis Garcia van Liverpool naar Atletico Madrid
Adriano gewild door AC Milan
Geremi van Chelsea naar Newcastle
Wiltord van Lyon naar Marseille
Malouda van Lyon naar Chelsea
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 10:49
Fides
Fides is offline
En Jurgen Colin op proef bij Ajax
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 11:40
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
WolterB schreef op 02-07-2007 @ 10:46 :
Transfers:
Wiltord van Lyon naar Marseille
Die is vandaag op de eerste training opgehaald door een ploegje agenten, volgens de club om een paar verkeersboetes, volgens de geruchten om een drugs-zaak. Hij schijnt naar Qatar te willen en doet er van alles aan om bij L'OL weg te kunnen..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 15:23
Verwijderd
: 02-07-2007 Tijd: 10:36
Rigters praat met Britse clubs Update 10:59u


Maceo Rigters spreekt vandaag met een Engelse club over een transfer naar de Premier League. Morgen staat een gesprek met Celtic op het programma. Eventueel bestaat de mogelijkheid om woensdag of donderdag met een derde club te praten, zo weet Sportweek.
Aangezien NAC eerder aangaf mee te willen werken aan een transfer, is de verwachting dat Rigters binnen een week een nieuwe club gevonden heeft.

Update

The Daily Mirror weet te melden dat Blackburn Rovers Rigters vandaag vastlegt. Volgens de krant betaalt de Engelse club ongeveer 350.000 pond voor de spits.

Update 10:59u

Volgens the Daily Record heeft niet Blackburn, maar Celtic de beste papieren. Celtic hoopt eveneens de deal snel af te ronden.

Smit (een van de twee zaakwaarnemers van Rigters):"Ik hoop maandag of dinsdag in Glasgow te zijn om een definitief akkoord te bereiken met Celtic. Ik hoop dat we de deal snel kunnen rondmaken. Er zijn geen andere clubs, behalve Norwich City. Maar Celtic ligt ver voor."

Celtic zou ongeveer 400.000 pond (600.000 euro) willen betalen voor Rigters.


Bron: B-Side Rats, Sportweek, Joop NAC
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 22:59
Verwijderd
Datum: 02-07-2007 Tijd: 19:28
Rigters naar Blackburn Rovers


Rigters speelt de komende 4 seizoenen in Engeland, bij Blackburn Rovers. waar hij samen komt te spelen met Andre Ooijer. De spits, die sterk speelde op het EK onder 21, stond onder andere in de belangstelling van Sevilla, Glasgow Rangers, Celtic en Newcastle United. Hij kiest echter voor het Ewood Park van Blackburn Rovers
Wij wensen Maceo heel veel succes in Engeland!


Bron: B-side Rats, telesport.nl
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 23:10
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik betwijfel of hij het daar gaat redden, maar we laten ons (hopelijk) verrassen. Hij is qua type speler er wel een die past in Engeland.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 13:57
Fides
Fides is offline
Hij heeft iig het voordeel dat andere Blackburn aanvallers (McCarthy, Nonda) naar de Africa Cup moeten komende winter. Dan heeft hij iig de mogelijkheid om zich te bewijzen in de Premier League.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 16:10
Verwijderd
Mja, jullie verwoorden precies mijn gedachten over Rigters.


Feyenoord zou interesse hebben/in onderhandeling zijn met twee aanvallers van naam:

- Tomasson
- Gudjohnsen



Tomasson zou ik me nog kunnen voorstellen, dat die dat doet. Paar jaar weinig gespeeld, wordt op handen gedragen in de Kuip enzo... Maar Gudjohnsen... Ook niet zo'n best seizoen bij Barça, maar hij kan toch nog altijd naar allerhande grote Engelse clubs?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 16:27
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Gudjonsen? Eidur?

hahahaha, kom op zeg Man Utd heeft hem zonder succes proberen los te weken bij Barca afgelopen weken. Lijkt uitermate stug dat Feyenoord alleen al de illusie heeft om een speler van dat formaat te halen. Tomasson zou nog kunnen, hoewel die ook een contract bij Villareal klaar heeft liggen.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 17:33
jensrooi
Avatar van jensrooi
jensrooi is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 03-07-2007 @ 17:27 :
Gudjonsen? Eidur?

hahahaha, kom op zeg Man Utd heeft hem zonder succes proberen los te weken bij Barca afgelopen weken. Lijkt uitermate stug dat Feyenoord alleen al de illusie heeft om een speler van dat formaat te halen. Tomasson zou nog kunnen, hoewel die ook een contract bij Villareal klaar heeft liggen.
Misschien kan Gio hem overhalen, hij zal niet de eerste speler zijn die dan van Barça naar Feyenoord gaat.(Gio,Koeman)
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 17:51
Verwijderd
Haalt Feyenoord Gudjohnsen terug naar Nederland

www.voetbalonline.nl, 3 juli 2007 15:10 - Niets lijkt meer te gek rondom de ‘total make over’ van Feyenoord. Nadat vanmorgen eerst de naam van Tomasson in verband werd gebracht met de club uit Zuid, is het nu Gudjohnsen die door de Rotterdammers zou zijn benaderd. Volgens berichten in de Engelse media zou Feyenoord Giovanni van Bronckhorst hebben ingezet om zijn ex-collega om te praten en te vragen naar de Kuip te komen. Feyenoord zou inmiddels al contact hebben gehad met Arnor, zijn vader en tevens zaakwaarnemer. Volgens de berichten zou geopperd zijn de voormalige spits van PSV voor één seizoen te huren van Barcelona.

El Mundo deportivo: "El Feyenoord se suma a la puja por 'Guddy' apostando por una cesión"
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 19:36
Bell
Avatar van Bell
Bell is offline
tis dan wel geen speler, maar hij verruilt toch van werkplaats...

Foeke Booy verruilt FC Utrecht voor Al-Nassr
Uitgegeven op dinsdag 03 juli 2007 om 19:45:45

(Novum) - Foeke Booy vertrekt definitief bij FC Utrecht. De 45-jarige trainer, die in de Domstad ook werkzaam was als technisch directeur, tekent een contract voor één jaar bij de Saudische voetbalclub Al-Nassr. Booy, die in 2002 in dienst trad bij Utrecht, was de langst zittende trainer in de Eredivisie. Al-Nassr had de komst van de trainer anderhalve week terug al op de website gemeld.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27.