Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2011, 12:30
Records070
Avatar van Records070
Records070 is offline
Zoals de titel zegt, ben ik opzoek naar wat leukere dingen voor me konijn.. Ik ben al bij een aantal dierenwinkels geweest, alleen nergens hadden ze leuke dingen..
En met leuke dingen bedoel ik zoal een 2de vloer in de kooi

Iemand die een online winkel kent voor zulke spullen ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2011, 12:46
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Bij de dierenwinkel kun je een ander konijn kopen. Het zijn gezelschapsdieren.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2011, 13:09
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik denk dat ze je op het subforum Flora & Fauna beter kunnen helpen, dus ik verplaats dit topic daarnaartoe.

DK --> F&F
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2011, 14:03
Records070
Avatar van Records070
Records070 is offline
@Uice, dus jij vind het normaal dat een dier zich dood verveelt in een bijna leeg kooi? Pleur anders op als je er tog zo over denkt
Met citaat reageren
Oud 06-09-2011, 15:36
Verwijderd
Zet het deurtje van de kooi open nadat je electrische snoeren goed hebt weggestopt en haal een vriendje voor je konijn bij een asiel of opvang. Konijnen hebben geen speelgoed nodig, wel gezelschap en lichaamsbeweging.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2011, 19:46
fib
Avatar van fib
fib is offline
zandbakzand by de bouwmarkt! goedkoop en konijnen houden van graven. Ik gebruik het standaard voor mijn teddy widder konijnen ivm hun harige vachtstructuur.
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 07:11
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zand om in te graven, een bosje wilgentakjes om mee te slepen en aan te knagen, een kartonnen doos om in te zitten en aan te knagen, een pvcpijp om doorheen te kruipen, een plateautje om op te klimmen en op de uitkijk te gaan zitten, enz. Bij de Boerenbond, Pets Place en Dobey hebben ze zo af en toe best leuke dingen, maar ook met huis-tuin-en-keuken dingen kom je een heel eind. Als je er maar op let dat het veilig is voor je konijn (dus bruin karton zonder plakband ipv glimmend gekleurd karton, enz.).
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 15:19
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Mijn vader heeft twee plankjes tot een 'dakje' aan elkaar getimmerd (zodat ze er onder konden gaan zitten als ze buiten stonden en het regende) en die lijken mijn konijnen ook tof te vinden. Kunnen ze dan met z'n tweetjes inzitten alsof ze in een hol zitten.

En als je zelf een stukje gras hebt is dat natuurlijk ook idee, buiten een paar hekjes neerzetten en je konijnen (of dus liever: konijnen) daar rond te laten lopen.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17.