Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2019, 01:06
Jongen2003
Jongen2003 is offline
Hallo,

Afgelopen week is het carnaval geweest en ben ik met een vriendengroep carnaval gaan vieren.
Ik ben er deze dagen achter gekomen dat ik het vriendinnetje van een goede vriend van mij leuk vind, ik had al eerder dat gevoel maar tijdens het uitgaan is dat gevoel nog sterker geworden.

We hebben niet een super hechte band met elkaar maar als we elkaar op verjaardagen tegen komen of op school kunnen we goed met elkaar lachen en het goed met elkaar vinden (naar mijn idee)

Nu dus mijn vraag..
Ik wil geen verkering met haar want dat kan ik niet maken tegenover mijn vriend, en zij vind mij niet leuk.. maar ik vind het lastig om hier mee om te gaan als ik haar tegen kom.
Ik vind haar leuk maar kan het niet laten merken tegenover mijn vriend maar ik ben bang dat ik daardoor hele rare gesprekken met haar ga krijgen en ik niet normaal met de situatie om kan gaan als mijn vriend en zij er bij zijn.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken als ik haar zie? Hoe kan ik me normaal gedragen en moet ik het wel of niet tegen mijn vriend zeggen (wel er bij zeggen dat ik niets met haar wil)?

Misschien een beetje een onduidelijk verhaal, maar het is al laat en zelfs op het internet kan ik nu niet goed uit mijn woorden komen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2019, 11:25
Verwijderd
Lastige situatie. Hoe goed ben jij met deze jongen bevriend? Als je echt respect voor elkaar hebt, dan kun je het best tegen hem zeggen. Zolang je er maar bij vertelt dat je er niks mee wilt doen. Maar bedenk wel bij jezelf dat je slapende honden wakker maakt en dat hij je gaat controleren of zelfs bij zijn vriendin vandaan gaat houden. Dus, als je het vertelt, ben er dan zeker van dat jullie elkaar volledig vertrouwen en dat je er samen even goed voor gaat zitten.

Alleen vraag ik mij af hoe lang dit speelt, want als dit over een korte periode gaat, dan kan dit ook weer over gaan. Misschien moet jij je op anderen focussen of wat afstand van dat meisje nemen. Wel gezellig blijven doen, maar die gedachten aan de kant zetten.

Uiteindelijk weet je vast zelf wel wat de beste oplossing is. Persoonlijk zou ik het niet zo snel toegeven.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2019, 14:24
Jongen2003
Jongen2003 is offline
We waren eerst heel erg goed bevriend omdat we bij elkaar in het voetbalteam zaten en nu niet meer.
We zien elkaar nu op verjaardagen of als we afspreken met een groep.
Dus normale/goede vriend.

Ik heb dit meisje al eens eerder leuk gevonden maar dat is voorbij gegaan.
Nu we elkaar weer vaker zien is dat gevoel zo ongeveer 2 maanden terug nu, ik ben dus benieuwd of dit wel overgaat binnen een korte tijd.

Nog meer afstand nemen gaat lastig omdat we dezelfde vrienden hebben en elkaar op school en verjaardagen zien.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd op een van mijn beste vrienden
Ellietje
7 16-09-2015 14:31
Liefde & Relatie Verliefd op me beste vriend en op me vriendje?!?!
Linniee
12 12-06-2014 19:42
Liefde & Relatie Verliefd op mijn beste vriend... HELP?!?!
InezLeeuwx
12 07-03-2014 18:58
Liefde & Relatie verliefd op je beste vriend
nananono
6 04-01-2009 15:46
Liefde & Relatie verliefd op mijn beste vriend
Madita
12 26-08-2004 09:28
Liefde & Relatie verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$]
Oktober
9 21-03-2004 14:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20.