Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2003, 13:50
misterme
misterme is offline
ik heb zelf nog geen okselhaar, maar ik zit te denken om het te gaan scheren als ik het krijg. wat vinden (vooral de vrouwen) daavan? is okselhaar sexy of niet? hou er zelf niet zo van bij mannen en vrouwen namelijk
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 13:58
Verwijderd
bij vrouwen vind ik het niet echt smakelijk. Maar ik vind dat een beetje okselhaar bij mannen altijd mag, zolang het maar niet over de schouder heengroeit.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 14:00
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik vind dit meer iets voor L&G

LS --> L&G
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 14:04
Verwijderd
Doe wat je zelf wilt he, niemand zal er iig echt op afknappen, en doen ze dat wel, dan zijn ze wel érg oppervlakkig. Ik denk wel dat bijknippen of de tondeuze erop zetten, meestal meer gewaardeerd worden dan scheren, bij mannen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 15:03
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Ik haal mijn okselhaar altijd weg . Vrouwen mogen dat ook doen.
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 15:22
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Ik hou het bij
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 15:30
Verwijderd
Als jij het wil weghalen moet je dat doen. Ik vind het niet mooi, maar ik haal het niet weg, maar ik houd het een beetje bij.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 15:51
Irina
Avatar van Irina
Irina is offline
laten staan man, je bent toch een man ;>
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 16:03
Verwijderd
Ik vind het bij mijn vriend juist erg leuk... als hij het weg gaat halen, lijkt hij zo... vrouwelijk....
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 16:04
Verwijderd
ik vind dat iedereen z'n oksel haar moet scheren, vrouwen én mannen.
want waarom zouden alleen vrouwen hun okselharen scheren? als een vrouw ze niet scheert is het zo van: ah gadver, ze heb dr oksels niet geschoren.
en als een man ze niet scheert dan is dat maar 'normaal', in hoeverre dingen normaal zijn.

Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 16:47
Órelindë
Avatar van Órelindë
Órelindë is offline
Mannen zonder okselhaar zijn alles behalve sexy, maar het moet ook geen meters lang worden... Beetje bijhouden/knippen mag best!
__________________
Hope is not lost, just not yet found.. - Dead End -
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 17:07
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
k heb nou al n paar jaar ozo daar geen haar meer (mooie assonantie al zeg k t zelf en dr is nog geen meisje op afgeknapt...sterker nog, de meeste vinden t wel hygienisch enzo
(dat is t natuurlijk ook), dus je moet t gewoon maar scheren als je dat wil
ik vind btw ook dat t dr beter uitziet, kijk maar naar NBA basketbal ofzo, daar heeft bijna iedereen dat...
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 17:10
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Ik vind dat zowel mannen als vrouwen hun okselhaar moeten houden. Zowel bij mannen als bij vrouwen vind ik dat het erg mooi staat en dat het ontzettend sexy is (hoewel ik in dat laatste geval enkel over de vrouw spreek). Ook al is okselhaar vaak haar met een zweetluchtje...dat hoeft het niet minder opwindend te maken.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 17:25
Verwijderd
Ik vind het niet echt mooi... zal er geen punt van maken, maar volgens mij zou ik aangenaam verrast zijn om een jongen te zien met geschoren oksels (en me afvragen of hij homo is. Niet dat dat negatief is ofzo *is faghag*)...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 20:16
Verwijderd
Ik vind het altijd een stuk mooier als de oksels geschoren zijn. Kwas laatst bij iemand die echt okselhaar tot zijn tepels had *zo ongeveer* en dat vind ik echt vreselijk. Als het niet te lang is vind ik het nooit zo erg
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 20:57
Black Soul
Black Soul is offline
Ik vind dat een beetje een man okselhaar moet hebben, maargoed dat is mijn mening
__________________
dracula is sexy
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 21:23
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
bijhouden of helemaal kaalscheren vind ik

teveel haar is gewoon neit mooi
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 14:21
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik heb okselharen van maximaal 1,5 cm --> vrij kort dus...
Vind'et wel mooi zo
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 14:58
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik vind dat mannen ook hun okselhaar moeten scheren. waarom wij vrouwen wel en de mannen niet?
dansers hebben hun okselhaar ook altijd geschoren (dat moet) en dat vind ik ook altijd veel frisser eruit zien daarom denk k dat k maar met een danser ga trouwen
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 16:28
Órelindë
Avatar van Órelindë
Órelindë is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 03-08-2003 @ 15:21:
Ik heb okselharen van maximaal 1,5 cm --> vrij kort dus...
Vind'et wel mooi zo
Dat ziet er dus mannelijk, verzorgd en hygiënisch uit!
__________________
Hope is not lost, just not yet found.. - Dead End -
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 18:24
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
*vallende ster* schreef op 03-08-2003 @ 17:28:
Dat ziet er dus mannelijk, verzorgd en hygiënisch uit!
Dankjewel!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 18:32
michieldewit
Avatar van michieldewit
michieldewit is offline
Op de sportschool kom ik veel 'geschoren' mannen tegen. Meestal zijn ze tamelijk gespierd en fors gebouwd en dan staat het ze best goed. Bij tengere types wil 'geschoren' wel eens een beetje vrouwelijk overkomen. Ik zou dus maar gewoon voor de gulden middenweg gaan...
__________________
Nee dank u, het gaat zo wel | www.michieldewit.nl
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 00:16
Verwijderd
Ehm, ik vind scheren best. (MIjn vriendvind het gay) zelfs als je je benen zou scheren zou ik het niet vreemd vinden (wielrenners e.d. doen dat immer ook) en je hoeft geen atleet te zijn om je okselhaar te scheren. SOmmige jongens hebben echt van die plukken, dan vind ik het gewoon beter staan als je het weg haalt.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 22:56
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
ik ben anti-okselhaar,bij vrouwen zeggen ze dan van 'ja maar dat is onhygienisch en dan verspreiden zich enge geuren en zo,maar euhm...is toch hetzelfde bij mannen?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 23:03
Verwijderd
Ik ga echt mn okselhaar niet scheren : /

Dat is het normaalste iets. Ik ga mn schaamhaar niet afscheren ofzo. Ik heb het een keer geprobeerd. Nooit meer, al die prikkels enzo
Ik werk het bij af en toe met de schaar, dat het er niet onder uitpuilt zeg maar
Ik vind okselhaar heeeeeel normaal. En meiden met okselhaar, ja tja : \ Ik weet het ook niet.
Jongens mogen gewoon "vies" zijn al is okselhaar niet vies. Hé.. vreemd iets eigenlijk. Dat het normaal bij jongens is en vies wordt gevonden bij meiden. Ja tja... 8/
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 23:15
Verwijderd
en dat ik mijn oksels toch echt maar 1 of 2 keer per week scheer, maar niemand ooit tegen mij zegt 'goh, wat ben jij vies en wat ruik je naar zweet' als de haartjes 5 mm lang zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 23:18
Verwijderd
Ik heb het over zichtbare bossen van cms lang

Klein beetje stoppeltjes heeft elke meid wel eens...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 23:20
poesiefox
poesiefox is offline
Op een echte man groeien haren. Ik vind het wel iets intiems, als je dat kunt zien. Zo'n bloot okkeltje is zo saai.

Vies?

Welnee, gewoon iedere ochtend lekker soppen met veel schuim en Nivea for men deo.

Ikzelf heb wel blote okkeltjes. Gek, ik vind het zo vies en lelijk staan bij vrouwen, terwijl ik het bij mannen mooi vind...
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 23:27
Verwijderd
Yeah Okselhaar is gewoon mannelijk.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 23:31
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-08-2003 @ 00:27:
Yeah Okselhaar is gewoon mannelijk.
Ga jij nog eens een mannelijke foto posten?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 23:48
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 05-08-2003 @ 00:31:
Ga jij nog eens een mannelijke foto posten?
Niet als ik al gedronken heb en mijn broer samen met mij op zolder zit.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 00:32
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 05-08-2003 @ 00:15:
en dat ik mijn oksels toch echt maar 1 of 2 keer per week scheer, maar niemand ooit tegen mij zegt 'goh, wat ben jij vies en wat ruik je naar zweet' als de haartjes 5 mm lang zijn.
Dat ziet toch niemand, met die blonde haartjes :]
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 05-08-2003 @ 01:32:
Dat ziet toch niemand, met die blonde haartjes :]
jamaar daar ben ik niet blond
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 00:50
Meisje1
Meisje1 is offline
Ik vind het sexy bij sommige mannen, bij vrouwen absoluut niet.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 08:21
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Vrouwen en okselhaar vind ik niks. Een klein beetje
kan wel (goed bijgehouden ed, 5 mm haartjes idd),
maar lange haren en/of bossen haar.. :r

Bij mannen is het fijn als het bijgehouden wordt,
en je dus niet hele bossen onder een shirt uit ziet schieten,
een klein beetje is wel fijn en mannelijk.
(want idd, een kaal okseltje is ook maar zo kaal. )
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 15:17
Verwijderd
mannen moeten 100% hun okselhaar laten staan! ik vind het zelf walgelijk staan als een man kale oksels heeft
voor vrouwen vind ik geschoren een stuk frisser staan eigenlijk. maar als een vrouw d'r haar laat staan moet dat ook mogen. de maatschappij is nu meteen van dat het smerig is enzo. vind ik wel jammer.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 18:26
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Bij vrouwen vind ik het verschrikkelijk .. bij mannen vind ik het veeeel beter als ze het laten zitten. Bij mijn vriend vind ik het ook gewoon echt mooi. Het heeft iets mannelijks
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 21:05
nandatje
Avatar van nandatje
nandatje is offline
Ja mijn vriendje heeft het ook wel... Hij is echt super lekker bruin dus het valt niej echt op, maar toch je ziet het wel Niet dat ik daarom op hem val ofzow, het viel me ook tijdens het zwemmen pas op Mjaa in de winter interesseert het me nix... Alleen in bed dan
__________________
I still luv my skattiej... Frank nevah wanna lose ya (L) Koeitjuhs rules (*)
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 21:39
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Irina schreef op 02-08-2003 @ 16:51:
laten staan man, je bent toch een man ;>
Ja oke maar je moet het echt niet te lang laten worden. Je moet het toch wel een beetje bijknippen anders ziet het er echt niet uit. Was bij mn vriend zo, bah. Had er laatst een opmerking erover gemaakt heeft ie zich gelijk geschoren al had ik alleen maar gezegd dat ie af en toe wat moest bijknippen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 22:27
BBEM
BBEM is offline
ik scheer niets weg het hoord er gewoon bij. wegscheren vind ik maar vrij gay
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 11:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind van die hele plukken okselhaar echt lelijk. Ik vind op zn minst dat je het een beetje bij moet houden door het te knippen en als een jongen zn oksels zou scheren zou ik daar niet raar van opkijken want ik doe het zelf immers ook.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 12:13
Verwijderd
Ik vraag me wel af of okselhaar niet vreselijk warm en kleverig aanvoelt met dit weer... ik zou 't, met 30 graden, waarschijnlijk ook als ik een jongen was afscheren, want het lijkt me echt irritant om okselhaar te hebben als het zo warm is.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 12:18
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Zolang je er geen vlechtjes met kralen oid in hebt gemaakt, vind ik het best...Bij mannen dan he, bij vrouwen is okselhaar gewoon echt lelijk
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 12:32
Verwijderd
*gaat oksels scheren*

Merk al dat het iets te kriebelig en warm wordt daaronder
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 19:23
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Niet helemaal weghalen, maar wel korthouden!
__________________
xxx
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 20:46
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Bij mannen niet er af scheren ... gewoon netjes kort houden, ziet er veel beter uit dan zo'n glad *kuch* okseltje en bovendien is het veel minder werk en irritatie (stoppels, jeuk, vaak moeten scheren, blablabla).

Als IK een jongen was ... (dan had ik ZO'N geweldig leven ) ... zou ik het zeker niet scheren.
__________________
Bloedserieus
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 15:58
vrijdagmiddag
vrijdagmiddag is offline
mannen--> bijhouden (met tondeuse, geen plukken)
vrouwen--> kaal

nu we het er toch over hebben, ik krijg mijn oksels nooit helemaal 'haarvrij' er zitten altijd wel van die stoppeltjes... Moet je echt waxen om het 'celebrity haarvrij' te krijgen?
__________________
#$*%^*$#@%^*(Grhmpfh...) *zucht*
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 19:01
Verwijderd
ik vind het wel uh..mannelijk
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 22:33
Verwijderd
Citaat:
vrijdagmiddag schreef op 08-08-2003 @ 16:58:
mannen--> bijhouden (met tondeuse, geen plukken)
vrouwen--> kaal

nu we het er toch over hebben, ik krijg mijn oksels nooit helemaal 'haarvrij' er zitten altijd wel van die stoppeltjes... Moet je echt waxen om het 'celebrity haarvrij' te krijgen?
volgens mij zit de huid in je oksels niet strak genoeg voor was...
ik denk dat jij gewoon de enige bent die de stoppeltjes ziet, ik heb ze zelf ook maar niemand anders ziet ze. En als mensen het echt voor hun werk doen, dan bleken ze de haartjes misschien?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 10:12
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Citaat:
vrijdagmiddag schreef op 08-08-2003 @ 16:58:
nu we het er toch over hebben, ik krijg mijn oksels nooit helemaal 'haarvrij' er zitten altijd wel van die stoppeltjes... Moet je echt waxen om het 'celebrity haarvrij' te krijgen?
Toen ik mijn oksels nog scheerde, had ik ook altijd zo iets (maar, net als sarahbressers zegt, was het nooit iemand opgevallen). Wat ik wel vervelend vond, was dat mijn oksels na het scheren een beetje donkerdere kleur hadden (ik heb heel donker haar, dus de resten van de haartjes in het huid *zie* je gewoon). Ik ben toen al snel op harsen/epileren overgestapt, en dat bevalt echt prima.
__________________
Bloedserieus
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Okselhaar scheren voor mannen, doen of niet?
primaa
95 27-07-2012 18:11
Lifestyle borsthaar & Okselhaar
Unknownokido
2 14-05-2010 23:35
Lichaam & Gezondheid Okselhaar
BoemInJeBallen
40 09-02-2008 10:43
Seksualiteit Wat te doen met je schaamhaar?
lipsje
148 11-01-2006 20:01
Lifestyle Okselhaar
Rohit
112 12-12-2005 21:04
De Kantine Hierrr met je mening!
Rodion
500 30-11-2005 14:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57.