Oud 05-12-2003, 18:38
elfiecity
Avatar van elfiecity
elfiecity is offline
ik wil FOOIJDONK for president
__________________
Hello I'm elfiecity
Advertentie
Oud 05-12-2003, 18:55
Verwijderd
Citaat:
elfiecity schreef op 05-12-2003 @ 19:38:
ik wil FOOIJDONK for president
Tuurlijk, blijf vooral zulke dingen roepen, dan nemen we je serieus
Oud 05-12-2003, 20:17
niceman1984
Avatar van niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 05-12-2003 @ 11:17:

Ik wacht nog steeds op dat je de naam van een land noemt waar het wel gelukt is.
Chili onder president Allende en Cuba onder Castro (de VS sancties maken de economie wel kapot)
Oud 05-12-2003, 20:20
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
niceman1984 schreef op 05-12-2003 @ 21:17:
Chili onder president Allende en Cuba onder Castro (de VS sancties maken de economie wel kapot)
Om nou te zeggen dat de mensen toen gelukkig waren......
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 05-12-2003, 21:18
Verwijderd
Citaat:
niceman1984 schreef op 05-12-2003 @ 21:17:
Chili onder president Allende en Cuba onder Castro (de VS sancties maken de economie wel kapot)
Hoe lang heeft Allende aan de macht gezeten? Niet dusdanig lang dat je het systeem gelukt kan noemen. Cuba, wat een onzin zeg, ook daar komen steeds meer haarscheurtjes in het communistische denkbeeld. Daarnaast wordt je als je je maar enigzins kritisch uitlaat over dhr. Castro de bak ingegooid, als je zo een systeem moet handhaven is het blijbaar niet echt succesvol.
Oud 05-12-2003, 21:24
niceman1984
Avatar van niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 05-12-2003 @ 22:18:
ook daar komen steeds meer haarscheurtjes in het communistische denkbeeld.
Dat komt door de vele santies en handelsboycotten van de egostates of America
Oud 06-12-2003, 11:01
Verwijderd
Citaat:
niceman1984 schreef op 05-12-2003 @ 22:24:
Dat komt door de vele santies en handelsboycotten van de egostates of America
Niet alleen daardoor, mensen in Cuba zijn niet achterlijk. Zij zien ook wel dat het communisme niet werkt. Zelfs nu de sancties verminderd zijn, protesteren nog steeds mensen tegen het systeem. Alleen deze "ongewenste elementen" worden vervolgd door dhr. Castro. Als je zo een syteem moet handhaven kan je moeilijk volhouden dat het systeem werkt. Kapitalisme krijgt steeds meer een voet aan de grond op Cuba (toeristen etc), de leiders van Cuba zien blijkbaar ook in dat een volledig communistisch systeem niet werkt. Ik zou willen dat bepaalde mensen op dat forum nu ook eens zagen.
Oud 06-12-2003, 11:14
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
niceman1984 schreef op 05-12-2003 @ 21:17:
Chili onder president Allende en Cuba onder Castro (de VS sancties maken de economie wel kapot)
Voor Allende het land in een communistische hel kon storten werd hij al verwijderd.
Oud 08-12-2003, 10:04
BadAstronaut
Avatar van BadAstronaut
BadAstronaut is offline
FOOIJDONK moet balkendinges vervangen
Oud 08-12-2003, 10:29
Onze Zoon
Avatar van Onze Zoon
Onze Zoon is offline



Al die mensen die vermist zijn in Cuba daar horen we meneer niceman niet over
__________________
Gebanned
Oud 08-12-2003, 15:33
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
BadAstronaut schreef op 08-12-2003 @ 11:04:
FOOIJDONK moet balkendinges vervangen
Bedankt

ik heb altijd gezegd

FOOIJDONK for president
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Oud 08-12-2003, 15:35
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 06-12-2003 @ 12:01:
Niet alleen daardoor, mensen in Cuba zijn niet achterlijk. Zij zien ook wel dat het communisme niet werkt. Zelfs nu de sancties verminderd zijn, protesteren nog steeds mensen tegen het systeem. Alleen deze "ongewenste elementen" worden vervolgd door dhr. Castro. Als je zo een syteem moet handhaven kan je moeilijk volhouden dat het systeem werkt. Kapitalisme krijgt steeds meer een voet aan de grond op Cuba (toeristen etc), de leiders van Cuba zien blijkbaar ook in dat een volledig communistisch systeem niet werkt. Ik zou willen dat bepaalde mensen op dat forum nu ook eens zagen.
Cuba werkte uitstekend

maar zoals niceman al aangaf is kapot gemaakt door de sancties van het kapitalistische bolwerk amerika.

maar castro is natuurlijk ook weer doorgeslagen
en dat is jammer want het ging natuurlijk uitstekend
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Oud 08-12-2003, 15:40
Verwijderd
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 08-12-2003 @ 16:35:
Cuba werkte uitstekend

maar zoals niceman al aangaf is kapot gemaakt door de sancties van het kapitalistische bolwerk amerika.

maar castro is natuurlijk ook weer doorgeslagen
en dat is jammer want het ging natuurlijk uitstekend
Tuurlijk werkte Cuba uitstekend Kom op zeg, een systeem werkt niet uitstekend als je je onderdanen moet onderdrukken om een systeem overeind te houden.

Op Niceman heb ik al een reactie gegeven dus lees die zelf maar na.

En daar hebben we weer hetzelfde riedeltje waar je telkens meekomt, dat de leider is doorgeslagen. Maar dat gebeurt overal! Dat is geen toeval, dat is gewoon omdat men door macht zich verhevent voelt. Je draagt nu zelf voorbeelden aan, maar weigert te geloven dat het zo is. Dat vind ik een nogal vreemde redenatie.
Oud 08-12-2003, 15:47
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 08-12-2003 @ 16:40:
Tuurlijk werkte Cuba uitstekend Kom op zeg, een systeem werkt niet uitstekend als je je onderdanen moet onderdrukken om een systeem overeind te houden.

Op Niceman heb ik al een reactie gegeven dus lees die zelf maar na.

En daar hebben we weer hetzelfde riedeltje waar je telkens meekomt, dat de leider is doorgeslagen. Maar dat gebeurt overal! Dat is geen toeval, dat is gewoon omdat men door macht zich verhevent voelt. Je draagt nu zelf voorbeelden aan, maar weigert te geloven dat het zo is. Dat vind ik een nogal vreemde redenatie.
ja maar ik zie dat weer eens anders

castro is zo doorgeslagen omdat iedereen amerika achterna loopt
zie balkenellende en voorgangers

cuba ging naar de haaien door de amerikanen en hun kapitalistische kameraden
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Oud 08-12-2003, 15:51
Verwijderd
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 08-12-2003 @ 16:47:
ja maar ik zie dat weer eens anders

castro is zo doorgeslagen omdat iedereen amerika achterna loopt
zie balkenellende en voorgangers

cuba ging naar de haaien door de amerikanen en hun kapitalistische kameraden
Toch vreemd dat jij feiten, die maar op 1 manier uit te leggen zijn, anders ziet. Maar goed.

Castro is doorgeslagen omdat hij inziet dat het systeem niet werkt. In zijn land waren mensen die zo verstandig waren om te zien dat het communisme in de praktijk niet werkte, en zich begonnen te verzetten. Castro probeert krampachtig een mislukt systeem in stand te houden. Dat heeft niets met de Amerikanen te maken, maar gewoon met gezond verstand van de cubanen die inzien dat het communisme niet werkt. Het communisme is een failiet systeem dat in de wereld niet kan functioneren. Jammer dat je dat nog steeds niet ziet.

Ja, dat zei je in je vorige post ook al. En daar heb ik op gereageerd, kom eens met een duidelijk tegenargument.
Oud 08-12-2003, 16:21
Verwijderd
Volgens mij gaat het in deze discussie niet om het feit waar het allemaal niet werkt, maar om de vraag of het in Nederland zou kunnen werken.

Ja dat denk ik wel, is daarop mijn antwoord, alleen moet je dan zien te voorkomen dat de partijtop alle macht en weelde naar zich toetrekt, en het volk maar laat verloederen.
De enige reden waarom het communisme nergens heeft gewerkt is dat er alleen maar machtswellustelingen in de partijtop zaten, die totaal niet geinteresserd waren in de mensen ( maar dat hebben we nu in Nederland ook, op dit moment, alleen mogen we dat zo niet noemen.).

Hoe het communisme wel zou werken?

De macht van de parij decentraliseren, en per provincie regelen. Elke provincie zijn eigen baas in huis, en de politiek letterlijk heel dicht bij huis houden, zodat mensen ook echt zelf kunnen meeregeren ( zoals in het mensjewisme ook de bedoeling was ).
En dan een overkoepelend landelijke organisatie, met maar een beperkte macht, om de boel een beetje bij elkaar te houden, en voor een duidelijke buitenlandse politiek.

Dat is mijn idee, als mensen daar aanvullingen op hebben, laat maar horen, als jullie er tegen aan willen zeiken, hou dan je mond maar, want daar gaat het hier niet over, dat doe je maar in een ander topic, met de naam " weg met de communisten"
Oud 08-12-2003, 16:34
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 08-12-2003 @ 17:21:
Volgens mij gaat het in deze discussie niet om het feit waar het allemaal niet werkt, maar om de vraag of het in Nederland zou kunnen werken.

Ja dat denk ik wel, is daarop mijn antwoord, alleen moet je dan zien te voorkomen dat de partijtop alle macht en weelde naar zich toetrekt, en het volk maar laat verloederen.
De enige reden waarom het communisme nergens heeft gewerkt is dat er alleen maar machtswellustelingen in de partijtop zaten, die totaal niet geinteresserd waren in de mensen ( maar dat hebben we nu in Nederland ook, op dit moment, alleen mogen we dat zo niet noemen.).

Hoe het communisme wel zou werken?

De macht van de parij decentraliseren, en per provincie regelen. Elke provincie zijn eigen baas in huis, en de politiek letterlijk heel dicht bij huis houden, zodat mensen ook echt zelf kunnen meeregeren ( zoals in het mensjewisme ook de bedoeling was ).
En dan een overkoepelend landelijke organisatie, met maar een beperkte macht, om de boel een beetje bij elkaar te houden, en voor een duidelijke buitenlandse politiek.

Dat is mijn idee, als mensen daar aanvullingen op hebben, laat maar horen, als jullie er tegen aan willen zeiken, hou dan je mond maar, want daar gaat het hier niet over, dat doe je maar in een ander topic, met de naam " weg met de communisten"
Met het aandragen van voorbeelden waar het niet werkte, proberen wij duidelijk te maken dat het in de praktijk niet werkt. Dus ook niet in Nederland.

Je zou eens moeten weten hoe ontmoedigend het is om te lezen dat het nergens heeft gewerkt omdat er machtswellustelingen zitten. Ik heb dit nu al een groot aantal keer ontkracht net als een aantal anderen. Lees de voorgaande pagina's eens goed door voordat je met dit flutargument komt aanzetten. Het is zo verschrikkelijk makkelijk om te roepen dat er machtswellustelingen zitten om een failliet systeem te verdedigen. Die mensen die daar zitten zijn machtswellusteling geworden, omdat ze de macht in handen kregen. Ik hoop toch niet dat je zelf gelooft dat het telkens machtwellustelingen waren? Kom op zeg, het systeem werkt gewoon niet. Besef dat nou eens, het werkt hier niet en het werkt elders niet. Het werkt gewoon nooit, het gaat tegen de aard van de mens in.

Over jouw idee heb ik niet echt iets te zeggen, het leunt op een systeem dat in mijn ogen niet goed is, maar dat is een mening die ik niet nog meer ga ondersteunen dan ik de voorgaande posts heb gedaan.

Het is een discussietopic, het is dus juist de bedoeling dat we erover gaan zeiken. We discussieren hier over of het toepasbaar is in Nederland, en om aan te tonen dat het niet zo is, leggen we uit waarom het systeem niet werkt. Dat heeft niets maar dan ook niets met haat tegen communisten te maken, maar wij proberen jullie te overtuigen. Jammer dat je dat dat niet ziet.
Oud 08-12-2003, 16:49
Verwijderd
Blijkbaar ben jij degene die voorgaande posts niet leest, want ik ben met je eens dat er geen goede voorbeelden zijn te noemen waar het communisme werkte. Ik hoef dit toch zeker niet in 33 verschillende volzinnen te doen voordat je me begrijpt, of wel dan???

Als je over mijn idee niks te zeggen hebt , waarom ga je er dan uberhaupt op in, dan is de rest van je topic allemaal zinloos typewerk geweest, temeer daar jij blijkbaar niet gelezen hebt hoe het in mijn ogen wel zou kunnen werken .

Idd een discussie moet kunnen, maar dan moet je wel willen lezen wat anderen schreven, en niet bij voorbaat al met argumenten komen zonder dat je mijn hele posts hebt gelezen.
Dat staat namelijk nogal dom, en ik denk niet dat je dom bent, hooguit wat ongenuanceerd, maar even goede vrienden hoor
Oud 08-12-2003, 17:07
BadAstronaut
Avatar van BadAstronaut
BadAstronaut is offline
FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president. FOOIJDONK for president.
Oud 08-12-2003, 17:08
Verwijderd
Ja dat weten we nu en nu een zinnige opmerking???
Oud 08-12-2003, 17:15
BadAstronaut
Avatar van BadAstronaut
BadAstronaut is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 08-12-2003 @ 18:08:
Ja dat weten we nu en nu een zinnige opmerking???
Twijfel je aan FOOIJDONK dan?
Oud 08-12-2003, 17:20
Verwijderd
Dat doet er niet toe, ik vind alleen dat je zinvollere replies kan geven dan maar zo'n beetje iemands hielen te gaan likken, en als je dit topic gelezen had, had je kunnen lezen dat Fooijdonk en ik redelijk op een lijn zitten.
M.a.w je zit gewoon stom te flamen, en daar is niemand bij gebaat
Oud 08-12-2003, 17:26
BadAstronaut
Avatar van BadAstronaut
BadAstronaut is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 08-12-2003 @ 18:20:
Dat doet er niet toe, ik vind alleen dat je zinvollere replies kan geven dan maar zo'n beetje iemands hielen te gaan likken, en als je dit topic gelezen had, had je kunnen lezen dat Fooijdonk en ik redelijk op een lijn zitten.
M.a.w je zit gewoon stom te flamen, en daar is niemand bij gebaat
Maar FOOIJDONK heeft zulke lekkere hielentjes.
Vandaar.
Oud 08-12-2003, 17:39
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
BadAstronaut schreef op 08-12-2003 @ 18:26:
Maar FOOIJDONK heeft zulke lekkere hielentjes.
Vandaar.
Hielentjes? Wat zijn dat?
Oud 08-12-2003, 17:39
Weylyn
Avatar van Weylyn
Weylyn is offline
Citaat:
wissie schreef op 03-12-2003 @ 19:06:
Is dit tegenwoordig een communisme tegen de rest van de wereld forum waar alle gefrustreerde communisten hun dromen kwijt kunnen?
dat viel mij ook al op ja
__________________
Death is more universal than life. Everyone dies, but not everyone truly lives.
Oud 08-12-2003, 17:46
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 08-12-2003 @ 17:49:
Blijkbaar ben jij degene die voorgaande posts niet leest, want ik ben met je eens dat er geen goede voorbeelden zijn te noemen waar het communisme werkte. Ik hoef dit toch zeker niet in 33 verschillende volzinnen te doen voordat je me begrijpt, of wel dan???

Als je over mijn idee niks te zeggen hebt , waarom ga je er dan uberhaupt op in, dan is de rest van je topic allemaal zinloos typewerk geweest, temeer daar jij blijkbaar niet gelezen hebt hoe het in mijn ogen wel zou kunnen werken .

Idd een discussie moet kunnen, maar dan moet je wel willen lezen wat anderen schreven, en niet bij voorbaat al met argumenten komen zonder dat je mijn hele posts hebt gelezen.
Dat staat namelijk nogal dom, en ik denk niet dat je dom bent, hooguit wat ongenuanceerd, maar even goede vrienden hoor
Fijn dat je het met me eens bent over het feit dat er geen landen zijn geweest waren het gelukt is, eindelijk iemand die dat durft toe te geven. Ik zei alleen dat het communisme nooit zal werken, ook niet in Nederland.

Ik ga op jouw post in omdat het in mijn ogen niet mogelijk is dat het systeem ooit zal werken, theoretisch gezien klinkt het allemaal erg mooi, maar in de praktijk komt er niets van terecht. Wat jij nu uitdraagt is een nieuwe invulling, het is gewoon lastig om daar op te reageren omdat je niet weet wat de uitwerking is, hoewel ik me afvraag of die veel zal verschillen van het communisme tot nu toe. Ik ben van mening dat het communisme voor Nederland geen goede staatsideologie zou zijn. Zie argumenten eerder. Ik heb wel gelezen hoe het in jouw ogen zou kunnen werken, maar ik zet mijn vraagtekens hierbij. Jammer dat je dat niet zo oppikt.

De discussie die jij probeert aan te zwengelen heeft niets te maken met de oorspronkelijke topic. Ik lees alle posts en reageer daarop met argumenten waarom ik het niet eens ben. Jij zal het wel anders zien, maar goed, daar kan ik niets aan doen. En als er iemand ongenuanceerd post dan is dat fooijdonk, die het blijkbaar nodig vind om de argumenten die hij niet kan weerleggen compleet te negeren.

@badastronaut: donder op

Edit: Ik stop met deze discussie, de inhoud is compleet verloren. Het is telkens hetzelfde riedeltje, en daar pas ik voor.

Laatst gewijzigd op 08-12-2003 om 17:52.
Oud 08-12-2003, 17:49
fractuur
fractuur is offline
Ik heb eigenlijk al lang geen zin meer om me te mengen in deze discussie, maar FOOIJDONK, antwoord eens op de opmerking van Onze Zoon..
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 08-12-2003, 17:59
forumfreakie
Avatar van forumfreakie
forumfreakie is offline
Ik weet zeker dat er erg veel mensen hier op het forum graag het communisme hier in NL zouden hebben, maar iedereen weet dat het 'pure' communisme niet werkt, zeker niet in zo'n egocentrische samenleving als NL. Maar wie weet, kan je een variatie hierop bedenken.....
Oud 08-12-2003, 18:04
Lionheart
juh, lekker realistisch dit
Oud 08-12-2003, 18:04
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
Onze Zoon schreef op 08-12-2003 @ 11:29:



Al die mensen die vermist zijn in Cuba daar horen we meneer niceman niet over
ik moest op deze opmerking reageren van fractuur

dus bij deze

ik heb geen flauw idee waar deze mensen zijn gebleven

een hotline met castro is er ook niet

dus........
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Oud 08-12-2003, 18:10
BadAstronaut
Avatar van BadAstronaut
BadAstronaut is offline
Citaat:
MarkB schreef op 08-12-2003 @ 18:39:
Hielentjes? Wat zijn dat?
zijn hielen die ik lik .
Oud 08-12-2003, 18:18
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
En we hadden de laatse tijd zo weinig last van communisten......
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 08-12-2003, 18:30
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 08-12-2003 @ 19:18:
En we hadden de laatse tijd zo weinig last van communisten......
en van nationalisten
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Oud 08-12-2003, 18:31
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 08-12-2003 @ 19:30:
en van nationalisten
Heb je last van MIJ.......
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 08-12-2003, 18:32
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 08-12-2003 @ 19:31:
Heb je last van MIJ.......
En van mij...
Oud 08-12-2003, 18:33
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 08-12-2003 @ 19:32:
En van mij...
FOOIJDONK heeft last van iedereen die niet communistisch is.......
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 08-12-2003, 18:35
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 08-12-2003 @ 19:33:
FOOIJDONK heeft last van iedereen die niet communistisch is.......
nope

FOOIJDONK heeft vooral last van bepaalde mensen op dit forum die zich intelligent voor doen, maar dat totaal niet zijn
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Oud 08-12-2003, 18:36
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 08-12-2003 @ 19:35:
nope

FOOIJDONK heeft vooral last van bepaalde mensen op dit forum die zich intelligent voor doen, maar dat totaal niet zijn
Wat zul jij een last van jezelf hebben...
Oud 08-12-2003, 18:37
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 08-12-2003 @ 19:36:
Wat zul jij een last van jezelf hebben...
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 08-12-2003, 18:39
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 08-12-2003 @ 19:36:
Wat zul jij een last van jezelf hebben...
van mezelf niet
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Oud 08-12-2003, 18:41
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Hoe wil jij trouwens alle religie uit het land gaan verwijderen FOOIJDONK?
Oud 08-12-2003, 18:42
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 08-12-2003 @ 19:41:
Hoe wil jij trouwens alle religie uit het land gaan verwijderen FOOIJDONK?
Wie heeft het hiet gehad over het verwijderen van de religie
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Oud 08-12-2003, 18:43
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
BadAstronaut schreef op 08-12-2003 @ 19:10:
zijn hielen die ik lik .
Dan dacht ik toch echt dat het verkleinwoord "hieltjes" is.
En FOOIJDONK's hielen heb je nu wel lang genoeg gelikt.
Wat dacht je van die van mij?
Oud 08-12-2003, 18:44
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 08-12-2003 @ 19:42:
Wie heeft het hiet gehad over het verwijderen van de religie
Engels, Marx, Lenin en Stalin...
Oud 08-12-2003, 18:47
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
we hebben het hier over de ideeen van FOOIJDONK

zijn gebasseerd op die van marx

maar daar horen zijn ideeen over religie niet bij

religie vind ik belangerijk voor de mensen

ligt er natuurlijk wel aan op welke manier zij hun geloof belijden
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Oud 08-12-2003, 19:18
BadAstronaut
Avatar van BadAstronaut
BadAstronaut is offline
!
Citaat:
MarkB schreef op 08-12-2003 @ 19:43:
Dan dacht ik toch echt dat het verkleinwoord "hieltjes" is.
En FOOIJDONK's hielen heb je nu wel lang genoeg gelikt.
Wat dacht je van die van mij?
jij hebt stinkhielen !
Oud 08-12-2003, 19:19
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 08-12-2003 @ 19:47:
we hebben het hier over de ideeen van FOOIJDONK

zijn gebasseerd op die van marx

maar daar horen zijn ideeen over religie niet bij

religie vind ik belangerijk voor de mensen

ligt er natuurlijk wel aan op welke manier zij hun geloof belijden
Hoe zouden wij ons geloof moeten belijden dan?
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 08-12-2003, 19:27
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 03-12-2003 @ 19:18:
in die landen is het verkeerd gegaan omdat sommige mensen de regels van marx waren vergeten

iedereen is gelijk
Just a minute, hoe wil je dat ooit voor elkaar krijgen dat de regel 'iedereen is gelijk' wordt ingevoerd wanneer iedereen gelijk aan elkaar is?? Wie heeft dan de bevoegdheid om regels aan te nemen en te veranderen?? Iedereen?? Leuk, krijg je de vaagste ideeen...

Aldus communisme is gewoon verdoemd te mislukken, iedereen moet gelijk zijn, maar zoals je zelf ook weet kan dat NOOIT!!!
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Oud 08-12-2003, 19:29
fractuur
fractuur is offline
We hebben dr weer een undercover forummer bij hoor. Welkom, BadAstronaut!
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 08-12-2003, 21:03
Verwijderd
Op die gelijkheid wil ik even in gaan mbt een actueel voorbeeld: waarom verdient een arts tot 3 maal zoveel als een verpleegster/ verpleger waar hij niet zonder kan???? Is dat even raar Dat hij meer verdient oke, maar het verschil is natuurlijk belachelijk.

In een verregaande sociale ( communistische ) maatschappij zou dit niet voorkomen, maar zou iedereen een salaris krijgen dat hij/zij ook werkelijk verdient.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wanneer stoppen met tanken?
kalinho
356 17-06-2008 18:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ‎
Verwijderd
500 15-06-2008 13:04
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Kapitalisme is inherent aan liefde
AsianDF
153 25-08-2006 12:05
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Rollo Tomasi
501 09-08-2006 19:03
Werk, Geld & Recht Belast de vakbonden!!!
Maalman
41 30-10-2004 15:48
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Bush goed of slecht??
Tabbetje
220 22-01-2004 16:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55.