Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2004, 10:29
L1
Avatar van L1
L1 is offline
situatie: Je hebt wat gekocht bij de AH en je hebt bonusvoordeel. Meisje heel vriendelijk: Heeft u een bonuskaart ? Jij zegt nee. Wat doet het meisje ?

Bij ons op Urk hebben ze een bonuskaart van de zaak ernaast liggen zodat je altijd bonus hebt, maar ik was laatst ergens anders in de AH en daar haalde ze hem er niet over.

Beetje onzinnig topic, maar ik vroeg het me af.
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2004, 10:38
zwoesj
zwoesj is offline
Dan krijg je geen bonus korting. Simpel als wat.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 10:38
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Dacht dat ze overal zo'n bedrijfs-code-ding hadden

Nou ja.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 10:46
Verwijderd
Geen idee .
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 10:48
Verwijderd
Ik ken de meeste meisje achter de kassa, dus ze vragen er geeneens om.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 10:53
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
ik vind het eigenlijk wel logisch dat je niet altijd bonuskorting krijgt. De enige reden dat er zo'n kaart is is dat mensen bij die winkel gaan kopen.
Voor de rest wordt alleen de kassiere er beter van, want ah medewerkers krijgen 5 % korting die je op een ah spaarrekening kunt laten storten zonder dat de klant dat weet
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 10:57
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Daster schreef op 29-01-2004 @ 11:53:
De enige reden dat er zo'n kaart is is dat mensen bij die winkel gaan kopen.
Vergeet niet dat als jij je gegevens aan je bonuskaart hebt gekoppeld dat ze alles opslaan wat jij koopt. Ik meen dat ze dat van tot 3 jaar terug weten!

Als je Air Miles aan je bonus kaart hebt zitten kunnen ze misschien wel VEEL meer dingen van je te weten komen!
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 11:28
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Ik haat AH en kom er dus ook nooit.
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 11:29
Wawl
Wawl is offline
Urk.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 11:55
L1
Avatar van L1
L1 is offline
nergens dus

alleen op Urk....zo slecht zijn we nog niet
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 11:57
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Veel te ingewikkeld als we telkens een 13-cijferig getal moeten intypen om één of andere sukkel die geen bonuskaart heeft. Tenzij je hem bent vergeten en er thuis wel 1 hebt.
Als klanten tegen mij zeggen dat ze geen bonuskaart bij zich hebben, dan denk ik bij mezelf: prima, dus wat wil je...? Als de klanten dan niet vragen of ik een extra bonuskaart heb, dan krijgen ze de korting ook niet Makkelijk zat!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 12:06
Point of View
Avatar van Point of View
Point of View is offline
Citaat:
zwoesj schreef op 29-01-2004 @ 11:38:
Dan krijg je geen bonus korting. Simpel als wat.
__________________
Sunset is an all day process
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 12:37
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
L1 schreef op 29-01-2004 @ 12:55:
nergens dus
Jawel! In Honselersdijk (de tweede AH van Nederland) en Naaldwijk wel
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 12:45
wissie
wissie is offline
Dat verschilt bij ons, meestal krijg je dan toch nog die korting. Wat is dan nog het nut van zo'n bonuskaart, als je ook korting krijgt als je 'm niet hebt?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 29-01-2004 @ 11:57:
Vergeet niet dat als jij je gegevens aan je bonuskaart hebt gekoppeld dat ze alles opslaan wat jij koopt. Ik meen dat ze dat van tot 3 jaar terug weten!

Als je Air Miles aan je bonus kaart hebt zitten kunnen ze misschien wel VEEL meer dingen van je te weten komen!
Maar je hoeft je gegevens er niet aan te koppelen, je kan zo'n ding anoniem aanvragen... En ja, wat als ze weten wat je koopt? Gebruiken ze, neem ik, voor onderzoek en niet om je mee te pesten ofzo...

Maar goed, ik heb lekker anoniem zo'n bonuskaart en als ik hem niet heb, halen sommige kassameisjes een zaak-ding erlangs, niet alle. Ik leen de mijne ook wel eens uit aan klanten voor me die er geen mee hebben...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 12:49
Verwijderd
Citaat:
wissie schreef op 29-01-2004 @ 13:45:
Dat verschilt bij ons, meestal krijg je dan toch nog die korting. Wat is dan nog het nut van zo'n bonuskaart, als je ook korting krijgt als je 'm niet hebt?
Mja, zo houden ze wel klanten... ook klanten zónder bonuskaart... die komen terug omdat je zelfs zonder bonuskaart tóch die bonuskortingen krijgt.. 't Is gewoon een nep-service
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 12:53
Verwijderd
sparen ??? de cassierres zien me al aankomen...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 13:02
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Bij ons ligt er soms een bonuskaart bij de kassa zodat je toch je bonus krijgt.
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-01-2004, 13:14
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
Bij ons krijg je dan meestal geen bonusvoordeel volgensmij.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 13:19
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
Ik werk bij de Albert Heijn (in Assen). Hebben ze geen bonuskaart, dan krijgen ze geen korting. Maar zeggen ze dat ze hem vergeten zijn dan krijgen ze wel korting.
En als ze het lief vragen wil ik ze ook wel korting geven (met de mededeling dat bij de informatiebalie een bonuspas gratis op te halen is).
__________________
Qui tutto è fermo, incantato, nel mio ricordo, anche il vento.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 13:20
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ik was in Utrecht bij de AH en zei; ik heb mijn bonuskaart vergeten, kunt u hem even aanslaan voor mij? (doen ze in Houten namelijk altijd)
Zegt de kassiere; Dat mag eigenlijk helemaal niet...Houten doet het fout!

Het is dus een vaker voorkomende discussie.
Misschien moet Appie maar eens een duidelijk briefje naar alle Ah's sturen.....
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 13:34
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 29-01-2004 @ 13:49:
Maar je hoeft je gegevens er niet aan te koppelen, je kan zo'n ding anoniem aanvragen... En ja, wat als ze weten wat je koopt? Gebruiken ze, neem ik, voor onderzoek en niet om je mee te pesten ofzo...
Er staat toch ook "als"? Dit is al de tweede keer dat iemand vandaag mijn berichten TOTAAAAAAL verkeerd opvat.. *huil*

Nou, ze maken wel reclame's die relevant zijn voor een bepaalde omgeving en kunnen ze bepaalde producten schrappen die weinig in één winkel gekocht worden. Verder schijnen ze ook baby-pakketen op te sturen en reclamefolders.

Euh ja, schijnt. Maar dat ze het voor "onderzoek" gebruiken wil ook weer niet zeggen dat ze je er niet mee irriteren
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 13:36
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Soms wel, soms niet.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 13:45
Verwijderd
Hmmm...
Ik had geen bonuskaart.
Ik naar klantenservice.
Ik vraag om bonuskaart.
Medewerker pakt zo'n pakketje met sleutelhangers en pasje van stapeltje.
Ik heb bonuskaart.

En anders vraag je aan degene voor of achter je in de rij of ze zo'n ding hebben.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 13:46
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Hier in Baarn krijg je dan geen bonus. Ooit kreeg ik dat wel omdat de caissiere eerst bij ons had gewerkt en gewoon aan diegene achter mij vroeg of die een bonuskaart voor me had.

maar ik hoef die korting dan ook niet hoor, met zo'n walgelijke bonuskaart
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2004, 13:49
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
hier in Rotterdam krijg je dan geen korting volgens mij.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 29-01-2004 @ 14:34:
Er staat toch ook "als"? Dit is al de tweede keer dat iemand vandaag mijn berichten TOTAAAAAAL verkeerd opvat.. *huil*
Ik begreep het wel, verduidelijkte alleen het feit nog eens even dat het ook anoniem kan.

Maar goed, als ik 2 euro bonus krijg op boodschappen van 12 euro (en dus maar 10 euro hoef te betalen), vergeet ik alle slechte kanten er weer van
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 13:58
Verwijderd
soms ligt er bonuskaart bij kassa , maar meestal kijk ik gwn een meisje die achter mij staat ofzo heel lief aan
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 14:10
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
"Heb je je bonuskaart bij je?"
"Nee"
"Oh, dat is dan *bedrag*"

__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 14:18
Verwijderd
Hmm raar. Ik weet dat het bij de vomar echt niet mocht, iemand die ik ken (die daar achter de kassa zit) is ontslagen omdat zij haar eigen pas scande als klanten dat dingen vergeten waren of niet hadden.

Misschien is dat een ander verhaal, daar kreeg je ook speciale punten als je dat deed.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 14:25
jet
Avatar van jet
jet is offline
bij ons op t dorp halen ze hem er dan meestal gewoon over heen...
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 15:14
Sky Jewel
Avatar van Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Citaat:
L1 schreef op 29-01-2004 @ 11:29:
situatie: Je hebt wat gekocht bij de AH en je hebt bonusvoordeel. Meisje heel vriendelijk: Heeft u een bonuskaart ? Jij zegt nee. Wat doet het meisje ?

Bij ons op Urk hebben ze een bonuskaart van de zaak ernaast liggen zodat je altijd bonus hebt, maar ik was laatst ergens anders in de AH en daar haalde ze hem er niet over.

Beetje onzinnig topic, maar ik vroeg het me af.
Weet niet, heb zelf wel een bonuskaart.

Offtopic: Urk? Gecondoleerd!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 15:17
Atje85
Atje85 is offline
Hier in Hilversum bij de 2 filialen waar ik kom, heb ik tot nu toe altijd Bonus korting gehad, toen ik mn bonuspasje was vergeten
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 15:34
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Citaat:
Happydeath schreef op 29-01-2004 @ 16:14:

Offtopic: Urk? Gecondoleerd!
Urk is niet erg als je Urker bent. Pas als je als niet-urker hier komt is het erg
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 15:52
A*
Avatar van A*
A* is offline
Ik kom tegenwoordig erg vaak bij de Albert Heijn, en dan gebruiken ze zo'n bonuskaart die bij de kassa ligt.
Ik krijg dus bonus.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 16:08
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
L1 schreef op 29-01-2004 @ 16:34:
Urk is niet erg als je Urker bent. Pas als je als niet-urker hier komt is het erg
Mag je dan niet mee-snuiven?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-01-2004, 16:32
iRoel
Avatar van iRoel
iRoel is offline
En als je nou een Edahkaart hebt en je woont op Urk???
__________________
http://www.cwolde.tk
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 16:33
Lionheart
Ik kom nooit bij de AH.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 16:34
the tourist
the tourist is offline
Ik heb bij de AH gewerkt en ik mocht dat pasje alleen gebruiken als iemand hem vergeten had. Dat is natuurlijk wel moeilijk te controleren, maar het kwam niet vaak voor.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 16:41
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Alex schreef op 29-01-2004 @ 15:18:
Hmm raar. Ik weet dat het bij de vomar echt niet mocht, iemand die ik ken (die daar achter de kassa zit) is ontslagen omdat zij haar eigen pas scande als klanten dat dingen vergeten waren of niet hadden.

Misschien is dat een ander verhaal, daar kreeg je ook speciale punten als je dat deed.
Bij de Albert Heijn krijg je 5 of 10 procent van het aankoopbedrag teruggestort op je AH rekening. Als jij als werknemer altijd je eigen bonuskaart gebruikt, dan kan het aardig oplopen.. Daarom mogen degenen die achter de kassa zitten hun bonus kaart niet bij zich hebben.

Als iemand aan mij vraagt om een bonuskaart, omdat die persoon er zelf geen heeft krijgt die persoon 'm alleen maar als-ie naar mijn smaak genoeg biologische dingen heeft gekocht. (mensen met veel achterlijke troep en schreeuwende kutkinderen kunnen de pleuris krijgen)
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 16:42
Kuzco
Avatar van Kuzco
Kuzco is offline
Interessant!
(ik shop nooit bij AH)
__________________
"I'm not listening!"
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 16:52
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
zwoesj schreef op 29-01-2004 @ 11:38:
Dan krijg je geen bonus korting. Simpel als wat.
Hier ook dacht ik.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 16:54
iRoel
Avatar van iRoel
iRoel is offline
Ja dat is wel zo, maar er zit een maximum aan. Volgens mij mag je niet meer dan 300 euro per maand korting krijgen ofzo.. Maarja, dan moet je ook wel voor 6000 euro boodschappen doen
__________________
http://www.cwolde.tk
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 16:57
dathomaz
dathomaz is offline
Citaat:
Daster schreef op 29-01-2004 @ 11:53:
ik vind het eigenlijk wel logisch dat je niet altijd bonuskorting krijgt. De enige reden dat er zo'n kaart is is dat mensen bij die winkel gaan kopen.
Voor de rest wordt alleen de kassiere er beter van, want ah medewerkers krijgen 5 % korting die je op een ah spaarrekening kunt laten storten zonder dat de klant dat weet
Elke AH-medewerker krijgt een 'speciale' bonuspasje' waarmee ze bonus korting krijgen op producten die in de aanbieding zijn.

Daarnaast krijgen ze ook nog 10% korting op hun aankopen bij AH. Deze korting word niet op het aankoopbedrag in minder gebracht, maar bijgeschreven op een AH rekening wat elke werknemer kan aanvragen.

Per kwartaal kun je maximaal 75euro korting krijgen. Per jaar dus 300euro.
Wil je de max. korting ontvangen, dan moet je voor 3000euro aan boodschappen doen, omgerekend iets van 60euro per week.

De korting word voor je opgespaard en na 3mnd word het totaalbedrag op je rekening gestort.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 17:02
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik kom nooit bij de AH, maar ik geloof dat je dan gewoon geen korting krijgt. Moet je je bonuskaart maar meenemen.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 17:04
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Jullie hebben een AH op Urk?
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 18:25
forumfreakie
Avatar van forumfreakie
forumfreakie is offline
Je leent er gewoon 1 van de persoon achter je.
Beetje schooierig maar daar zijn we nederlanders voor he.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 19:24
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 29-01-2004 @ 18:04:
Jullie hebben een AH op Urk?
Gerund door allemaal broers die ook tegelijkertijd elkaars vader zijn?
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken Coolbest Smoozy
Rolling Stone
16 10-02-2004 19:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14.