Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2004, 20:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
xliselottex schreef op 07-06-2004 @ 17:54 :
jess
spanning en sensatie

ja vinden jullie t nog leuk?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 07-06-2004, 20:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
merijn schreef op 07-06-2004 @ 20:45 :
Jaja..... verspil je tijd maar aan Harry Potter. En ons laten wachten he
zeker ja

ff inspiratie opdoen ofzo
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-06-2004, 06:07
merijn
Avatar van merijn
merijn is offline
Die heb jij helemaal niet nodig. Je bent een natuurtalent
Oud 08-06-2004, 16:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
merijn schreef op 08-06-2004 @ 07:07 :
Die heb jij helemaal niet nodig. Je bent een natuurtalent


dankje

hmm tjek ook ff mn andere verhaal die ik er zo op ga gooien...
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-06-2004, 16:23
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
Citaat:
Little Phoebe schreef op 08-06-2004 @ 19:30 :


dankje

hmm tjek ook ff mn andere verhaal die ik er zo op ga gooien...
welke titel heeft die?

edit: wacht, ik zie hem al staan

Laatst gewijzigd op 09-06-2004 om 16:54.
Oud 09-06-2004, 17:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
VirginVampiress schreef op 09-06-2004 @ 17:23 :
welke titel heeft die?

edit: wacht, ik zie hem al staan
juh, maar die is niet zo heel goed hoor
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-06-2004, 17:57
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
Citaat:
Little Phoebe schreef op 09-06-2004 @ 20:29 :
juh, maar die is niet zo heel goed hoor
mm, ik vind deze inderdaad wat beter.
Oud 09-06-2004, 21:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
VirginVampiress schreef op 09-06-2004 @ 18:57 :
mm, ik vind deze inderdaad wat beter.
ik ook
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-06-2004, 21:48
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Hey Phoebe,

Ik lees dit verhaal eigenlijk al vanaf het begin (heb volgens mij oo nog een x geholpen met je verhaal ) en eigenlijk lees ik het nog steeds met veel plezier!
Het is nog steeds leuk en tegenwoordig ook steeds spannender, het zoetsappige is eraf! Heel stoer! Ga zo door!
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Oud 12-06-2004, 12:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 11-06-2004 @ 22:48 :
Hey Phoebe,

Ik lees dit verhaal eigenlijk al vanaf het begin (heb volgens mij oo nog een x geholpen met je verhaal ) en eigenlijk lees ik het nog steeds met veel plezier!
Het is nog steeds leuk en tegenwoordig ook steeds spannender, het zoetsappige is eraf! Heel stoer! Ga zo door!
Hee, ontzettend bedankt
ik ga zometeen nog een klein stukje erop zetten, maar dan maak ik eerst wel die alinea af.
Ik denk dat het er vandaag nog op staat.
Het zoetsappige is er nog wel hoor, maar dat valt gewoon minder op
Echt heel erg bedankt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-06-2004, 16:08
(PiTT)
(PiTT) is offline
yo, ik heb net het verhaal tot nu toe achter elkaar gelezen en ik vind het echt onwijs knap dat het verhaal lekker blijft lopen.
ik hoopte dat het einde er ook al op stond, maar het is ook wel leuk dat we daar nog ff op moeten wachten.
mijn complimenten!

ow ennehh... om verdienstelijk schrijver te worden heb je geen school nodig joh
Oud 12-06-2004, 18:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
(PiTT) schreef op 12-06-2004 @ 17:08 :
yo, ik heb net het verhaal tot nu toe achter elkaar gelezen en ik vind het echt onwijs knap dat het verhaal lekker blijft lopen.
ik hoopte dat het einde er ook al op stond, maar het is ook wel leuk dat we daar nog ff op moeten wachten.
mijn complimenten!

ow ennehh... om verdienstelijk schrijver te worden heb je geen school nodig joh
dankjewel
het einde? nog lang niet joh mensen
als het einde gepost is zal ik dat er ff duidlijk onderzetten oke?
maar bedankt

hihi
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-06-2004, 16:51
Giovanna
Avatar van Giovanna
Giovanna is offline
Ik vind het ook nog steeds hardstikke tof!
__________________
Weer terug van weggeweest.... | Alleen, eenzaam, waarom verlaat iedereen mij?
Oud 14-06-2004, 12:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik weet niet of jullie bezwaar hebben tegen een zeer lange rest-van-de-alinea? Ik neem maar aan van niet, anders heb je gewoon vette pech

dit is het einde van de ALINEA


“Precies. Hoe gaat het meis?”
“Goed, goed.”
Kate omhelsde haar hele team, behalve Anna en Kirsten.
“Nou, gaan jullie nog wat laten zien of niet?” grinnikte Kate. Liz klapte in haar handen en riep de naam van de routine die ze wilden gaan doen.
Danny en Anouk trokken hun vesten uit en deden mee, want zij hadden wel een rol in déze. Kate ging in de hoek op de grond zitten en keek toe.
Eerst deed het team de routines voor de kampioenschappen en daarna die voor wedstrijden. Daarna lagen en zaten ze allemaal uitgeput op de verkoelende vloer van de gymzaal. Kate lachte hard en klapte in haar handen.
“Mooie routines Liz. Ze hebben geluk met jou als aanvoerster.”
“Goh bedankt. Ik wou dat iedereen er zo over dacht.” zei Liz lachend.
“Liz, ik vermoord je. Kate, jij volgt.” zei Anouk.
“Waarom nou weer?” vroegen de meisjes.
“Dit was de zwaarste training ooit. Ik kan nu wel wat aan, maar toch. Zodra ik weer gevoel in mijn benen krijg, kunnen jullie beter gaan rennen.”
Kate en Liz keken elkaar een moment aan en barstten in lachen uit.
Kirsten zat achter Danny en streelde zijn arm. Hij trok zijn arm weg en sloeg die om Anouk heen. Kirsten streelde nu zijn rug. Hij ging op zijn rug liggen en ze moest snel haar hand wegtrekken. Danny deed net of hij haar wilde zoenen en liet haar dichterbij komen met haar hoofd. Toen hun hoofden heel dicht bij elkaar waren, ging Danny naar haar oor en fluisterde: “Weet je, met wat je nu doet kun je hetzelfde krijgen als Anna. En geloof me, Anouk slaat heel wat harder dan Kate.” Toen kwam hij weer overeind. Anouk keek hem bedenkelijk, ietwat wantrouwend en vragend aan, maar hij stelde haar met één enkele blik gerust.
“Zullen we gaan?” vroeg Danny aan Kate en Anouk. “Ik bedoel, je hebt gedaan waar je voor kwam, toch?” vroeg hij aan Kate en hij keek grijnzend naar Anna.
“Ja, is goed. Wie rijdt?”
“Jij.”
“Waarom ik nou weer?”
“Jij bent de enige van ons die geen flikker heeft gedaan.” grinnikte Anouk en ze liepen naar de uitgang. Kate omhelsde nog even haar hele team en kreeg zelfs een dikke zoen van Mick. Toen het spits was afgebeten, gaven Drake en Xander haar ook een zoentje. Aaron keek haar verlegen aan, maar gaf haar toen een intense tongzoen. Totaal overdonderd stond het team toe te kijken hoe Kate hem terugzoende. Toen liep ze zonder nog iets te zeggen de gymzaal uit. Aaron zag iedereen kijken en grijnsde.
“Wat?” zei hij. “Ik vind haar al heel lang leuk hoor. Stelletje blinden.”
Hoofdschuddend liepen Anouk en Danny ook naar buiten en stapten in de auto. Danny moest achterin. Toen iedereen zat reed Kate vrijwel meteen weg.
“Misschien had ik dat niet moeten doen.” zei ze.
“Waarom niet? Die jongen vindt je leuk.” lachte Anouk.
“Ja, dat weet ik al heel lang, en hij kan ook wel heel goed zoenen, moet ik zeggen. Maar ik heb eigenlijk al een vriend.”
“Oeps. Dumpen die hap.” lachte Anouk.
“Nee, ik bel hem straks wel even op om te zeggen dat ik met Aaron heb gezoend.”
“Ja, goed idee. Van liegen komt ruzie.”
“Hey, ik zei toch sorry!” protesteerde Danny vanaf de achterbank. Anouk draaide zich om en gaf hem een kusje om zijn mond.
“Weet ik toch.”
Kate parkeerde de jeep en ze sprongen uit de wagen. Binnen liepen ze bijna mevrouw Maclay omver. Ze had een vliegticket in haar handen.
“Anouk, hier. Deze moest ik van je ouders geven. Je vertrekt vrijdag om half 4.” zei ze en ze gaf haar het vliegticket.
“Oké bedankt.”
Toen gingen Danny en Anouk snel douchen en zich omkleden en belde Kate naar haar vriendje op de kamer van Anouk en haar.
“Hey Sam. Hoe gaat ie? Ja, alles oké. Ik moet je iets vertellen. Ik heb iets gedaan. Maar je moet beloven dat je niet meteen ophangt. Oké?” sprak Kate in de hoorn. Anouk kwam met een handdoek om haar hoofd en lijf de badkamer uit toen ze dit zei en vroeg of ze mocht meeluisteren. Kate knikte, zette hem op de luidspreker en Anouk kleedde zich aan, terwijl ze luisterde.
“Ja oké.” klonk het. “Vertel maar.”
“Ik heb met Aaron gezoend.”
“Wat?”
“Je verstond me wel.”
“Wie is Aaron nou weer? Die ex waar je het steeds over had?”
“Nee, een andere.”
“Jezus, kan ik je dan niet eens op vakantie laten gaan?!” klonk het een beetje boos.
“Sorry hoor, hij begon.” zei Kate en ze keek naar Anouk.
“Ja dat zeggen ze allemaal. Ik wil dat je nu terugkomt.”
“Hij begon echt. Ik heb het gezien.” zei Anouk nu.
“Wie is dat nou weer?”
“Ik ben Anouk, maar dat boeit verder niet. Ik heb gezien dat hij begon, maar we waren allemaal net zo overdonderd als Kate. Als hij het bij mij had gedaan, had ik ook teruggezoend, ook al heb ik ook een vriend.”
Het bleef even stil.
“Dus…?” zei Sam.
“Ik vind het heel goed dat Kate zo eerlijk en open tegen je is, het is namelijk nog geen tien minuten geleden gebeurd.” zei Anouk.
“Het spijt me.” zei Kate.
“Mij ook. ”
Het bleef een tijdje stil.
“Hey, ik moet ophangen, ik moet m’n moeder met iets helpen. Ik zie je na de vakantie. Doei.”
“Doei.”
Sam verbrak de verbinding. Kate legde de hoorn weer op de haak en staarde voor zich uit. Anouk deed haar broek dicht en ging half aangekleed tegen haar aanzitten. Ze ging door haar haren en zei: “Hij vindt het duidelijk erg, hij is gekwetst. Laat hem maar, hij belt je wel als hij daar klaar voor is. Maak je maar niet druk. Goed?”
“Oké. Je zal wel gelijk hebben.”
“Heb ik.” lachte Anouk en ze liep naar de kast. Ze hield twee truitjes boven haar broek en vroeg: “Welke van de twee?”
Kate wees de linker aan. Het was een rood truitje en die kleurde mooi bij haar donkerblauwe spijkerbroek. Ze trok het aan, verlieten de kamer en liepen naar de lobby. Daar zat Danny op de bank en hij speelde het liedje wat hij voor Anouk had geschreven. Hij hield meteen op toen hij de meisjes zag. Hij bekeek Anouk van top tot teen en floot zachtjes. Ze lachte gevleid. Hij legde zijn gitaar achter de balie.
“Zo dames, wat gaan we doen?”
Kate keek op haar horloge.
“Het is al te laat om iets te doen, denk ik.”
“Dat denk ik inderdaad ook wel.” merkte Anouk op.
“Wat denken jullie van een filmavondje?” vroeg Danny. “Gaan we even naar de videotheek nu.”
“Prima.” zei Anouk.
“Goed.” zei Kate.
Dus liepen ze weer naar buiten. Het was een kwestie van wie-het-eerste-achter-het-stuur-zat-reed, dus won Anouk. Ze grijnsde triomfantelijk naar Kate en die stak haar tong uit, waarna ze achterin plofte. Danny stapte hoofdschuddend in en legde uit waar ze heen moest rijden. De videotheek bleek in een afgelegen zijstraat te liggen, zo verscholen dat Anouk er bijna voorbij was gereden. Ze trok haar wenkbrauwen hoog op, maar parkeerde toen de auto heel netjes voor de deur en ze liepen naar binnen.
“Wat zoeken we? Humor, horror?”
“Iets met Brad Pitt, het liefste.” zwijmelde Kate, maar Anouk sloeg jaar op haar kont.
“Nee man, Brad is uit. Freddie Prinze Junior misschien?”
“Oeh, is ook goed. Stijlvol en aantrekkelijk. Ja hoor, komt goed.”
“Dan, wie wil jij erin?”
“Ach, als ze maar lekker is.” grinnikte hij. “Ik bedoel, Sarah Michelle Gellar ofzo?” voegde hij er snel aan toe toen hij de meisjes zag kijken.
Kate trok onbewust een film uit een rek.
“Hmm…I know what you did last summer en I still know what you did last summer?”
“Oké.” zei Anouk.
“Mooi.” grijnsde Danny.
Ze kregen de films mee toen Danny de eigenaar zijn videotheekpasje had laten zien en ze liepen naar buiten. Het begon al iets te schemeren, maar het was nog steeds warm genoeg om zonder jas te lopen. Anouk reed weer terug en zette hem op een parkeerplek. Ze liepen snel naar de kamer van de meisjes, want die was tenminste opgeruimd, vond Danny.
“Jij wil gewoon niet dat wij zien dat jij seksboekjes onder je matras hebt liggen.” plaagde Kate hem.
“Uiteraard.” grijnsde hij.
“Open die deur Danny Maclay.” riep ze en ze pakte snel en handig de loper uit zijn broekzak. Ze opende haastig de deur en rende naar binnen. Ze kwam niet verder dan twee meter, want vanaf daar lagen er overal kledingstukken, waarvan niet te onderscheiden was of het schoon of vuil was.
“Hey, jij hebt een veel grotere tv.” wees Anouk. ”Ons een beetje met de troep laten zitten hè? No way mister, wij gaan nu jou kamer opruimen. En met wij bedoel ik jou ook. Discussie gesloten.” zei ze streng toen Kate en Danny wilden gaan protesteren.
Iedereen gooide alle kledingstukken die ze tegenkwamen in het bad en daarna in de douche omdat er niks meer bijpaste. Toen de vloer leegwas, lagen het bad en de douche bomvol met kleren. Anouk liep de kamer uit en kwam terug met een paar wasmanden.
“Hebben de werksters ook weer wat te doen.” vond ze.
Met z’n drieën gooiden ze alle was in de manden en brachten die naar het washok, die een verdieping lager zat. Toen ze terugkwamen in de kamer, keken ze moe maar voldaan rond en ploften de meisjes op het bed, terwijl Danny de film in de videorecorder stopte en de reclames vooraf doorspoelde.
“Wacht!” riep Anouk ineens verrukt en ze sleurde Kate mee naar hun kamer. Ze kwamen terug met hun armen vol waxinelichtjes en gooiden ze op het bed. Ze liepen terug en kwamen nu terug met zakken waxinelichtjes en hielden die ondersteboven op het bed. Danny keek met grote ogen naar de hoeveelheid kaarsjes en zei: " Heb je altijd zoveel bij je?"
"Meestal wel, maar ik heb de helft hier gekocht, toen ik met m'n moeder naar die beautyfarm was geweest, weet je nog? Zij had ze toen meegenomen in haar tas."
Anouk liep nog eenmaal terug om de deur dicht te doen en deed toen ook hier de deur achter zich dicht en begon met Kate alle waxinelichtjes een plek te geven en aan te steken. Danny liep weg en kwam even later terug met twee flessen wijn, rode en witte, drie wijnglazen en drie hele grote bakken popcorn. Kate zuchtte.
“Hierna moet ik weer aan de lijn.”
Anouk bekeek met opgetrokken wenkbrauwen het lichaam van Kate en lachte hard.
“Sorry hoor, maar, ach wijf, ga alsjeblieft zitten en hou je bek. Bij jou kan er nog wel 20 kilo aan en dan zie je er nog goed uit. Lekkere cominatie trouwens, Dan.” grinnikte ze wijzend op de popcorn en wijn. Hij haalde zijn schouders op.
Hoofdschuddend stak Anouk het laatste kaarsje aan en legde de aansteker op het nachtkastje. Ze dimde het licht een beetje en kroop over het bed naar Danny toe. Ze gaf hem een zoen op zijn mond en ze zag Kate uit haar ooghoek vol plagerige walging kijken. Ze grijnsde breed toen Anouk haar verontwaardigd aankeek.
“Dat geklef gaan jullie toch niet de hele avond doen hè, zit ik hier een beetje te griezelen in mijn eentje. Van jullie en van de film.”
“Wees maar niet bang hoor.” lachte Anouk. “Oké, Dan, wat is wat?” vroeg ze en ze gebaarde naar de popcorn.
“Van links naar rechts: zoet, zout, caramel toffeeachtig.”
De film begon en ze keken. Maar na de helft van de eerste film waren ze al moe en na een derde van de tweede film lagen ze op elkaar hangend en leunend te slapen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.

Laatst gewijzigd op 15-06-2004 om 11:37.
Oud 15-06-2004, 10:44
(PiTT)
(PiTT) is offline
uhm... sorry to say, maar ik vind et wat minder.
sommige dingen gebeuren te snel, of omschrijf je iig te snel. het is soms ook wat onduidelijk wie er nou precies tegen wie praat.
vooral het stukje met kate en de "vreemdgaan" actie is raar. ze maakt zich er totaal niet druk om, heeft een gesprekje van 2 minuten met haar vriendje (die eist dat ze naar huis komt?! ) en tis weer klaar.

ow klein detail... wijn en popcorn... gaat dat samen? en neemt anouk altijd zoveel waxinelichtjes mee op vakantie? of had ze die daar gekocht?

ik vind dat je veel beter kan!
Oud 15-06-2004, 11:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
(PiTT) schreef op 15-06-2004 @ 11:44 :
uhm... sorry to say, maar ik vind et wat minder.
sommige dingen gebeuren te snel, of omschrijf je iig te snel. het is soms ook wat onduidelijk wie er nou precies tegen wie praat.
vooral het stukje met kate en de "vreemdgaan" actie is raar. ze maakt zich er totaal niet druk om, heeft een gesprekje van 2 minuten met haar vriendje (die eist dat ze naar huis komt?! ) en tis weer klaar.

ow klein detail... wijn en popcorn... gaat dat samen? en neemt anouk altijd zoveel waxinelichtjes mee op vakantie? of had ze die daar gekocht?

ik vind dat je veel beter kan!
geeft niet, blij dat je eerlijk bent

oh dat, ja ik was in een gekke bui...maar ze hoefde niet terug te komen en hij hing op

ehm nee, moet dat dan juh, dat doet ze altijd

als t kan zet ik dat er nog ff in
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-06-2004, 11:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Totaal overdonderd stond het team toe te kijken hoe Kate hem terugzoende. --> kan die zin wel: toe kijken hoe? is t dan niet beter als ik het woordje toe eruit laat?

van de waxine lichtjes ook ff erin gedaan

van dat hij wil dat ze terugkomt heb ik ff gefixt

en dat van de wijn en popcorn zegt Anouk ook wat van

zo beter?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.

Laatst gewijzigd op 15-06-2004 om 11:38.
Oud 15-06-2004, 14:17
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
Ik vind inderdaad ook dat Kate er een beetje te makkelijk over doet. Ik zou dan zeggen van dat ze verschrikt keek ofzo maar toch meezoende. Zoiets, dat je dus wel weet dat het haar ook overviel.want ze zegt nu wel dat het niet haar bedoeling was, maar ik merk er eigenlijk niet veel van dat ze dat ook meent.

En Anouk kan wel héél snel autorijden. Hoe lang heeft ze er nou over gedaan? Het lijkt een paar dagen ofzo
Oud 15-06-2004, 16:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
VirginVampiress schreef op 15-06-2004 @ 15:17 :
Ik vind inderdaad ook dat Kate er een beetje te makkelijk over doet. Ik zou dan zeggen van dat ze verschrikt keek ofzo maar toch meezoende. Zoiets, dat je dus wel weet dat het haar ook overviel.want ze zegt nu wel dat het niet haar bedoeling was, maar ik merk er eigenlijk niet veel van dat ze dat ook meent.

En Anouk kan wel héél snel autorijden. Hoe lang heeft ze er nou over gedaan? Het lijkt een paar dagen ofzo
ja mss vond ze Aaron nog ook wel leuk
ik kijk wel ff wat ik daaraan kan doen

ja, nee, ze had al thuis les gehad, ze heeft gezegd dat ze niet voor het eerst achter het stuur zat, ze kon het dus al.


Willen we meer of toch maar niet na dit zuigend lange stuk?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-06-2004, 19:17
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Je schrijfstijl is nog steeds harstikke goed. Je schrijft heel beeldend en vertellend, heel prettig om te lezen!

Alleen vond ook ik het deze x wat minder qua inhoud.

Dat gedoe met Kate en haar vriendje vond ik belachelijk, omdat Kate zo eerlijk is dat ze het binnen 10 minuten zegt zou het wel goed moeten zijn of zo?

En wie gaat er nou van die loei-oude rotfilms als I Know What You Did Last Summer kijken? En hebben ze daar geen dvd-spelers? (ok, dit was misschien meer persoonlijk).

Er gebeurde misschien gewoon wat te weinig echt boeiends. Ze gingen dansen, Kate ging haar vriendje bellen en ze gingen films halen, kamer opruimen en kijken. Best leuk hoor, maar ik had meer verwacht dat het in een triootje of zo zou eindigen, dat is tenminste nog eens leesvoer!

Ik zou nog graag een vervolg zien hoor, dat wel!
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Oud 15-06-2004, 20:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 15-06-2004 @ 20:17 :
Je schrijfstijl is nog steeds harstikke goed. Je schrijft heel beeldend en vertellend, heel prettig om te lezen!

Alleen vond ook ik het deze x wat minder qua inhoud.

Dat gedoe met Kate en haar vriendje vond ik belachelijk, omdat Kate zo eerlijk is dat ze het binnen 10 minuten zegt zou het wel goed moeten zijn of zo?

En wie gaat er nou van die loei-oude rotfilms als I Know What You Did Last Summer kijken? En hebben ze daar geen dvd-spelers? (ok, dit was misschien meer persoonlijk).

Er gebeurde misschien gewoon wat te weinig echt boeiends. Ze gingen dansen, Kate ging haar vriendje bellen en ze gingen films halen, kamer opruimen en kijken. Best leuk hoor, maar ik had meer verwacht dat het in een triootje of zo zou eindigen, dat is tenminste nog eens leesvoer!

Ik zou nog graag een vervolg zien hoor, dat wel!
haha dankje

ja dat was t ook wel maar je moet een btje een idee krijgen van het leven wat ze leiden als ze geen problemen hebben

Eerlijk duurt het langst en ja, als ik ooit zal vreemdgaan, ga ik dat niet geheimhouden, tenminste niet lang, want dan kan ik niet leven met mn geweten. Kate kan dat ook niet ik stop wel ns trekjes van mezelf in hun dus...maar Kate krijgt anders last van haar geweten...

I Know What You Did Last Summer is een keigave film man en jawel, maar blijkbaar niet in t hotel of die videotheek heeft t niet (het woord zegt t al ) omdat het zo afgelegen was ofzo

triootje maar binnenkort gebeurt er wel iets in die richting...en ik ga lekker niet zeggen wat
echt goed leesvoer komt dus nog

Oke, komt eraan
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-06-2004, 23:03
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Citaat:
Little Phoebe schreef op 15-06-2004 @ 21:09 :
Eerlijk duurt het langst en ja, als ik ooit zal vreemdgaan, ga ik dat niet geheimhouden, tenminste niet lang, want dan kan ik niet leven met mn geweten.
Ik ga proberen nooit vreemd te gaan, werkt nóg beter!
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Oud 16-06-2004, 00:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 16-06-2004 @ 00:03 :
Ik ga proberen nooit vreemd te gaan, werkt nóg beter!
ja beetje laat voor haar he

ik pas dat ene stukje wel ff aan morgen ofzo
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-06-2004, 13:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kate omhelsde nog even haar hele team en kreeg zelfs een dikke zoen van Mick. Toen het spits was afgebeten, gaven Drake en Xander haar ook een zoentje. Aaron keek haar verlegen aan, maar gaf haar toen een intense tongzoen. Totaal overdonderd stond het team te kijken hoe Kate hem terugzoende, met net zo’n verraste en overdonderde blik in haar ogen als haar teamgenoten. Toen liep ze zonder nog iets te zeggen de gymzaal uit. Aaron zag iedereen kijken en grijnsde.
“Wat?” zei hij. “Ik vind haar al heel lang leuk hoor. Stelletje blinden.”
Hoofdschuddend liepen Anouk en Danny ook naar buiten en stapten in de auto. Danny moest achterin. Toen iedereen zat reed Kate vrijwel meteen weg.
“Misschien had ik dat niet moeten doen.” zei ze met een beetje schrik in haar ogen.
“Waarom niet? Die jongen vindt je leuk.” lachte Anouk.
“Ja, dat weet ik al heel lang, en hij kan ook wel heel goed zoenen, moet ik zeggen. Maar ik heb eigenlijk al een vriend.”
“Oeps. Dumpen die hap.” lachte Anouk.
“Nee, ik bel hem straks wel even op om te zeggen dat ik met Aaron heb gezoend.”
“Ja, goed idee. Van liegen komt ruzie.”
“Hey, ik zei toch sorry!” protesteerde Danny vanaf de achterbank. Anouk draaide zich om en gaf hem een kusje om zijn mond.
“Weet ik toch.”


beter?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-06-2004, 20:09
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
Jah!

Oud 16-06-2004, 21:23
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Sorry maar of ik ben nu blinderig aan het worden, of het is al laat, of je hebt écht niets veranderd, maar ik zie het verschil niet...
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Oud 17-06-2004, 09:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 16-06-2004 @ 22:23 :
Sorry maar of ik ben nu blinderig aan het worden, of het is al laat, of je hebt écht niets veranderd, maar ik zie het verschil niet...
jawel, gha maar allebei de stukjes naast elkaar doen en dan kijken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-06-2004, 15:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
zie je het nou???

nou ja, nieuw schokkend deel...



De volgende morgen werd Anouk ietwat stijf wakker en ze keek om zich heen. Danny lag achter haar en Kate voor haar. Ze greep naar de arm van Danny en keek naar de tijd. Half 10. Half 10?!
“Dan! Dan! Danny, schat, schiet op, je bent te laat!”
“Ik meld me wel ziek.”
Anouk grinnikte en verdween naar haar kamer om haar tanden te poetsen, want de smaak die ze in haar mond had was gewoon té smerig, vond ze. Ze hoorde Danny ook in de badkamer stommelen en de kraan lopen. Ze trok haar kleren uit en haar badjas aan. Daarna liep ze naar het kleine radiootje, stopte er een CD in en blèrde mee met Michelle Branch.
“Coz you’re everywhere to me! And when I close my eyes, it’s you I see. You’re everything I know AAH!” Ze gilde door twee handen die haar om haar middel grepen en ze draaide de aanvaller zijn handen zo, dat zij hem nu in haar macht had en hem een beetje pijn deed en ze hem eventueel meer pijn kon doen. Maar toen zag ze dat het Danny was, ze lachte hard en liet hem los. Hij keek haar ondeugend aan. Ze begreep een beetje waar hij waarschijnlijk naartoe wilde, liep naar haar radio en zette hem wat harder. Hij deed de deur dicht en op slot. Ze kusten elkaar. Zijn hand ging in haar badjas en streelde haar borsten. Ze leunden tegen de muur aan en gingen in elkaar op. Hij ging onder haar badjas en ze kreunde zachtjes. Ze zoenden en liepen langzaam naar het bed, om erop neer te vallen. Danny ging op Anouk liggen en kuste haar in haar nek. Hij knoopte het ceintuur van haar badjas los en opende hem. Toen kuste hij haar buik en navel. Hij kwam weer naar boven en gaf haar een intense tongzoen. Hij trok zijn shirt uit en ging weer door met haar te verwennen en zoenen. Toen rolden ze om en lag zij bovenop. Ze deed zijn broek los en trok hem uit. Ze zoende zijn buik, borst, nek en toen weer zijn lippen. Ze ging rechtop zitten en deed eerst langzaam en sensueel haar ondergoed uit en toen de zijne.
Daarna gebeurde het allemaal heel snel. Danny haalde snel een condoom uit zijn zak, rolde op Anouk en duwde zich in haar. Ze klampte zich aan hem vast en sloeg haar benen om hem heen. Hij voelde haar goed aan en wist wanneer hij harder moest of niet moest bewegen. Toen Michelle Branch voor de vierde keer met hetzelfde liedje begon, lagen ze uitgeput dicht tegen elkaar aan, zij in zijn armen. Ze zeiden niets tot ze ergens in de verte gebons op een deur werd hoorden. Anouk zette de muziek zachter.
“Hey mensen, doe ‘ns effe heel gauw open.” klonk de duffe stem van Kate door de deur heen.
Verschrikt keek Anouk Danny aan.
“Shit.” fluisterde ze en ze trok snel haar spullen weer aan. Danny haastte zich ook in zijn kleren en sprong op het bed alsof ze daar gewoon hadden gelegen. Anouk deed nonchalant mogelijk de deur open en Kate liep snel de kamer in. Ze keek eerst onderzoekend de kamer door, toen keek ze Anouk en Danny om beurten aan en toen verdween ze met schone kleren de badkamer in, een bedenkelijk gezicht trekkend.
Pas toen ze haar luid hoorden zingen onder de douche, durfden ze te praten.
“Volgens mij weet ze het.” zei Anouk. Hij haalde zijn schouders op.
“Maakt me niet uit.”
Ze lagen een tijdje tegen elkaar aan naar het plafond te kijken.
“Heb je spijt?” vroeg hij.
“Nee.” zei ze oprecht en die woorden kracht te geven gaf ze hem een zoen.
Ze wisselde haar CD van Michelle voor Marco Borsato en drukte op play.
“Wat is dit nou weer, ik versta er niks van.” riep Danny uit.
“Marco Borsato.” grinnikte Anouk. “Nee je hoeft niet naar huis vannacht…”
“Pardon?”
“No, you don’t have to go home tonight. We already waited for so long. Cause the night is the heart of the love that is laughing. No, you don’t have to go home tonight. Life is passing by too fast anyway. So stay with me.” vertaalde Anouk het refrein voor hem. Hij glimlachte en gaf haar een knuffel.
Kate kwam in haar schone kleren de badkamer uitlopen, nam een aanloop en sprong boven op hen. Daarna wurmde ze zich tussen hen in, zodat Danny Anouk moest loslaten. Danny schoof een eindje op en wenkte Anouk. Die rolde over de buik van Kate op Danny. Ze glimlachten naar Kate die zuchtend met haar ogen rolde. Ze moest toch wel lachen.
“Willen jullie misschien alleen zijn ofzo?” grijnsde ze.
“Nee hoor. Dat waren we net al toen jij nog lag te maffen.” lachte Anouk terug. Toen wendde ze zich naar Danny. “Heb jij je ziek gemeld?”
“Ja mama.” zei hij grinnikend om haar strenge gezicht.
“Braaf.”
Ze kletsten een tijdje met elkaar. Er volgde een discussie die vooral ging om Marco Borsato, die volgens Danny veel te dramatisch zong, maar die volgens Kate de beste Nederlandse zanger was die ze ooit had gehoord.
“En de enige.” zei Danny.
“Nou en.” grinnikte ze en ze stak haar tong uit. “Hij is wel goed.”
“Weet je, ik heb eigenlijk helemaal geen zin in ontbijt.” merkte Anouk na een tijdje stilte op, toen ze klaar waren met discussiëren. Danny was het met haar eens, maar Kate had wel trek.
“Blijven jullie maar hier hoor, ik ga niet tegen jullie geklef aankijken, dan heb ik meteen geen honger meer.” lachte ze en ze liep de kamer uit, de deur deed ze op slot. Danny begon weer speels aan de ceintuur van Anouks badjas te trekken en haar in haar nek te zoenen, maar Anouk duwde hem weg.
“Geen sprake van meneertje. Vanavond misschien weer.” kreunde ze vermoeid glimlachend en ze maakte de ceintuur weer vast.
“Zolang kan ik niet wachten.” zei hij gulzig en hij zoende haar nek opnieuw en trok in één ruk de ceintuur uit de badjas. Ze zoende hem terug. En ze deden het weer.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-06-2004, 12:50
Giovanna
Avatar van Giovanna
Giovanna is offline
heftig hoor
__________________
Weer terug van weggeweest.... | Alleen, eenzaam, waarom verlaat iedereen mij?
Oud 20-06-2004, 16:07
Loveflowertje
Avatar van Loveflowertje
Loveflowertje is offline
!!! wow het verhaal wordt echt steeds beter !!!
__________________
♥ Jij bent zo slank als een ree, of hoe heet zo'n grijs dier met een slurf ook alweer?
Oud 20-06-2004, 16:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Thanks mensen, was t niet to much to handle?
dat ze ineens HET gingen doen enzo?

__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-06-2004, 16:48
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Little Phoebe schreef op 20-06-2004 @ 17:40 :
Thanks mensen, was t niet to much to handle?
dat ze ineens HET gingen doen enzo?

tsja wat is snel tegenwoordig
Oud 20-06-2004, 20:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 20-06-2004 @ 17:48 :
tsja wat is snel tegenwoordig
hoebedoel je dat, ging het iets te gehaast?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-06-2004, 20:38
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Little Phoebe schreef op 20-06-2004 @ 21:35 :
hoebedoel je dat, ging het iets te gehaast?
Oh nee never mind. Ben nogal in vage bui
Maarre wanneer vervolg
Oud 20-06-2004, 20:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 20-06-2004 @ 21:38 :
Oh nee never mind. Ben nogal in vage bui
Maarre wanneer vervolg
blaaaaaaaaat

nou als ik um heb geschreven heh
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-06-2004, 21:17
Slettelina *
Slettelina * is offline
Citaat:
Little Phoebe schreef op 20-06-2004 @ 21:57 :
blaaaaaaaaat

nou als ik um heb geschreven heh
Snel ben zo benieuwd
__________________
New York City, Dance or die
Oud 20-06-2004, 21:19
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Little Phoebe schreef op 20-06-2004 @ 21:57 :
blaaaaaaaaat

nou als ik um heb geschreven heh
Joh meen je dat ?
Oud 21-06-2004, 15:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Slettelina * schreef op 20-06-2004 @ 22:17 :
Snel ben zo benieuwd
ja ik ook


Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 20-06-2004 @ 22:19 :
Joh meen je dat ?
uh huh
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-06-2004, 15:56
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
Uh.. Dat was snel
Ik had dat niet verwacht
Maar wel goed
Oud 24-06-2004, 11:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
VirginVampiress schreef op 22-06-2004 @ 16:56 :
Uh.. Dat was snel
Ik had dat niet verwacht
Maar wel goed
Ik ook niet, maar ik verveelde me
Thanks
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-06-2004, 11:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oké, nieuw deel. Kleintje.


De volgende middag zat Anouk weer braaf achter de balie, nadat ze een standje van mevrouw Maclay had gehad omdat ze gisteren gespijbeld had, zat Danny ook weer braaf op school en zat Kate naast Anouk met de computer te kloten. Zuchtend keken de meisjes om beurten op de klok en meldden dan de tijd.
“Drie uur.” meldde Kate verveeld. Anouk zuchtte.
“Kwartover drie. Jongen.” zei Kate na een kwartier. Anouk keek op uit haar dagboek waar ze verveeld in zat te schrijven en te tekenen en keek recht in een bekend gezicht van een aantrekkelijke jongen.
“Anouk? Wat doe jij nou hier?” riep hij uit in het Nederlands. Kate keek vragend op.
“Ik werk hier.” zei ze wat ongemakkelijk.
“Wie is je vriendin?”
“Kate. Kate, dit is Yuri.” stelde ze hen in het Engels aan elkaar voor. Met een wantrouwende blik schudde Kate de hand die Yuri vrolijk naar haar uitstak.
“Wat doe jij hier dan?” vroeg Anouk in het Nederlands.
“Vakantie. Jij?”
“Ook ja.”
“Hey, kunnen jullie effe in het Engels praten ja?” kwam Kate tussenbeiden.
“Sorry.” zeiden ze tegelijk.
“Je belde niet meer na onze avond. Wat was er?” vroeg Yuri haar.
“Ik belde niet meer? Jij zou bellen.”
“Serieus? Oh, wat zal jij van me gedacht hebben.”
“Dat ik één van je vele one night stands was geweest.” zei Anouk en ze pakte een stapeltje mappen op en zette ze in de kast, om hem niet te laten merken dat ze best gekwetst was geweest dat moment.
“Nee, dat was je echt niet! Ik dacht gewoon dat jij me zou bellen. En in principe heb ik het wel aangemaakt, dus is het geen one night stand meer, of wel?” Hij lachte.
Anouk draaide zich om.
“Dus je wil zeggen dat het nog steeds aan is?”
Net toen hij antwoord wilde geven, kwamen zijn ouders binnen en ook zij begroetten Anouk hartelijk. Ze lachte een beetje ongemakkelijk terug en gaf hen de sleutels van hun kamers. Yuri nam afscheid van de meisjes om zijn koffers uit te pakken.
“Ik ben zo snel mogelijk weer terug schoonheid.” zei hij tegen Anouk en hij gaf haar een kus op haar mond over de balie heen. Toen liep hij met zijn koffers weg, de lift in.
Kate staarde hem na, en keek toen naar Anouk, die driftig haar lippen afveegde.
“Mis ik wat ofzo?” grinnikte ze.
“Wij hadden iets, nou ja iets, drie dagen voor ik hierheen ging. Hij belde niet ofzo om afscheid te nemen ofzo, en ik had zijn nummer niet. Dus ik dacht dat het twee dagen leuk was geweest en dat dat gewoon voorbij was. Ik heb me er vrij snel overheen gezet en ben vol goede moed hier naar binnen gestapt en toen kwam Danny.” legde Anouk het zo kort mogelijk uit. Kate knikte begrijpend en bedenkelijk.
“Dus die Yuri gast denkt dat jullie nog steeds wat hebben en weet niks over Danny?”
“Klopt.”
“Oeh, je zit in dikke shit meisje.” lachte Kate.
“Je meent het. Wrijf het er nog effe lekker in.”
“Sorry. Aan wie ga je het eerst vertellen?”
“Ik heb werkelijk geen idee.”
“Ik vertrouw hem niet.” zei Kate na een tijdje.
“Dat zag ik, ja.”
”Hoe dan?”
“Aan je ogen. Ik weet niet, het was die ene seconde, die ene blik.”
“Jij met je mensenkennis.” grinnikte Kate.
Ze gingen weer door met hun saaie bestaan achter de balie.
“Half vier.” zei Anouk verveeld.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-06-2004, 12:32
Slettelina *
Slettelina * is offline
aaaah sensatie
__________________
New York City, Dance or die
Oud 24-06-2004, 12:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Slettelina * schreef op 24-06-2004 @ 13:32 :
aaaah sensatie
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-06-2004, 12:58
olifant
olifant is offline
Heeej!
Heerlijk verhaal zeg, niet te moeilijk en 'n hoog "tinatoppergehalte"
Echt lekker om te lezen!
Schrijf snel door ik wil meer meer meer!
Liefs
Anne
Oud 24-06-2004, 13:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
olifant schreef op 24-06-2004 @ 13:58 :
Heeej!
Heerlijk verhaal zeg, niet te moeilijk en 'n hoog "tinatoppergehalte"
Echt lekker om te lezen!
Schrijf snel door ik wil meer meer meer!
Liefs
Anne
ik neem dat tinatoppergehalte maar aan als een compliment, want die boeken vind ik wel leuk af en toe

ja ik ga al bedankt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-06-2004, 13:57
Slettelina *
Slettelina * is offline
ik wil ook meer :>
__________________
New York City, Dance or die
Oud 24-06-2004, 14:18
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Hmm of ik heb (wederom ) wat gemist, maar komt die Yuri nou echt precies in hetzelfde hotel als dat Anouk zit, toevallig? Van de 1000den hotels in Amerika? Beetje vreemd.
En dan echt zo van: wat doe jij hier dan? Ja werken. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Nee sorry, vond dit stuk iets minder.

Maar het stuk daarvoor was daarentegen wel weer ok! Beetje sex en zo, beetje gedoe, leuk beschreven! En nee, ik vond het ook niet te vlot - had het al veel eerder verwacht, eigenlijk.
Maar toen Kate ook op dat bed kwam rollen dacht ik eerst dat ze toch een triotje gingen beginnen...

Vervolgje, please!
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Oud 24-06-2004, 14:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 24-06-2004 @ 15:18 :
Hmm of ik heb (wederom ) wat gemist, maar komt die Yuri nou echt precies in hetzelfde hotel als dat Anouk zit, toevallig? Van de 1000den hotels in Amerika? Beetje vreemd.
En dan echt zo van: wat doe jij hier dan? Ja werken. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Nee sorry, vond dit stuk iets minder.

Maar het stuk daarvoor was daarentegen wel weer ok! Beetje sex en zo, beetje gedoe, leuk beschreven! En nee, ik vond het ook niet te vlot - had het al veel eerder verwacht, eigenlijk.
Maar toen Kate ook op dat bed kwam rollen dacht ik eerst dat ze toch een triotje gingen beginnen...

Vervolgje, please!
nee, je hebt niks gemist dit prop ik er ff snel tussen, die Yuri zit idd in hetzelfde hotel, want in dat stadje hebben ze er maar 1
Daarom kent iedereen Danny, snap je

Ja nee geeft niet

Het is seks met ks
nog eerder ze kennen elkaar pas een week
triootje wat denk jij wel niet

nou ja, vervolg komt iig snel hoop ik
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-06-2004, 17:33
(PiTT)
(PiTT) is offline
hahahahahaha dit is inderdaad wel TE toevallig!
hahahahha best grappig eigenlijk hahahahhaha... maarem, niet echt een realistische wending voor je verhaal. amerika is zo groot en dat stadje is zo klein (met maar 1 hotel).
ow en ik ben een beetje de draad kwijt in je verhaal, over hoeveel dagen gaat ze nou weg?
Oud 24-06-2004, 23:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
(PiTT) schreef op 24-06-2004 @ 18:33 :
hahahahahaha dit is inderdaad wel TE toevallig!
hahahahha best grappig eigenlijk hahahahhaha... maarem, niet echt een realistische wending voor je verhaal. amerika is zo groot en dat stadje is zo klein (met maar 1 hotel).
ow en ik ben een beetje de draad kwijt in je verhaal, over hoeveel dagen gaat ze nou weg?
moet t per se realistisch zijn het is gewoon een stadje in the middle of nowhere zonder naam

nah als het goed is, is het nu *spiekt* dinsdag want hij had maandag gespijbeld

en ze gaat vrijdag pleite
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52.