Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2010, 21:01
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
De grote schoonmaak!



Iedereen was gedoucht en aangekleed, de ontbijttafel was leeggeruimd, van Ggcy8 waren geen sporen meer en Martiño had goede moed. Het neukpartijtje had hem duidelijk goed gedaan. ‘Eigenlijk zou ik iedereen hier een soortgelijke therapie aan moeten bieden,’ dacht hij bij zichzelf. ‘Je leeft er helemaal van op!’

Enthousiast riep hij de groep bijeen. ‘Jongens, vandaag gaan we iets leuks doen!’ kondigde hij aan. ‘Hè bah, alweer iets leuks?’ protesteerde Femic. ‘We doen alleen maar leuke dingen, gaan we ook nog een keer een serieus gesprek voeren ofzo, waarin je tot de kern van mijn probleem komt, namelijk mijn traumatische jeugd, een eetstoornis, een moeder die nooit kind kon zijn omdat de hare op jonge leeftijd overleed, een zus die alles beter doet dan ik én een knieblessure…?’
Martiño was even van zijn à propos, al kende hij dat woord zelf niet want hij vond twee talen wel genoeg om te kunnen spreken. Maar hij herpakte zich snel. ‘Tink* zal straks een goed groepsgesprek met jullie houden’, zei hij. ‘Zij heeft de diploma’s.’

‘Dat gaat Tink* dus mooi even niet doen!’ klonk er plots achter hem. Een onbekende gestalte stond in de deuropening. Het was Tink*. Ze had zichzelf een nieuw kapsel aan laten meten en ze droeg een prachtige jurk en een paar stilettohakken waar je u tegen zegt. In haar handen droeg ze een grote rol papier. ‘Van nu af aan gaat alles anders worden!’ was haar mededeling. ‘Dit hier’, en ze rolde het papier uit, ‘is een corveerooster. Zoals jullie kunnen zien zal Martiño vanavond voor ons gaan koken en zal Absinthe de afwas voor haar rekening nemen. Verder wil ik dat Batave iedere avond mijn rug masseert en dat CreativeMusic me in slaap zingt. Wat er verder van jullie verwacht wordt staat per dag aangegeven. Wie zich er niet aan houdt kan strafpunten verwachten en bereid je voor op een fike straf als je er drie van hebt. Het wordt hoog tijd dat ík het eens even leuk ga hebben hier. Ik fungeer niet langer als voetveeg. Puh!’

De groep was even stil. Doodstil. Martiño had om de een of andere reden het idee dat hij nu verantwoordelijk was voor het antwoord van de groep op deze rigoureuze beslissing van Tink*. ‘Ehm…’ begon hij zenuwachtig. Toen hij de woeste blik van Tink* zag, voegde hij eraan toe. ‘Goed gedaan, Tink*, heel prima.’ Met het schaamrood op zijn kaken maakte hij zich uit de voeten.

Voor de groep stond nu ‘de grote schoonmaak’ op het programma. Niet het abseilen uit de planning van Martiño. Absinthe zorgde voor de emmers met sop, in een gestreept jurkje deze keer. De deelnemers gingen met lichte tegenzin aan de slag. Tink* keek streng toe en wees iedereen op eventuele fouten, totdat Toddish vanaf de wc riep: ‘IIIIK HEEEEB GEPOOEE-HOOEEPT!’ Niemand reageerde, dus verdween Tink* naar de wc. Na het billen vegen rende Toddish naar buiten, en terwijl Tink* haar handen nog stond te wassen, zetten Femic en Allure een boekenkast voor de wc-deur en het feest kon beginnen.
Toddish bracht een prachtige ode aan Floddertje en zo was het in een mum van tijd één groot waterfestijn in de woonkamer. Fizzle trok al haar kleren uit en deed een variant op de regendans. Batave ging achter Allure staan om haar te laten zien hoe ze een zwabber moest gebruiken. Femics haarverf liep over haar hele gezicht en ze liet grote zwarte plassen achter waar Toddish vervolgens weer mee kon vingerverven. Ook Archont vermaakte zich kostelijk. Op poetsborstels danste en schaatste hij de kamer door. Martiño kwam na zijn wandelingetje binnenlopen, veegde de tranen van zijn Amerikaanse wangen waar nu een brede glimlach verscheen. Hij begaf zich in het feestgedruis, en zo ook Absinthe.
CreativeMusic volgde Archonts voorbeeld en bond twee borstels onder haar blote voeten. In één slag wilde ze de overkant halen, maar ze zag niet de zwabber van Allure, die ze had laten vallen toen ze aan een hevige zoenpartij met Batave begon.
Daar ging CreativeMusic, keihard onderuit. Ze kwam met haar hoofd tegen de rand van de glazen salontafel en was bijna op slag dood. ‘KUT’, was zo ongeveer de kern van haar laatste woorden…


Tussenstand

1. Tink*
2. Archont
3. Batave
4. Siorin (tovenaar)(geliefde)
5. Femic
6. Creativemusic (jager)
7. Abzg (dorpeling)
8. Toddish
9. Neko* (weerwolf)
10. VeGs (leerlingheks)(geliefde)
11. ggcy8 (dorpeling)
12. kopmuntkip (heks)
13. Allure
14. Aapje* (dorpeling)
15. Fizzle-fluffy

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Paars = gestorven aan liefdesverdriet

De jager is opgehangen!
CreativeMusic mag tot uiterlijk morgen 20.30 uur doorgeven wie ze meeneemt in haar graf.

Ik kondig vast aan dat de uitslag en het verhaal morgen laat zullen zijn. We hebben allebei een druk bezette avond

De wolven mogen hun keuze ook vóór 20.30 uur doorgeven.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2010, 21:06
Verwijderd
Tvp.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 21:09
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oei!
Tof verhaal! Hoewel ik me een beetje naakt voel Komt dat nog goed of..?

Nou CreativeMusic, zet hem op!

Mijn volgende stem gaat echt Batave zijn, die de volgende is op mijn verdachtenlijstje.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Oei!
Tof verhaal! Hoewel ik me een beetje naakt voel Komt dat nog goed of..?

Nou CreativeMusic, zet hem op!

Mijn volgende stem gaat echt Batave zijn, die de volgende is op mijn verdachtenlijstje.
Lijkt mij verstandige keuze
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Oei!
Tof verhaal! Hoewel ik me een beetje naakt voel Komt dat nog goed of..?

Nou CreativeMusic, zet hem op!

Mijn volgende stem gaat echt Batave zijn, die de volgende is op mijn verdachtenlijstje.
Hoe kan het nou nog beter komen? Ik bedoel, naakt door het zeepsop dansen! <3
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 21:17
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Tja.. Daar was ik al bang voor. Ik kan mij op geen andere manier verdedigen dan te zeggen dat ik echt geen wolf ben, maarja. Daar kan je ook geen koekjes van kopen.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 21:21
Allure
Allure is offline
Hmz, ik had echt een zwaar vermoeden dat CM wolf was. Jammer... Hopelijk schiet ze een wolf neer. Ik las net even vluchtig de posts uit het andere topic door en zag dat je mij verdenkt van wolfzijn, CM. Ik hoop dat je nog even goed mijn posts naleest en de stemlijstjes bekijkt alvorens je besluit mij neer te schieten. Dat zal namelijk geen verstandige keuze zijn en dat zul je dan waarschijnlijk wel inzien.

Waarom vinden jullie Batave precies verdacht, fizzle en Archont?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Tvp.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 21:56
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hmz, ik had echt een zwaar vermoeden dat CM wolf was. Jammer... Hopelijk schiet ze een wolf neer. Ik las net even vluchtig de posts uit het andere topic door en zag dat je mij verdenkt van wolfzijn, CM. Ik hoop dat je nog even goed mijn posts naleest en de stemlijstjes bekijkt alvorens je besluit mij neer te schieten. Dat zal namelijk geen verstandige keuze zijn en dat zul je dan waarschijnlijk wel inzien.

Waarom vinden jullie Batave precies verdacht, fizzle en Archont?
Om het stemlijstje dat ggcy8 in het vorige topic aanhaalde, waarin Batave wel een valse stem móet hebben gehad.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 22:05
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Om het stemlijstje dat ggcy8 in het vorige topic aanhaalde, waarin Batave wel een valse stem móet hebben gehad.
Mits iedereen eerlijk doorgegeven heeft wat hij of zij gestemd heeft.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 22:12
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
En ik twijfelde er nog zo over om mijn stem stiekem te wijzigen, had ik dat maar gedaan, maar dan was het misschien nog gelijkspel geworden en was CM er vast ook uitgevlogen. ;x

Ik hoop/denk dat ze morgen Archont neerschiet. Fizzle zou ook nog een goede kandidaat voor het wolvenschap kunnen zijn. Maar nu ben ik bang dat ik dan Femic vergeet en die straks wolf blijkt en dat iedereen zoiets heeft van: oh nou ja, nooit echt op gelet. Ik ga er nog eens goed over nadenken, maar ik zie er niet veel in om op Batave te stemmen. Ja hij stond in die ene lijst ja en als enige is zijn functie nog onbekend, maar volgens mij hebben we toch een redelijk goede verrader, want er zijn wel meer lijstjes waar ik geen [insert voedsel] van kan maken.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 22:41
Allure
Allure is offline
Citaat:
Om het stemlijstje dat ggcy8 in het vorige topic aanhaalde, waarin Batave wel een valse stem móet hebben gehad.
Dat is inderdaad een duidelijke aanwijzing, maar
Citaat:
Mits iedereen eerlijk doorgegeven heeft wat hij of zij gestemd heeft.
En aangezien de verrader er nog inzit, kunnen we daar niet te snel van uitgaan.
Maar Batave is inderdaad een optie ja.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 22:48
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Spannend!
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 23:03
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Niet om het een of ander, maar het is natuurlijk de bedoeling dat Creativemusic zelfstandig de beslissing neemt wie ze neerschiet. Jullie mogen haar daar dus niet mee "helpen".
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 09:01
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Tvp.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 09:22
Verwijderd
Nou jongens zet hem op he! kusje het zingende noob-meisje creativemusic!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 10:30
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
Niet om het een of ander, maar het is natuurlijk de bedoeling dat Creativemusic zelfstandig de beslissing neemt wie ze neerschiet. Jullie mogen haar daar dus niet mee "helpen".
Maar iedereen die leeft mag toch zeker gewoon posten wie ie verdacht vindt..?

Wat betreft Archont: ik kan me bijna niet meer voorstellen dat die 'goed' is, zeker niet nu CM onschuldig blijkt te zijn. Maar goed, die zal er nu wel uitgeschoten worden door CM dan, dus daar zijn we dan mooi vanaf.

Batave, moeilijke case. Puur op de lijstjes gebaseerd, moet hij wel 'slecht' zijn. Tuurlijk, we hebben ook nog een verrader, maar toch is de kans wel erg groot. Aan de andere kant heeft hij twee keer, vrij vroeg, op Neko gestemd. Waarom zou een wolf/verrader beginnen met een hetze/stemming tegen een wolf? Tenzij om zichzelf in te dekken natuurlijk.. Pff al die reverse-reverse-reverse theorieën ook altijd..

Ik heb nog eens even terug zitten lezen om te bezien welke mensen qua postgedrag verdacht overkomen. Het probleem met die lijstjes-theorieën is namelijk dat het altijd afhangt van onzekere factoren: 'als die en die wolf is, dan moet die en die dorpeling zijn en die en die verrader', maar 'als hij geen wolf is, dan is die ander juist weer wolf', nou ja, etc., je snapt m'n punt. Maar goed, wat me toen opviel, is dat Allure nergens echt een eigen mening heeft. Ze post heel vaak niet inhoudelijk en als ze dat wel doet, dan lift ze mee op de theorie van een ander of zegt iets in de trant van: 'maar ik kan ook wel veranderen van stem als dat beter uitkomt'. Ik vind dat een beetje de onopvallende wolf spelen: het maakt niet uit op wie we stemmen, als ik (of één van m'n medewolven) het maar niet ben.

Toddish en fizzle krijg ik geen hoogte van eerlijk gezegd. Fizzle doet sowieso niet heel erg mee met het spel. Dat kan tactiek zijn (niet willen opvallen), maar op de één of adnere manier komt ze meer over alsof ze echt niet echt actief meespeelt. Tink vind ik niet verdacht, komt met uitgebreide theorieën en heeft er nog niet compleet naast gezeten (zoals bijv. Archont die met veel kabaal mensen ontzettend verdacht maakt, die vervolgens onschuldig blijken te zijn).

Lastig, lastig. Wat mij betreft zijn Allure, Batave en Archont hoofdverdachten voor de 'slechte' functies op dit moment..

Edit: maar miss moet ik even geen mensen tegen me in het harnas jagen zo vlak voor de eetronde
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 10:36
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat is inderdaad een duidelijke aanwijzing, maar

En aangezien de verrader er nog inzit, kunnen we daar niet te snel van uitgaan.
Maar Batave is inderdaad een optie ja.
OMG fdlskjfl ik heb gisteravond heel uitgebreid hierop geantwoord en het is niet aangekomen in het topic
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-01-2010, 15:54
Bright Blue
Bright Blue is offline
tvp
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 16:06
Allure
Allure is offline
Ik denk dat je mijn posts niet erg goed gelezen hebt, Femic. En ik heb inderdaad een keer gepost dat ik nog bereid was om m'n stem te wijzigen, maar is dat zo erg? Als dat toch in het belang van het spel is? En aan de stemlijstjes lijkt me wel heel duidelijk te zien dat ik gewoon geen wolf kán zijn.

Ik denk dat Batave en Archont de laatste twee wolven zijn. Batave vanwege dat ene stemlijstje en Archont, tsja. Ik vond hem de hele tijd helemaal niet verdacht maar ik zou gewoon echt niet weten wie anders die andere wolf moet zijn. Volgens mij verdacht CM Archont het sterkst, dus inderdaad grote kans dat hij doodgeschoten wordt deze ronde.

[edit] Fizzle. Retry!

Laatst gewijzigd op 14-01-2010 om 16:12.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 16:35
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Maar iedereen die leeft mag toch zeker gewoon posten wie ie verdacht vindt..?
Ja natuurlijk, maar het is dus niet de bedoeling dat je gaat posten of pm's gaat sturen in de zin van: "CreativeMusic! Schiet Femic neer."
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 21:39
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Een frisse bergwandeling



De dood van Creativemusic werd in stilte verwerkt. Haar lichaam werd opgeruimd, en de overgebleven leden van de groep hadden afscheid genomen. De avond was weer gevallen en iedereen ging langzaam richting bed.

Ondanks de vele doden voelde Archont zich opgelucht.
Eindelijk was hij tevreden met zichzelf, eindelijk kon hij accepteren wie hij was en wat hij voelde. Niet langer meer hoefde hij de dwingende hand van zijn ouders en de gereformeerde gemeenschap te voelen, die hem dwongen zijn gevoelens weg te stoppen en probeerden hem in een keurslijf te stoppen. Hij was vrij, vrij om te zijn wie hij wilde, en vrij om te kiezen wie hij wilde om zijn leven met hem te delen, of dat nu een man of vrouw was. Tevreden plofte hij op zijn bed neer.



De volgende morgen liep Martiño vrolijk door de boerderij. “Opstaaan iederrreen! The sun is shining, it’s a heerrrlijke day!” Hij liep langs Archont, die net op de gang stond om te kijken wat de bron van de vrolijkheid was en tikte hem speels op zijn billen terwijl hij hem een knipoog gaf. “Good morning lekkertje! Goed geslapen, helemaal alleen?”

“Helemaal niet helemaal alleen!” zei een stem achter Archont.

In de deuropening van Archonts slaapkamer verscheen Absinthe, in een geruite ochtendjas. “Goedemorgen Martiño. Goede nacht gehad? Wij wel namelijk.”
Ze liep naar Archont toe die breed stond te grijnzen.

“Ooh, naughty naughty!” lachte Martiño. “Zeker de groenten gesorteerd vannacht… En ik maar denken dat we eerlijk zouden sharen!”

Verder in de gang liep Toddish met teddybeer en pinguïnpyjama richting badkamer om zich door Tink* te laten wassen, met daarachter Fizzle-fluffy, die voor de verandering in een ieniemini lingeriesetje rondliep en op de voet gevolgd werd door een extreem opgewonden Batave. Martiño was vrolijk, een heerlijke ochtend voor wat leuke activiteiten.

Na het ontbijt was het tijd voor een bergwandeling. “Iedereen neemt een buddy,” legde Martiño uit. “Het is de bedoeling that je tijdens de tocht elkaar in vertrouwen kunt nemen, en zo elkaar kunt helpen met jullie problemen. Okay, pair up iedereen!”
Toddish rende naar Allure, die begon te rologen, maar snel akkoord ging toen ze Batave naar haar zag loeren. Fizzle-fluffy had opeens de hand van Archont vast (die niet doorhad wat er aan de hand was omdat hij naar Absinthe zat te staren), en voor Femic bleef er dus geen alternatief over dan zich met Batave te verbinden. “Excellent!” riep Martiño. “Laten we gaan.”

Het uitzicht tijdens de tocht was prachtig. Ook al had Archont weinig zin om te praten, Fizzle-fluffy genoot toch omdat het zo mooi was overal. Toch wilde ze dat Archont wat aandacht aan haar schonk, zij was namelijk ook zo mooi. En ze wilde zo graag dat iedereen haar schoonheid kon zien, die nu maar verstopt was onder haar zelfgebreide trui, zelfgehaakte rokje en zelfgenaaide ondergoed. Ze wilde graag die waardering, die aandacht, die warmte van de aanraking…

De groep stopte even bij een uitkijkpunt, om te genieten van de prachtige omgeving van de Franse Pyreneeën. Het uitzicht was fantastisch, ze stonden op een hoge plaats, met een rechte afgrond, en je keek zo de diepe vallei in.

Fizzle vond het nu wel genoeg. “Archont, kijk eens naar mij!” smeekte ze. Archont reageerde niet, waarop ze zijn hand vastpakte en op haar borst legde. Archont trok zijn hand terug, maar Fizzle liet niet los en begon te worstelen.”

“Kids! Kijk eens een beetje uit!” riep Martiño. Tink* liep naar hen toe in een poging ze uit elkaar te halen, maar het mocht niet baten.
Fizzle-fluffy klampte zich vast aan Archont, die verwoedde pogingen deed zich los te maken van haar, en ze kwamen steeds dichterbij de afgrond. In een allerlaatste poging om dicht bij Archont te zijn greep Fizzle-fluffy in zijn kruis, waardoor Archont uit balans raakte en ze beiden, tot afschuw van de rest van de groep, naar beneden stortten.

Tussenstand

1. Tink*
2. Archont (weerwolf)
3. Batave
4. Siorin (tovenaar)(geliefde)
5. Femic
6. Creativemusic (jager)
7. Abzg (dorpeling)
8. Toddish
9. Neko* (weerwolf)
10. VeGs (leerlingheks)(geliefde)
11. ggcy8 (dorpeling)
12. kopmuntkip (heks)
13. Allure
14. Aapje* (dorpeling)
15. Fizzle-fluffy (dorpeling)


Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Paars = gestorven aan liefdesverdriet
Groen = neergeschoten door de jager

Vanavond verliezen beide kanten een speler.
De jager heeft raak geschoten, en Archont de weerwolf heeft het niet overleefd, maar niet voordat hij samen met zijn medewolf Fizzle-fluffy, een onschuldige dorpeling, met haar en huid had veroberd.
Nog een wolf tegen vier dorpelingen... het belooft een spannende strijd te worden!

Dorpelingen, voor 20.30 uur morgenavond dienen jullie stemmen binnen te zijn!

En even een huishoudelijke mededeling: wegens het hebben van een leven is het verhaal morgenavond vertraagd. De uitslag zal zo snel mogelijk geplaatst worden.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 21:49
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Aangezien ik 'recht' heb op één post na mijn dood:

Ein-de-lijk.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 21:53
Verwijderd
Geen dank
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Aangezien ik 'recht' heb op één post na mijn dood:

Ein-de-lijk.


Zaten jij en Siorin je op te vreten ja haha (reageren pm )

Succes wolfje en verrader!

edit: En grote complimenten voor de Spelleiders met hun goede verhalen

Laatst gewijzigd op 14-01-2010 om 22:15.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2010, 22:12
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Nu gaat het er om spannen. Morgen ga ik alles nog eens door lezen. Ga nu slapen morgen tentamesn...
__________________
Pang
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 22:12
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Nice CM en dit had ik niet helemaal verwacht.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 22:13
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ik heb eigenlijk geen idee op wie te stemmen.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 22:18
Verwijderd
Succes wolf.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 23:22
Verwijderd
Citaat:
“Zeker de groenten gesorteerd vannacht…”
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 23:51
Allure
Allure is offline
Well done CM.

Ik ga alvast stemmen, want ik ben morgen weg. Als het goed is ben ik zondag op tijd terug om te stemmen voor die hangronde. Eh als het nog zover komt eigenlijk, want ik denk dat we nu de laatste wolf kunnen pakken.

Mijn stem gaat naar Batave.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 23:55
Allure
Allure is offline
En ja ik ben dus even erg stil dit weekend, aangezien ik weg ben.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 09:13
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Aah dus toch.. well done CM, veel dank!

Citaat:
Ik denk dat je mijn posts niet erg goed gelezen hebt, Femic. En ik heb inderdaad een keer gepost dat ik nog bereid was om m'n stem te wijzigen, maar is dat zo erg? Als dat toch in het belang van het spel is?
Nou, met alle respect, maar ik heb al je posts vanaf pagina 5 nog eens zitten lezen en het is wel waar. Voor het gemak van de anderen:
Spoiler


Dus ik blijf bij mijn vorige post. Maar goed, ik blijf dus ook Batave verdacht vinden. Ik denk eigenlijk dat de één wolf is en de ander verrader. Maar omdat Allure dus zo weinig 'zinnigs' post, lijkt me niet dat zij verrader is, want een verrader zou denk ik meer herrie schoppen. Dus ik denk eigenlijk dat Batave verrader is en Allure de laatste wolf. Aaah moeilijk. Sowieso is het denk ik belangrijk dat we nu eensgezind stemmen. Dus ik wil best meestemmen op Batave als meer mensen dat doen, want het is ook belangrijk dat de verrader eruit gaat, omdat die roet in het eten kan blijven gooien. Maar goed, vooralsnog zie ik pas één stem op Batave en da's die van Allure en ik denk dat die niet echt is, dus jaa.. Ik wacht nog even met stemmen tot einde van de middag en dan gaat ie naar Allure of Batave.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 10:32
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
ggcy8
Toddish

Neko*
VeGs
Archont
Siorin
Batave

Siorin
ggcy8
Allure
Tink*

Archont
Aapje*

Allure
Femic

Aangezien we weten dat archont wolf is en vegs en siorion samen speelden concludeer ik dat siorion en vegs beide echt hebben gestemd. De verander heeft zijn of haar stem ingezet om een gelijk spel uit te lukken. De resterende wolf heeft zijn stem verloren laten gaan. Aangezien ik dat niet ben geweest ( heb als eerste heel vroeg gestemd) en aapje het niet kan zijn moet femic wel wolf zijn. Ook lijkt het me onwaarschijnlijk dat femic op een mede wolf stemt. Dus Tink* moet dan de verader zijn.

Ik stem op tink*
__________________
Pang
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 10:39
Allure
Allure is offline
Het feit dat Fizzle zo stellig voor Batave ging en nu is opgegeten zegt genoeg, lijkt me. Dat is alvast één stem minder op hem. De laatste wolf heeft ook wel gezien dat Batave verder niet echt verdacht wordt.

En ehm Femic, ik vind je kritiek op mijn posts een beetje onterecht, vooral omdat je zelf de hele tijd heel nuancerende, weinig overtuigende theorieën post: "batave moet wel slecht zijn, we hebben nog een verrader maar de kans is wel groot, hij heeft wel twee keer vrij vroeg op Neko gestemd, maar misschien wil hij zichzelf indekken" en "ik wil best meestemmen op Batave als meer dat doen" (in je vorige post bekritiseerde je mij er nog dat ik iets dergelijks had gepost ).

Ik kan me niet voorstellen dat jij de wolf of de verrader bent (ik hoop niet dat ik er nu heel erg naast zit), maar ik vind je verdenkingen jegens mij geen hout snijden.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 10:51
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Ik wil wel met je mee op femic stemmen. Eigenlijk moeten we wel een mederheid van 3 stemmen hebben. Als één goei ergens staat kan de verader met zijn stem altijd een gelijk spel uitlokken.
__________________
Pang
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-01-2010, 11:02
Allure
Allure is offline
Ik kan mijn stem wijzigen tot een uur of drie. Maar zoals je in mijn post hierboven kunt lezen, vind ik Femic niet verdacht, dus zie ik er niet zoveel in om op haar te stemmen.

Tink zou dan misschien de verrader kunnen zijn, maar we moeten de wolf eruit stemmen, dus ook daar ga ik liever niet in mee. Jij vindt Batave niet verdacht?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 11:53
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
ggcy8
Toddish

Neko*
VeGs
Archont
Siorin
Batave

Siorin
ggcy8
Allure
Tink*

Archont
Aapje*

Allure
Femic

Aangezien we weten dat archont wolf is en vegs en siorion samen speelden concludeer ik dat siorion en vegs beide echt hebben gestemd. De verander heeft zijn of haar stem ingezet om een gelijk spel uit te lukken. De resterende wolf heeft zijn stem verloren laten gaan. Aangezien ik dat niet ben geweest ( heb als eerste heel vroeg gestemd) en aapje het niet kan zijn moet femic wel wolf zijn. Ook lijkt het me onwaarschijnlijk dat femic op een mede wolf stemt. Dus Tink* moet dan de verader zijn.

Ik stem op tink*
Veel te snel getrokken conclusie. Als Batave verrader is (zoals ik suggereerde), kan hij Allures stem (als die idd wolf is) gedekt hebben. Mocht jouw theorie wel kloppen, dan bestaat er net zoveel kans dat jij wolf bent als dat ik dat ben en dus maak je nu jezelf verdacht imo, want ik weet dat mijn stem echt was.

Citaat:
En ehm Femic, ik vind je kritiek op mijn posts een beetje onterecht, vooral omdat je zelf de hele tijd heel nuancerende, weinig overtuigende theorieën post: "batave moet wel slecht zijn, we hebben nog een verrader maar de kans is wel groot, hij heeft wel twee keer vrij vroeg op Neko gestemd, maar misschien wil hij zichzelf indekken" en "ik wil best meestemmen op Batave als meer dat doen" (in je vorige post bekritiseerde je mij er nog dat ik iets dergelijks had gepost ).
Ik post tenminste theorieën. Natuurlijk zijn die genuanceerd, want je kunt pas later in het spel (zoals nu) iets zinnigs met meer zekerheid zeggen. In het begin weet je gewoon niet wat wel en niet waar is. Daarnaast is mijn 'ik wil best meestemmen' heel anders dan die van jou, omdat ik denk dat Batave en jij de laatste twee slechteriken zijn. In welke volgorde jullie eruit vliegen, maakt me niet uit, als het maar geen gelijkspel wordt. Hoe dan ook stem ik niet op iemand anders dan één van jullie twee.

Ik moet zo weg, ben waarsch aan het einde v.d. middag nog even online. Ik geef alvast m'n stem door op Batave (omdat ik hoop dat meer mensen dat doen en ik niet op Allure wil stemmen als daarmee m'n stem verloren gaat), mocht ik ineens geen tijd meer hebben vanmiddag, dan heb ik iig gestemd.

Overigens ben ik vanavond en morgen de hele dag en avond sowieso niet thuis (en dus niet online). Gelukkig zondagmiddag wel weer, dus mochten we vanavond de laatste wolf niet vinden, dan kan ik wel gewoon stemmen zondag.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 11:59
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ooh! Wat een gemene wolven!

En archont wolf
Veel succes verder dorpelingen!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 12:17
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Eindelijk Archont eruit. Ik vond het al jammer dat het in die ene ronde dat ggcy8 met me meestemde niet lukte en daarna was ik erg laat dus ging iedereen al massaal voor CM. Dat is gelukkig toch z'n dood geworden. Wel slim om vanaf het begin op Neko te gaan, zo dek je jezelf wel in.

Citaat:
ggcy8
Toddish

Neko*
VeGs
Archont
Siorin
Batave

Siorin
ggcy8
Allure
Tink*

Archont
Aapje*

Allure
Femic

Aangezien we weten dat archont wolf is en vegs en siorion samen speelden concludeer ik dat siorion en vegs beide echt hebben gestemd. De verander heeft zijn of haar stem ingezet om een gelijk spel uit te lukken. De resterende wolf heeft zijn stem verloren laten gaan. Aangezien ik dat niet ben geweest ( heb als eerste heel vroeg gestemd) en aapje het niet kan zijn moet femic wel wolf zijn. Ook lijkt het me onwaarschijnlijk dat femic op een mede wolf stemt. Dus Tink* moet dan de verader zijn.

Ik stem op tink*
En what about Allure als verrader of als wolf met Femic die haar dekt, maar ik denk eerder Allure verrader (want Femic stemt ook op Allure, dat zou je als verrader niet snel doen denk ik, op een wolf gaan staan) Dan is het gewoon gelijkspel door 3-3 en is batave onschuldig en Archont had de nepstem. Verder ging Allure niet onder Neko, want dat is natuurlijk een wolf, dus zou ze eerder haar stem op een onschuldig persoon laten staan plus dat ze hierdoor juist gelijkspel creeërt, want zij wist dat Archont onschuldig was en dat het dus 3-2 zou worden zonder haar stem. Als je denkt dat Femic wolf is, stem dan alsjeblieft met me mee op Femic.

Citaat:
Ik kan mijn stem wijzigen tot een uur of drie. Maar zoals je in mijn post hierboven kunt lezen, vind ik Femic niet verdacht, dus zie ik er niet zoveel in om op haar te stemmen.

Tink zou dan misschien de verrader kunnen zijn, maar we moeten de wolf eruit stemmen, dus ook daar ga ik liever niet in mee. Jij vindt Batave niet verdacht?
Nee want Femic is de wolf, natuurlijk vind je die dan niet verdacht.

Neko*
Archont
Batave
Toddish
CreativeMusic

CreativeMusic
Femic
Neko* (uit lijfsbehoud iemand anders)
Allure
fizzle

Archont
Tink*
ggcy8

Twee echte stemmen op Archont, tot nu toe dat we zeker weten één echte en één nepstem op Neko en hetzelfde voor CM. Neko moet eruit zijn gegaan met een meerderheid van 3 (anders overtreft ze de Archontstemmers niet), dus als je er vanuit gaat dat Femic wolf is en Allure verrader (aldus bovenstaande theorie) dan moeten Batave en Toddish goed zijn. Dus drie stemmen (hé wat toevallig). Allure als verrader stemt niet op Neko, maar op CM. Femic kan niet stemmen. Fizzle wel. Dus dat maakt twee echte stemmen op CM, te weinig voor een meerderheid.

Abzg
Femic
Tink*
Fizzle Fluffy
Siorin

Neko*
Aapje
ggcy8
Batave
Abzg
VeGs

Batave
Toddish
Allure

Alleen in deze ronde is er iets vreemds aan de hand. Er vanuit gaande dat er vijf ware stemmen op Neko zijn, zien we met Femic als wolf maar drie stemmen op Abzg, het was wel gelijkspel. Allure kan Femic hebben gedekt. Maar dan moet er alsnog iemand hebben gelogen. Toddish? CM? Kopmuntkip? Of iemand uit het Neko rijtje niet hebben gestemd. Hier zat iedereen nog in het spel dus deze ronde laat ik maar even voor wat het is.

Femic is wolf, Allure is verrader. Batave en Toddish, stemmen jullie alsjeblieft allebei mee op Femic?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 13:09
Allure
Allure is offline
Goed, ik ben nu geheel overtuigd van het feit dat Tink de verrader is. Ze probeert die rol op mij af te schuiven en omdat ik Femic niet verdacht vind, kan zij Femic mooi als wolf aanmerken. Tink is verrader en Batave is wolf, het kan niet anders als je naar de stemlijstjes kijkt.

Toddish en Femic, stemmen jullie alsjeblieft mee op batave? Anders hebben we verloren.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 13:26
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Femic en verstuurd
__________________
Pang
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 13:55
Aapje*
Avatar van Aapje*
Aapje* is offline
*vampier* ha! had ik het toch goed met Archont goed zo jager!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 14:35
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
Eindelijk Archont eruit. Ik vond het al jammer dat het in die ene ronde dat ggcy8 met me meestemde niet lukte en daarna was ik erg laat dus ging iedereen al massaal voor CM. Dat is gelukkig toch z'n dood geworden. Wel slim om vanaf het begin op Neko te gaan, zo dek je jezelf wel in.



En what about Allure als verrader of als wolf met Femic die haar dekt, maar ik denk eerder Allure verrader (want Femic stemt ook op Allure, dat zou je als verrader niet snel doen denk ik, op een wolf gaan staan) Dan is het gewoon gelijkspel door 3-3 en is batave onschuldig en Archont had de nepstem. Verder ging Allure niet onder Neko, want dat is natuurlijk een wolf, dus zou ze eerder haar stem op een onschuldig persoon laten staan plus dat ze hierdoor juist gelijkspel creeërt, want zij wist dat Archont onschuldig was en dat het dus 3-2 zou worden zonder haar stem. Als je denkt dat Femic wolf is, stem dan alsjeblieft met me mee op Femic.



Nee want Femic is de wolf, natuurlijk vind je die dan niet verdacht.

Neko*
Archont
Batave
Toddish
CreativeMusic

CreativeMusic
Femic
Neko* (uit lijfsbehoud iemand anders)
Allure
fizzle

Archont
Tink*
ggcy8

Twee echte stemmen op Archont, tot nu toe dat we zeker weten één echte en één nepstem op Neko en hetzelfde voor CM. Neko moet eruit zijn gegaan met een meerderheid van 3 (anders overtreft ze de Archontstemmers niet), dus als je er vanuit gaat dat Femic wolf is en Allure verrader (aldus bovenstaande theorie) dan moeten Batave en Toddish goed zijn. Dus drie stemmen (hé wat toevallig). Allure als verrader stemt niet op Neko, maar op CM. Femic kan niet stemmen. Fizzle wel. Dus dat maakt twee echte stemmen op CM, te weinig voor een meerderheid.

Abzg
Femic
Tink*
Fizzle Fluffy
Siorin

Neko*
Aapje
ggcy8
Batave
Abzg
VeGs

Batave
Toddish
Allure

Alleen in deze ronde is er iets vreemds aan de hand. Er vanuit gaande dat er vijf ware stemmen op Neko zijn, zien we met Femic als wolf maar drie stemmen op Abzg, het was wel gelijkspel. Allure kan Femic hebben gedekt. Maar dan moet er alsnog iemand hebben gelogen. Toddish? CM? Kopmuntkip? Of iemand uit het Neko rijtje niet hebben gestemd. Hier zat iedereen nog in het spel dus deze ronde laat ik maar even voor wat het is.

Femic is wolf, Allure is verrader. Batave en Toddish, stemmen jullie alsjeblieft allebei mee op Femic?
Haha je geeft zelf al aan dat het niet kan kloppen en toch stem je op mij? Ik zal je een betere verklaring geven: Batave en Allure zijn de laatste twee slechteriken, dan kloppen je lijstjes wel namelijk.

Maar goed, zo stevenen we gezellig op gelijkspel af, hoera voor de wolven. Mijn stem blijft staan op Batave. Jammer dat vooralsnog alleen Allure met mij meegaat, want daar heb ik natuurlijk niks aan. Hopelijk zien mensen in dat Allure zichzelf probeert in te dekken.

Ik moet nu weg, maar verander m'n stem dus niet meer.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 15:10
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Eindelijk Archont eruit. Ik vond het al jammer dat het in die ene ronde dat ggcy8 met me meestemde niet lukte en daarna was ik erg laat dus ging iedereen al massaal voor CM. Dat is gelukkig toch z'n dood geworden. Wel slim om vanaf het begin op Neko te gaan, zo dek je jezelf wel in.



En what about Allure als verrader of als wolf met Femic die haar dekt, maar ik denk eerder Allure verrader (want Femic stemt ook op Allure, dat zou je als verrader niet snel doen denk ik, op een wolf gaan staan) Dan is het gewoon gelijkspel door 3-3 en is batave onschuldig en Archont had de nepstem. Verder ging Allure niet onder Neko, want dat is natuurlijk een wolf, dus zou ze eerder haar stem op een onschuldig persoon laten staan plus dat ze hierdoor juist gelijkspel creeërt, want zij wist dat Archont onschuldig was en dat het dus 3-2 zou worden zonder haar stem. Als je denkt dat Femic wolf is, stem dan alsjeblieft met me mee op Femic.



Nee want Femic is de wolf, natuurlijk vind je die dan niet verdacht.

Neko*
Archont
Batave
Toddish
CreativeMusic

CreativeMusic
Femic
Neko* (uit lijfsbehoud iemand anders)
Allure
fizzle

Archont
Tink*
ggcy8

Twee echte stemmen op Archont, tot nu toe dat we zeker weten één echte en één nepstem op Neko en hetzelfde voor CM. Neko moet eruit zijn gegaan met een meerderheid van 3 (anders overtreft ze de Archontstemmers niet), dus als je er vanuit gaat dat Femic wolf is en Allure verrader (aldus bovenstaande theorie) dan moeten Batave en Toddish goed zijn. Dus drie stemmen (hé wat toevallig). Allure als verrader stemt niet op Neko, maar op CM. Femic kan niet stemmen. Fizzle wel. Dus dat maakt twee echte stemmen op CM, te weinig voor een meerderheid.

Abzg
Femic
Tink*
Fizzle Fluffy
Siorin

Neko*
Aapje
ggcy8
Batave
Abzg
VeGs

Batave
Toddish
Allure

Alleen in deze ronde is er iets vreemds aan de hand. Er vanuit gaande dat er vijf ware stemmen op Neko zijn, zien we met Femic als wolf maar drie stemmen op Abzg, het was wel gelijkspel. Allure kan Femic hebben gedekt. Maar dan moet er alsnog iemand hebben gelogen. Toddish? CM? Kopmuntkip? Of iemand uit het Neko rijtje niet hebben gestemd. Hier zat iedereen nog in het spel dus deze ronde laat ik maar even voor wat het is.

Femic is wolf, Allure is verrader. Batave en Toddish, stemmen jullie alsjeblieft allebei mee op Femic?
Ik heb meer het idee dat Tink* de ziener is dan de verrader. En daarbij stem ik uit lijfsbehoud ook op Femic.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 23:50
Verwijderd
De spelleiders hebben een leven blijkbaar
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 23:53
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
De spelleiders hebben een leven blijkbaar
Is op een iPhone het verhaal typen ook een leven hebben? Een paar minuten, dan komt het verhaal.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 23:53
Verwijderd
Au
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 00:14
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Endgame



Femic zat in haar kamer. Ze was vreselijk verdrietig, ze was zo emotioneel vanwege wat er de afgelopen dagen was gebeurd. Al die doden, en dan maar die Martiño en Absinthe, die alleen maar aan seks dachten en alleen maar Archont hun bed in wilden krijgen terwijl zij zoveel hulp nodig had. Niemand begreep haar...
Ze pakte haar toilettas, waar ze haar Venus ladyshave uit haalde en zette die op haar pols...


Ondertussen keek Martiño in de tuin naar zijn pupillen. Er was toch verbetering gekomen! Batave was zo geschrokken van de actie van Fizzle-fluffy dat hij zich voortaan afzijdig hield van alles wat maar met seks te maken had, en de schok van zoveel doden was eindelijk doorgedrongen tot Toddish, die nu een stuk volwassener geworden was door geconfronteerd te worden met de sterfelijkheid van de mens. Allure was daar zo van onder de indruk dat ze plots veel ontzag had gekregen voor haar medemens, en zich voornam zich voortaan bescheiden op te stellen richting de wereld.

Tink* was volledig van de kaart door dit alles en liet het langs haar af gaan. Ze laadde de bagage in het busje en liet iedereen instappen.
Het was tijd om afscheid te nemen. Het busje reed weg, de boerderij achter zich latend.


Absinthe nam een laatste blik op de boerderij. Ze had haar polkadotjurkje weer aan, Martiño had het speciaal voor haar gewassen. Beiden droegen ze Grob Nröjb boxers, als stil eerbetoon aan Archont, de jongen die hun beide lief had gehad.

"Toch nog wel een good tripje, nietwaar?" vroeg Martiño aan Absinthe. Ze knikte. "By the way, ik ben zo tevreden over je productievaardigheden dat ik de omroep heb gebeld voor een aanbeveling bij de commerciëlen."

Absinthe zuchtte. "Weet je Martiño? Popstars en X-factor zijn eigenlijk toch niet zo leuk als dit. Ik denk dat ik volgende keer gewoon weer met jou mee ga."

Ze zette haar zonnebril op en liep naar Martiño's auto. "En er moet toch iemand zijn die je in de gaten houdt..."

Breed glimlachend stapten ze allebei in het kleine citroëntje. Martiño startte de motor en ze stoven het zandpad af. Terwijl ze de grote weg op reden keek Martiño Absinthe aan.
"You know, ik heb het gevoel dat we iets vergeten zijn."
Absinthe keek hem aan, haalde haar schouders op, waarop Martiño weer naar voren keek en ze doorreden.

...

Op het landgoed Espoir was het stil. In de boerderij was het ook stil. En het doodgebloedde lichaam van Femic was ook stil...


UITSLAG

1. Tink* (ziener)
2. Archont (weerwolf)
3. Batave (wolfsbane)
4. Siorin (tovenaar)(geliefde)
5. Femic (weerwolf)
6. Creativemusic (jager)
7. Abzg (dorpeling)
8. Toddish (dorpeling)
9. Neko* (weerwolf)
10. VeGs (leerlingheks)(geliefde)
11. ggcy8 (dorpeling)
12. kopmuntkip (heks)
13. Allure (verrader)
14. Aapje* (dorpeling)
15. Fizzle-fluffy (dorpeling)


Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Paars = gestorven aan liefdesverdriet
Groen = neergeschoten door de jager

Dames en Heren, dit was weerwolfspel 65! De dorpelingen hebben gewonnen! Femic was de laatste wolf en zij is vanavond opgehangen. Gefeliciteerd dorpelingen!

En nu gaat deze spelleider slapen want hij moet morgen om zeven uur op z'n werk zijn.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 00:16
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Hahahaha ik wist echt zó zeker dat Batave de verrader zou zijn.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel 67
Geel
500 19-03-2010 23:30
De Kantine Weerwolfspel # 65
Tink*
500 13-01-2010 21:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37.