Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2006, 20:39
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Ik weet het allemaal niet meer hoor, soms kan alles zo uit elkaar vallen over mijn opleiding ben ik onzeker, qua liefde weet ik het ook allemaal niet meer..

Well life has a funny way of sneaking up on you
When you think everything's okay and everything's going right
And life has a funny way of helping you out
When you think everything's gone wrong and everything blows up in your face
Advertentie
Oud 28-09-2006, 21:05
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 28-09-2006 @ 20:52 :
Niet te vaak dragen, dan worden je spieren slapper en krijg je sneller blessures. Laat het eens herstellen (en die tijd moet je gewoon nemen), als het dan nog niet over is zou ik toch eens proberen te ontdekken wat de oorzaak is ipv de gevolgen te behandelen. Je doet geneeskunde, geef het goede voorbeeld.
Dat is wat dokters doen he, als ze het niet kunnen genezen ... of niet willen genezen ...

Enkelband was niet, ging knellen, dus die ga ik morgen weer terug brengen. Pijn, ja beetje, maar kon rustig aan doen want trainer was er niet. Zaterdag maar weer kijken, dan wel met pijnstillers, want kan niet het risico lopen dat het niet gaat dan...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 28-09-2006, 21:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Misschien wel geen astma, maar wat dan wel? Ze kunnen het toch niet zomaar afdoen als niets als ze niets significants kunnen aantonen? Ik verzin mijn klachten toch niet zomaar?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-09-2006, 21:08
Verwijderd
Ik heb mijn opdracht afgemaakt en een beetje geleerd vandaag. Morgen tentamen. Ik ben vanavond weer niet gegaan, want zij sms'te dat ze niet ging en toen durfde ik niet meer, want ik kan mezelf sowieso al nauwelijks over mijn angst heen zetten. En nu vraag ik me af waarom ik in godsnaam toch altijd weer door blijf gaan, altijd weer leren en huiswerk maken en op komen dagen. Ik weet niet waar ik dit voor doe. Ja, je hebt een diploma nodig, anders kom je nergens. Maar als je toch niet weet waar je heen wilt maakt het ook geen fuck uit in welke richting je gaat.

Bang. Verdrietig. Laat me niet alleen vanavond. Laat me alsjeblieft niet helemaal alleen vanavond.

Edit: Of geef me een paar glazen mierzoete port. I guess that works too.

Laatst gewijzigd op 28-09-2006 om 21:32.
Oud 28-09-2006, 21:26
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
auw....
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 28-09-2006, 21:27
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ahwell, ik voel me best goed! Ik vond het fijn om 'm vanavond weer te zien, doet me goed. Ik bedoel, als ik over vier minuten in bed lig is dat vast weer anders en zo, maar ik vond het lekker toch fijn. Wij komen er wel.

En morgen lekker paardrijden in mijn nieuwe les.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 28-09-2006, 22:57
Verwijderd
verdomme, uren bezig met het klaarmaken van het werkstuk. nog niet klaar met mn kamer opruimen
Oud 29-09-2006, 00:04
♪
♪ is offline
Oh, daar word ik zo misselijk van... A zeggen maar ondertussen B denken.
Oud 29-09-2006, 08:36
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
volgens mij wordt ik ziek..
naast geestelijk kut voel ik me nu ook lichamelijk kut
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 29-09-2006, 08:51
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 29-09-2006 @ 09:36 :
volgens mij wordt ik ziek..
naast geestelijk kut voel ik me nu ook lichamelijk kut
Welke psychische hulpverlening krijg je nu nog?
Oud 29-09-2006, 09:32
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 29-09-2006 @ 09:51 :
Welke psychische hulpverlening krijg je nu nog?
medicijnen en 1 keer in de week/ 2 weken psychologe bezoek
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 29-09-2006, 10:01
Verwijderd
MAG IK OOK EENS RUST?! Godver, ik ben uitgeput en nou moet ik van die mensen alsnog de hele dag werken. Hallo, ik heb ook zo m'n rust nodig ja.
Oud 29-09-2006, 10:04
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ah, ik voel me echt goed vandaag, fijn is dat.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 29-09-2006, 10:19
Redhair
Redhair is offline
Gister belde J. om zes uur, hij wilde dat ik naar hem toe ging. Fijn om hem weer te zien. Jointjes gerookt, wat tv gekeken, lekker tegen hem aan gelegen. Hij nam drie lijnen pep, het kon me dit keer weinig schelen. Snuif je maar kapot jongen, ik hoef nog maar een week te wachten. Volgende week doe ik weer gezellig met jullie mee. Die laatste week houd ik nog wel vol.
Ik zat op een gegeven moment op de grond, tegen de stoel waar hij in zat. Hij was aan het gamen, ik keek tv.
Soms kreeg ik de vertrouwde 'aai over mijn bol', dat voelt zo veilig, alles komt goed.
Hij zag de brandwonden, vroeg of ik het gedaan had. Kreeg geen preek, geen gezeik, alleen even later keek hij wel verdrietig naar de wonden. Tja, sorry, ik weet ook niet wat ik moet doen.
Werd stoned, viel in slaap, met op de achtergrond zijn en A.'s stem, die er bij kwam zitten. Verliefd, heerlijk.

Ga zo maar eens naar school, weer veel te laat, maar het boeit me niet. Na school met K. afgesproken, we gaan weer eens pokeren, ben benieuwd hoe het met hem gaat. J. zal het wel niet leuk vinden, maar dat moet hij maar accepteren.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 29-09-2006, 11:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 29-09-2006 @ 10:40 :
Zegt je longarts dat het geen astma is? Natuurlijk verzin jij je klachten niet.
Op basis van de testen die ik nu gehad heb is er niet echt iets wat wijst op astma. Mijn longfunctie is zo laag omdat mijn longen gewoon heel klein zijn (misschien omdat ik zo vroeg geboren ben). Ik moet nu de histamineprovocatietest afwachten, als daaruit komt dat mijn longen gevoeliger zijn dan normaal dan heb ik waarschijnlijk definitief astma, als daaruit komt dat mijn longen niet gevoeliger zijn dan is het of geen astma of mijn astma is goed onder controle, maar waar komen mijn klachten dan vandaan? Moet dat dus nog even afwachten maar als er niets uit die test komt dan weet ik (en de huisarts en de longarts) het ook niet meer. Ik was net zo blij dat ik eindelijk duidelijkheid had en nou verdwijnt dat weer als sneeuw voor de zon

Uitgebreid verslagje staat op mijn LJ
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-09-2006, 12:21
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 29-09-2006 @ 10:40 :
Soms krijg ik ineens zin om de pabo naast mijn studie te doen, maar dat kan natuurlijk helemaal niet.
Ik weet niet welke studie je doet, maar de pabo lijkt een stuk makkelijker voor 'erbij' dan het is... Ik dacht ook altijd zo over de pabo, maar doe sinds begin september de verkorte deeltijd-variant, nadat ik afgestudeerd ben aan de uni. En ik werk me helemaal te pletter... Ik moet zo veel doen. Natuurlijk is het nog even wennen, maar voorlopig ben ik hier meer mee bezig dan ik tijdens mijn WO-opleiding bezig ben geweest...

Papa kwam net even langs. Zag er niet goed uit, is echt hardstikke overwerkt. Maar ja, zeg hem dat maar eens. Hij maakt zich echt zorgen om die klant, en om de mini-vakantie met mama die misschien niet eens door kan gaan. Ik ben benieuwd wat ze besluiten.
En nu ga ik boodschappen doen, anders doe ik niet genoeg vandaag... Vanavond weer een paar vrienden op bezoek voor onze verjaardagen en om naar ons appartement te komen kijken. Morgen naar mijn ouders om zwemles te geven en zondag weer hier visite van mijn familie. En daar zie ik tegenop. Bah.
Oud 29-09-2006, 14:36
Verwijderd
Ik heb gereageerd op een kamer, en ik was de eerste, en ze belde me gelijk op en nou ga ik vanavond kijken, ieieeeeeieeh.
Ik vind het doodeng want ik zit nogal in een onzekere periode (wanneer niet) en wat moet ik zeggen en straks is het niks en en en en.
Oud 29-09-2006, 15:01
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 29-09-2006 @ 13:21 :
Ik weet niet welke studie je doet
Ze doet geneeskunde. (Volgens haar profiel iig.)
Oud 29-09-2006, 15:18
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Jezus wat een dag. Vanochtend heb ik me weer een kwartier verslapen, en toen ik eenmaal op de fiets zat bedacht ik me dat ik weer kon omkeren omdat ik mijn geschiedenis essay niet in m'n mail had gezet. Uiteindelijk toch nog op tijd gekomen, essay afgemaakt en ingelevert, gewoon zonder gezeik of wat dan ook, op tijd! Mijn geschiedenis toets was volgens mij wel goed, had 22 van de 28 punten gehaalt. Gelukkig maar. Verder zowel onder geschiedenis, als onder duits, als in het tussenuur, als onder nederlands niets gedaan. Echt onwijs loze lessen, ik kom op school, ga zitten, begin met kletsen/lezen/me vervelen en ik ga er weer weg zonder énig woord wijzer te zijn. En de docenten doen er niets aan, ze doen even hard mee. Kan net zo goed niet komen. Alleen het laatste uur Duits was leuk, Goodbye Lenin gekeken en nog even met M. gepraat. Ze had mijn mailtje wel gelezen maar nog geen tijd gehad om te reageren, ze was heel lief. Vandaag ook weer K. gezien, die speciaal voor mij naar school kwam, voelde echt goed en we gaan binnekort weer eens afspreken.

Zometeen eten en dan werken, de hele avond nog doortrekken, en ik ben nu al kapot. Morgen en zondag gelukkig niets dan rust, uitgaan en relaxen.. Hmm, een ouderwets weekend <3<3

En ondertussen zink ik dieper en dieper weg in dat kut-eetgedrag. Waarom kan ik het niet loslaten, waarom ga ik er nu weer kapot aan. En waarom kan ik geen hulp inschakelen, waarom lukt het niet om erover te praten..?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 29-09-2006, 15:30
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 29-09-2006 @ 16:01 :
Ze doet geneeskunde. (Volgens haar profiel iig.)
Hm, ik had natuurlijk ook eventjes in haar profiel kunnen kijken, ja... Maar goed, dan lijkt me inderdaad niet dat je de pabo er 'even naast doet'.
Oud 29-09-2006, 15:36
Verwijderd
Net een lastige mail verstuurd, nu maar afwachten hoe ze reageert (óf ze reageert). Ik ben in ieder geval m'n ei kwijt en vind dat ik het goed, vanuit mezelf, heb verwoord.

Maar verder baal ik. Weekend, maar geen idee wat ik moet gaan doen. Vanmorgen eindelijk gebeld voor hulp en nu belt ze niet terug. En ik mag niet zeuren van mezelf, want ik had eerder deze week moeten bellen. Is ook zo, maar ik durfde niet!

Vanmorgen tijdens college voor m'n gevoel door de mand gevallen. Ik wist iets niet, het was best wel 'basiskennis', maar ik ben er ook zo lang uit geweest! Maar dat weet de docent niet, dus die vindt me vast dom nu (lees: ik vind mezelf dom...).

En dan eten, ik begrijp niet waarom dat 'opeens' zo lastig is. Wil gezond eten, maar heb gewoon de energie niet om mezelf naar de winkel te slepen en dan ook nog te gaan koken. En ik heb gisteren al pizza gegeten.

*zucht*



Maargoed, ik blijf nog even thuis voor het geval ze misschien toch nog belt, daarna toch maar naar de supermarkt en iets koken. En vanavond iemand bellen om even te praten...

*geeft schop onder eigen kont*

Oud 29-09-2006, 16:13
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 29-09-2006 @ 10:32 :
medicijnen en 1 keer in de week/ 2 weken psychologe bezoek
Ok, je bent er actief mee bezig (1 keer in de week / 2 weken vind ik vrij veel).
Tot nu toe heeft het volgens mij nog niet veel succes gehad (aangezien ik constateer dat je vrijwel altijd negatieve berichten plaatst), maar het feit dat je zoveel opschrijft vind ik al een vooruitgang opzich

Doe rustig aan...
Oud 29-09-2006, 16:22
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
eindelijk weekend
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 29-09-2006, 16:29
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 29-09-2006 @ 17:13 :
Ok, je bent er actief mee bezig (1 keer in de week / 2 weken vind ik vrij veel).
Tot nu toe heeft het volgens mij nog niet veel succes gehad (aangezien ik constateer dat je vrijwel altijd negatieve berichten plaatst), maar het feit dat je zoveel opschrijft vind ik al een vooruitgang opzich

Doe rustig aan...
ik ging van 1 keer per week, naar 2 keer per week en toen werd het 3 keer per week dagbeh. en daarnaast nog een keer per week psychologen bezoek..
weet niet of t echt heel actief is..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 29-09-2006, 16:35
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
hmm het meisje met wie ik zondag naar Opgezwolle zou gaan in Tilburg heeft haar enkel gebroken.. nu kunnen we dus niet meer gaan. Zit ik ook met een kaartje van 16 euro + 3,35 servicekosten Hopelijk kan ik m nog voor een lagere prijs verkopen op marktplaats ofzo!

en wat had vannacht een mooie droom zeg, oh my god! als zoiets nou eens in het echt zou gebeuren....
Oud 29-09-2006, 17:05
Saarah
Saarah is offline
Hmm, normaal wisten we gisteren wat m'n oma heeft, maar nu weten we het morgen pas. Maar ze is toch al ietsje beter.

En weeral weekend, eindelijk. Maar ik heb verschrikkelijk veel te doen voor school, echt veel te veel.
Ik zou eigenlijk heel de avond thuis willen blijven om voor school te werken, maar ik wil ook m'n vrienden niet teleurstellen door niet naar het café te gaan vanavond. Misschien is het het beste als ik eventjes ga, een uurtje ofzo, en zo snel mogelijk terugkom om te leren.

Het is moeilijk om iedereen tevreden te stellen. Als ik vanavond niet ga, voel ik me weer schuldig tegenover m'n vrienden daar. Maar zij hebben geen huiswerk te doen... Plus dat ik een hele zaterdagnacht moet werken, dus dan kan ik ook niks doen voor school.
Als ik niet kom, nemen ze mij dat niet echt kwalijk ofzo, maar toch voel ik me dan schuldig tgo hen. Lastige situatie.
Soms vraag ik me af waarom ik zoveel hooi op m'n vork heb genomen. Wij zijn de enige richting, de enige klas dus, die wél twee achtste uren op school heeft, maar geen twee studie-uren. De volle 34u les, dus. En het is echt, écht zwaar. Latijn, 6u wiskunde, de wetenschappen, taalvakken, plus alle "kleinere" vakken zoals geschiedenis, aardrijkskunde, esthetica, ...
Ik hoop zo dat ik het kan volhouden...
Oud 29-09-2006, 17:25
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
besef, onzekerheid, huilen, lachen, gelukkigheid.

het gemis is er, het besef ook. Daarbij ook eindelijk het geluk van het hebben van een vriendin. Hoe dubbel, maar ook hoe fijn.
Oud 29-09-2006, 18:35
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 29-09-2006, 18:40
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik vind je irritant, oké?

En toen ik net hoorde dat mijn mama het aan mijn oma vertelde vond ik het toch wel moeilijk. Maar dat terzijde gelaten voel ik me echt goed vandaag, het werd tijd. Morgen lekker huiswerk doen, hiephoi, volgende week vier of zes of meer SO's. Jezus, geef me een aangepast lesprogramma of iets, ik verveel me. School is niets voor mij.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 29-09-2006, 18:47
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik hou van haar en ik wou dat ik haar vaker zag.
__________________
Guitarred and feathered
Oud 29-09-2006, 18:49
Verwijderd
ex-en .. zucht, kun je eig wel ''normaal'' bevriend met ze zijn?
Oud 29-09-2006, 18:57
Verwijderd
Mijn leven atm is net een paradiddle: up - down - tap - tap, up - down - tap - tap. Om eventjes in muziek taal te praten.
Oud 29-09-2006, 19:02
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 29-09-2006 @ 10:40 :
Soms krijg ik ineens zin om de pabo naast mijn studie te doen, maar dat kan natuurlijk helemaal niet.
Dat gevoel heb ik ook wel vaak. Maar ik hou mezelf maar voor dat dat altijd nog wel kan, ook na mijn studie.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 29-09-2006, 19:22
Verwijderd
Geen boodschappen gedaan, maar maaltijd uit m'n vriezer opgewarmd. Niet perfect, maar beter dan niks.
En iemand gebeld; was fijn om even te praten. Weer een beetje moed.

Morgen maar even de stad in; 'k heb al zo lang geen kleren gekocht. En aan de studie.
Oud 29-09-2006, 19:37
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Er gebeurt zoveel. Van de buitenkant gebeurt er niets, maar in mij woedt vanalles. Het is eng.

Ik begon eigenlijk redelijk met eten, geen tussendoortjes maar wel genoeg boterhammen. Niet te streng, niet te soepel, misschien een beetje neigend naar "weinig" maar absoluut niet té weinig.

En toen had ik een gesprek met iemand en, hoewel het gesprek helemaal niet over mij persoonlijk ging, bedacht ik me ineens dat ik geen slaaf van mijn eigen gedachtes wilde zijn. Ik kan mezelf bevrijden uit mijn eigen beperkte hokjesgeest, ik kan de kettingen waarmee ik mezelf gebonden heb zelf weer losmaken. Ik heb de sleutel zelf in mijn handen. Er veranderde iets in mij. Het is die oerkracht, die steeds weer terugkomt als ik dreig weer te verdrinken. Het is die kracht in mij die er voor zorgt dat ik niet afglijd naar anorexia of boulimia, het is die kracht die er voor zorgt dat ik nooit een echte eetstoornis zal ontwikkelen. Altijd komt er weer een moment dat ik me realiseer hoe fout ik bezig ben, dat ik moet omdraaien... dat mijn doel niet díe kant is die ik aan het opgaan ben. Ik kan lezen, alle boeken lezen die er zijn. Ik kan nog zoveel informatie opdoen over eetpatronen en emotie-eters. Ik kan alles lezen over voeding, blijven ronddwalen in boekwinkels om de dieetboeken te bekijken, blijven proberen de weegschaal te vriend te houden... maar uiteindelijk helpt het allemaal niet. Het enige wat ik moet doen, is mijn idee over wat me gelukkig maakt ook uit te voeren. En ja, dat weet ik. Ik weet dat het allemaal mijn eigen keuze is en dat ik die keuze steeds opnieuw bewust moet maken om het te redden. De enige manier is doen.

And so did I today. Ik ben vrijwillig meegegaan om een frietje te eten, en daarna at ik een ijsje en het voelde allemaal goed. Totdat ik naar huis ging en die angst weer voelde... Wat wil ik nou? Kan iemand me vertellen wat ik het beste kan doen? Ik realiseer me steeds weer dat het anders moet, en dan doe ik het anders en dan word ik weer bang.

Ik heb ook nog interessante gesprekken gehad over mijn zoveelste mislukte kijkavond. Wat doe ik fout? Wat moet anders? Het maakt me kwaad dat ze steenvast denken dat ik me timide en "kijk mij eens anders zijn" gedraag. Dat doe ik helemaal niet! De enige bruikbare tip die ik gekregen heb, is dat ik misschien meer naar hun hobbies en vrije tijd moet vragen.. en minder over de kamer en de studie moet praten. Tja. Kut gedoe.

En als laatste... Of ik nog op de koffie kwam, dit weekend. Mn moeder is weer terug hoor, hiep hoi. Ik mag komen, luisteren naar haar verhalen en weer weggaan. Ik studeer mam. Ik zie mijn vriend amper, ik slaap slecht en ik mis je. Maar de jij die me nu uitnodigt, dat is niet de jij die je was. En als ik kom, dan zal ik het voelen. Dan zal ik weten dat je anders bent, en dat jij nooit meer terug zult komen. Jij bent verleden tijd, en ik ook voor jou. Enjoy your new life, je gemaakte glimlach en je overduidelijke fakeness. Ik had kunnen weten dat het zo zou gaan. Vertrouwen wordt altijd beschaamd, vroeg of laat.

Hm. Deze post begon zo positief. Waarom kan ik dat nou nooit volhouden? Waarom kan ik mijn eigen leven niet inrichten zoals ik wil? Wat houdt me tegen? En is het verstandig maandagavond naar die eetstoornis-bijeenkomst te gaan, waarvoor ik ben uitgenodigd? Pas ik daar? hoor ik daar? Ben ik niet gewoon in de verlate puberteit terecht gekomen? Wanneer word ik volwassen? Ik weet zoveel over wie ik ben en wat ik doe, en toch voel ik zoveel dingen die in strijd zijn met alles waarin ik geloof. Ik geloof niet in negativeiteit en toch lukt het me zo moeilijk om me op de positieve kanten te focussen. WAT MOET IK DOEN?

Ik word er zo langzamerhand een beetje moedeloos van. Het liefst zou ik antwoorden willen horen. Van jullie, van mijn omgeving. Mensen die me zeggen wat ik moet doen om hieruit te komen. Maar het werkt niet. De antwoorden zijn alleen te vinden in mijn eigen leven. In mijn eigen hart. Ik moet het doen, en ik zal het ook doen. Laten we deze post dan toch maar positief afsluiten (Maar als er enig advies is, zeg het me dan vooral )
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 29-09-2006, 19:46
kroot
kroot is offline
Ik verveel me, het is koud in huis en mijn kamer is een bende. Zo!
Oud 29-09-2006, 20:22
Verwijderd
Het liedje 'Vreemd spel''van Toy Story zit in me hoofd.................klopt wel een beetje met mij...totaal vervangen door een ander al het andere zit ook niet mee...ja het klot helemaal.. hier wordt een vreemd spel gespeeld............
Oud 29-09-2006, 20:22
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
dan amar aan de baileys en hele foute gesprekken voeren.... ik voel me alleen en dan ben ik link
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 29-09-2006, 20:45
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
omg dit gaat helemaal fout...
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 29-09-2006, 20:57
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Het gaat niet goed.
Waar het precies vandaan komt weet ik niet. De druppel is elke keer die school.
Woensdag en Donderdag alcohol en oxazepam genomen, donderdag gesneden. Ik heb er geen spijt van. Het gevoel is toch niet te verdragen.
Mijn hoop lag bij altrecht, maar het was een gesprek alleen om te kijken hoe vaak ik een gesprek zou kunnen krijgen ed. en toen was de tijd wel weer om. Pas in januari weer een nieuw onderzoek. pf.. ik weet t dan ook nie meer.
T leek vanochtend nog wel oke te gaan (toen had k het gesprek, en toen was ik nog onder invloed) "s middags echter ging het weer mis. Ik ben maar naar de vervanger van de huisarts gegaan, ook een lief mens, maar zij kan mij ook niet helpen. Aangezien ik nogal veel pillen in huis heb, moest ik die inleveren, ik weet dat t goed is, maar zo voelt t nog niet.
ik weet t echt niet meer..

En dan vanavond, ik stoot mensen van me af, terwijl ik juist bang ben alleen te blijven, en toch wil k nu geen mensen. Zo raak ik ze inderdaad kwijt.
En dan de begeleiding:"probeer je eroverheen te zetten" ja hoor, ze heeft dit gevoel waarschijnlijk zelf nog nooit gehad, ik volg nu toch netjes mijn plan... (preventieplan)

T enige wat helpt is een knuffel of een arm om mij heen.

srry, voor dit slechte berichtje.
Oud 29-09-2006, 21:00
Verwijderd
Citaat:
T enige wat helpt is een knuffel of een arm om mij heen.
dat is ook het enige wat ik vraag
Oud 29-09-2006, 21:21
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
'Geluk, het lacht me toe vanuit m'n vaatwasapparaat'
Oud 29-09-2006, 21:23
kroot
kroot is offline
eindelijk een fatsoenlijk anti-virus op deze computer geinstalleerd.
Oud 29-09-2006, 21:24
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
0MG!!!!!!!!! Ik heb het |eukste vriendje van de were|d! waarschyn|yk kan hy t n0g met mn ma vinden 00k!
Oud 29-09-2006, 21:33
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Het gaat wel weer ok

In het weekend even wat bijkomen... en voor school wat bijwerken, want ik lig een beetje achter met bepaalde vakken.

Gelukkig heb ik een hele lieve tutor die me graag verder helpt <3
Oud 29-09-2006, 21:42
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
moeilijk van die fles af te blijven, en mezelf onder cotrole te houden.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 29-09-2006, 22:06
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
muug
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 29-09-2006, 22:09
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
En ja hoor, het zal ook eens niet. Toen was het laat & slecht.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 29-09-2006, 22:12
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 29-09-2006 @ 21:57 :
Het gaat niet goed.
Oooh, meisje toch! (Je post raakt me!)
Probeer alsjeblieft te praten met mensen en afleiding te zoeken ofzo. (Ga schrijven, tekenen, weet ik watten.)
*Knuffel*

@Yana; zoek ajb hulp.
*Knuffel* (Ook voor rare kwast, kroot, Anno en de rest.)
Oud 29-09-2006, 22:14
Saarah
Saarah is offline
Zo, ik ben best trots & tevreden nu. Ik heb vanavond al een hele hoop schoolwerk gedaan.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16.