Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2009, 17:35
Verwijderd
@Ave: ik vind dat je er heel normaal uitziet hoor. Die 10 kilo erbij is naar mijn idee helemaal niet erg, want je lijkt nog steeds heel dun

OT. scheikunde ging ontzettend rampzalig. Booh hopelijk heb ik alle andere examens wel mooi gedaan zodat ik alleen daar een onvoldoende voor sta. Dat zou me namelijk niet boeien.
Advertentie
Oud 26-05-2009, 18:13
Verwijderd
pff zenuwachtig, moet ik niet doen. Gewoon we zien wel.
Oud 26-05-2009, 18:23
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Oh, bah. Ik wilde zoveel positieve dingen opschrijven, maar dat laat ik nu maar even zitten. *zucht* Waarom stel ik mensen altijd teleur en maak ik altijd ruzie?
Oud 26-05-2009, 19:28
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Zo veel werk Vandaag ook nog de werkoverdracht van m'n nieuwe baan erbij gekregen. Zalk eerst even afstuderen?

En de moeder van een vriendin is nu dan overleden. Heb die moeder nooit mega veel gezien maar kwam dr toch wel eens over de vloer dus vrijdag uitvaart. Morgen even vrij regelen want druk of niet, ik hoor er wel even bij te zijn.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 26-05-2009, 20:09
Verwijderd
de psychiater is overleden, en ik vind het echt heel erg. Veelste jong, en ze was lief, en volgens mij waren alle cliënten gek op haar. Ze was normaal..
Oud 26-05-2009, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Pff. Vanochtend intake gehad. Raar gesprek. Die therapeute is in ieder geval van mening dat ik forse problemen heb... Beetje dubbel wat ik daar van vind. Fijn om eindelijk "gezien" te worden. Anderzijds had ik liever helemaal geen problemen gehad natuurlijk...
waarvoor had je intake?
Oud 26-05-2009, 22:24
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik heb volgens mij overbelaste stembanden. Het is geen keelpijn, ik ben niet schor, maar toch voelt het niet goed. Ik wilde vanmiddag op een gegeven moment op het werk echt vragen of ik eerder mocht stoppen, uiteindelijk niet gedaan en toen was het werk een kwartier later ook klaar. Morgen maar eens zien hoe het gaat, want als ik ga werken, belast ik ze alleen maar. Maar het is echt enorm lastig, ik werk in een callcenter en daarnaast zing ik dus ook en heb ik over een week een concert en daarna over 2 weken weer. Ik denk dat ik het ook door het werk heb gekregen. Ik slik nu Isla, hoop dat het daar wat beter van wordt, hoewel, als ik blijf werken, zal dat wel niet.
Oud 26-05-2009, 22:35
Verwijderd
ik voel me klote, maar ik ben heel blij voor iemand
Oud 26-05-2009, 23:12
Verwijderd
my best wasn't good enough
Oud 27-05-2009, 02:27
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Straks lang weekend, 4 dagen vrij, niets concreets gepland. De drummer is de stad uit en dat is saai! Ik ga denk ik veel nuttige dingen doen, als ik mezelf er eens toe kan zetten. Een goede sollicitatiebrief opstellen, mijn ex-baas mailen om te kijken of ze uberhäupt nog naar China komt, achter die stage op de World Expo in Shanghai volgend jaar aangaan, artikelen schrijven, studeren, studeren, studeren! Het is geen kwestie van: kan ik mezelf er toe zetten of niet, het moet er nou gewoon maar eens van komen.

Ik doe mijn mond open, maar weet niet wat ik wil zeggen
Ik steek mijn hand uit, maar weet niet wat ik aan zal raken
Ik zet een stap, maar weet niet wat er voor me ligt

De toekomst is zover bij me vandaan
Jij staat daarentegen naast me
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 27-05-2009, 07:31
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Ave: Je bent zo'n mooi meisje.. echt, probeer wat liever en toleranter voor jezelf te zijn, al weet ik hoe moeilijk dat is.. *knuff* Kop op.
@ Queasy: wat ontzettend naar dat je psychiater overleden is, weet je ook waaraan? En is er iets van een herdenking enz. voor haar patiënten of helemaal niets? Sterkte!
@ Missy1-0: Als je echt het gevoel hebt dat je stembanden overbelast/ontstoken zijn, zou ik inderdaad niet meer doorwerken. Een collega van mij heeft daardoor 3 weken lang moeten zwijgen omdat ze er te lang mee door was gelopen. 't Zou wel heel zonde zijn om daardoor niet te kunnen optreden, toch?
@ Blurred: soms weet ik niet wat ik allemaal tegen je wil zeggen, maar ik lees echt al je berichtjes hier en denk dat het heel erg goed voor je is om je nu even op praktische/regel-dingen te richten en de hele situatie met vriend/drummer even te laten voor wat het is?

OT: Ik moét vandaag echt gaan studeren, anders ga ik dat tentamen sowieso verknallen en dat wil ik echt niet. Dus, beter dat ik nu ga beginnen. Vanavond naar L. waar ik voor het eerst echt geen zin in heb. Ik heb het gevoel dat ze niet meer naar me luistert, dat ze geen idee heeft wat ik doormaak, wat ik meemaak. Laatst hadden we afgesproken en toen begon ik over mijn plannen voor volgende zomer en ik weet echt 100% zeker dat ik dat al eerder aan haar heb verteld, maar ze begon verbazend genoeg te roepen dat ze hier nog niets van wist en 'omg ik mocht echt niet weggaan'. Yeah right. Ze heeft zoveel eigen problemen, met J. en met wat ze in godsnaam moet gaan doen in d'r leven, met S. en met d'r broertje en.. pff ik snap dat dat heel veel in beslag neemt van haar, maar is dat dan een vrijbrief om vervolgens niet meer naar mij te luisteren? Want ik heb ook problemen, of lastige dingen waar ik tegenaan loop, maar volgens mij ziet ze het niet meer, volgens mij boeit het haar dan ook niet. Want elke keer heb ik het gevoel dat ik weer moet herhalen; wat m'n studie precies is, welke dagen ik precies werk (want ze belt me echt ALTIJD onder m'n werk), hoe het zit met naar het buiteland gaan, hoe m'n therapie ervoor staat enz. enz. Ik heb het gevoel dat ik mezelf constant aan het herhalen ben en dat het echt geen verschil maakt. En dat is dan mijn beste vriendin. Mijn beste vriendin waar ik vanmiddag weer de halve middag + avond voor uit trek om naar het optreden van haar exvriendje te gaan kijken in Utrecht, 'want ze wil niet alleen en zou het zoo gaaf vinden als ik mee wilde gaan', wat kortom weer een zeer ongemakkelijke situatie wordt en ik háát zijn soort muziek. Maar zij maakt zich vooral niet druk hoor, over wat ik allemaal moet doen en voor elkaar moet krijgen deze week. Nee hoor, no worries, ik red me wel, en zo niet dan kom je het toch niet te weten.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 27-05-2009, 07:33
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Zie hier.

Ik heb m'n haar en make up dus niet gedaan. En ik vind zelf dat ik lelijk kijk maar het ging meer om het totaalplaatje dus. Oh en ik heb de verkeerde bh er bij aan.

En ik vond het onweer ook stom en eng.
meid je ziet er mooi uit, en op het echte gala zul je helemaal schitteren met mooi haar en makeup
Oud 27-05-2009, 09:22
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Nijn: ik ben ook bang dat het erger gaat worden. Nu is het wel weer een stuk beter dan gisteren, maar ik weet niet hoe het wordt als ik weer veel ga praten. En op m'n werk moet ik dus in het ergste geval 5,5u achter elkaar praten, elke keer hetzelfde verhaaltje met dezelfde intonatie en stemgebruik. Ben er nog niet over uit of ik vanmiddag zal gaan. Het is denk ik beter als ik niet ga en me ziek meld. Maar denk niet dat ik aan één dagje genoeg heb. En als ik weer begin na een x aantal dagen, komt het dan terug?
Vanavond repetitie waar ik heen moét, ik ga ook wel, maar dan zing ik maar wat minder mee. Dat is op zich nog niet zo erg.

Over die vriendin: misschien duidelijker je grenzen aangeven? Want nu ga jij veel toeren uithalen om mee naar dat concert te gaan, terwijl je eigenlijk geen tijd daarvoor hebt en ook geen zin. En andersom is het nog maar de vraag of zij dat voor joú zou doen.
Oud 27-05-2009, 09:54
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Keelontsteking! En het komt echt niet uit want morgen tentamen en spaans en voor volgende week nog vier papers schrijven...
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 27-05-2009, 10:03
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Ja, wat Dith zegt... hier hetzelfde. Vrijdag tentamen en ook dit weekend jarig, heeerlijke timing weer, as always.
Verder maakt die jongen me teeeeringonzeker! Ik moet ook ophouden met dingen op zijn Hyves te lezen want dan maak ik mezelf alleen maar onzeker, aargh waarom is dat stomme medium ook uitgevonden. Maarrrr hij heeft me wel uitgenodigd wat met hem te gaan doen dus ben benieuwd hoe hij nu reageert..
Ik haat en houd van crushes op iemand. Die onzekerheid en spanning, it's killing me...!

Oja en ik kan al deze afleiding totaal niet gebruiken want ik heb vrijdag dus tentamen. But who cares? Ik blijkbaar niet maar ik wil het gewoon halen dus beter motiveer ik mezelf in plaats van te blijven denken aan die jongennnnn!
Oud 27-05-2009, 10:14
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben ineens ontzettend moe. Nou ja, gisteren eigenlijk ook al, de Efteling is vermoeiend, maar nu moet ik weer scriptie doen, dus nu komt het niet meer zo goed uit
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-05-2009, 10:44
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Net geregeld dat ik vandaag een vrije dag heb. Het voelt wel alsof ik me aanstel, want het is niet aan m'n stem te horen dat ik er last van heb. Heb m'n teammanager en het uitzendbureau gebeld en beiden zeiden dat m'n stem inderdaad gewoon normaal klinkt. Tis ook wel raar, ik heb geen keelpijn, ben niet schor, niet hees, maar toch heb ik een soort van drukkend gevoel in m'n keel. Ik weet niet precies wat het is, maar het voelt in elk geval niet goed. Morgen moet ik kijken hoe het gaat en opnieuw contact opnemen, terwijl ik vroeg om de rest van de week vrij/ziek. Maar dat mocht niet, omdat ik niet echt ziek ben...en ik moest dus ook vakantie-uren laten uitbetalen, anders was het onbetaald verlof, omdat ik niet echt ziek was, maar 'alleen maar last van m'n stem heb.' Dit is anders wel werkgerelateerd, maar goed. Hoop dat het snel beter gaat.
Oud 27-05-2009, 15:11
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
waarvoor had je intake?
Voor een behandeling die ik mogelijk ga volgen... Ik wil het in ieder geval een poging geven... Als je meer wilt weten mag je pm'en, anders word het me iets te persoonlijk
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 27-05-2009, 15:13
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
En vandaag wil het gewoon allemaal even niet... Ik had vanalles in de planning en uiteindelijk is daar weinig van terecht gekomen. In ieder geval, het belangrijkste wat ik wilde gaan doen heb ik natuurlijk weer niet gedaan.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 27-05-2009, 15:28
Alyssia
Alyssia is offline
Zo ik heb de ergste examendag gehad. Duits en economie op één dag, pfoe.
Duits ging best wel goed, ik had 33 van de 50 punten. Ik hoop op een normering van 1.1 want dan heb ik een 7, waardoor ik dus precies 7.5 sta.. Maar als ik zo naar de examens van de vorige jaren kijk, zijn de normeringen telkens 0.0-0.3
En economie ging wonderbaarlijk genoeg gewoon wel oke! Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden, die zijn er zo als het goed is... Ik hoop dat ik het goed gedaan heb. Het zou wel mooi zijn als ik nu nog een goed cijfer haal terwijl ik normaal altijd zo ploeter voor dat vak...
Morgen gelukkig alleen Engels en dan woensdag nog Frans.. En dan klaar!
Oud 27-05-2009, 17:07
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
En dat is dan mijn beste vriendin. Nee hoor, no worries, ik red me wel, en zo niet dan kom je het toch niet te weten.
Weet je wel zeker dat dit je beste vriendin is?
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 27-05-2009, 17:13
Verwijderd
bah ik ben een schijtlaars. Werd ik gebeld met de vraag of ik tijdens de open dag een gesprek wilde met een student, en ik had van te voren bedacht dat dat wel een goed idee zou zijn. Maar nee hoor, voor ik het goed en wel in de gaten heb, heb ik al nee gezegd. Maar sowieso, waarschijnlijk had ik 't toch niet gedurfd
Oud 27-05-2009, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Maar zij maakt zich vooral niet druk hoor, over wat ik allemaal moet doen en voor elkaar moet krijgen deze week. Nee hoor, no worries, ik red me wel, en zo niet dan kom je het toch niet te weten.
blijkbaar hebben meer mensen zo'n beste vriendin
Oud 27-05-2009, 17:18
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@ Missy1234567890: als je last van je stem blijft houden, kun je een keer naar een logopediste gaan. Die kan je vertellen of je je stem goed gebruikt en anders tips geven om het beter te doen.

OT: Stress om de telefoontjes, maar uiteindelijk kwam het goed. Volgende week op het 'echte' gesprek op die school, ik ben heel benieuwd. De functie lijkt me echt erg leuk, alleen weet ik nog niet wat ik van de school vind. Dat hoop ik dan te merken.
Oud 27-05-2009, 17:48
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Pff ik heb koorts en antibiotica en blabla en dan vrijdag tentamen, PLUS dat ik niet de date op morgenavond kan plannen omdat mijn klieren zo heeerlijk gezwollen zijn (en omdat ik tentamen heb).
Maar whoooeiiiii verder gaat het prima <3 (liefdeliefdeliefde voor my friends & my crushhh)
Oud 27-05-2009, 21:55
Verwijderd
auwauwauwauw buikpijn
maar we hebben briljant gebrainstormd enzo.
zucht. Was het maar over en klaar allemaal.
Oud 27-05-2009, 22:33
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
@ Missy1234567890: als je last van je stem blijft houden, kun je een keer naar een logopediste gaan. Die kan je vertellen of je je stem goed gebruikt en anders tips geven om het beter te doen.
Ja, zat ik ook al aan te denken, ik ga m'n vader wel eens vragen, die heeft logopedie gedaan.

OT: ik baal er zo van dat ik dit nu heb. Net naar koorrepetitie geweest, ik kon echt niks meezingen en dan zit ik dus een week voor een optreden. Oké, dit kan ik nog laten schieten, maar ik wil gewoon zo graag meedoen. Maar ik zit vooral met m'n werk. Vandaag heb ik dus een vrije dag genomen, vakantie-uren laten uitbetalen. Morgen moet ik weer bellen of het gaat en dan vrijdag weer dus, omdat ze me niet zomaar willen ziek melden. Zucht. Dus als ik morgen niet ga, dan kost het me of weer vakantie-uren of het wordt onbetaald verlof, terwijl ik gewoon "ziek" ben. Wanneer ben je dan ziek, als je met 40 graden koorts op bed ligt? Het gevolg is toch hetzelfde, nl. dat ik niet kan werken.

Iemand nog tips behalve Isla slikken?
Oud 27-05-2009, 22:55
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Filmpje kijken vanochtend was erg gezellig. Eternal sunshine of the spotless mind. <3
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 27-05-2009, 23:56
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Verjaardag van mn ma, radio zacht op de achtergrond en ineens hoor je luid en duidelijk precies dát nummer...
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Oud 28-05-2009, 00:29
Verwijderd
hahaaaaa, ik WIST het
mijn buurmeisje word zo'n mooie vrouw. het heeft alleen wat tijd nodig.
functioneert officieel op het niveau van een 13jarige. heel bijzonder, echt een .. meisje.
ze is nu 27, en ik vertelde haar een tijd geleden dat gothic haar ontzéttend goed zou staan. en nu heeft ze het mooiste korset ter wereld gekocht, zo blij als een kind, en móói <3 ik ben helemaal blij voor d'r, want ze is ook nog eens verliefd voor de eerste keer
guttegut *stuiter* ik ga haar knuffelen
Oud 28-05-2009, 06:28
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Missy1-0: goed dat je gisteren vrij hebt genomen, ik hoop dat je je vandaag al iets beter voelt.. Wel rot dat ze er zo moeilijk over doen en je alleen per dag vrij willen geven..
@ Blurred: Ik weet zeker dat het mijn beste vriendin is, het kwam ook wel heel erg negatief naar buiten gisteren We kennen elkaar al meer dan 8 jaar en onze relatie is echt sterker dan ooit. Maar we leiden hele verschillende levens en ik merk dat dat gewoon botst. Ik ben druk bezig met m'n studie aan de universiteit, werken in de boekhandel, rijlessen, therapie. Zij doet een mbo-opleiding waarvoor ze bijna nooit naar school hoeft, ze neemt het absoluut niet serieus, ze heeft los-vast baantjes, gaat heel veel uit en heeft ook heel veel vrije tijd, wat ik juist niet heb. Voor haar is het dus al heel lang geleden als we elkaar anderhalve week niet hebben gezien, omdat zij alle tijd van de wereld heeft en niet kan begrijpen dat ik het gewoon erg druk heb. Ze gelooft me ook niet als ik zeg dat ik sommige vriendinnen soms wel een maand of langer niet zie, omdat iedereen het gewoon druk heeft. Opzich is het niet erg dat we zulke verschillende levens hebben, want ik houd ontzettend veel van haar, maar soms is het lastig dat ze niet begrijpt (hoevaak ik het haar ook uitleg) hoe mijn leven in elkaar zit.

Maarrr... OT: Gisteravond was eigenlijk erg leuk Die hele hiphop scene is niet de mijne maar het was wel leuk om al die jongens van haar school eens te zien optreden, en er zaten zeker hele goede artiesten bij! En ervoor het eten was heel erg gezellig, ik had haar gesmst dat ik een uur later zou komen. Dus heb daarvoor nog 2 uur in de UB zitten studeren, wat redelijk goed ging. Vandaag weer uberweinig tijd om te studeren en vrijdag ook niet echt, maar ik ga gewoon elk vrij moment aangrijpen. Ben zenuwachtig voor vandaag..Zo eerst rijles, dan naar Amsterdam, interviews, dan therapie, bijles en vanavond feest op de campus. Brr. Maar ook wel gaaf allemaal
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 28-05-2009, 09:59
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Nijn: ik heb braaf naar je geluisterd om niet te gaan werken gister Nee, ik schrok wel van dat verhaal over dat collegaatje van je, denk dat ik anders wel gegaan was gister. Aangezien ik via een uitzendbureau werk, moet ik ook zowel het werk als het uitzendbureau bellen en dan denk ik al snel, ik ga wel gewoon. Nu is het wel wat beter, denk dat ik het maar gewoon ga proberen, hoewel het me wel verstandiger lijkt, als ik vrij zou hebben. Maarja, ga wel gewoon veel water drinken, Isla erbij en niet te laag proberen te praten. En als ik het niet volhou de hele middag, kan ik altijd nog eerder stoppen.
Oud 28-05-2009, 11:36
Alyssia
Alyssia is offline
Jezus m'n vriendje maakt echt snel iets van een mug een olifant zeg. T.T
Hij was een spelletje aan het spelen en was ondertussen op msn. Ik praat gewoon rustig tegen 'm, zeg dat ik me verveel en toen ik na tien minuten nog geen antwoord had, zei ik nog iets om 'm er op te attenderen dat ik graag een reactie wilde.
Vervolgens gaat hij meteen z'n spelletje afsluiten om met mij te praten. Als ik vervolgens niet meteen iets terug zeg, is hij weer beledigd en heeft ie het meteen weer over 'dat hij wel altijd dingen voor mij moet doen en ik nooit iets terug doe' bladiebladiebla.
Like. Het is niet alsof ik heb gezegd dat hij z'n spelletje moest afsluiten en een gesprek met mij moest aangaan ofzo. Ik wilde alleen maar dat ie even reageerde.

Dit soort dingen doet ie nou áltijd. T.T En nou voel ik me rot omdat hij zo snel op z'n teentjes getrapt is. En ik wil me niet rot voelen want ik moet zo mijn engels examen maken.
Oud 28-05-2009, 13:11
Verwijderd
But tell me does she kiss, like I used to kiss you?
Does it feel the same, when she calls your name?
Somewhere deep inside, you must know I miss you.
But what can I say, rules must be obeyed.

And I understand, you've come to shake my hand.
I apologize, if it makes you feel bad.
Seeing me so tense, no self-confidence
Oud 28-05-2009, 13:42
Verwijderd
Waarom zet de UvA boeken op de literatuurlijst die al 4 jaar nergens meer verkrijgbaar zijn
Oud 28-05-2009, 14:19
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Over vier uur zit ik te zweten in de tentamenzaal. Ik moet eigenlijk nog meer leren maar hoe meer ik leer, hoe minder ik onthoud. Alles wordt nu zo vaag en onbegrijpelijk.
Gewoon hopen dat ik een 4 haal is denk ik wat handiger dan mezelf nu helemaal gek maken.

En ik weet nog steeds niet wat ik met mijn leven wil... Of nou ja, ik weet wel wat beroepen die ik zou willen hebben maar ik wil/kan er geen moeite voor doen óf het is vrijwilligerswerk oid. Blegh.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 28-05-2009, 15:51
Verwijderd
Heerlijk dagje, lekker veel te doen. Na het eten ga ik nog even de stad in, een cadeautje voor mijn moeder kopen en voor de rest misschien een beetje tv kijken ofzo. Van mij mag het elke dag wel zo'n dag zijn.
Oud 28-05-2009, 16:10
Verwijderd
Ik zit bijna te slapen boven mijn boek .
Oud 28-05-2009, 16:11
Alyssia
Alyssia is offline
...Blijkbaar was mijn post tbc, want nu zeikt ie weer over het feit dat ik niet op hem wachtte na het engels examen.
Ja jeetje, ik was na 2 uur al klaar, ik was vergeten dat het een 2,5uur durend examen was ipv 3 uur en bovendien heeft hij dyslexie dus kreeg hij ook nog extra tijd. Weet ik het hoe lang hij daar nog had kunnen zitten.
Ik ga echt niet een heel uur lopen wachten, en dat vond hij dan ook wel weer logisch, maar toch moest ie het er nog even inwrijven dat ik toch niks te doen had en hij wel op mij zou wachten blablabla.
Zeg. Ik heb bij Nederlands en Geschiedenis ook een half uur steeds gewacht bij hem en nu leek het erop dat het langer zou zijn dan dat dus doe niet zo móeilijk, echt. T.T

Edit: en ik laat niet genoeg merken dat ik aan hem denk.
Eh. Ik stuur niet bijv. elke ochtend een sms met of hij goed geslapen heeft etc ofzo. Neuh. Hoe kóm je er bij.

Zeikstraal.
Weet je, als het nog lang zo door gaat, maak ik het gewoon uit. Hij mag best kritiek op me hebben, maar niet als het a) de hele tijd is b) ongegrond is en c) hij niet laat weten hoe het dan wel moet volgens hem.
Ik wacht wel tot onze vakantie geweest is (19-21 juni) en dan zie ik het wel.
Oud 28-05-2009, 16:26
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
En dan was je 14. Dood..
Dat trekt mij natuurlijk weer aan.
Maar ik vind het zo zielig.
dat is vervelend ja gecondoleerd *knuffel*.

Citaat:
de psychiater is overleden, en ik vind het echt heel erg. Veelste jong, en ze was lief, en volgens mij waren alle cliënten gek op haar. Ze was normaal..
nogmaals gecondoleerd *knuffel*.

Citaat:
Ik heb volgens mij overbelaste stembanden. Het is geen keelpijn, ik ben niet schor, maar toch voelt het niet goed. Ik wilde vanmiddag op een gegeven moment op het werk echt vragen of ik eerder mocht stoppen, uiteindelijk niet gedaan en toen was het werk een kwartier later ook klaar. Morgen maar eens zien hoe het gaat, want als ik ga werken, belast ik ze alleen maar. Maar het is echt enorm lastig, ik werk in een callcenter en daarnaast zing ik dus ook en heb ik over een week een concert en daarna over 2 weken weer. Ik denk dat ik het ook door het werk heb gekregen. Ik slik nu Isla, hoop dat het daar wat beter van wordt, hoewel, als ik blijf werken, zal dat wel niet.
is het al wat beter met je keel?.
Citaat:
Keelontsteking! En het komt echt niet uit want morgen tentamen en spaans en voor volgende week nog vier papers schrijven...
zit je nou aan de antibiotica?.

Citaat:
Zie hier.

Ik heb m'n haar en make up dus niet gedaan. En ik vind zelf dat ik lelijk kijk maar het ging meer om het totaalplaatje dus. Oh en ik heb de verkeerde bh er bij aan.

En ik vond het onweer ook stom en eng.
dat is echt een mooie foto van jullie.

ot.
ik heb maandag EMDR gehad.
en het was wel zwaar want we deden een rollenspel.
waarin ik moest zeggen waarom hij net niet moest doen.
me psycholoog speelde die man.
en eerst zetten hij er me tas neer alsof het die man was.
maar ik heb gezegd dat ik het eerst lastig vond om te komen.
en hij vond het goed dat ik toch gekomen was.
en dinsdag ben ik bij de dietiste geweest.
en toen was ik een klein beetje aangekomen van de 91,5 naar de 92,1 en nou ben ik vandaag weer naar de dietiste geweest en ik had gevraagd of ik nog eens mocht wegen en nou ben ik op de 91,3 ze vond dinsdag dat ik met eten goed bezig was.
en dat ik zo door kon gaan maar ik dronk teveel AA drank enzo.
dus nou ben ik veel cristal clear aan het drinken.
en fanta zero en dinsdag moet ik weer terug naar de dietiste.
en me angsten komen en gaan en als ik eenmaal angstig ben ben ik angstig voor alles.
ook voor dat me lichaam raar gaat doen en om dood te gaan.
of dat me ouders nou doodgaan.
okal moet ik daar niet zoveel bij nadenken.
dat zeggen ze van de verpleging ook een aantal.
en ik ben best wel gespannen nou.
en ik ga straks naar huis toe en morgen weer werken.
maar ik probeer positief te denken *probeert*.
en er is pas weer een vrouw hier opgenomen.
die eerst in de dagbehandeling zat.
en ze is nou veel veranderd en veel iritanter enzo geworden.
en volgens mij ook wel verward.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 28-05-2009 om 20:26.
Oud 28-05-2009, 17:06
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Alyssia: Ik snap je ergernissen wel, maar ik zou toch proberen om je niet te druk te maken hoor, het lijkt me namelijk erg waarschijnlijk dat jullie allebei nogal gespannen zijn vanwege de examens? Het klinkt eigenlijk een beetje alsof jullie gewoon aan vakantie toe zijn, dus hopelijk gaat het dan weer beter

OT: Best goed gewerkt aan mijn scriptie, al ben ik een beetje in de knoop aan het raken met mijn tweede hoofdstuk. Sommige dingen in de romans die ik bespreek zijn gewoon niet zoals ik had verwacht dat ze zouden zijn, waardoor ik nu eigenlijk alleen kan zeggen: hé, er komt helemaal geen religie voor in dit boek! Terwijl je daar net een hoofdstuk over wilde schrijven En verder is de toekomst gewoon morgen en verder niets. Ik voel me best goed.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 28-05-2009, 17:13
Verwijderd
Citaat:
...Blijkbaar was mijn post tbc,
Wat is tbc ?
En verder, misschien moeten jullie gewoon even rustig aan doen tot de examens voorbij zijn. Ondanks dat je het misschien zelf niet zo ervaart, brengen die krengen toch altijd een hoop stress en gezeur mee. Misschien hebben jullie daar beiden last van en voegt dat gewoon nu even niet. Doe rustig aan!
Oud 28-05-2009, 17:28
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Heerlijk dagje, lekker veel te doen. Na het eten ga ik nog even de stad in, een cadeautje voor mijn moeder kopen en voor de rest misschien een beetje tv kijken ofzo. Van mij mag het elke dag wel zo'n dag zijn.
Fijn, positief
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 28-05-2009, 18:12
Verwijderd
Fijn, zo'n moeder die verontwaardigd doet en zich zwaar afgewezen voelt als ik gewoon geen aandacht heb voor alles wat ze doet. Ik ben thuis en laat me mn ding doen. Mn kop is vol, ik ben gefrusteerd op zoek naar concentratie en ik heb maar een half college gevolgd omdat hethuilen me nader staat dan het lachen. Dan moet niet ook nog eens mn moeder zich als slachtoffer opstellen en dan dramatisch gaan lopen doen en praten. Je kan ook aan me vragen waarom ik boven zit en niet beneden, ze wéét dat ik me niet oke voel en ze wéét dat op zo'n moment als dit het gewoon chaos is in mn kop en ik dus even niks anders kan dan knikken en lief lachen. Dus alsjeblieft, hou dan op met de drama en aaaargh. Ik vind het allemaal al naar genoeg dat ik weer op randje van naar de klote zit, en dat er niks uit mn handen komt en dat ik nu al praktisch het halen van dit vak op mijn buik kan schrijven omdat ik er gewoon niet bij ben. En waar ik met mijn hoofd wel ben, snap ik ook al niet want het is chaos met volledig gebrek aan duidelijkheid en concentratie voor 1 ding. En dat suckt want ik heb genoeg te doen. En ik weiger kapot te gaan. Terwijl ik wéét dat ik nu maar es flink door de mangel moet. Anders los ik mn lichamelijke klachten maar ook die chaos in mn harses nooit op. Maar niet nu. Eigenlijk liever nooit. Bwah.
Oud 28-05-2009, 18:49
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Vandaag was raar, maar wel fijn. Op zich is het niet erg om tot de zomervakantie een dag per week vrij te hebben. Kom ik weer eens toe aan dingen die al een hele tijd zijn blijven liggen. En hoeft het rapportjes schrijven misschien geen avondwerk te worden. Ik zie wel hoe het loopt.
En ik moet eigenlijk ook eens tijd steken in het uitzoeken van een vakantiebestemming . Het is niks voor mij om nu nog niks geboekt te hebben, maar ik heb zo weinig tijd. Nu nog even 3 sollicitatiebrieven en een POP afmaken, dan nog het cadeautje inpakken.
Oud 28-05-2009, 19:12
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Pff zenuwachtig voor mijn toelatingsexamen voor het HBO.
Ben 4 jaar niet naar school geweest door ziekte en nu moeten mijn hersens weer aan het werk.
En het lukt allemaal best aardig. Ik moet 55% halen en ik zit met oefenen nu op 75%. En ik heb nog 2 weken om te oefenen. Maar ik ben echt zo zenuwachtig. Waarschijnlijk omdat ik het zo graag wil. Mijn kans op een goede toekomst
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 28-05-2009, 19:24
Verwijderd
Ik zat gisteren Oprah te kijken en dat ging over pedofielen die hun dochters verkrachtten en dergelijke en dat daar hele handleidingen voor op internet circuleerden, vanaf welke leeftijd je wat kon doen bij zo'n meisje en met welke 'hulp'middelen en bah ik zit er nog steeds aan te denken, zeker nu ik weer over zo'n argentijnse man hoorde die 7 (!!) kinderen bij zijn dochter verwekte. Zieke geest .

En nu aan het werk, trut, want anders had je mee gekund naar dat concert
*schopt zelf*
Oud 28-05-2009, 20:21
Verwijderd
Citaat:
dat is vervelend ja gecondoleerd *knuffel*.


nogmaals gecondoleerd *knuffel*.


is het al wat beter met je keel?.

zit je nou aan de antibiotica?.


dat is echt een mooie foto van jullie.

ot.
ik heb maandag EMDR gehad.
en het was wel zwaar want we deden een rollenspel.
waarin ik moest zeggen waarom hij net niet moest doen.
me psycholoog speelde die man.
en eerst zetten hij er me tas neer alsof het die man was.
maar ik heb gezegd dat ik het eerst lastig vond om te komen.
en hij vond het goed dat ik toch gekomen was.
en dinsdag ben ik bij de dietiste geweest.
en toen was ik een klein beetje aangekomen van de 91,5 naar de 92,1 en nou ben ik vandaag weer naar de dietiste geweest en ik had gevraagd of ik nog eens mocht wegen en nou ben ik op de 91,3 ze vond dinsdag dat ik met eten goed bezig was.
en dat ik zo door kon gaan maar ik dronk teveel AA drank enzo.
dus nou ben ik veel cristal clear aan het drinken.
en fanta zero en dinsdag moet ik weer terug naar de dietiste.
en me angsten komen en gaan en als ik eenmaal angstig ben ben ik angstig voor alles.
ook voor dat me lichaam raar gaat doen en om dood te gaan.
of dat me ouders nou doodgaan.
okal moet ik daar niet zoveel bij nadenken.
dat zeggen ze van de verpleging ook een aantal.
en ik ben best wel gespannen nou.
en ik ga straks naar huis toe en morgen weer werken.
maar ik probeer positief te denken *probeert*.
en er is pas weer een vrouw hier opgenomen.
die eerst in de dagbehandeling zat.
en ze is nou veel veranderd en veel iritanter enzo geworden.
Dankje..
Lukt bij jou EMDR wel?
Ik kan er niet 'bij komen'

OT:
Ik zak steeds dieper.
en waarom moet ik mijn prozac afbouwen.
alsof het niet bagger genoeg gaat.
Ach daar heb ik laks aan pech voor mij.
Ik moet er mee lopen. Maar eigenlijk arghh
voel ik me gewoon ontzettend rót.
Oud 28-05-2009, 20:23
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik schaam mezelf dat ik net nog 1 boterham op heb.
die ik teveel had gesmeerd voor morgenvroeg.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 28-05-2009, 20:24
Verwijderd
Citaat:
@ Ave: Je bent zo'n mooi meisje.. echt, probeer wat liever en toleranter voor jezelf te zijn, al weet ik hoe moeilijk dat is.. *knuff* Kop op.
@ Queasy: wat ontzettend naar dat je psychiater overleden is, weet je ook waaraan? En is er iets van een herdenking enz. voor haar patiënten of helemaal niets? Sterkte!
@ Missy1-0: Als je echt het gevoel hebt dat je stembanden overbelast/ontstoken zijn, zou ik inderdaad niet meer doorwerken. Een collega van mij heeft daardoor 3 weken lang moeten zwijgen omdat ze er te lang mee door was gelopen. 't Zou wel heel zonde zijn om daardoor niet te kunnen optreden, toch?
@ Blurred: soms weet ik niet wat ik allemaal tegen je wil zeggen, maar ik lees echt al je berichtjes hier en denk dat het heel erg goed voor je is om je nu even op praktische/regel-dingen te richten en de hele situatie met vriend/drummer even te laten voor wat het is?

OT: Ik moét vandaag echt gaan studeren, anders ga ik dat tentamen sowieso verknallen en dat wil ik echt niet. Dus, beter dat ik nu ga beginnen. Vanavond naar L. waar ik voor het eerst echt geen zin in heb. Ik heb het gevoel dat ze niet meer naar me luistert, dat ze geen idee heeft wat ik doormaak, wat ik meemaak. Laatst hadden we afgesproken en toen begon ik over mijn plannen voor volgende zomer en ik weet echt 100% zeker dat ik dat al eerder aan haar heb verteld, maar ze begon verbazend genoeg te roepen dat ze hier nog niets van wist en 'omg ik mocht echt niet weggaan'. Yeah right. Ze heeft zoveel eigen problemen, met J. en met wat ze in godsnaam moet gaan doen in d'r leven, met S. en met d'r broertje en.. pff ik snap dat dat heel veel in beslag neemt van haar, maar is dat dan een vrijbrief om vervolgens niet meer naar mij te luisteren? Want ik heb ook problemen, of lastige dingen waar ik tegenaan loop, maar volgens mij ziet ze het niet meer, volgens mij boeit het haar dan ook niet. Want elke keer heb ik het gevoel dat ik weer moet herhalen; wat m'n studie precies is, welke dagen ik precies werk (want ze belt me echt ALTIJD onder m'n werk), hoe het zit met naar het buiteland gaan, hoe m'n therapie ervoor staat enz. enz. Ik heb het gevoel dat ik mezelf constant aan het herhalen ben en dat het echt geen verschil maakt. En dat is dan mijn beste vriendin. Mijn beste vriendin waar ik vanmiddag weer de halve middag + avond voor uit trek om naar het optreden van haar exvriendje te gaan kijken in Utrecht, 'want ze wil niet alleen en zou het zoo gaaf vinden als ik mee wilde gaan', wat kortom weer een zeer ongemakkelijke situatie wordt en ik háát zijn soort muziek. Maar zij maakt zich vooral niet druk hoor, over wat ik allemaal moet doen en voor elkaar moet krijgen deze week. Nee hoor, no worries, ik red me wel, en zo niet dan kom je het toch niet te weten.

Ja aan kanker. Maar ik wist niet dat ze het had eigenlijk. Er werd geheimzinnig over gedaan. Plus het feit dat ik in Oktober plotseling gestopt ben met deeltijdbehandeling. Waar zij dus min over meer over ging. Ze zat nog wel bij mijn laatste bespreking, en heb nog wel een briefje van haar. Het is niet dat ik haar wekelijks zag. Maar ze hoorde wel bij ons, en ze was de aardigste, en de beste en.. weet niet. een lief mens.
Nee bij mijn weten is die er niet. Maar ik ben bang dat ik daar ook niet van op de hoogte gesteld zou worden. De meeste cliënten die haar kende zijn al van de deeltijd af.. Trouwens moet je echt niet eens een keer met je vriendin gaan praten? Het haar goed duidelijk maken? Hoe rottig ook, maar zo dringt het tot haar door, en kan er wat veranderd worden.

Laatst gewijzigd op 28-05-2009 om 20:31.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55.