Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2010, 12:46
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Business as usual: godverdomme
Advertentie
Oud 22-01-2010, 15:15
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Nog maar 16 uur!

En ik heb hard gewerkt deze week, helaas kan ik niet zeggen dat het werk af is. Maar ja, een mens kan niet alles tegelijk.
*goed humeur heeft*

*zucht* ik keek nog even mijn werkmail, en ja hoor, daar brak de pleuris uit. Nou ja, ik heb het naar eer en geweten fout gedaan (blijkt nu), dus ik kan in ieder geval vol overtuiging zeggen dat ik het niet wist. En hopelijk heb ik nu nog wat zinvols gedaan en kan het allemaal toch doorgaan.

Laatst gewijzigd op 22-01-2010 om 16:09.
Oud 22-01-2010, 16:37
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
-dit is een brief aan mij-

Lief Roosje,
Je bent onmogelijk.
Stop toch met nadenken!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 22-01-2010, 18:47
kroot
kroot is offline
woeiiiiii!!!!!!! Ik heb mijn tentamen, mijn propedeusetentamen beter gezegd
Ze gaven als commentaar dat ik nog wel veel moet leren, dat ik de dingen die ze woensdag in de les als verbeterpunten aangaven meteen had toegepast, dus trokken ze daar de conclusie uit dat ik alleen als er druk op de ketel staat kan presteren. En ze vonden dat ik vaker aanwezig moet zijn..... misschien nu een reden om iets van mijn achtergrond te vertellen en dat ik in therapie zit...
Oud 22-01-2010, 21:52
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@dott goed dat je het al 2 jaar niet hebt gedaan.

@forever gefeliciteerd.

ot.
we hebben vandaag maar 2 uur gewerkt ofzo.
en verder in de kantine gezeten te weinig werk.
en ben op het werk nog naar de ehbo geweest voor me arm.
en daar heb ik het ook wat uigelegd.
en smiddags ben ik naar me afspraak bij de huisarts geweest.
zit weer aan de anti biotica sinds vanavond.
want me arm is flink ontstoken boven en onderarm.
en verder ben ik al de hele avond angstig.
maar gelukkig ben ik dit weekend op de afdeling.
heb me spullen al uitgepakt en heb de tv van de afdeling die een jongen op zijn kamer had.
nou om te lenen op mijn kamer daar ben ik wel blij mee.
en gelukkig is het hier op de afdeling lekker rustig.
en er zitten hier fijne mensen.
heb net me ei al kwijt gekunnen bij degene van de verpleging die dienst had.
heb alle lullige opmerkingen van me moeder verteld.
hij begreep goed dat ik die opmerkingen die ik de hele week hoorde niet fijn vond.
en hij zei ook hopelijk word het hier wat rustiger.
en dat hoop ik dus ook.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 23-01-2010, 04:00
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
-dit is een brief aan mij-

Lief Roosje,
Je bent onmogelijk.
Stop toch met nadenken!
Heeft ze al gereageerd op die brief?
Oud 23-01-2010, 08:41
Verwijderd
Citaat:
Weer buikpijn? ö
Maar, je mag alleen een hoofddoek op religieuze gronden. En de mijne is cosmetisch
wut, dat is toch te gek voor woorden
De gelovigen hebben weer een streepje voor hoor, bah wat erger ik me daaraan
Oud 23-01-2010, 11:39
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Heeft ze al gereageerd op die brief?
Ja!

Ot: iets met gelukkig zijn, op kantoor van Biton rondhangen met mensen, chips, Breakfast at Tiffany's, een topnacht en -avond gehad hebben, ananassap, zo intens blij zijn omdat alles goed komt. Of niet. Maar dan nog. Het is zo fijn met vlagen. <33
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 23-01-2010, 12:25
Verwijderd
Yes! Tentamen gehad, lekker gevoel is dat toch. Moet vanmiddag weer beginnen met leren voor de volgende, maar toch.

Helaas gaat het ook iets minder. Ik maak me steeds zorgen over hoe een vriendin en ik met elkaar omgaan. *verhaal* Ik baaaaal hier zo van.

Laatst gewijzigd op 14-02-2010 om 12:41.
Oud 23-01-2010, 14:03
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik maak er weer eens een grote puinzooi van.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 23-01-2010, 14:51
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik heb slecht geslapen vanacht.
en vanochtend nog gevallen in me kamer.
vanmiddag naar de winkel geweest wat boodschappen gedaan.
en hier bij de receptie de krant voor de afdeling gehaald.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 23-01-2010, 15:56
Verwijderd
Ik ga vanavond naar de bioscoop met vriendlief
Heb er echt zin in! Hoop wel dathij een beetje romantisch is dan :$
Verder gaat het goed. Tentamens erop zitten. Volgende week nog 2 'lichte'.
Oud 23-01-2010, 17:12
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Forever: nog gefeliciteerd! En Kroot en Ifeellikerain ook.

Het ging zo goed. Totdat hij zich vanmiddag op msn aanmeldde. Mijn maag maakte een salto en ik heb de rest van de middag zitten huilen. Het ging zo goed, echt waar. En dan zo'n klein dingetje dat meteen alles verpest.
Het ging zo goed en nu voelt het alsof ik weer terug ben bij het begin.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 23-01-2010, 17:24
Verwijderd
Ik weet niet welke kant ik op wil. Ik ga me aanmelden voor een blok komende periode, maar eigenlijk heb ik het gevoel er nog niet klaar voor te zijn en ik ben bang voor een grote mislukking, maargoed, dat heeft ook weer met de depressie te maken. Ik houd het maar moeilijk vol om bezig te blijven. Ik voel me de hele dag heel rot en er lijkt maar geen verbetering in te komen.
Oud 23-01-2010, 20:10
kroot
kroot is offline
Lalala lading bladmuziek voor school besteld. En ik moet echt een enrome lijst gaan maken met wat ik allemaal moet doen/leren komende tijd, anders vergeet ik de helft!
Oud 23-01-2010, 20:13
Verwijderd
Ik kan niet tegen kinderen van andere mensen!!!
Oud 24-01-2010, 10:41
Verwijderd
Ik wil hem op zn hoofd slaan en hem vertellen dat ie in me moet geloven, dat zijn sarcasme me niet aanspoort. Of misschien wel, maar niet op een goede manier. Het zorgt er voor dat ik alleen maar denk 'ik zal je eens wat laten zien, eikel' maar dan sluit ik me af en doe ik alles alleen en dat moet niet. En misschien bedoelt ie t wel goed, wil ie me beschermen, maar ik wil gewoon dat ie in me gelooft - dat is alles.
Oud 24-01-2010, 10:43
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
@ Ifeellikerain: Vervelend is dat, als het minder gaat met een vriendschap, om vage redenen. Soms heb ik het gevoel dat er voor dat soort gevoelens veel minder erkenning is dan wanneer het bijvoorbeeld minder gaat met een relatie. Terwijl het in grote lijnen toch op hetzelfde neerkomt.

@ Heksjuh: Vervelend is MSN in dat opzicht hé? Je ziet alleen een icoontje "online" verschijnen en dat heeft gelijk invloed op je gehele gemoedstoestand.

@ lentekriebel: waarom heb je het gevoel nog niet klaar te zijn voor dat blok, maar wil je jezelf er toch voor aanmelden?
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 24-01-2010, 12:46
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
omg. ik ben niet de enige met een sjinese signature
Oud 24-01-2010, 14:45
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Ja, dat viel mij ook net vandaag pas op!
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 24-01-2010, 16:15
Verwijderd
@blurred: ik ben depressief en dan lijkt alles te veel terwijl het me in het begin een hele leuke studie leek. dus misschien geeft het me toch wat afleiding en ga ik me juist beter voelen, ik wil het gewoon proberen. Misschien dat ik me dan wat nuttiger ga voelen. Maar ik zie er wel een beetje tegenop. Ben er toch een tijdje uit geweest.
Oud 24-01-2010, 16:38
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Secret Agent: waarvoor ben je in Bosnië geweest? En verder zeg je ware dingen over dat je daar gewoon was en niet mooi of sociaal hoefde te zijn. Misschien moet ik me daar ook eens wat vaker bewust van zijn, dat dat allemaal niet persé moet, maar dat er gewoon zijn voldoende is.

OT: gister concert gehad, ging goed volgens mijn 'fans' (je weet nooit hoe het over komt op het publiek, het was in een kerk en ik had echt het idee dat het geluid halverwege bleef hangen, maar dat viel dus wel mee gelukkig). Vandaag de hele middag kamer schoongemaakt, wat hard nodig was. Nu issie weer helemaal stofvrij en opgeruimd
Net onze vakantie geboekt, althans de vlucht, voor het hotel moeten we wachten tot we onze creditcard hebben en als het dan vol zit, moeten we een ander hotel zoeken. Nu vriendje maar eens gaan helpen met koken.
Oud 24-01-2010, 16:40
Verwijderd
Aargh. Morgen moet een belangrijk paper af zijn en ik loop helemaal vast, wat ik schrijf raakt de rode draad kwijt. Of nou ja, er zit wel een lijn in, maar die komt niet echt overeen met de onderzoeksvraag geloof ik. En ik doe alles maar in mn eentje, want mn groepsgenootje is niet te bereiken dus ik kan ook metn iemand overleggen. Ik hoop maar dat ze wel wat gedaan heeft, maar ik betwijfel het En ik heb geen idee hoe ze dat dan gaat oplossen, maar ik weet wel dat ik dan ook een probleem heb.
En ik heb geen tijd om alles te herschrijven dus ik zal t maar gewoon moeten doen met wat ik heb en hopen dat ik de verhaallijn nog een beetje de goede kant uit kan sturen, al heb ik geen idee wat ik daar over moet schrijven.
Oud 24-01-2010, 17:07
Verwijderd
Weekend alweer voorbij. Laatste schoolperiode komt er alweer aan.
Het gaat allemaal snel. Over een maand met familie vriend een weekend weg naar limburg.
Heerlijk Lekker het cafe in. Het gaat nu best goed, geloof ik.
Oud 24-01-2010, 20:03
Captured2
Captured2 is offline
Ik vind het moeilijk dat mijn leven even stil staat. Ik wil graag mijn kinderen zien.
Oud 24-01-2010, 20:56
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Je gedachten zijn maar je gedachten. Je hoeft je helemaal niet zo serieus te nemen.
Just 'cause you feel it, doesn't mean it's there.
Het leven is geen theepartijtje.
Doe wat je wilt, kletsen doen ze toch.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 24-01-2010, 21:07
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
@ Heksjuh: Vervelend is MSN in dat opzicht hé? Je ziet alleen een icoontje "online" verschijnen en dat heeft gelijk invloed op je gehele gemoedstoestand.
Ja, ik had ook echt niet verwacht dat zoiets klein me zo van slag zou maken. Ik dacht echt dat ik er beter mee om kon gaan. Ik heb hem nu een ruime maand niet gezien, want rond de feestdagen was hij er niet met trainen en ik ben nu twee weken niet geweest omdat ik het druk heb met school. Ik zie echt nu al gigantisch op tegen trainen volgende week, want als ik al zo belachelijk heftig reageer op dat hij online komt, hoe zal ik dan wel niet reageren als ik hem weer zie. Ik weet ook niet wat ik moet doen. Ik wil hem eigenlijk voorlopig nog niet zien, ik ben er duidelijk nog niet klaar voor. Ik ben boos op hem, misschien onterecht. Aan de ene kant wil ik me volwassen gedragen en normaal met hem omgaan, aan de andere kant wil ik boos tegen hem doen, duidelijk maken dat hij me heeft gekwetst en hem vervolgens negeren en een tijd niet zien. En dan een vriendschap proberen op te bouwen als ik er klaar voor ben.
Ik ben in de war. Ik dacht dat ik niet meer verliefd op hem was, dat ik vrienden met hem kon zijn. Maar nu twijfel ik daaraan. Misschien komt het wel alleen maar doordat hij me gekwetst heeft, niet omdat ik nog verliefd ben. Het kwetsen heeft trouwens niks te maken met dat hij het uit heeft gemaakt. Ik dacht dat hij een vriend was, iemand die ik om hulp kon vragen. Maar toen ik er echt doorheen zat en iemand nodig had, heb ik hem gemaild en vervolgens heeft mij genegeerd. Dus nu weet ik niet waar we staan, of hij nog wel vrienden wil zijn.

Ik wil hem negeren. Er is geen probleem zolang ik hem niet zie. Maar wat moet ik dan, stoppen met trainen? Of moet ik proberen er samen met hem uit te komen, als vrienden? Maar hoe doe ik dat als hij besloten heeft me te negeren? Ik kan het negeren. Misschien gaat het vanzelf over, misschien ben ik niet elke keer van slag als ik hem heb gezien. Misschien ga ik na een tijdje weer met plezier naar trainen doen, in plaats van een knoop in mijn maag en zenuwen of hij er wel of niet zou zijn en wat ik moet doen.
Ik kan gewoon de makkelijke weg kiezen. Niet meer gaan trainen, dan kom ik hem ook niet meer tegen.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 25-01-2010, 00:05
Verwijderd
Nog steeds geen reactie van mn groepsgenootje. Alleen een berichtje om 19u dat ze me 'zo zou sturen wat ze had, maar het is niet veel hoor!' Daarna niets meer gehoord Dus ik moet morgen mn verplichte college missen om nog heel hard door te werken, want zij doet het blijkbaar niet. En ik zou haar wel in dr eigen sop gaar willen laten koken, maar ik kan geen conclusie schrijven zonder haar stuk dus ik móet me wel met haar stuk bemoeien. Daarnaast is t ook belacheljk dat ik in mn eentje de 'gezamenlijke stukken' aan het schrijven ben.

Ik haat groepswerk en ik vertik het ook om nu nog langer door te werken. Ik ga naar bed
Oud 25-01-2010, 11:09
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik kreeg net een rot opmerking van iemand van de opname.
'je lijkt wel zwanger'.
FLIKKER TOCH OP.
en andere gingen er nog om lachen ook.
heb genoeg kut opmerkingen over me gewicht gehad afgelopen week.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 25-01-2010, 11:37
Verwijderd
Mwuh, mijn motivatie voor school is echt helemaal op, ik wíl niet meer. En dat allemaal grotendeels door dat domme groepswerk, dat maakt het allemaal nog even 10x kutter. Met mensen die te laat dingen opsturen, vinden dat een vriendje dat langskomt een beter excuus is dan een overleden oma, wel commentaar hebben op mij stuk.. dklfjsdlfsofkopw. Nog één week, nog één week, nog één week..
Oud 25-01-2010, 13:49
Verwijderd
@ blurred: Ja, inderdaad. Net maar weer wat gestuurd...

OT: Maar, ondanks stress etc goed nieuws! Ik heb de beste docent op dit moment! Stuurde een halfuurtje geleden een email, met een vraag waar sommige docenten erg moeilijk over doen, maar deze antwoordt me snel en zoals het hoort. Fantastisch (L)
Hoop dat dit ook meteen stimulans voor me is om door te gaan met studeren voor dit vak.
Oud 25-01-2010, 14:57
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ennn mijn twee weken vakantie zijn van start!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 25-01-2010, 15:05
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik pieker een beetje te veel, over van die dingen waar je toch totaal niets aan kan veranderen, waarbij je gewoon moet afwachten hoe het allemaal verder zal gaan, wat er nog zal gebeuren. Maar toch word ik soms kwaad of bang.

Maar ik heb wel een nieuw vestje gekocht en ik hoop dat het mooi is (ik was alleen, dan kan je dat niet goed beoordelen) want dan kan ik het gebruiken voor mijn optreden zaterdag.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 25-01-2010, 15:14
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik pieker een beetje te veel, over van die dingen waar je toch totaal niets aan kan veranderen, waarbij je gewoon moet afwachten hoe het allemaal verder zal gaan, wat er nog zal gebeuren. Maar toch word ik soms kwaad of bang.
Dit geldt precies voor mij! Maar gelukkig was mijn vriendje gister heel lief en hebben we een hele tijd lekker tegen elkaar aangelegen en heb ik alles gespuid waar ik mee zat. En dat luchtte (voor toen in ieder geval) wel op.

OT: aan de ene kant wel veel gedaan vandaag, aan de andere kant niet zo veel. Een vrije dag is een stuk productiever als ik alleen thuis ben. Maar ik vind het wel heel fijn dat hij er weer is.
Morgen heb ik een supersuperdrukke dag op het werk (op verschillende locaties), allemaal dingen die ik voor het eerst moet doen en waar ik tegen op zie. Maar gelukkig ligt de geleende tomtom van mijn vader nog hier, zodat ik me in ieder geval niet echt druk hoef te maken om de routes. Dat scheelt al wat.
Nu nog even de planning voor het nieuwe thema voor mijn werk maken, dan scheelt dat aan het eind van de week ook tijd.
Oud 25-01-2010, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Ennn mijn twee weken vakantie zijn van start!
Hoezo heb jij twee weken vrij trouwens, als ik vragen mag?
Oud 25-01-2010, 16:21
Verwijderd
Oh wat ben ik blij als dit semester is afgelopen. Ik heb zo'n zin in nieuwe projecten. Ik heb lijstjes gemaakt met ideeën, schetsen gemaakt, foto's gezocht: ik ben er klaar voor. Ondertussen zou ik juist nog hard bezig moeten zijn om alles voor dit semester op tijd af te krijgen, maar eerlijk gezegd boeit het me totaal niet. Over het geheel was het een matig semester en nu wil ik het gewoon afgesloten hebben en aan dingen gaan werken waar ik écht passie voor voel. Nog één week, en dan kan het eindelijk. Echt hard werken, van mijn part mezelf kapot werken, en enorm genieten, net als vorig jaar. Af en toe word ik niet goed van de emotionele (en daarmee ook artistieke) achtbaan, maar ik ben gewoon iemand van hoogte- en dieptepunten. Ik geloof dat ik dat nu maar eens moet gaan accepteren en er mijn voordeel uit moet halen.
Oud 25-01-2010, 16:59
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Volgens mij heeft mijn ex een nieuwe vriendin. Normaal is hij nooit op msn, nu is hij met zijn telefoon online.
En natuurlijk krijgt hij ooit wel eens een nieuwe vriendin, maar toch vind ik die gedachte niet fijn.
Ik durf hem niet eens aan te spreken, want hij oook heel goed dat ik normaal niet op msn ben.
Wat een gedoe, ik wil gewoon vrienden kunnen zijn in plaats van overstuur raken alleen maar omdat hij online is.

Edit: wat een grap is ons msn gesprek. Hij vraagt of alles goed is en ik antwoord ja hoor, terwijl ik met tranen in mijn ogen zit te trillen achter de computer.
Ja hoor, het gaat prima
Even zien wat er nog uit het gesprek gaat komen. Misschien toch eens de eerste stappen zetten om normaal met hem om te kunnen gaan.
Al zit hij daar vast niet op te wachten als hij met een ander meisje aan het flirten is.

Edit2: oke, raar gesprek. Eigenlijk is er totaal niks van betekenis gezegd. Maar hij weet nu wel dat ik er moeite mee heb hem te zien. Ik wil echt heel graag vrienden met hem blijven, maar ik heb het idee dat het allemaal schijn is en totaal niks voorsteld. En volgens mij kan hem dat helemaal niks schelen.
En nu hij weg is maar zijn msn nog wel aanstaat heb ik het snel getypt en hopelijk begrijpt hij wat ik bedoel en hopelijk wil hij ook vrienden blijven/worden en halen we hier alsnog een goede vriendschap uit. En hopelijk is het dan opgeslost en raak ik niet overstuur als zijn naam op msn verschijnt. Of als ik hem met trainen zie.

Ik denk dat ik het mezelf nodeloos ingewikkeld maak.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.

Laatst gewijzigd op 25-01-2010 om 17:57.
Oud 25-01-2010, 19:51
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik heb hem net toch maar op hyves een bericht gestuurd.
dat ik die opmerking best wel lullig vind.
vanmiddag durfde ik het niet te zeggen.
dus dan maar via deze manier.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 25-01-2010, 20:31
Verwijderd
ik voel me alleen en onbegrepen. Het is zo'n ontzettende chaos in mijn hoofd. Ik wil zoveel doen, maar uiteindelijk heb ik na een dag niets gedaan. En dat snap ik niet. Waar is dat vrolijke enthousiaste meisje dat altijd wel iets kon verzinnen, zich nooit verveelde en die zich niets aantrok wat anderen van haar dachten. Die gewoon een rode legging en een groen t-shirt met bugs bunny erop aandeed en dan vrolijk in bomen klom. En nou kijk ik in de spiegel en zie ik een verdrietig, onzeker meisje. En dat wil ik niet zijn. Ik wil in de spiegel kunnen kijken en trots op mezelf zijn en met alle zekerheid een nieuwe dag aangaan. Ik wil een toekomst kunnen bedenken. Maar alles wat ik bedenk zijn doemscenario's. Onzeker over mijn toekomst, of ik iets kan bereiken en of ik ooit daadwerkelijk een leuk leven ga hebben. En bah, dit klinkt allemaal heel depressief enzo, maar ik snap gewoon niet hoe het bij andere mensen altijd zo kan meezitten. School, vriendje, baan, uiterlijk. The sky's the limit voor hun. En ik zit maar als een oud zeikwijf wat te sikkeneuren op een forum. Wie is nou de loser.
Oud 25-01-2010, 20:49
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
klote am.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 25-01-2010, 20:54
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Ik wil mijn vriend voor z'n kont schoppen omdat hij naar een Lostprophets concert gaat, niet omdat hij de muziek zo goed vind, maar omdat hij dan bij de persoon waar hij verliefd op is kan zijn.

Nu heb ik er niks op tegen tegen verliefdheid of zijn smaak qua muziek, ik vind 'm alleen een naïeve idioot omdat hij zijn eerste stapjes naar haar toe niet kon zetten tenzij ik een rotje in z'n reet stak.
Wat ik ook heb gedaan, figuurlijk gesproken, hé.

Zij heeft hem subtiel afgewezen, okay, maar ik kan haar aanwezigheid niet uitstaan, en zeker niet bij mijn vriend.
Ik kan op de een of andere manier niet bevatten wat hij in haar ziet.

Wat ik nog irritanter vind is het feit dat hij mij gelijk geeft en er toch mee doorgaat.
En dat hij heeft gelogen over naar het hele concert gaan.

Ik kan er gewoon niet tegen als iemand tegen mij, of zichzelf, liegt, hoe klein ook.

Bah.
't is een top kerel, maar soms kan ik 'm wel wurgen.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 25-01-2010, 21:33
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Hoezo heb jij twee weken vrij trouwens, als ik vragen mag?
Iets met vorige week al tentamens en vandaag mijn laatste deadline en volgende week onderwijsvrije week!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 25-01-2010, 21:33
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
godverdomme
Oud 25-01-2010, 22:22
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
hij heeft zijn excuses aangeboden.
en dat vind ik wel fijn.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 25-01-2010, 22:26
Verwijderd
@heksjuh: ik heb 1.5 jaar geleden bijna exact hetzelfde mee gemaakt met mijn ex. Wij trainden ook samen en het was echt niet leuk om hem te zien. Ik heb hem gedelete op msn dan zie je niet als hij online komt. Je ziet hem ook niet staan maar hij jou wel en hij kan alleen tegen jou beginnen te praten. Op de training ging ik contacten leggen met anderen en vooral koelbloedig negeren. naar een paar maand had ik er geen last meer van. Omdat we elkaar niet meer spraken. Nu is het contact weer opgebouwd als gewone vrienden. succes!

ot: dag 101 dat ik slecht in slaap? verschrikkelijk zeg. * zucht
Oud 26-01-2010, 11:24
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik flirt met een meisje , waar opzich niks mis mee is, behalve dat ze een vriendje heeft.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 26-01-2010, 12:15
WAT
WAT is offline
Uggggh project wil niet
Oud 26-01-2010, 12:55
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Ik flirt met een meisje , waar opzich niks mis mee is, behalve dat ze een vriendje heeft.
__________________
mijn handtekening
Oud 26-01-2010, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Iets met vorige week al tentamens en vandaag mijn laatste deadline en volgende week onderwijsvrije week!
Aaaah lekker hoor! De onderwijsvrije weken zijn voor mij niet echt onderwijsvrij, vorig blok gewoon die hele week nog gewerkt, dit blok volgende week ook weer een opdracht omdat docenten sloom zijn.
Oud 26-01-2010, 15:47
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Queasy: dankjewel
Ik heb mijn msn nu maar gewoon uitgezet. Ik vind hem verwijderen te drastisch.
Het is juist het elkaar negeren (want ik had/heb het idee dat hij mij ook negeerde) niet dat ik niet fijn vind. En ik heb ook wel goed contact met de rest, maar de meesten zijn toch (ruim) tien jaar ouder.

Ik weet het allemaal even niet. Ik hoef die jongen absoluut niet terug, toch steekt het dat hij nu opeens de hele tijd op msn is terwijl we elkaar in de laatste twee maanden dat wij iets hadden nauwelijks spraken.
Het is alsof mijn verstand totaal iets anders zegt dan mijn gevoel.

Zondag afgesproken met hem te praten. Ik ga er niet teveel over nadenken. Ik heb vrijdag tentamen, ik heb dus wel iets beters te doen dan hierover malen. Ik ben bang dat ik zondag dichtklap en niks weet te zeggen, terwijl ik gewoon moet zeggen wat ik voel en vind.
Ik ben bang dat hij me gestoord en lastig vindt, dat hij liever helemaal van me af is en zou willen dat we nooit iets gehad hadden, en dat het allemaal niks voorstelde.

Ik weet niet of het veel zin heeft om te praten. Ten eerste klap ik waarschijnlijk dicht, ten tweede weet ik niet eens wat me nou precies zou dwars zit. Ik weet alleen dat ik nu weer zit te huilen en dat ik hier helemaal alleen zit. Ik ben bang dat ik er net meer uit kom. Ik wil lachen, plezier hebben. Leren en mijn studie halen. Ik wil met plezier naar trainen kunnen en niet zaterdagnacht wakker liggen en misselijk in de trein zitten.
Ik wil weten waarom ik zit te huilen, zodat ik het kan oplossen. Alleen, want ik heb het altijd alleen gedaan.

Ik wil dat iemand me een knuffel geeft en zegt dat het wel goed komt.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29.