Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2010, 17:44
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@ Daantje_0705: beterschap! Goed dat je een dagje (of twee, of drie, als dat nodig is) goed aan jezelf denkt. Vaak kun je beter een paar dagen goed thuis uitzieken om daarna weer fit aan het werk te gaan, dan een hele week kwakkelend op je werk te zitten en weinig uit je handen te laten komen. Maar ik herken het dilemma, ik meld me eigenlijk ook nooit ziek

OT: Ik vind het een erg lastig dilemma, en ik weet dat niemand me/ons er mee kan helpen; we moeten echt zelf de afweging maken. Maar toch is het wel lastig. Kiezen voor het een, waar ik een heel positief gevoel bij heb, zorgt wel voor een megagroot minpunt aan de andere kant.
Advertentie
Oud 29-09-2010, 17:55
Verwijderd
@duckdog als ze jou met een hele grote groep aan gaan vallen en je bent alleen mag je zeker 112 bellen hoor.

OT:
Ik ben moe. Eventjes op. Ik heb zin om te feesten om te drinken tot ik erbij neer val.
Maar het is niet goed voor mij, dat weet ik ook.
Oud 29-09-2010, 18:18
Verwijderd
Citaat:
EEEj
dat van die tekeningen stond een oproep op die site.
en ik dacht zo van najaaa laat ik maar gewoon mailen, ze zochten eigenlijk mensen die stukjes konden schrijven enzo.
maar toen had ik dus gemaild en toen kreeg ik n mailtje dat ik wel lef had!
en of ze wat werk mochten zien.
dus ik vanalles gemaild, ik dacht btw nog steeds van achja ik mail gewoon zal wel niet veel worden, maar tot mijn verbazing waren ze reuze enthousiast, dus nu gaan ze n oplossing zoeken zodat t toch nog aansluit bij die site!!

maar op dit soort momenten baal ik dr wel ns van, dat ik vorig jaar niet toegelaten was, okee toen had ik die stage niet, en veel werk niet, en die poster niet, maar toen had ik toch al n deel van wat ik nu in mn portfolio heb, en dan niet toegelaten worden door een zon achterlijk(excuse me for that word)mentor dat is toch wel vet balen.
maarja, nu is mn portfolio n stuk uitgebreider, en heb nog tot april ofzo de tijd, want ik ga t gewoon nog n keer proberen
en 1 lerares van school en mijn nieuwe coole tekenleraar en iemand van de plek waar ik stage loop hebben al gezegd dat ik ze als referentie mag opgeven!!
Joh je doet nu VMBO en je kan hierna (over twee jaar of een jaar) hele vette creatieve MBO opleidingen gaan doen. Je kan je werk nu alvast heel mooi maken en na het MBO de kunstacademie gaan doen?
Ik ben ook afgewezen voor scholen en ik ben er kapot van geweest omdat ik er zelf niks aan kon veranderen maar dat betekend niet dat ik moet stoppen en niet moet doorgaan met andere dingen. Als ik dit jaar afgerond heb wil ik naar een crea mbo opleiding gaan die voorbereid op de kunst/mode academie. Dat ik in het verleden dingen niet bereikt heb die ik graag wou betekent niet dat ik nu geen dingen meer kan bereiken.
Oud 29-09-2010, 19:14
Verwijderd
@Lentekriebel: *hugs* Sterkte meis! Ik hoop voor je dat ze iets vinden wat gemakkelijk te behandelen is, en in ieder geval dat je snel weer je leventje op kunt pakken.

En ook knuffels voor alle anderen die ze nodig hebben

OT: Ik heb echt een gesprekje met mijn PB'er nodig. Zul je zien dat ik er op dat moment natuurlijk weer niks zinvols uit kan krijgen, dat gebeurt me voortdurend. Misschien moet ik het van tevoren opschrijven. Mijn humeur is zo wisselvallig als maar kan, ik ga van gefrustreerd/boos naar oke naar ellendig eenzaam naar levensmoe naar redelijk gelukkig. Ik twijfel zo aan mezelf, aan de behandeling. Zit ik er wel op de goede plek, kunnen ze mij daar eigenlijk wel helpen? En dan het volgende moment: wat zeur ik eigenlijk, er is toch niks mis met mij? Ik moet gewoon weer gaan studeren, schop onder de kont, hupsakee. En ergens voelt het alsof ik dat ook best zou kunnen, als iemand mij er maar toe dwingt (en een studie voor me uitzoekt). Ik ben zo plichtsgetrouw als de pest. Maar ik heb geen richting, geen motivatie & geen interesse, ik vind alles even afschuwelijk klinken, ik wil alleen maar escapisme-escapisme-escapisme, niet denken aan het feit dat ik nog jaren & jaren zal moeten leven terwijl een dag al zo lang is. En toch gaat het ook niet slecht, ik ben niet echt somber, aan het huilen of am'en of wanhopig suicidaal. Ik ben gewoon... leeg? afgevlakt? mentaal uitgedroogd? Ik snap mezelf niet meer hoor.
Oud 29-09-2010, 19:28
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Valt best mee hoor, ik ben 2.5 jaar weggeweest en er is geen bliksem veranderd hier in de tussentijd. (Behalve de vernieuwde pinautomaten! Die zijn moeilijker geworden.) Succes met al het regelwerk!
Dat vind ik wel een geruststelling

Ik heb geen warm water. Al de hele week niet en ik vond het niet zo erg want wassen met koud water kan best en ik hoefde pas vandaag echt af te wassen maar daarvoor heb ik water gekookt dus dat was ook wel prima. Alleen moet ik nu toch echt wel een keertje mijn haren wassen. Met koud water dus. Ik hoop heel hard dat er morgenochtend warm water is. Anders is het alvast wennen voor Vietnam

Ik voel me al de hele week niet zo lekker, alweer niet. Eigenlijk moet ik weer terug naar de huisarts, maar ik vind het een beetje onzin omdat het zulke vage klachten zijn. En misschien kan ik beter eerst even naar de tandarts gaan. Ik dacht dat de pijn in mijn gezicht kwam vanuit mijn bijholten en de huisarts dacht dat ik ook, maar ik voel nu een scherp puntje op de plek van mijn verstandskies en een hele bobbel aan de zijkant dus misschien komt het toch wel door mijn verstandskiezen. Ik wil ze niet laten trekken (en om mensen niet bang te maken want mijn onderste zijn wel getrokken en het is me ontzettend meegevallen, maar ik heb het gewoon liever niet). Maarja, beter nu laten trekken dan dat ik straks in het buitenland met problemen zit. En misschien moeten ze er wel helemaal niet uit en maak ik me weer eens druk om niks.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 29-09-2010, 19:33
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@friday erg herkenbaar*knuffel*

ot.
vandaag maar tot 11:15 dagbehandeling gehad.
want vanmiddag had ik een gesprek met me moeder bij het uwv.
of ik die zou krijgen en nou krijg ik hem vanaf januari.
de rest van de middag thuis gezeten en nog even naar het dorp geweest.
nieuwe parfum gekocht en een nieuw boek gekocht.
en vanavond heb ik weer een uur fyshio fitness gehad wat goed ging.
ik voel me nou weer zowel geestelijk als lichamelijk helemaal op.
want me rug me knieen me rechtse onderbeen me enkels doen constant pijn.
en ik blijf me angsten maar houden me hoofd raakt er te vol door.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 29-09-2010, 20:46
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Knuffel voor Lentekriebel en Redhair en Friday en darkfairy en de rest die het nodig heeft!

@Heksjuh: zijn je verstandskiezen niet gewoon aan het doorkomen? Daar kan je volgens mij ook wel niet lekker door voelen, zeker als het tandvlees een beetje ontsteekt. En wassen met koud water lijkt me maar brrr, sterkte ermee .

OT: hmmm tentamen vrijdag en het is ZOVEEL! Deel 1 heb ik al af, maar tentamen 2 is echt bizar veel. Stomstom. Hopelijk krijg ik vanavond nog een stuk af. Dan morgen de rest en vrijdag tentamen maken. Maar het gaat vast lukken. Vriendje is lief en ik heb zin in vrij!
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 29-09-2010, 23:01
kroot
kroot is offline
Verdorie! Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om naar school te gaan. Blijf veel liever in mijn bed liggen, denk dat ik het niet kan, voel me te somber etc. uiteindelijk ben ik vandaag wel gegaan alleen was ik wel 2 uur te laat. het is gewoon te hoog gegrepen. En ja op school weten ze wel iets van mijn situatie af, maar ze willen me gewoon behandelen als elke andere student en dat wil ik zelf ook....frustratie
Oud 30-09-2010, 00:01
Verwijderd
ik heb wat geestelijke uitdaging nodig ..
iemand een idee?
Oud 30-09-2010, 06:21
Verwijderd
Citaat:
ik heb wat geestelijke uitdaging nodig ..
iemand een idee?
ga iets overwinnen wat je normaal eng vind, niet perse iets heel overdreven, maar hoogtevrees ofzo
dan lukt het daarna ook met andere situaties
Oud 30-09-2010, 06:24
Verwijderd
Citaat:
Joh je doet nu VMBO en je kan hierna (over twee jaar of een jaar) hele vette creatieve MBO opleidingen gaan doen. Je kan je werk nu alvast heel mooi maken en na het MBO de kunstacademie gaan doen?
Ik ben ook afgewezen voor scholen en ik ben er kapot van geweest omdat ik er zelf niks aan kon veranderen maar dat betekend niet dat ik moet stoppen en niet moet doorgaan met andere dingen. Als ik dit jaar afgerond heb wil ik naar een crea mbo opleiding gaan die voorbereid op de kunst/mode academie. Dat ik in het verleden dingen niet bereikt heb die ik graag wou betekent niet dat ik nu geen dingen meer kan bereiken.
EEjj
ik was ook zeker niet van plan om op te geven.
Ik ga na dit jaar nog eens proberen om in de 3de in te stromen op die andere school, dan verlies ik wel een jaar,maar ik heb op de basisschool n klas overgeslagen dus eigenlijk zit ik dan weer gewoon bij leeftijdsgenoten. en nog n jaar waar ik nu zit wil ik ook niet

ik ga me gewoon lekker op 5 scholen inschrijven voor het MBO, hoe verder weg hoe beter wordt ik niet toegelaten mss n jaar reizen ofzo

OT: moet snel naar school, ben benieuwd wat de directeur me kan vertellen....
Oud 30-09-2010, 17:06
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik word niet goed van die angsten.
en van de pijn aan me lichaam word ik gewoon chagerijnig.
morgen werken en hoe dat gaat zie ik morgen wel.
vanavond in iedergeval op tijd me bed in.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 30-09-2010, 18:18
Verwijderd
directeur kwam dus niet opdagen.........
dan maar iedere dag 20 min. later aanfietsen
Oud 30-09-2010, 19:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Hawahaai: dankjewel Ik vind het idd wel lastig om ziek te melden maar krijg wel allemaal positieve reactie van m'n moeder, vriend, collega's, etc dus het zal wel goed zijn Ik weet niet wat je dilemma is en of ik je erbij kan helpen maar als je het er graag even over wil hebben mag je me wel pb'en als je dat wil

Ben nu twee dagen thuis en krijg allerlei smsjes, facebookberichtjes en hyveskrabbeltjes van collega's, zo lief! Net een smsje van een collega hoe het met me ging en dat ik morgen ook nog maar een dagje thuis moest blijven en zaterdag maar niet moest gaan helpen bij het verhuizen van een collega. Had teruggestuurd dat ik morgen eigenlijk wel weer wilde gaan werken, stuurt ze terug 'eigenwijsje' en dat ze het vast leuk vinden dat ik weet kom maar dat het werk anders ook wel gedaan wordt. Vind het fijn om te merken dat ook als ik niet op m'n werk ben ze aan me denken. M'n vriend belde net ook nog even en hij vindt het moeilijk om te begrijpen dat ik niet zomaar even naar de bushalte kan lopen, etc. Moet voor hem ook niet makkelijk zijn. M'n moeder is ook lief en vindt het vervelend dat ze zo ver weg zit maar eigenlijk heb ik met m'n collega's al allemaal moeders om me heen

Voel me intussen ook wel weer wat beter, hoest al een stuk minder en zeker al minder slijm op. M'n temperatuur is weer normaal. Merk alleen wel dat ik nog erg kortademig en snel moe ben. Moet echt m'n energie goed verdelen. Voel me nu alleen wel te goed om de hele dag thuis en binnen te zitten. Vrijdag is altijd wel een rustig dagje op het werk dus misschien juist wel een goede dag om weer te gaan proberen op het werk
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-09-2010, 19:38
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ga maar eens in bed house kijken.
morgen weer om 6:30 op.
ik hoop dat me angsten morgen wegblijven.
want dan moet ik gaan werken.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 30-09-2010, 20:07
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Vrijdag is altijd wel een rustig dagje op het werk dus misschien juist wel een goede dag om weer te gaan proberen op het werk
Of juist niet, he... Op een rustige dag redden je collega's zich wel, en dan heb jij nog 3 dagen (t/m zo) om (voor zover mogelijk) 'volledig' te herstellen. Als je morgen te veel van jezelf vraagt, duurt het herstel alleen maar langer... Maar dat voel je zelf vast wel aan.
Ik PB je binnenkort, als ik wat meer tijd heb!

OT: moe, moe en nog eens moe. Half dagje werken nog en zwemles geven, dan weekend. Zondag wel wedstrijd, maar dat is op zich wel leuk. En maar weer op huizenjacht...
Oud 01-10-2010, 13:50
Verwijderd
Na jaren in de psychiatrie lijkt het erop dat ik een neurologische aandoening heb. Het klinkt als een enge ziekte, maar hij is goed te behandelen, dus ik hoop maar dat het dat ook inderdaad is. Maandag moet ik naar de neuroloog en gaan ze beslissen of ik alvast aan de prednison moet of dat we de onderzoeken afwachten.

Ik kom inmiddels iets meer buiten. Dat voelt wel prettig. Ik ga de prednison een kans geven, er is toch nog een beetje hoop dat het ooit overgaat. Maar als het dit toch niet is, wat moet ikdan? Mijn hele leven in de psychiatrie blijven?
Oud 01-10-2010, 15:45
Verwijderd
@Lentekriebel: wow, dat klinkt wel als een hele omschakeling! Als het inderdaad die neurologische aandoening is, betekent dat ook dat de diagnose schizofrenie niet meer van toepassing is? Maw: kan de schizofrenie veroorzaakt zijn door die aandoening? Nou ja, veel sterkte iig!

OT: Ik ben blij dat het met vriendje en mij weer goed gaat. Door die korte periode dat het even uit was, heb ik toch de tijd gehad om een beetje na te denken en kwam ik tot de conclusie dat er één bepaald iets was, waar ik het nog nooit over gehad heb, dat mij vooral parten speelde en dat was inmiddels zó groot geworden in mijn hoofd, dat ik geen ruimte meer had voor mijn gevoel voor hem. Toen ik het uitmaakte had ik die ruimte ineens weer wel en kwam er daarbij vanalles boven. We hebben een goed gesprek gehad en ik voel me een stuk vrijer in onze relatie.
Verder gaat het eigenlijk helemaal niet goed. Ben verschrikkelijk onrustig en raak steeds in de war van vanalles en nog wat.
Maar ja, ik probeer zoveel als kan maar gewoon rustig aan te doen...

Ondertussen zit ik heel erg na te denken of ik de tatoeage die ik al een tijdje in mijn hoofd heb, ga laten zetten. Ik wil eigenlijk een klein (dons)veertje op de binnenkant van mijn pols, maar ik denk dat een niet-zichtbare plek misschien in de toekomst toch handiger is (met werk enzo), dus nu zit ik te denken aan mijn enkel/voet. Maar het is zo'n grote beslissing voor mij, dat ik hier nog wel even mee bezig ben denk ik, haha...
Oud 01-10-2010, 16:32
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vandaag weer voorzichtig een dagje gewerkt. Was nog het meest vermoeiende om er te komen leek het wel. Echt niemand had verwacht dat ik er zou zijn maar ze vonden het wel erg gezellig Voelde me vanmiddag wel al een stuk beter dan vanmorgen en had m'n medicijnen ook wel meegenomen voor tussendoor. Was gelukkig een rustig dagje dus mooi om er weer even in te komen. Ben wel een uurtje eerder naar huis gegaan, was klaar en ga dan liever ff thuis rustig zitten dan dat ik klusjes ga zoeken op m'n werk. Vond niemand erg. Had vanmorgen gevraagd of een collega me beter kon melden omdat m'n teamleider er niet was maar ze zij dat ze dat beter nog niet kon doen voor als ik nog wat eerder naar huis wilde, lief Collega van me heeft me afgezet bij de supermarkt zodat ik niet meer met het OV naar huis hoefde

Heb het helpen bij verhuizen bij een collega morgen met veel pijn en moeite afgezegd. Ik had zo graag willen helpen maar het is gewoon echt niet slim. De dingen die ik kan doen (lichte spulletjes, koffie zetten, broodjes smeren) daar had ie al genoeg mensen voor en ik zit daar wel in het stof en op de tocht dus nu heb ik een heel weekend om gewoon m'n huishouden te doen en lekker uit te rusten en bij te komen. Misschien morgen nog ff'tjes de stad in om te kijken voor laarzen als ik de energie er voor heb. Verder laat ik me lekker vertroetelen door m'n vriend en schoonouders.

Ga nu straks lekker pannenkoeken bakken en heb popcorn gehaald voor vanavond op de bank
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-10-2010, 18:17
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
het werken ging goed.
en nou is het gelukkig weekend.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 01-10-2010, 19:40
Verwijderd
@ heal over: dat zou inderdaad kunnen. psychoses, dissociaties en depressies kunnen allemaal door de neurologische aandoening zijn veroorzaakt. De vraag is nu of het inderdaad die aandoening is en als het die aandoening is of het met prednison helemaal weg gaat. Kans blijft bestaan dat het terugkomt.
Oud 01-10-2010, 19:55
Verwijderd
Wat een kutdag. Ben weer eens weggestormd bij de cognitieve therapie, heb een potje zitten janken op de wc. Daarna gesprek met mijn PB'er, heb het totaal niet gehad over al die dingen waar ik het over had willen hebben, alleen maar (weer) hysterisch zitten huilen en gejammerd over dat ik L. haat en nooit weer naar cognitief ga. 's Middags bij de weekevaluatie gehad over mijn behandeling & behandeldoelen. Misschien gaan we op zoek naar een andere behandeling voor mij, weet niet wat in godsnaam maar er zit geen vooruitgang in na bijna 3 maanden. Zit nog steeds op het punt dat ik bij de kleinste tegenslag mezelf het liefste opknoop. Ik voel mij moedeloos & machteloos. Ik ben te stil, te gesloten, ze kunnen niks met mij. Ik voel mij zo alleen en in de steek gelaten. Ik kan pas niet-alleen zijn als ik ga praten, maar ik kan niet in mijn eentje leren om opener te zijn. Catch-22. I am doomed. Ik kan het gewoon niet.
Oud 01-10-2010, 20:42
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
@ heal over: dat zou inderdaad kunnen. psychoses, dissociaties en depressies kunnen allemaal door de neurologische aandoening zijn veroorzaakt. De vraag is nu of het inderdaad die aandoening is en als het die aandoening is of het met prednison helemaal weg gaat. Kans blijft bestaan dat het terugkomt.
Maar als het minder wordt is het misschien al meegenomen toch, of niet? Moet je dan voor altijd prednison blijven slikken? Wordt je ook niet vrolijk van. Heb nu weer een stootkuur en dit keer valt het me gelukkig mee
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-10-2010, 11:12
partyanimal17
partyanimal17 is offline
Heerlijk om eens even mijn hart te kunnen luchten! Ik heb op dit moment nog al heeel veel last van liefdesverdriet, terwijl ik niet eens weet of het wel terecht is.
Ik heb deze zomer een hele leuke jongen leren kennen in een discotheek. Van beide kanten liepen we te flirten, aan het eind van de avond wisselden we nummers uit en 3 dagen later vroeg hij of ik een date met hem wilde...
Nu is het ondertussen 6 weken geleden dat ik hem heb gezien. We hebben in totaal 2x gedate, maar ik ben bang dat een 3de date er niet meer inzit.
Hij laat niet zo veel meer van zich horen, en ik baal hier heel erg van. Het verpest mn humeur enorm, en als ik hem dan weer probeer te vergeten, laat hij weer wat van zich weten
Over 3 weken heb ik herfstvakantie en ik hoop dat hij me dan nog eens mee uitvraagd. Doet hij dat niet, dan verbreek ik gelijk al het contact.

Zijn er misschien mensen met hetzelfde probleem of mensen met tips?
Oud 02-10-2010, 12:28
Verwijderd
@partyanimal17

hij laat niets meer van zich horen, maar heb jij nog wel contact gezocht?

OT: sometimes i think, what's the reason that we live?
we go to school, make homework, go to boring family birthdays, find work after school, and die.

serieus waarom leef ik?
wat is het nut van de mens?
alle mensen moeten steeds beter zijn dan de andere, weten alles beter, bemoeien zich eindeloos met je, en denken dat ze je kunnen veranderen en dat jij zal doen wat hun willen, want serieus wat hun doen is toch normaal, en de rest van de wereld toch echt niet.
mensen laat elkaar toch met rust!!!
Oud 02-10-2010, 13:27
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
@partyanimal17

hij laat niets meer van zich horen, maar heb jij nog wel contact gezocht?

OT: sometimes i think, what's the reason that we live?
we go to school, make homework, go to boring family birthdays, find work after school, and die.

serieus waarom leef ik?
wat is het nut van de mens?
alle mensen moeten steeds beter zijn dan de andere, weten alles beter, bemoeien zich eindeloos met je, en denken dat ze je kunnen veranderen en dat jij zal doen wat hun willen, want serieus wat hun doen is toch normaal, en de rest van de wereld toch echt niet.
mensen laat elkaar toch met rust!!!
Je moet zelf zin aan je leven geven. Als voor jou de zin van het leven niet zit in het beter zijn dan anderen, dan hou je je daar gewoon niet meer bezig. Doe gewoon wat je wél leuk vind, waar je blij van wordt en heb daarbij (een klein beetje) schijt aan anderen. Het is JOUW leven. Als iedereen zou doen wat hem/haar blij maakte ipv wat ze zogenaamd 'moeten' dan zou de wereld er al een stuk beter uitzien.
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Oud 02-10-2010, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Je moet zelf zin aan je leven geven. Als voor jou de zin van het leven niet zit in het beter zijn dan anderen, dan hou je je daar gewoon niet meer bezig. Doe gewoon wat je wél leuk vind, waar je blij van wordt en heb daarbij (een klein beetje) schijt aan anderen. Het is JOUW leven. Als iedereen zou doen wat hem/haar blij maakte ipv wat ze zogenaamd 'moeten' dan zou de wereld er al een stuk beter uitzien.
heey
ik was ook echt niet van plan om te doen wat anderen willen
ik ben liever n buitenbeentje dan dat ik niet mezelf kan zijn.

Joyce is vanmiddag hier voor mn broertje, vroegen net of ik mee Risk ging doen, maar na 5 minuten was mijn broertje alweer zo ontzettend druk dat ze toch maar zijn gaan skaten.....
mag nu wel mn haar verven,mede dankzij Joyce!!

Laatst gewijzigd op 02-10-2010 om 15:26.
Oud 02-10-2010, 16:47
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
was vandaag om 14:30 wakker geworden.
daarna even naar het dorp geweest.
nieuwe handschoenen gekocht lekkere zachte paarse.
en verder doe ik niet veel vandaag.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 02-10-2010, 16:59
Verwijderd
@Lentekriebel: Is dus nog wel even spannend en onzeker. Lijkt me erg raar om jaren in de veronderstelling te leven dat je stoornis A hebt, je daar misschien een beetje mee hebt kunnen verzoenen over de jaren, en dat dan nu blijkt dat het nu aandoening B is, die maakt dat van stoornis A straks misschien geen sprake meer is.

OT: Ik heb net mijn eerste trainingsronde hardgelopen! Vind het best wel goed van mezelf Ben vooral blij met het feit dat ik me aan het schema heb kunnen houden (12x1min hardlopen en tussen iedere interval door 2min wandelen) en er niet overheen ben gegaan. Hoop dat ik het vol kan houden het verdere schema te blijven volgen
Oud 02-10-2010, 19:52
kroot
kroot is offline
@heal over: goed zeg!! Ik zit er ook over te denken om weer te gaan hardlopen, maar ik houd zoiets gewoon niet vol.

oke ik ga nu het forum uitzetten en huiswerk maken. Ik moet vet veel doen.
Oud 02-10-2010, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Maar als het minder wordt is het misschien al meegenomen toch, of niet? Moet je dan voor altijd prednison blijven slikken? Wordt je ook niet vrolijk van. Heb nu weer een stootkuur en dit keer valt het me gelukkig mee
Zeker zou dat mooi meegenomen zijn als het al een stuk verminderd. Hoe veel en hoe lang ik prednison zou moeten slikken weet ik nog niet. Verschilt ook per persoon geloof ik, maar goed, daar kom ik maandag wel achter als ik naar de neuroloog ga.

@ heal over: ik vind het ook maar raar. Alles zou wel op zijn plaats vallen als al mijn symptomen verklaard kunnen worden door één ziekte. Zou ik negen jaar voor niks in de psychiatrie hebben rondgelopen? Ah, het zijn gedachtes die me gek maken. Eerst afwachten wat de neuroloog zegt voordat ik mezelf helemaal gek denk.
Oud 02-10-2010, 23:24
kroot
kroot is offline
iig 2 opdrachten af.
Nu nog heel snel mijn huisje een beetje opruimen want mijn begeleidster komt morgenochtend om 9.00 (ze had zondagsdienst).
En ik ben gisteren naar Simon Philips met slagwerkgroep Amsterdam geweest, was heel erg gaaf!
Oud 02-10-2010, 23:48
Verwijderd
Ik word een beetje gek van het feit dat ik niet kan ontspannen. Of ja, ik kan wel tijdelijk ontspannen, maar daarna wast er zo'n enorme spanning over me heen Dat gevoel is echt zoo vervelend, m'n hart lijkt dan echt keihard te vallen, m'n maag verkrampt, tintelende handen, zweten. Buh, ik hoop dat ik er snel vanaf ben. Ik heb nu in principe niets om me druk over te maken, alles is geregeld, ik hoef alleen maar af te wachten.
Oud 03-10-2010, 00:09
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Net terug uit Den Haag, we hebben er gewoon ruim 3 uur over gedaan, ik baal(de) echt verschrikkelijk. Half uur wachten op HS, vervolgens 1 uur (!) in Roosendaal. We gaan wel ons geld terugvragen, dat is nog het enige positieve hieraan.

Wel leuke middag gehad op zich, al wisten we niks (Pubquiz-finale), ik ga me dan altijd zo dom voelen, terwijl het gewoon hele moeilijke vragen waren. Daarna met ons team nog bij de Mac gegeten. Nu maar eens slapen.
Oud 03-10-2010, 10:08
Verwijderd
net folders gelopen, vanmiddag op de meeste saaie verjaardag allertijden, echt serieus die verjaardagen bij die zus van mijn moeder en haar man en kinderen zijn zooooo saaai
Oud 03-10-2010, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Zeker zou dat mooi meegenomen zijn als het al een stuk verminderd. Hoe veel en hoe lang ik prednison zou moeten slikken weet ik nog niet. Verschilt ook per persoon geloof ik, maar goed, daar kom ik maandag wel achter als ik naar de neuroloog ga.

@ heal over: ik vind het ook maar raar. Alles zou wel op zijn plaats vallen als al mijn symptomen verklaard kunnen worden door één ziekte. Zou ik negen jaar voor niks in de psychiatrie hebben rondgelopen? Ah, het zijn gedachtes die me gek maken. Eerst afwachten wat de neuroloog zegt voordat ik mezelf helemaal gek denk.
Idd eerst afwachten wat de neuroloog zegt, maar ik ken wel iemand die ook ruim 10 jaar in de psychiatrie heeft gelopen, en waar verschillende diagnoses zijn gesteld, en die verschillende soorten medicijnen heeft gebruikt. Opgenomen geweest en al. Later bleek dat ze gewoon een ziekte had in de hersenen.

Heel veel succes!
Oud 03-10-2010, 15:51
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
me moeder heeft me overgehaald om toch mee naar de stad te gaan.
ik heb een mooie lange ketting met tinkerbell eraan gekocht die glittert.
ik heb ook nog de nieuwe cd van nick en simon gekocht.
en een nieuwe broek die ik nodig had.
het was voor mijn gevoel veel te druk in de stad.
dus ik ben blij dat we weer terug zijn.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 03-10-2010, 16:20
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Offtopic: @ Heal over & kroot: wees welkom in het grote hardlooptopic op Sport

OT: Ik schrok gisteren wel van de weegschaal. Dat krijg je als je wel minder sport door tijdgebrek, maar niet je eetgewoonten aanpast . Per vandaag dus meteen maar weer iets aan gaan doen, want meer sporten zit er de komende tijd niet in.
Wel lekker gezwommen op de wedstrijd eigenlijk. Viel me niet tegen, voor de tegenvallende conditie die ik op dit moment heb. Ik ben best tevreden over mijn tijden.
Oud 03-10-2010, 16:33
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Andijvie: Weet niet wat er precies aan de hand is, maar als je vooral moet afwachten, dan moet je maar vooral proberen om veel afleiding te zoeken Sterkte.

OT: Morgen verstandskiezen laten weghalen. Vind het doodeng, maar ben ook wel weer redelijk positief. Donderdag hertentamen, woensdag schrijfworkshop, ik heb ook helemaal geen tijd om er lang ziek van te zijn
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 03-10-2010, 17:55
Verwijderd
Citaat:
@Andijvie: Weet niet wat er precies aan de hand is, maar als je vooral moet afwachten, dan moet je maar vooral proberen om veel afleiding te zoeken Sterkte.

OT: Morgen verstandskiezen laten weghalen. Vind het doodeng, maar ben ook wel weer redelijk positief. Donderdag hertentamen, woensdag schrijfworkshop, ik heb ook helemaal geen tijd om er lang ziek van te zijn
aaah de kaakchirurg
ik wens je veel succes!!
serieus ik ben echt bang voor alle mensen die in mijn mond willen komen!

OT: verjaardag was so boring, gelukkig vond mn broertje het daar ook niet meer leuk dus zullen we de volgende keer wel korter gaan
Oud 03-10-2010, 18:19
Verwijderd
Citaat:
@Andijvie: Weet niet wat er precies aan de hand is, maar als je vooral moet afwachten, dan moet je maar vooral proberen om veel afleiding te zoeken Sterkte.

OT: Morgen verstandskiezen laten weghalen. Vind het doodeng, maar ben ook wel weer redelijk positief. Donderdag hertentamen, woensdag schrijfworkshop, ik heb ook helemaal geen tijd om er lang ziek van te zijn
Ah ik ooook, morgen om half 3! Om mezelf af te leiden besloten dat ik er maar een heleboel foto's van ga maken voor school, we moeten namelijk een opdracht maken met als thema 'pijn' Kijken of ik een foto kan maken tijdens het trekken
Oud 03-10-2010, 19:52
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
wanneer gaan die angsten nou eens weg?.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 03-10-2010, 20:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Sterkte morgen Vogelvrij en Freya, het lijkt me ook vreselijk
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 03-10-2010, 20:41
Verwijderd
ik heb echt een heel leuk leven en ik geniet er elke dag van <3
ik had dit niet kunnen dromen vroeger
Oud 03-10-2010, 20:49
Verwijderd
Sterkte morgen, Vogelvrij en Freya! Komt vast goed
Oud 03-10-2010, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Ah ik ooook, morgen om half 3! Om mezelf af te leiden besloten dat ik er maar een heleboel foto's van ga maken voor school, we moeten namelijk een opdracht maken met als thema 'pijn' Kijken of ik een foto kan maken tijdens het trekken
Sterkte allebei! Ik woensdag!
Dus kom hier niet lezen tot het geweest is
Oud 03-10-2010, 21:41
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
wanneer houdt het nou eens op.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 03-10-2010, 21:47
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
morgenochtend om 11:15 een gesprek met de psychiater.
gelukkig gaat me coordinator wel mee.
en dan vertel ik van me angsten enzo.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 03-10-2010, 22:40
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Vogelvrij en Freya succes! Ik moet morgenochtend naar de tandarts omdat ik vermoedelijk een gaatje heb, m'n eerste ooit, dus ook spannend. Zal allemaal wel meevallen (m'n vriend heeft verteld hoe dat gaat, een gaatje vullen) en bij jullie gaat het ook vast goed. Ik heb nooit problemen gehad met verstandskiezen trekken.
Oud 04-10-2010, 07:46
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ah ik ooook, morgen om half 3! Om mezelf af te leiden besloten dat ik er maar een heleboel foto's van ga maken voor school, we moeten namelijk een opdracht maken met als thema 'pijn' Kijken of ik een foto kan maken tijdens het trekken
Veel succes! Gisteren hoorde ik een positief verhaal over iemand die de volgende dag gewoon weer aan het werk kon, dus daar hoop ik nu op. Moet alleen nog even bedenken of ik niet toch beter met de bus kan gaan, of toch gewoon fietsen...

Bedankt voor de succeswensen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48.