Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2012, 20:14
gewooniemand!!!
gewooniemand!!! is offline
hallo,

ten eerst ik ben nieuw hier en weet niet of dit bericht hier goed staat maar ik kon niks vinden wat er mee te maken had

ik ben een jonge ik in de 2e jaar vmbo-k ik ben mijn hele leven van computers afhankelijk geweest en weet er er dan ook het 1 en het ander van
ik ben de laatste maanden gaan zoeken naar leks op het school netwerk en ik kan het makkelijk hacken. ik ben nu bijna zover dat ik domein admin ben !. (dit houd in dat ik alles kan doen. achtergrond veranderen etc) en kan ik dus ook bij de gehele administratie prive gegevens en toetsen wachtwoorden magister mail w8woorden alles. nu de vraag: wat nu?
de icter op onze school is gewoon slecht altijd te laat reageerd niet op mailtjes van school en weet niks van computers. ik kan nu meerdere dingen doen de toetsen met bv torrents over nederland verspreiden maar ook gewoon de fout melden wat zou jij doen ?


(ik ben over het algemeen geen slecht mens maar het kan allemaal)

Laatst gewijzigd op 30-01-2012 om 20:15. Reden: typ fout
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2012, 20:17
Spoiler-Dude
Avatar van Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
dus je wilt gewoon je cijfers veranderen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 20:27
Verwijderd
Ik zou de fout gewoon melden, en vooral niets veranderen.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 05:51
Verwijderd
Dus omdat het kan, doe je het? Als het ontdekt wordt, mag je blij zijn als ze je niet van school trappen...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 07:02
Verwijderd
Ik zou even niks gaan veranderen als ik jou was. Dan heb je een héle grote kans dat je van school afgetrapt wordt, want er is waarschijnlijk echt wel te achterhalen dat jij het bent geweest. Ik zou het inderdaad gewoon melden of het hierbij laten en er niks meer mee doen. Als je er wel iets mee gaat doen dan zal je hele grote problemen krijgen. En ik denk niet dat dat het waard is.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 07:24
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik zou misschien de achtergrond paars maken en een berichtje achterhalen 'Goedendag mensen die dit lezen. Er zit een lek in magister en zodoende kan ik bij alle informatie. Ik heb echter alleen maar de achtergrond van kleur verandert. Gelieve dus het lek te dichten. Desnoods wil ik er wel bij helpen. ' ofzo.

Niet echt iets veranderen als cijfers of wachtwoorden. Aangeven dat er een lek is (en dat het dus gedicht moet worden) lijkt me wel netjes. Het hóeft niet, maar het is wel aardig. Kan trouwens ook zonder de achtergrondkleur te veranderen. Kun je ook gewoon melden.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 07:39
gewooniemand!!!
gewooniemand!!! is offline
ik ben echt niet van plan mijn cijfersv te veranderen ik sta er goed voor
Met citaat reageren
Oud 16-02-2012, 10:49
Carbi
Carbi is offline
als je dit meld, krijg je er waarschijnlijk een beloning voor, heb ik vroeger ook gehad.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Ziek zijn maar wel willen studeren
Snebbeltje
6 12-01-2014 09:52
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] Het Meisje en de Dood
flyaway
0 01-12-2011 21:16
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
HAVO Nederlands
Duplo - Dos
485 21-06-2005 16:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap BRIEF.. van Mohammed B AAN HIRSHI ALI
IGRA
36 08-11-2004 17:26
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43.