Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2002, 16:50
)Vampje(
)Vampje( is offline
Stel: je opent een topic met een belangrijke vraag, je zit niet lekker in je vel, weet ik veel. Heb je echt veel aan de reacties gehad? Of bleef je nog steeds met je probleem zitten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2002, 16:52
dystopia
dystopia is offline
Hmm. Op andere hulp-fora zoals de computerfora S&M en H&T ben ik vrij goed geholpen. Vroeger heb ik ook best veel aan Psychologie gehad. Tegenwoordig lees ik meer en ik moet zeggen, af en toe zitten daar zeker weten zaken bij die leerzaam zijn voor mij. Niet zo zeer dat het dan over een probleem gaat maar bijv. een mening van iemand waarvan ik zeg van 'ja daar zit best wat in'.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 17:03
tacidvs
tacidvs is offline
Psych: verteld wat me dwars zat, perfect medicijn voor gekregen

Muziek: de perfecte band opgedaan.

H&T: geholpen met het upgraden van pc.


Goed forum
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 17:31
Verwijderd
Nee, maar dat is ook vrijwel onmogelijk. Ik heb geen geestelijke problemen en als ik die zou hebben zou ik wel naar een professioneel hulpverlener gaan zoals een psycholoog of een psychiater.

Verder ben ik af en toe wel eens geholpen met kleine dingetjes, maar dat heeft vooral betrekking op H&T en S&M. De rest van de dingen vogel ik zelf wel uit.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 17:34
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nee, maar dat is ook vrijwel onmogelijk. Ik heb geen geestelijke problemen en als ik die zou hebben zou ik wel naar een professioneel hulpverlener gaan zoals een psycholoog of een psychiater.

Verder ben ik af en toe wel eens geholpen met kleine dingetjes, maar dat heeft vooral betrekking op H&T en S&M. De rest van de dingen vogel ik zelf wel uit.
Hee nare kom weer eens een keertje op de msn!
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 17:40
Verwijderd
Mwoah, ik heb hier op psych in het verleden zoveel gepost dat ik eigenlijk niet meer weet wat ik posten moet .. wat best goed is, want ik heb de antwoorden nu

Ik heb mijn aandacht van Psych. meer naar L&R verlegd.

Al met al leer ik nog steeds best veel van het forum, maar voornamelijk omdat het me aanspoort meer over dingen te lezen .. en eens in de zoveel tijd verandert het dingen. Dit kan de manier zijn waarop ik met mijn servers omga (S&M, denkt met pijn aan zijn verouderde Apache terug en doet nu routine-matig een update met Apt) of een bepaald inzicht in mensen (zo heeft iemand me verteld hoe zij sommige van mijn opmerkingen, die ik leuk vond tov haar, heel anders opvat).

Ach, zo zijn er meer dingen. Zelfs forummers die als vervelend worden ervaren, kunnen mij inzicht verschaffen. Ze lokken mensen uit hun hoek en ik leer in de tussentijd wat ze belangrijk vinden. Zeg maar, wat ik iig 'niet' moet doen

Veel dingen, hoe klein ze soms ook zijn, kan ik ook irl gebruiken
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 18:16
Verwijderd
Mja.. op psych niet.. maar alle hulp die ik op dat gebied nodig heb gehad heb ik al op ander forum ontvangen, en ben op dat punt beetje 'vezadigd' zoals ******** ook zegt..

Maar op L&R heb ik zeker wel hulp gehad.. Laatste echt goede hulp nog van de topicstartster hiervan herself..

Maar verder leer ik idd ook veel van lezen. En ook van reacties op een topic van mij die niet helpen.. Of reacties die eigenlijk heel negatief zijn.. Daarbij leer ik dan hoe ik die mensen wel kan laten begrijpen en inzien wat ik bedoel, als zij het naar mijn mening verkeerd opvatten.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 19:02
Marit_temp
Marit_temp is offline
Op veel andere fora wel, hier meer m'n verhaal kwijt gekunt, 'k weenie meer zo of ik er echt iets aan gehad heb, eerder aan de mensen die ik door het forum heb leren kennen dan.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 09:37
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Maar op L&R heb ik zeker wel hulp gehad.. Laatste echt goede hulp nog van de topicstartster hiervan herself..
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 09:47
Verwijderd
ja het bracht me wel eens op nieuwe ideeen enzo. ook heb ik beter leren uitleggen hoe ik me voel enzo, gewoon door erover te praten kwam ik er vanzelf achter... dat kan ik irl ook goed gebruiken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Te verlegen om te verleiden
stryker
38 25-03-2005 22:23
Liefde & Relatie Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje
Pioneer3006
39 22-11-2002 17:34
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12
Liefde & Relatie Ik ben er ziek van!
PFP
47 11-04-2002 17:38
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27.