Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2004, 23:06
Verwijderd
Citaat:
alguien schreef op 04-04-2004 @ 00:02 :
Nou ja dat laatste is voor mij dus een raadsel. Als je een goede stem wilt horen, moet je echt naar Irma luisteren hoor! Enne Eric, het is een leuke jongen en hij is enorm schattig, maar hij kan écht niet zingen.
zolang irma het op rock houd mss maar balads vind ik bij haar vreselijk! dan luister ik nog liever naar alice..
en een idol is meer dan alleen een stem.. het is het hele plaatje en ik vind haar soms behoorlijk irritant overkomen!
Advertentie
Oud 03-04-2004, 23:09
alguien
Avatar van alguien
alguien is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 04-04-2004 @ 00:06 :
zolang irma het op rock houd mss maar balads vind ik bij haar vreselijk! dan luister ik nog liever naar alice..
en een idol is meer dan alleen een stem.. het is het hele plaatje en ik vind haar soms behoorlijk irritant overkomen!
ja dat kan en misschien is dat dan ook de reden dat ze op die kruk komt, omdat meer mensen dat schijnbaar vinden. Ikzelf vind van niet, maar over smaak valt niet te twisten.

Ik ben het met je eens dat het bij een idool om meerdere factoren gaat, maar de stem is toch wel de belangrijkste. Een cd van Eric zou ik dus never nooit niet kopen.
Oud 03-04-2004, 23:10
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
Terecht dat Eric eruit is, hij kan gewoon niet zingen. maar toch vind ik et jammer

wat ik vond van de optredens:

Eric: hij deed et wel leuk, maar et was wel vals
Marlies: wel goed gezongen, maar erg saai
Boris: ik vond et niet zo geweldig. ik vind et vreselik als mensen de melodie gaan veranderen, zonde van het nummer. maar wel goed gezongen verder.
Irma: echt heel goed, beste van de avond vond ik
JK: heel simpel nummer en de dansjes sloegen nergens op
Maud: niet zo goed

Mijn top 5:
1) Boris
2) Irma
3) Jk
4) Maud
5) Marlies
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Oud 03-04-2004, 23:13
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Mijn commentaar dan maar:
-Eric: (zoals ik al eerder zei) heel erg mooi gezongen, zeker in vergelijking met de vorige weken. Verder blijft z'n uitstraling gewoon super en ik kan alleen maar glimlachen om dat lieve koppie
-Marlies: op zich wel leuk dat ze abel had gekozen, maar wat de jury zei 'inleving', daar ben ik het absoluut niet mee eens! Ik heb Joris vaak live horen en zien zingen en daarbij barstte je bijna in tranen uit; Marlies lachte en zong als een popster, ik vond het niet echt passen bij het nummer...maar ik ben als abelfan wel bevooroordeeld...
-Boris: heel erg mooi gezongen, bijzondere eigen draai en hij keek niet zo heel erg boos, maar toch net genoeg zodat het bij het nummer paste ('machteloosheid'). Ik was het ook met Erik's commentaar eens, over Pascal...
-Irma: ik had niet verwacht dat dat nummer zo goed bij haar stem zou passen! Erg goed gedaan!
-JK: haha, geweldig! Dat maffe dansje dat er totaal niet bij paste maar wel heel grappig was. En de invulling van melodie en de interpretaties waren weer erg creatief!
-Maud: tja, niet indrukwekkend. Xander overtuigt je, Maud deed dat niet. Ook jammer dat ze die ene "Nee nee nee" niet haalde, maar ook als dat wel was gelukt, had ik het vrij saai gevonden...

Wat mij betreft mocht Maud eruit en mocht Eric nog wel een weekje blijven....Mijn top 6 is dus:
1/2/3 Boris/JK/Irma (alledrie steengoed)
4 Marlies (minder boeiend dan ik in het begin dacht, Irma's stem is veel bijzonderder)
5 Eric (matige stem maar super performance)
6 Maud (te gewoontjes)
Oud 03-04-2004, 23:14
Norrage
Norrage is offline
Irma moet eruit. Man ze was zo slecht vanavond vind ik. Ze heeft echt totaal geen uitstraling..Maarja...Dat is mijn mening he...
Vind het heel jammer dat Eric eruit is, maar je kan niet ontkennen dat het wel terecht is
Volgende week Irma eruit, ze is net zo irritant als Alice ^^

P.S. Wat was JK ONGELOOFLIJK goed trouwens vanavond..Hij zong perfect, hij danste perfecte en hij performde perfect...Petje af..De ene keer is ie waardeloos en de andere keer fantastisch ^^
Oud 03-04-2004, 23:15
Agnès
Avatar van Agnès
Agnès is offline
Irma is écht goed en ik ga volgende week zeker op haar stemmen, want zij moét gewoon bij de laatste 3 komen.

Eric Tja. hij zong vals vanavond. terecht dat ie eruit is.
Marlies Viel me erg tegen. Haar optreden heeft niet veel indruk op mij gemaakt.
Boris Mooi liedje gekozen. En zijn stem is gewoon mooi, wel jammer dat ie aldoor hikjes erdoor heen deed, maar hij zong het refrein wel mooi.
Irma Ik vond haar geweldig. Eigenlijk vond ik haar vanavond het beste.
J.K Gaf wel een leuk optreden weg. Maar erg geweldig vond ik het niet.
Maud Mja... Ik vind haar niet super. Niet bijzonder, net als haar stem.
__________________
L'exit du *Squarelty*
Oud 03-04-2004, 23:15
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
JK en Boris zijn echt wel vriendjes van elkaar

En ze waren ook allebei de leukste vanavond.

Jammer dat Eric weg is
__________________
I'll find you.
Oud 03-04-2004, 23:17
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Citaat:
*gaapt* schreef op 04-04-2004 @ 00:10 :
ik vind et vreselik als mensen de melodie gaan veranderen, zonde van het nummer.
Ooit naar een liveconcert geweest? Vind je het dan ook jammer als artiesten hun éigen nummers veranderen? Ik vind dat juist geweldig, om andere versies te horen van bekende nummers!

En nog wat over Irma: ze heeft een bijzondere stem, waarvan je houdt of niet. Dat blijkt hier ook wel weer op het forum, sommige mensen vinden haar geweldig, anderen niet. Dat heeft niets met muzikaliteit te maken (ik en mijn vriend zijn beide muzikaal en vinden Irma één van de beste), maar met smaak. Dus waarom zou je daar over discussiëren?

Laatst gewijzigd op 03-04-2004 om 23:19.
Oud 03-04-2004, 23:18
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Norrage schreef op 04-04-2004 @ 00:14 :


P.S. Wat was JK ONGELOOFLIJK Hij zong perfect,
Het was ook zo'n moeilijk nummer.

Mijn topic 5:

1. Boris
2. Irma
3. Marlies
4. JK
5. Maud

Als Irma volgende week weer zo goed gaat zingen komt ze misschien wel bij mij op een, niet dat het heel veel uitmaakt.

Boris begint een beetje te vervelen, vind ik persoonlijk.

Alleen zijn uitspraak was zooo leuk . Hij zong zo: t regent harder dan ik hebben kan, harder dan ik drinken kan... en dat drinken, die r zo mooi rrrr . Okee dat is stom
Oud 03-04-2004, 23:19
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
Citaat:
nienie schreef op 04-04-2004 @ 00:17 :
Ooit naar een liveconcert geweest? Vind je het dan ook jammer als artiesten hun éigen nummers veranderen? Ik vind dat juist geweldig, om andere versies te horen van bekende nummers!
als ze dat bij hun eigen nummers doen vind ik dat ook niet mooi. maar ja, smaken verschillen he
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Oud 03-04-2004, 23:20
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 04-04-2004 @ 00:18 :

Boris begint een beetje te vervelen, vind ik persoonlijk.

Alleen zijn uitspraak was zooo leuk . Hij zong zo: t regent harder dan ik hebben kan, harder dan ik drinken kan... en dat drinken, die r zo mooi rrrr . Okee dat is stom
Vind jij ook al dat ie gaat vervelen?
Maar over die uitspraak ben ik het wel met je eens. Ik snap wat je bedoelt Die r was mooi
__________________
I'll find you.
Oud 03-04-2004, 23:20
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 04-04-2004 @ 00:06 :
dan luister ik nog liever naar alice..


wat een gezeik over irma~! ze zong super vanavond...
echt nl heeft gewoon geen smaak, het moet altijd èèrst knap zijn en stem dat is een bijzaak.
(las net ook dat iemand eric beter vond dat irma sorry maar daar kan echt bij)
Oud 03-04-2004, 23:20
alguien
Avatar van alguien
alguien is offline
Citaat:
nienie schreef op 04-04-2004 @ 00:17 :
Ooit naar een liveconcert geweest? Vind je het dan ook jammer als artiesten hun éigen nummers veranderen? Ik vind dat juist geweldig, om andere versies te horen van bekende nummers!
ja precies, "echte" artiesten doen dat ook. Om te voorkomen dat het saai voor henzelf wordt om avond aan avond hetzelfde te zingen.

Ik heb er dus ook geen problemen als Boris of wie dan ook zn eigen draai aan een nummer geeft. Dat moet toch ook? Het is niet de soundmixshow, van hoe goed kan ik het originele nummer nadoen... Ze moeten zelf idolen worden!
Oud 03-04-2004, 23:20
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Mijn nieuwe top 5:
1. Hmm, toch nog maar Marlies
2. Irma
3. Boris
4. Maud
5. JK

Maud is 2 plaatsen gezakt en Irma is juist gestegen.

Ik verbaasde me er overigens ook over dat er niks tegen JK werd gezegd over inlevingsvermogen. Want ontzettend blij staan te springen past niet echt bij 'Is dit alles'.
(hoewel het er verder dus wel heel leuk uitzag)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-04-2004, 23:21
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Citaat:
*gaapt* schreef op 04-04-2004 @ 00:19 :
als ze dat bij hun eigen nummers doen vind ik dat ook niet mooi. maar ja, smaken verschillen he
Ja, inderdaad. Ik vind zelf dat je pas een artiest bent als je je nummers telkens weer durft te veranderen, jij vindt het tegenovergestelde...
Oud 03-04-2004, 23:22
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
wtf Irma op de kruk??!?

eej dat rijmt
Oud 03-04-2004, 23:23
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Mijn top 5
1- Boris, coole uistraling
2/3 - Jk of Marlies
4- Maud ook al heeft ze niet de beste stem.
5- Irma, ze zal wel kunnen zingen, maar ik mag haar uitsraling niet.
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Oud 03-04-2004, 23:27
alguien
Avatar van alguien
alguien is offline
Nog maar een top 5 dan:

1. Irma
2. Boris
3. JK
4. Marlies
5. Maud
Oud 03-04-2004, 23:37
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Top 5 algemeen:

1. Irma

2. Marlies
3. Boris

4. maud





5. J.K.
Oud 03-04-2004, 23:37
Norrage
Norrage is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 04-04-2004 @ 00:18 :
Het was ook zo'n moeilijk nummer.

best wel eigenlijk...Probeer jij het maar eens zo ritmisch te houden als je over het podium springt..

Maar goed, het was een van de makkelijker liedjes vanavond..
Oud 03-04-2004, 23:42
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Wootwoot, Eric eruit!

Hier even een kort verslagje..

Eric - Superslecht en vals. Eew

Boris - Echt SUPER. Man, ik viel bijna van de bank van de mooiigheid zeg maar. Zijn r-en waren zooo mooi en hij deed het lekker op zn eigen manier.. geweldig!!

Marlies - Beetje saai en dr timing was inderdaad niet helemaal geweldig.

JK - Echt leuk! Maakte er weer lekker zn eigen ding van, ik vind die jongen echt geweldig!

Irma - Wow. Echt supergoed. Ik snap niet dat ze steeds op die kruk terechtkomt . Ze heeft echt een superstem!

Maud - Vond dr niet goed en dat neeneeneeeeeeeeee was echt vreselijk! Hopelijk gaat ze er de volgende keer uit..
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 04-04-2004, 09:10
kastdeur
kastdeur is offline
JK.
Oud 04-04-2004, 10:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Norrage schreef op 04-04-2004 @ 00:37 :
best wel eigenlijk...Probeer jij het maar eens zo ritmisch te houden als je over het podium springt..
dat zegt niks over het liedje.
er zat echt geen enkel hoog toontje in dat liedje of wat dan ook.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 04-04-2004, 10:00
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
marlies is
hahah dat guus op der hoofd ging zitten
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Oud 04-04-2004, 10:15
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Ik heb genoten van Irma,ze zong echt heel goed vanavond en wat doet Nederland,ze zetten haar op de kruk,ze was zeker beter als Maud die saai en kleurloos(alweer)zong en bovenden bij die uithaal de mist in ging.

ik irriteer me mateloos aan JK,staat daar te springen op het podium als een aap,snapt hij wel wat hij zingt?denk het niet en dan dat verhaal over zij moeder ,stomme fout van idols,het is geen Surprise show,sentimenteel Nederland zal die "zielige"jongen wel wat stemmen hebben gegeven.

dat Eric eruit is terecht,hij mag blij zijn zover gekomen te zijn,hij was samen met Alice en Meike de slechtst van de finale,wel een aardige gozer trouwens die Eric
Oud 04-04-2004, 10:16
moon
Avatar van moon
moon is offline
mijn nieuwwe top 5, die vrijwel altijd hetzelfde blijft

1. Marlies
2. Boris
3. Irma
4. Jk




5. Maud
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 04-04-2004, 10:22
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Mijn nieuwe top 5.

1. Irma
2. Maud
3. Marlies
4. Boris.
5. Jk
Oud 04-04-2004, 10:49
TwistedJunkie
Avatar van TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Irma is ech zeker mijn favoriet!! Mijn top 5:
1. irma
2. boris
3. marlies
4. maud
5. jk

Ik vond Maud en JK gister errug matug.
__________________
This Whole Damn World Can Fall Apart, You'll Be Ok
Oud 04-04-2004, 11:07
Verwijderd
jk is een snoesje lekkah janken op tv <3
ik vond marlies gister helemaal niet zo goed?
irma vind ik gewoon suf en maud ook wel een beetje.
boris is mijn lievelingsidol.

eric
Oud 04-04-2004, 11:20
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
mijn top 6 van gisteren;

1. Boris (kippenvel )
2. Irma
3. JK (hij had een simpel nummer, maar deed het best leuk, wel jammer dat ze dat filmpje hebben laten zien... nederland is daar gevoelig voor)
4. Marlies
5. Maud
6. Eric
Oud 04-04-2004, 11:55
Mindfields
Mindfields is offline
Hmm..

Ik denk dat volgende week Irma er uit gaat, daarna Maud, daarna JK en dat de finale tussen Marlies en Boris gaat.

<333 Boris!
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 04-04-2004, 11:57
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
mijn top wat is het... vier of vijf?

1: Boris: helemaal toppie... alleen moet zijn kapsel anders ( doe maar een lief emokapsel ), ik krijg steeds kippenvel van 'em. mijn moeder trouwens ook gnagna.
2: Marlies: ze zingt super, alleen wel erg vibrato, mag anders. d'r haar zat overigens gisteren precies hetzelfde als ik het altijd heb...
3: maud: mooie zachte stem waar ook pit in zit.
4: irma: ik wordt een beetje kriegel van die zware 4 non blondes stem van d'r... ik vind d'r ook niet echt bijzonder ofzo
5: JK: dat vind ik dus hgelemaal niks. hij raakt me niet, ik vind em d'r belachelijk uitzien... nee, hij is het niet naar mijn smaak.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 04-04-2004, 11:58
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
mijn top 5:

1) Boris (zoals altijd geweldig! en hij blijft supercute!)
2) Irma (heel goed, ze is een geweldige zangeres)
3) Marlies (goed, ze heeft iets aparts dat zeker in haar voordeel werkt, en ze zingt ook goed.)
4) JK (goed gedaan)
5) Maud (verschrikkelijk lelijk gisteravond, het klonk nergens naar)
Oud 04-04-2004, 12:10
Verwijderd
Analysuhh..

1. Eric
Tsja... apart gevalletje he? Jammer dat hij eruit is, al was het alleen maar omdat hij zo'n leuke sfeer brengt in de groep. Maar hij kan inderdaad niet mooi zingen, en dit was ook echt een fout liedje. Maar ja.. ik zal zn blijheid wel missen hoor.

2. Marlies
Nee, toch niet zo erg goed eigenlijk. Ze had een mooi nummer gekozen, maar dan moet ze het niet zo saai zingen. Ze is wel goed, maar irritant.

3. Boris
Ik hield mn hart vast toen hij begon, gewoon omdat ik DACHT dat het niet bij hem zou passen, maar ik vond het echt prachtig.. Kippenvel gewoon! Zn variaties vond ik juist wel erg leuk, het nummer werd (wat mij betreft) mooier dan het origineel. Volgens mij kunnen ze best stoppen met Idols en Boris de winnaar noemen ( ). Boris: je bent mooiii, sexy en bovenal goed!

4. Irma
Zie informatie Marlies, komt redelijk met haar commentaar van mij overeen.

5. JK
Die jongen heeft echt totaal geen tekstbeleving! Hij staat daar een beetje achterlijk de dansen en te lachen, maar hij weet echt NIET wat hij zingt. En dat filmpje was belachelijk, nu heeft hij allemaal "meeleef"-stemmen gekregen. (ik moet wel zeggen dat ik JK best een lieve jongen vind)

6. Maud
Weg met Maud ( sorry..) Ik vind haar nep en gisteren was ze ook nog eens bijzonder slecht, het was gewoon vals. Dat "Nee nee nee".. ieieieiehhh... bah! Ik vind haar echt niet goed. Zo.

Nog even een top 5je:

1. Boris (duhuh)


2. Marlies (maar ze is irritant)
3. Irma (hetzelfde)
4. JK
5. Maud

lijkt me duidelijk, toch?
Oud 04-04-2004, 12:30
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Wat zeuren jullie over JK zeg
Hij weet hoe ie moet entertainen...
en tekstbeleving... als hij nou 1 nederlands liedje niet begrijpt, so what? er zijn mensen die al hun engelse liedjes niet begrijpen...
en hij was gewoon grappig

"is dit alles, ma dushi?"
"is dit alles, ma sweetie?"

of hoe je dat ook schrijft, ben niet zo thuis in die straattaal

en dat filmpje van z'n ma...nou en? het is toch zo, iedereen heeft zn familie bij zich, behalve hij.

mijn top 5:
1. Boris (hij is kwalitatief gezien gewoon de beste)
2. JK (hij is grappig en een goede entertainer)
3.
4.
5. Irma/marlies/maud (irma vind ik geen leuke persoonlijkheid hebben en dr stem staat me niet aan, marlies: ik erger me aan die rare mond van d'r en ik vind r niet mooi zingen, maud is zo 'gewoon', niks speciaals eigenlijk)
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 04-04-2004, 12:34
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Eindelijk die Eric eruit!!!!! Werd tijd, werd tijd.

Mijn top 5:
1. Boris
2. Irma
3. Marlies
4. JK
5. Maud

Maud moet er volgende week maar uit. Ze mooi kan ze nou ook weer niet zingen en als ze d'r bek optrekt vind ik haar zeker niet sympatiek.
Oud 04-04-2004, 12:50
Orlygirl66
Orlygirl66 is offline
1. Boris
2. Jk
3. Marlies
4. Maud
5. Irma
Oud 04-04-2004, 13:06
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 04-04-2004 @ 13:30 :
irma vind ik geen leuke persoonlijkheid hebben en dr stem staat me niet aan, marlies: ik erger me aan die rare mond van d'r en ik vind r niet mooi zingen eigenlijk
Heb je die twee niet door elkaar gehaald? Of in ieder geval gedeeltelijk.
Ik vind namelijk dat Írma een rare mond heeft... ze trekt ermee als ze praat en zingt, een beetje naar beneden Daar irriteer ik me ook aan (maar dat ligt dus puur aan mezelf, want zij kan er waarschijnlijk niet veel aan doen)....
En daarbij vind ik haar ook nog eens heel onduidelijk en snel praten
maarja, zingen kan ze wel
Oud 04-04-2004, 13:13
alguien
Avatar van alguien
alguien is offline
Trouwens wat me net te binnen schoot, ik heb een paar x gelezen in dit topic dat men Marlies een leeghoofd vindt, maar ik vind juist Maud een btje leeghoofderig overkomen... Moest ik effe kwijt. En na gister dacht ik echt dat ze eruit zou gaan, omdat ik dacht dat Eric teveel fans zou hebben. Maar ik vond het wel terecht dat Eric eruit ging. Ik bedoel Maud heeft geen superstem maar ze kan wel beter zingen dan Eric...
Oud 04-04-2004, 13:14
Verwijderd
Citaat:
alguien schreef op 04-04-2004 @ 00:09 :
ja dat kan en misschien is dat dan ook de reden dat ze op die kruk komt, omdat meer mensen dat schijnbaar vinden. Ikzelf vind van niet, maar over smaak valt niet te twisten.

Ik ben het met je eens dat het bij een idool om meerdere factoren gaat, maar de stem is toch wel de belangrijkste. Een cd van Eric zou ik dus never nooit niet kopen.
ik zou m downloaden
Oud 04-04-2004, 13:15
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
ik von JK gister eg helemaal leuk alleen wel jammer da eric eruit is.. kvon maud eg superslecht namelijk
Oud 04-04-2004, 13:22
alguien
Avatar van alguien
alguien is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 04-04-2004 @ 14:14 :
ik zou m downloaden
Haha. Okee, dat is waarschijnlijker idd. Maar dat zou ik dus ook niet doen
Oud 04-04-2004, 13:27
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
ERIC ERUIT EINDELIJK!!!!!!!!!! WHOEHOEHOEHOE

dit vond ik van gisteravond:

Eric: Gewoon Slecht! en dan krijgt hij ook nog een goede jurycommentaar???
Irma: wel mooi gezongen, alleen liedje past niet bij haar

Marlies: Zong echt heel goed gister! alleen ze blijft irritant met haar Gelach
Boris: wel goed gezongen, maar hij blijft SAAI
JK: Tja, saai nummer
Maud: Echt jammer van die valse noten, ze kan het beter

Dit is mijn top 5:
1.Maud
2.Irma
3.JK
4.Marlies
5.Boris

Ik vond het trouwens niet eerlijk dat ze zoveel aandacht gaven aan JK
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 04-04-2004, 13:33
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Gisteraaf:
(6) Eric: Tsjah zingen kan hij niet, maar hij zou een geweldige presentator kunnen zijn.
(2) Irma: De beste qua zang van gisteravond, echt schandalig dat zij op de kruk kwam (nederland moet eens goed nadenken voor dat ze stemt).
(5) Maud: Jammer van die valse nootjes, maar ze heeft wel een hele mooie stem.
(1) JK: JK was gister qua optreden echt de beste. Geweldig! Ik dach trouwens dat zijn moeder en broertje daar aanwezig waren, hadden ze alleen een video. Ook leuk, maar ze wekten een andere illusie!
(3) Boris: Wel goed (zoals altijd) maar het maakte geen indruk.
(4) Marlies: Wel goed (zoals altijd) maar het maakte geen indruk (net zoals bij Boris).

Eric was er wel terecht uit en dat terwijl hij zo leuk is -> met hem zou ik wel een avondje willen gaan stappen! Hij was wel de prater van het stel dus ik ben benieuwd hoe dat gaat worden.
Oud 04-04-2004, 13:53
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
<3 Boris!

Alleen vond ik de manier waarop hij zong tegenvallen. Die harde GGG was echt erg , zo gemaakt. In het begin van het liedje had hij nog zijn éigen zachte GGG <3, dat was mooi! Maja... hij heeft het weer super goed gedaan!

Jammer dat Eric eruit is, die was zo lief! En zijn zang was nog niet eens zo heel slecht, maja... waarom kies je ook een liedje van Gordon?

Maud haalde die hoogste noten niet, waardoor het niet écht super was vond ik.

JK zal voor mij nooit een Idool worden. Hij ziet er wel aardig uit enzo maar... ik vind 'm niet écht goed.

Irma zong geloof ik ook niet helemaal zuiver de hele tijd. Maar beter dan vorige week.

Marlies daar heb ik ook iets tegen. Ze zit de hele tijd dom te hinnikken als een paard, HIHI. Maar ik vond dat ze wel aardig zong.
__________________
<3
Oud 04-04-2004, 14:48
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Kzal ook nog maar eens een top 5 maken dan.

1. Irma
2. Boris
3. Marlies
4. JK
5. Maud
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 04-04-2004, 15:59
Verwijderd
nou dan kan ik niet achterblijven met mn top 5:

1 boris
2 maud
3 marlies
4 jk
5 irma

ik wil irma eruit hebben volgende week.
Oud 04-04-2004, 16:09
Poesket
Poesket is offline
Mijn top 5:

1. Boris
2. Maud
3. Irma
4. JK
5. Marlies

De eerste 4 mogen van mij alle vier winnen want ik vind ze allemaal Maar Marlies mag er nu wel een keer uit. Ik irriteer me behoorlijk aan haar.
__________________
einde
Oud 04-04-2004, 17:09
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Mijn top 5 dan ook maar.. k heb het gisteren niet gezien (k ga woensdag wel de herhaling kijken), maar k heb net alle liedjes wel via internet gehoord.. misschien dat het nog veranderd als ik de beelden erbij zie, maar nu is mijn top 5 als volgt:

1. Boris
2. Marlies
3. Maud
4. Irma
5. JK
Oud 04-04-2004, 17:17
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 03-04-2004 @ 23:59 :
Ik heb lekkaaahh op Irma gestemd

Maar de finale gaat tussen Boris en Marlies, denk ik.

En als die helpmeplease hierboven gaat zeggen dat Eric beter is dan Irma of Marlies nouuuu dan ben je niet helemaal lekker denk ik, of je hebt watjes in je oren gepleurd
wat kom je me vertellen dat ik watjes in me oren heb gepleurd. Zeker niet, maar een idol heeft niet alleen een goede stem. Die heeft ook een leuke persoonlijkheid, een goed uistraling en performance, iets wat ik bij Irma en Maud totaal niet zie. Maud is net zon huisvrouw, en Irma heeft een chaggerijnig hoofd. Daarentegen vind ik Eric altijd hartstikke leuk lachen, heeft echt uitstraling, maar weer niet zon goede zangstem.

WEet je, je moet alles overwegen om tot de conclusie te komen wie eruit moet, niet alleen afgaande op hoe iemand zingt, maar ook op welke manier. En mijn mening is gewoon dat ik vond dat Irma eruit had gemoeten. Klaar.

En als ze deze week er niet uit ligt, is t volgende week. Believe me.
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Idols #3
Verwijderd
500 09-03-2006 18:02
Films, TV & Radio Idols #2
Verwijderd
500 21-01-2006 19:37
Films, TV & Radio Idols 2004/2005
Orlygirl66
48 14-05-2004 18:14
Films, TV & Radio Idols 2: de finales
transfattyacid
500 24-04-2004 23:27
Films, TV & Radio [3]idols 2 de finales
Verwijderd
1 10-04-2004 19:56
Films, TV & Radio Idols 2: de finales
Hoipiepeloi
500 24-03-2004 13:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.