Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2020, 13:09
Verwijderd
Straatmeid, onderzoek jij voor je kleding koopt of een merk duurzaam is? Wat zijn je criteria? Waar haal je je info vandaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2020, 13:38
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Godverdomme over kleding gesproken: mijn batch boxershorts begint te vervallen. Deze batch van ongeveer 24 stuks heeft inmiddels bijna 20 jaar op de teller.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 15-11-2020, 18:54
Verwijderd
@Caro: ja, ik heb wel bepaalde criteria en websites etc. Ik zal nooit 100% weten of alles écht duurzaam en eerlijk is, maar ik doe mijn best. Als je geïnteresseerd bent, app ik je tips.

Verder zullen mogelijk niet alle verkopers van duurzame merken echt duurzaam zijn, ik koop niet alles altijd bij de oorspronkelijke webshop/winkel, en veelal met korting of dingen die "uit de mode" zijn, maar dat zijn mijn kleren vaak niet, omdat ik een tijdloze smaak heb.

En als ik iets echt niet mooi vind staan of iets zit niet lekker, gaat het ook gewoon terug, geen compromis. Ik hoop alleen dat het dan wel echt weer te koop wordt gezet en niet direct de verbrandingsovens in gaat.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2020, 19:40
Verwijderd
Doe maar wat tips appen!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2020, 11:04
Verwijderd
Komt zsm! Want ik zei dat ik een lijstje had, maar die heb ik natuurlijk niet
Met citaat reageren
Oud 16-11-2020, 11:07
Verwijderd
Die ga ik dus even maken voor je <3
Met citaat reageren
Oud 16-11-2020, 11:35
Verwijderd
Ik kreeg ook al goede tips van Bas <3
Met citaat reageren
Oud 16-11-2020, 11:42
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ja vooral niet hier posten, stel je voor dat iemand anders er mee geholpen is
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 16-11-2020, 11:51
Verwijderd
Ja maar ik wil niet permanent verbannen worden vanwege reclame.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2020, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Ik kreeg ook al goede tips van Bas <3
OMG Bas post het even hier dan
Met citaat reageren
Oud 16-11-2020, 11:55
Verwijderd
Maar serieus, wat is het probleem? Alsof iets appen naar iemand van het forum die ik persoonlijk ook ken ineens informatie achterhouden is?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2020, 12:51
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Maar serieus, wat is het probleem? Alsof iets appen naar iemand van het forum die ik persoonlijk ook ken ineens informatie achterhouden is?
Kan écht niet.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2020, 13:43
Verwijderd
Citaat:
OMG Bas post het even hier dan
Mijn tips:
Tip 1: Puerto de Mogan
Tip 2: Als je gaat presenteren: Toon je passie
Het onderwerp van jouw presentatie is niet leuk of interessant… het is geweldig! Durf gepassioneerd te zijn over je presentatie. Enthousiasme werkt nu eenmaal aanstekelijk: als jij je enthousiasme laat zien, zal je publiek daar op reageren. Wees dus eerlijk en oprecht en vertel waarom het onderwerp belangrijk voor je is.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2020, 14:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Handig ik moet volgende week een praatje houden op een congres

Voor het eerst sinds mijn afstuderen weer haha
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2020, 14:16
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Maar serieus, wat is het probleem? Alsof iets appen naar iemand van het forum die ik persoonlijk ook ken ineens informatie achterhouden is?
Eh, moet ik echt uitleggen danwel verdedigen waarom ik opmerkte wat ik opmerkte? Ik wil verdomme ook meervoudig onverzadigde linksdraaiende duurzame katoenvezels in mijn toekomstige boxershorts. Maar als het forum een verlengstuk wordt van onderlinge Whatsappjes, tsja. Dan haak ik wel af, ook goed.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 16-11-2020, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Eh, moet ik echt uitleggen danwel verdedigen waarom ik opmerkte wat ik opmerkte? Ik wil verdomme ook meervoudig onverzadigde linksdraaiende duurzame katoenvezels in mijn toekomstige boxershorts. Maar als het forum een verlengstuk wordt van onderlinge Whatsappjes, tsja. Dan haak ik wel af, ook goed.
Nou hier lieve schat, inclusief mooie man:

https://www.saintbasics.com/nl/heren/pants/
Met citaat reageren
Oud 16-11-2020, 15:31
Verwijderd
https://studiojux.com/collections/mens-swim-underwear

Hier ook mooie mannen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2020, 15:33
Verwijderd
https://sophiestone.nl/products/adam...r-philip-boxer ook wel hip, past ook wel bij jouw persoontje
Met citaat reageren
Oud 16-11-2020, 15:34
Verwijderd
https://theblindspot.nl/shop/dedicat...ogisch-katoen/

Kan je meteen een voorproefje van de grootte van je lul laten zien op je boxer
Met citaat reageren
Oud 01-12-2020, 12:28
Verwijderd
Ik heb een vuilniszak kleren van Doris en mij die we niet meer dragen en ben bezig met het ontpillen van een vest zodat ik dat weer gewoon aan kan. We hebben flink minder opslagruimte in dit huis, dus ik ga komende weken ook nog bezig met weggeven/verkopen van boeken en onder andere schoenen.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2020, 15:23
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
ik ging ontpillen googelen en toen vond ik dat heel gek bij jou op dit moment


blijkt het gewoon dialect te zijn voor ontpluizen
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2020, 15:23
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
verder heb ik niks tegen pluis en andere fb's :liefde:
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2020, 15:38
Verwijderd
Citaat:
ik ging ontpillen googelen en toen vond ik dat heel gek bij jou op dit moment


blijkt het gewoon dialect te zijn voor ontpluizen


Wij zeggen hier thuis overigens ontfluffen.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2020, 09:33
Verwijderd
Iemand hier in de buurt is een minibieb begonnen en wil alle boeken hebben
Met citaat reageren
Oud 13-12-2020, 12:34
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Is een nier wegdoen ook iets?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2021, 12:44
Verwijderd
Primeur: ik verkoop boeken. Vind ze toch minder belangrijk aan het worden! Of althans, ben realistischer.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2021, 13:09
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Citaat:
Primeur: ik verkoop boeken. Vind ze toch minder belangrijk aan het worden! Of althans, ben realistischer.
Wat voor boeken?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2021, 13:27
Verwijderd
Leesboeken/literatuur dat ik toch nooit (een zoveelste keer) meer ga lezen.

En allerhande goedbedoelde zelfhulp boeken die ik gekregen heb van mensen en ergens lagen te verstoffen, nooit gelezen uiteraard.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2021, 13:29
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Citaat:
En allerhande goedbedoelde zelfhulp boeken die ik gekregen heb van mensen en ergens lagen te verstoffen, nooit gelezen uiteraard.
Mag van mij rechtstreeks in de prullenbak
Met citaat reageren
Oud 26-01-2021, 17:14
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Leesboeken/literatuur dat ik toch nooit (een zoveelste keer) meer ga lezen.

En allerhande goedbedoelde zelfhulp boeken die ik gekregen heb van mensen en ergens lagen te verstoffen, nooit gelezen uiteraard.
Heb je een open haard?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2021, 17:15
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Zo ja, mik die shit in de open haard en je hebt het lekker warm
Met citaat reageren
Oud 26-01-2021, 17:15
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ook nog eens beter dan hout, dus je bent milieuvriendelijk bezig
Met citaat reageren
Oud 26-01-2021, 17:26
Verwijderd
Open haard is niet zo milieuvriendelijk. Ook niet zo vriendelijk voor mijn longen.

Nee, ik heb altijd een soort van limiet op dingen, als het niet snel genoeg weg is, ga ik het doneren.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2021, 21:55
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
M'n ouwe trouwe bankstel kan niet meeverhuizen naar Casa di mama, dus ik ben nu voor de laatste keer erin aan het wegzakken. Ik kan zo lekker slapen op deze bank dat het niet uitmaakt dat ie er teringlelijk uitziet. Ik ga je missen, bankie.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2021, 23:09
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
papier verbranden is heel onverstandig bij een feestje vond een dronken gast hier het een goed idee om een telefoonboek te verbranden, dag erna konden we tot drie huizen verder de as en snippers van tuinstellen poetsen
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2021, 19:50
Verwijderd
Citaat:
papier verbranden is heel onverstandig bij een feestje vond een dronken gast hier het een goed idee om een telefoonboek te verbranden, dag erna konden we tot drie huizen verder de as en snippers van tuinstellen poetsen
Ook dat!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2021, 21:56
Verwijderd
Ik heb deze week tot nu toe 120 euro schuld extra weggegooid en met een beetje geluk komt er nog 400 bij over een paar weken.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2021, 08:37
Verwijderd
Goed zo!!! Ik ga straks weer met pakketjes op pad. Het begint daadwerkelijk meer te lijken op meer uit dan in.

En financieel gezien helemaal andersom. Afgezien van schulden dan. :')
Met citaat reageren
Oud 30-01-2021, 09:40
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik ga vandaag opnieuw mijn make-up en haar spulletjes door en heb besloten dat ik vrijwel alles dat sinds de verhuizing niet de doos uit geweest is ga doneren
Met citaat reageren
Oud 30-01-2021, 09:41
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik twijfel nog tussen het flink sorteren van mijn kast of het aanschaffen van een 2e kledingkast. Afstand doen van kleding blijf ik echt lastig vinden
Met citaat reageren
Oud 30-01-2021, 10:30
Verwijderd
Wat helpt is foto's maken van outfits en schoenen die je heel erg graag draagt! Ook als dat een afgeragde sweatpants is en afgetrapte sneakers. Dan weet je wat je vaak aantrekt wanneer "je even niet weet wat je aan moet doen", dat is dus jouw favo kleding. De rest van de kleding is dus "mwoah", die ga je niet missen wanneer je het verkoopt/doneert
Met citaat reageren
Oud 30-01-2021, 11:30
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kleding waar ik niet blij van word als ik het draag, kan eigenlijk weg. Ik leg het vaak eerst een tijdje apart en als ik het dan niet mis, kan het weg.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2021, 12:05
Verwijderd
Wij hebben een box waar kleren met sentimentele waarde in zit, die we niet weg kunnen doen. Het eerste jurkje waar ik me als onzekere puber heel erg mooi in voelde, een aantal shirts van concertreizen die Jos in z'n studententijd maakte. Die gaan ook niet weg. De rest doneer ik.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2021, 12:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja, dat heb ik ook idd
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 01-02-2021, 20:25
Verwijderd
Ik heb dat soort dingen ook al weggedaan.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2021, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Wij hebben een box waar kleren met sentimentele waarde in zit, die we niet weg kunnen doen. Het eerste jurkje waar ik me als onzekere puber heel erg mooi in voelde, een aantal shirts van concertreizen die Jos in z'n studententijd maakte. Die gaan ook niet weg. De rest doneer ik.
Ik draag die meuk ook gewoon allemaal nog. En ik heb nu kleding laten repareren ook omdat er sentimentele waarde aan zit. Weird Al shirt uit 2010 en een shirt want ik van 'I'he Prophet heb gekregen voor m'n verjaardag. Was een megaleuke verjaardag btw.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2021, 21:50
Verwijderd
Pan Galactic Gargle Blaster <3 Scheur in de mouw.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2021, 21:51
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ja ik ook! Net als kleding die niet meer past of waar ik me niet prettig in voel of kleding die ik helemaal niet draag. Vorig jaar rond deze tijd mijn hoeveelheid kleding zo ongeveer gehalveerd maar sindsdien toch ook wel weer wat bijgekocht. Ik heb gewoon heel veel kleding en een vrij stabiele kledingsmaak en daarnaast een zwak voor nieuwe kleding. Ben ook wel een beetje een emotieshopper. Heb bedacht dat ik vanaf nu sowieso voor elk kledingstuk dat erin gaat, er ook een doneer. Twijfel nog om daarnaast nog meer uit te sorteren.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2021, 21:56
Verwijderd
Oh en 3 Lowlands-vesten waar een nieuwe rits in moet gnnnn. Niet goedkoop maar goedkoper dan nieuwe Lowlandsvesten.

Ik laat nu ook gewoon alles maken wat de kapot is en de moeite waard, wat niet de moeite waard is heb ik al weggeknald.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2021, 21:56
Verwijderd
/gebruikt als poetsdoek.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36.