Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2004, 16:39
Curtis Jackson
Avatar van Curtis Jackson
Curtis Jackson is offline
Ik loop sinds een paar weken bij een logopediste. Een leuke vrouw van een jaar of 30 en erg aardig. Nadat ik afgelopen dinsdag mijn derde behandeling had gehad wordt ik steeds onzekerder. Ik weet niet wat ik er van denken moet. Is het routine of wil ze iets?

Nadat we een vrij intiem gesprek hadden gehad over mijn zelfbeeld vroeg ze of ik op de tafel wilde gaan liggen. Ik kan namelijk heel erg moeilijk (luid) spreken en mijn spieren zijn veel te gespannen. Ze waste haar handen en begon mijn nek te masseren. Ik moest mijn hand op mijn buik leggen. Maar na verloop van tijd ging ze ook onder mijn trui naar mijn schouders en borst en vroeg of ik het nog wel prettig vond. Ik zei ja, want ja.. het is voor mijzelf een heel groot probleem dus ik wil gewoon dat ik snel beter wordt. Na verloop van tijd begon ze ook mijn wangen te masseren en begon ze door mijn haren te gaan. Ik hield het echt niet meer en kreeg tot meerdere keren toe een stijve (.. even voor de duidelijkheid, ik ben serieus). Mijn hand die op mijn buik lag raakte ze op de rug aan. Ze aaide als het ware mijn hand (lijkt mij weinig met logopedie te maken te hebben).

Ze begon erover of ik haar wilde helpen met haar computer, want ze had net een nieuwe gekocht. Later kwam ze er echter niet weer op terug.

Omdat ik haar toch zie als arts noem ik haar u. Ze zij dat ze graag met je aangesproken wil worden. Ok.. dit is nog vrij normaal, maar toch iets wat het misschien wat versterkt.

Ze keek me steeds heel erg met haar zwaar opgemaakte ogen vriendelijk (bijna zelfs verliefd) aan (wat ik niet gewend ben) en ze gaf me niet namen als je/u/meneer maar steeds namen als 'kerel' en 'vent' en bij het weggaan gaf ze me een knipoog. Ook toen ik op wilde staan na de massage wilde ze met haar hand optrekken. Dat heb ik maar afgeslagen, want ik zei dat ik het ook wel op eigen kracht kon.

Omdat ik vrij lang ben stelde ze voor om het volgende week weer te gaan doen, maar dan op de grond. Dat lijkt mij voor haar juist heel erg ongemakkelijk omdat het dan erg lastig behandelen is (niet op werkhoogte) plus het feit dat ik er zelf geen hinder van ondervond (alleen mn voeten konden niet op de tafel).

Ik snap het ook allemaal niet meer. De massage was erg fijn en mn nekspieren waar ook het probleem zit voelden erg fijn aan na afloop. Maar waarom die aai over mn hand en het optrekken van de tafel? Waarom die vraag over die pc want ik kom daar toch niet voor? Waarom op de grond liggen?

Is dit normaal. Wat moet ik hier nou van denken. Ze bedoelt het allemaal wel lief volgens mij, maar het gaat me net allemaal iets te ver. Volgens mij is ze getrouwd en behoefte aan seks heb ik op dat moment ook niet.

*zucht*

wie heeft voor mij het antwoord. Alvast bedankt!!

Laatst gewijzigd op 16-12-2004 om 16:44.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 16:41
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Neem condooms mee lijkt mij het antwoord.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 16:42
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
ze wil geneukt worden kil
__________________
Bruut for president (y)
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 16:43
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
misschien is dit meer iets voor liefde en relatie, tenzij je echt iets over logopedie wil weten...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 16:44
Curtis Jackson
Avatar van Curtis Jackson
Curtis Jackson is offline
Citaat:
Gothic schreef op 16-12-2004 @ 17:43 :
misschien is dit meer iets voor liefde en relatie, tenzij je echt iets over logopedie wil weten...
ik wil weten of dit een normale behandelingsmethode is, omdat het zo dubieus is. Staat er volgens mij ook vrij expliciet bij toch?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 16:46
Curtis Jackson
Avatar van Curtis Jackson
Curtis Jackson is offline
Citaat:
Bruut schreef op 16-12-2004 @ 17:42 :
ze wil geneukt worden kil
ik heb geen flauw idee. zal dan wel een goedkope seksfilm scenario zijn. Ik heb echt geen idee wat ik hiervan moet denken, want ik heb haar 2 maal formeel gemaild en die mailtjes beantwoordde ze niet. Ja.. ze kwam er later tijdens de behandeling op terug, dus zo intiem is het nou ook weer niet als je het zo bekijkt.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 16:54
Curtis Jackson
Avatar van Curtis Jackson
Curtis Jackson is offline
Citaat:
benchMarc schreef op 16-12-2004 @ 17:52 :
Wat vind jij van haar?
Ik vind haar wel mooi en lief, maar ik ben daar niet omdat ik haar zo mooi vindt. Ik kom er voor mijn stem.

En trouwens.. een vrouw van een jaar of 30 zie ik niet zitten
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 16:56
Verwijderd
Dat ze je helpt op te staan van de tafel lijkt mij gewoon beleefdheid... dat over de computer kan wat gebabbel tegen de stilte zijn.

maar dat aaitje over je hand is idd een beetje overbodig
(of het masseren enzo nodig was of normaal is weet ik niet)

als je het vervelend vindt, dan kun je er eens met haar over praten... hoewel, dat zou ook wel genant zijn
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 16:56
Billy_bob
Billy_bob is offline
jij bent werkelijk echt niet helemaal snugger ofzo? wat voor een antwoord wil je hier nou op, je geeft zelf al aan, dat ze je verliefd aankijkt enzo... Dan begrijp je toch ook wel dat dat niet bij de behandeling hoort! Ik zou gewoon je kans grijpen, heb je weer wat moois te vertellen als je op het saxion in het cafe zit met je vrienden
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 16:59
Curtis Jackson
Avatar van Curtis Jackson
Curtis Jackson is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 16-12-2004 @ 17:56 :
jij bent werkelijk echt niet helemaal snugger ofzo? wat voor een antwoord wil je hier nou op, je geeft zelf al aan, dat ze je verliefd aankijkt enzo... Dan begrijp je toch ook wel dat dat niet bij de behandeling hoort! Ik zou gewoon je kans grijpen, heb je weer wat moois te vertellen als je op het saxion in het cafe zit met je vrienden

Ik zit nooit in het cafe op het saxion, tenminste bijna nooit is 1
verliefd kijken kan ook een standaardblik van iemand zijn en hoeft neits te betekenen is 2
3 is dat een compilatie causiliteit doet vermoeden maar dit hoeft neit zo te zijn. Idd wat hierboven ook gezegd is. Een pc of wat dan ook hoeft niets te betekenen en zo'n handje kan idd beleefdheid zijn, maar gezien mijn lengte plus dat ze weet dat ik erg gespannen ben en mijn dunne lichaam louter bestaat uit bot en spieren maakt het erg overbodig is 4

punt 5 is voor mij dat ik mij afvraag wie jij bent.

prima
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 17:02
Billy_bob
Billy_bob is offline
bob, , nou ja uit jou verhaal maakte ik op dat zij wel zin had, jij beschrijft het ook echt op die manier....dus kan er weinig van maken, ik beeld me er iets bij in en reageer erop
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 17:09
Curtis Jackson
Avatar van Curtis Jackson
Curtis Jackson is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 16-12-2004 @ 18:02 :
bob, , nou ja uit jou verhaal maakte ik op dat zij wel zin had, jij beschrijft het ook echt op die manier....dus kan er weinig van maken, ik beeld me er iets bij in en reageer erop
en hoe weet jij dat ik op saxion zit ( --> profiel?? :confused
nou.. hoe ik het beschrijf is zoals het ging.. en als jij dan denkt dat ze zin heeft is jouw intepretatie. Als je het nogmaals leest kun je zien dat ik mij afvraag wat dit te betekenen heeft en stel ik niet dat ze seks wil.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 17:15
Billy_bob
Billy_bob is offline
dat is inderdaad mijn inteRpretatie, je wou toch weten hoe je erover moest denken, nou zo denk ik erover....prima toch...Saxion, gokje je studeert en woont in Deventer-->saxion
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 17:39
Emilia
Emilia is offline
Citaat:
Curtis Jackson schreef op 16-12-2004 @ 17:39 :
Ik loop sinds een paar weken bij een logopediste. Een leuke vrouw van een jaar of 30 en erg aardig. Nadat ik afgelopen dinsdag mijn derde behandeling had gehad wordt ik steeds onzekerder. Ik weet niet wat ik er van denken moet. Is het routine of wil ze iets?

Nadat we een vrij intiem gesprek hadden gehad over mijn zelfbeeld vroeg ze of ik op de tafel wilde gaan liggen. Ik kan namelijk heel erg moeilijk (luid) spreken en mijn spieren zijn veel te gespannen. Ze waste haar handen en begon mijn nek te masseren. Ik moest mijn hand op mijn buik leggen. Maar na verloop van tijd ging ze ook onder mijn trui naar mijn schouders en borst en vroeg of ik het nog wel prettig vond. Ik zei ja, want ja.. het is voor mijzelf een heel groot probleem dus ik wil gewoon dat ik snel beter wordt. Na verloop van tijd begon ze ook mijn wangen te masseren en begon ze door mijn haren te gaan. Ik hield het echt niet meer en kreeg tot meerdere keren toe een stijve (.. even voor de duidelijkheid, ik ben serieus). Mijn hand die op mijn buik lag raakte ze op de rug aan. Ze aaide als het ware mijn hand (lijkt mij weinig met logopedie te maken te hebben).

Ze begon erover of ik haar wilde helpen met haar computer, want ze had net een nieuwe gekocht. Later kwam ze er echter niet weer op terug.

Omdat ik haar toch zie als arts noem ik haar u. Ze zij dat ze graag met je aangesproken wil worden. Ok.. dit is nog vrij normaal, maar toch iets wat het misschien wat versterkt.

Ze keek me steeds heel erg met haar zwaar opgemaakte ogen vriendelijk (bijna zelfs verliefd) aan (wat ik niet gewend ben) en ze gaf me niet namen als je/u/meneer maar steeds namen als 'kerel' en 'vent' en bij het weggaan gaf ze me een knipoog. Ook toen ik op wilde staan na de massage wilde ze met haar hand optrekken. Dat heb ik maar afgeslagen, want ik zei dat ik het ook wel op eigen kracht kon.

Omdat ik vrij lang ben stelde ze voor om het volgende week weer te gaan doen, maar dan op de grond. Dat lijkt mij voor haar juist heel erg ongemakkelijk omdat het dan erg lastig behandelen is (niet op werkhoogte) plus het feit dat ik er zelf geen hinder van ondervond (alleen mn voeten konden niet op de tafel).

Ik snap het ook allemaal niet meer. De massage was erg fijn en mn nekspieren waar ook het probleem zit voelden erg fijn aan na afloop. Maar waarom die aai over mn hand en het optrekken van de tafel? Waarom die vraag over die pc want ik kom daar toch niet voor? Waarom op de grond liggen?

Is dit normaal. Wat moet ik hier nou van denken. Ze bedoelt het allemaal wel lief volgens mij, maar het gaat me net allemaal iets te ver. Volgens mij is ze getrouwd en behoefte aan seks heb ik op dat moment ook niet.

*zucht*

wie heeft voor mij het antwoord. Alvast bedankt!!
Ik weet weinig over logopedie, ben er eigenlijk nog nooit mee in aanraking gekomen, maar wil hierop toch even reageren. Ik kan natuurlijk geen uitsluitsel geven over haar intenties, evenmin als jij dat kunt, maar ik probeer het even op een rijtje te zetten.
Ik denk dat massage een manier kan zijn om je spieren los te krijgen en in jouw geval zou het wel eens kunnen helpen. Haar manier van handelen vind ik toch op een aantal punten vreemd:
- het feit dat ze vraagt of je het nog wel prettig vindt. Het hoofddoel van een behandeling is niet plezier of genot, maar van je probleem afraken
- het strelen van je haar en je hand, wat m.i. niks met je probleem te maken heeft

Dit zijn de enige handelingen die volgens mij afwijkend zijn.
Een mogelijk antwoord op je andere onzekerheden:
- Het feit dat ze je vraagt eens naar haar computer te kijken is niet vreemd, vind ik. Ze wil je attent maken op je kwaliteiten en dat zou kunnen bijdragen tot een grotere zelfkennis en (bijgevolg) tot meer zelfvertrouwen.
- Het zogenaamde optrekken van de tafel is ook niet raar; als je bij de tandarts zit, word je - weliswaar op een andere manier, met behulp van die elektrische stoel - ook geholpen om recht te staan. Ik bedank ook altijd voor die hulp en sta recht voor de machine in gang wordt gezet, bij wijze van spreken. Begrijp je mijn vergelijking?
- Ik zou me ook niet te veel vragen stellen bij haar verzoek haar met je aan te spreken. Ze probeert gewoon een soort vertrouwensband te scheppen, wat je behandeling alleen maar ten goede kan komen.

Mijn raad: wacht nog eventjes af. Mocht dit blijven duren, vraag haar dan eens of dit het normale stramien van een logopedische behandeling is. Wanneer ze beschaamd of 'afwijzend' reageert, dan weet je dat het niet normaal is.
Nog iets: dat kerel-en-vent-gedoe zou ik behoorlijk irritant vinden (de vrouwelijke pendant tenminste). Ik begrijp je ergernis en onzekerheid. Je wilt van je probleem af, maar met de nodige distantie en discretie.
Ik denk dat ze die woorden gewoon wil gebruiken om bij jou in de gunst te komen, maar dat wil niet zeggen dat ze bijbedoelingen heeft. Misschien wil ze zich vooral jong en modern voordoen.
Succes ermee! Hou ons op de hoogte.
__________________
Ernst ist das Leben, heiter ist die Kunst.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 19:00
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
waarvoor zit je dan op logopedie? kzit ook op logopedie en door een hand op je buik of borst te leggen kan ze voelen hoe je ademt. Dat was bij mij onder andere een probleem. Maar nogmaals waarvoor zit jij op logedie precies?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 10:15
Curtis Jackson
Avatar van Curtis Jackson
Curtis Jackson is offline
Citaat:
gurl18 schreef op 16-12-2004 @ 20:00 :
waarvoor zit je dan op logopedie? kzit ook op logopedie en door een hand op je buik of borst te leggen kan ze voelen hoe je ademt. Dat was bij mij onder andere een probleem. Maar nogmaals waarvoor zit jij op logedie precies?
behoorlijke spanning rondom mn nek. nek is erg stijf en daardoor kan ik bijna geen geluid maken. Ook omdat ik een verkeerde manier van ademen heb. Ik adem te veel bovenin (te hoge spreekstem).

Laatst gewijzigd op 17-12-2004 om 10:23.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Emilia schreef op 16-12-2004 @ 18:39 :
Ik weet weinig over logopedie, ben er eigenlijk nog nooit mee in aanraking gekomen, maar wil hierop toch even reageren. Ik kan natuurlijk geen uitsluitsel geven over haar intenties, evenmin als jij dat kunt, maar ik probeer het even op een rijtje te zetten.
Ik denk dat massage een manier kan zijn om je spieren los te krijgen en in jouw geval zou het wel eens kunnen helpen. Haar manier van handelen vind ik toch op een aantal punten vreemd:
- het feit dat ze vraagt of je het nog wel prettig vindt. Het hoofddoel van een behandeling is niet plezier of genot, maar van je probleem afraken
- het strelen van je haar en je hand, wat m.i. niks met je probleem te maken heeft

1. Waarom is het raar als ze vraagt of je t prettig vindt? Als je client het onprettig vindt is dat niet goed. Dan kun je het niet goed doen of waardeert de client zulke 'aanrakingen'/manier van behandelen niet.
Nogal logisch dus dat ze vraagt of het prettig is? Ik vind het net zoiets als dat de fysio zegt: doet het pijn of is het te doen?

2. Sommigen raken mensen nou eenmaal wat meer aan. Als ik met iemand die ik ken praat wil ik ook wel eens mn hand op zijn/haar arm leggen of even been aanraken of even duwtje tegen de schouder of wat dan ook..
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 10:26
Curtis Jackson
Avatar van Curtis Jackson
Curtis Jackson is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-12-2004 @ 11:21 :
1. Waarom is het raar als ze vraagt of je t prettig vindt? Als je client het onprettig vindt is dat niet goed. Dan kun je het niet goed doen of waardeert de client zulke 'aanrakingen'/manier van behandelen niet.
Nogal logisch dus dat ze vraagt of het prettig is? Ik vind het net zoiets als dat de fysio zegt: doet het pijn of is het te doen?

2. Sommigen raken mensen nou eenmaal wat meer aan. Als ik met iemand die ik ken praat wil ik ook wel eens mn hand op zijn/haar arm leggen of even been aanraken of even duwtje tegen de schouder of wat dan ook..
..en daarom ga je je clienten aaien.
zowel over de hand als door het haar.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 10:27
Curtis Jackson
Avatar van Curtis Jackson
Curtis Jackson is offline
het is trouwens wel bijzonder vervelend als je daaro een stijve krijgt. Ik krijg in gezelschap normaal gesproken nooit een stijve en dan schrik je er toch wel van. Ook omdat je op de rug ligt.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Curtis Jackson schreef op 17-12-2004 @ 11:26 :
..en daarom ga je je clienten aaien.
zowel over de hand als door het haar.
voel je niet zo aangevallen!
omdat het misschien niet is wat je wilt horen is het meteen niet waar? Ik zeg alleen maar hoe ik het zie.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 10:32
Curtis Jackson
Avatar van Curtis Jackson
Curtis Jackson is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-12-2004 @ 11:29 :
voel je niet zo aangevallen!
omdat het misschien niet is wat je wilt horen is het meteen niet waar? Ik zeg alleen maar hoe ik het zie.
aangevallen??

je hebt aanraken en aanraken
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 12:38
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
de meeste dingen herken ik wel van logopedie... alleen het aaien niet. Maar kan dat niet toevallig zijn. En het door het haren strijken vind ik ook een beetje raar. Klinkt misschien stom maar misschien verbeeld je het een klein beetje. Misschien bedoelt ze het helemaal niet zo, maar interpreteer jij haar verkeerd.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 13:43
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Of ze vindt het gewoon leuk om je te plagen? Ik zou er niet meteen vanuit gaan dat ze meer wil oid. Je hebt ook vrouwen die het gewoon leuk vinden om een man gek te maken en dan 'op hun pikkie trappen'.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 13:53
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Miracle schreef op 17-12-2004 @ 14:43 :
Of ze vindt het gewoon leuk om je te plagen? Ik zou er niet meteen vanuit gaan dat ze meer wil oid. Je hebt ook vrouwen die het gewoon leuk vinden om een man gek te maken en dan 'op hun pikkie trappen'.
ja oke, maar echt een professionele huding is dat niet natuurlijk.

Maar ik zou het nog even afwachten, en inderdaad proberen niet overal iets achter te zoeken. Veel dingen (qua de aanrakingen) klinken mij niet heel vreemd in de oren gezien het kader van jouw klachten. Ook de vraag tijdens de massage of je het nog fijn vond, is totaal niet vreemd (hangt er wel een beetje vanaf hoe de vraag geformuleerd en uitgesproken is natuurlijk). Tijdens een massage ben je met direct lichaamscontact bezig, en dus is het wel zo netjes om aan je cliënt te vragen hoe hij het ervaart. Dat is ons zelfs als aandachtspunt meegegeven.

Kijk het dus nog even aan, en probeer haar verder in te schatten. Als jij er onzeker van wordt of het vervelend vindt, bespreek dit dan met haar, en peil haar reactie daarop.

Probeer bij de volgende massage's ook in te schatten of deze puur behandeingsgericht zijn, of dat deze op jouw als intiem overkomen. Daar zit toch wel een redelijk verschil tussen. Dat je de vorige keer een erectie kreeg, kwam dat puur door de aanraking zelf (want dat is heel goed mogelijk), of door de manier waarop ze jouw aanraakte?
En de reden waarom ze de volgende keer de massage op de grond wil doen, kun je haar gewoon vragen
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 15:15
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Wat maakt het uit dat ze 30 is paal haar bro. En als je niet wil.. ik geloof dat ik ook wat begin te stotteren PM haar contact als je wil
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 16:01
tictactoe
tictactoe is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 17-12-2004 @ 16:15 :
Wat maakt het uit dat ze 30 is paal haar bro. En als je niet wil.. ik geloof dat ik ook wat begin te stotteren PM haar contact als je wil
volgens mij moet je eerder naar een seksuoloog, wat een wanhopig triest figuur ben jij zeg.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 19:55
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
tictactoe schreef op 17-12-2004 @ 17:01 :
volgens mij moet je eerder naar een seksuoloog, wat een wanhopig triest figuur ben jij zeg.
volgens mij moet jij eerder aan de anti depressiva, wat een humorloos deprimerend triest figuur ben jij zeg.
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 20:12
Curtis Jackson
Avatar van Curtis Jackson
Curtis Jackson is offline
Gelieve niet flamen
Vrede op aarde

Bij voorbaat dank!!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 20:37
Verwijderd
Ik zou overstappen naar een andere logopedist... Dit klinkt een beetje raar. (Zodra je overgestapt bent, kun je natuurlijk altijd nog kijken of ze oprecht interesse in je heeft.)
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 20:47
Curtis Jackson
Avatar van Curtis Jackson
Curtis Jackson is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 17-12-2004 @ 21:37 :
Ik zou overstappen naar een andere logopedist... Dit klinkt een beetje raar. (Zodra je overgestapt bent, kun je natuurlijk altijd nog kijken of ze oprecht interesse in je heeft.)
ok.. thanx voor de tip.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 21:23
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
inderdaad, ik heb ergens toen ik in het 3e jaar van Havo zat ook logopedie gehad, en het liggen, ademen, hand op buik enz. zijn gewoon oefeningen.
__________________
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 21:35
Curtis Jackson
Avatar van Curtis Jackson
Curtis Jackson is offline
Citaat:
BizZz schreef op 17-12-2004 @ 22:23 :
inderdaad, ik heb ergens toen ik in het 3e jaar van Havo zat ook logopedie gehad, en het liggen, ademen, hand op buik enz. zijn gewoon oefeningen.
..maar ook over handen aaien en met vingers door het haar?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Curtis Jackson schreef op 17-12-2004 @ 22:35 :
..maar ook over handen aaien en met vingers door het haar?
Pff jij ziet spoken. Misschien werkt ze veel met kinderen en is ze gewend iemand op zijn gemak te stellen. En al wilde ze meer, nou en? Is niet het einde van de wereld. Ze zou zich waarschijnlijk doodlachen als ze dit topic las.. Succes iig.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 12:27
Curtis Jackson
Avatar van Curtis Jackson
Curtis Jackson is offline
ik ben er uit
het is allemaal onschuldig
tenminste
lijkt mij wel
want ze is getrouwd

ik ben opgelucht
ik voel me er weer lekker bij
en weer fijn op me gemak
en o ja
deze keer geen massage
misschien heeft ze het forum wel gelezen

prima
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54.