Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2016, 20:20
iAnswer
iAnswer is offline
Hey

Ik vroeg me af welke loon bij de functie die je krijgt aangewezen?

https://defensie.cdlvr.net/downloads...ussee-2016.pdf

Iemand een flauw idee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2016, 20:29
iAnswer
iAnswer is offline
Bij de standaard starter functie
Met citaat reageren
Oud 16-05-2016, 18:03
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Ik neem aan dat je als je start met de opleiding het laagst genoemde salaris krijgt (marechaussee der 4de klasse: 949,91 euro bruto per maand). En als ik het goed begrepen heb word je na 3 maanden opleiding bevorderd tot marechaussee der 3de klasse en aan het einde van de opleiding tot marechaussee der 2de klasse: dan zit je ergens tussen de 1200 en 1600 euro bruto per maand. Is allemaal mede afhankelijk van je leeftijd.

Misschien is er hier iemand binnen Defensie die het beter weet
Met citaat reageren
Oud 17-05-2016, 08:43
feniks
feniks is offline
Marechaussee 4 begint bij 910 euro bruto.
Eindrang als Marechaussee 1 is 2324 euro bruto. Maar dat is je eindrang, als je niet kan doorstromen naar de wachtmeestersopleiding en dus een wachtmeestersfunctie (sergeant).

Start je met de wachtmeestersopleiding, dan begin je met 910 euro (je begint immers helemaal onderaan als marechaussee 4) en kun je eindigen als wachtmeester 1 en dan neem je per maand 2622 bruto mee naar huis. Als je dan door kan stromen naar een phase 3 contract (heel moeizaam) dan wordt je opperwachtmeester en dan is je eindsalaris 2947 bruto.

Hoe dat zit als je op de KMA start, weet ik niet precies, maar je begint dan volgens mij als kornet/vaandrig (adjudant onder officier) met 1400 bruto.

Van dat bruto salaris gaan er 5 tientjes af voor je zorgverzekeringspremie, en in dat bedrag zitten geen toelagen van buitenlandse trainingen, oefeningen, uitzendingen en dat soort zaken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57.