Oud 25-09-2012, 15:22
trustnobody
trustnobody is offline
Hallo allemaal,
ik ben nieuw hier en ik wil me even voorstellen..
Ik ben E. , mijn echte naam wil ik liever niet noemen en ik ben nog maar 13 jaar, tja best een kleine leeftijd. Ik ben een meisje en ik moet echt iets kwijt, want ik kan er niet meer tegen..

Ik heb sinds groep 3 al een hele erge beste vriendin L, we zitten nu in de 2e en bij elkaar in de klas, zij is sinds een half jaar geleden bevriend geraakt met een meisje genaamd A.
Ik was heel lang verdrietig en altijd heeft L me geholpen, we hebben samen veel meegemaakt, maar sinds die vriendin er is doet ze minder aardig en kijkt ze me aan alsof het haar niks interesseert, net kwam ik dus terug van school en zijn L en A buiten. En ik krijg dus een Whatsapp (soort sms) binnen, en A zei (nou ga ik even ongeveer het gesprekje na typen)
: Hai, E ik wil even zeggen dat je L's beste vriendin niet meer bent maar ik, ze is nu mijn beste vriendin en nu geen zielige dingen gaan zeggen, na jullie ruzie ben je gewoon een normale vriendin, ik zei dus: maar ik ken haar sinds groep 3, we zijn al beste vriendinnen samen met 2 andere vriendinnen, zegt ze: En nou niet lullen met die 2 vriendinnen het maakt niet uit sinds wanneer je haar kent, dus ik zo: nee, we hebben al veel meegemaakt dus, die tijden kan ze toch niet vergeten. En toen praatte L en zij zo: Ik ben gewoon je normale vriendin sinds je mij een nep vriendin hebt genoemd tijdens onze ruzie. (Ja we hadden ruzie en ik noemde haar een nep vriendin maar ik meende het niet, ik zei dingen uit woede) Dus ik zo: Maar ik zei toch dat ik het niet meende, Zij zo: Gezegd is gezegd, maar ze heeft me zelf een koe genoemd en dan gezegd dat ze me niet dik vindt, dat is hetzelfde.. Dus die A weer zo: E, ze is nu mijn beste vriendin en nu stil en niet zielig doen.

Mensen sorry voor dit gesprek maar dit was echt als een klap in mn gezicht, ik bedoel ze weet dat ik al héél verdrietig ben en dan zegt ze dit erbij, en die A deed ook nooit aardig tegen mij, alleen omdat ik haar een nep vriendin noemde gaat ze dit allemaal toch niet zeggen? Ik zat vorig jaar in een andere klas en ik ben speciaal om in haar klas te zijn overgeplaatst naar deze klas. Deze verhaal kan kinderachtig klinken maar jullie weten nu echt niet hoe ik me voel, niet alleen om dit er speelt nog veel meer, met mijn ouders heb ik heel vaak ruzie, en op school heb ik niet zoveel vriendinnen, ik probeerde vriendinnen te worden met 4 meisjes in mijn klas van nu, maar zelfs hun vonden me irritant, ik typ dit nu met tranen in mijn ogen, ik zit hier serieus te janken, want ik had niemand anders dan haar en een paar andere vrienden, ik ga gewoon met de vriendinnen van mijn vorige klas om maar zelfs hun vroegen aan mij: 'Heb je geen nieuwe vrienden in je klas?' Ik denk vaak aan zelfmoord, maar in verband met mijn geloof mag ik het natuurlijk niet doen, ik wil niet meer leven, ik kan er echt niet meer tegen, laatst zei zelfs een best populair meisje aan mij: 'Heb je geen vrienden ofzo, E?' dat vond ik dus echt nergens op slaan want ik heb wel vrienden maar niet zoveel, en zoveel als haar. Ik weet nu echt niet wat ik moet doen sinds die A er was wist ik al dat dit ging gebeuren, mijn leven wordt steeds slechter en slechter, alleen door één klein ruzietje. L is ook al erg veranderd sinds A er is, het ergste is dat ik niemand heb om mij te steunen, ik werd ook eerst gepest, ik durf het niet aan mijn ouders te vertellen en al helemaal niet over dit verhaal, want mijn ouders mochten L zo erg. Ik ben nu weer begonnen met huilen ik denk elke dag: ik wil dood.. maar ik ben niet van plan om zelfmoord te plegen, eigenlijk wel een beetje, niemand mag mij, ik doe niks verkeerds, maar toch mag niemand mij, de enige wie ik nog heb zijn een paar oude vriendinnen maar die zitten niet op deze school, en vriendinnen van mijn vorige klas. Ik dacht voor deze gesprek tussen A, L en mij al aan zelfmoord en nu krijg ik dit erbij, niemand weet hoe ik me voel

Dit was echt een heel lang verhaal maar ik moest het kwijt..

kusjes

(Dit bericht stond trouwens ook bij 'Even voorstellen' maar ik wist nog niet dat die was om je voor te stellen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2012, 15:37
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Wat rot dat je vriendin je zo heeft laten vallen! Helaas is dat wel zo met vriendschappen, sommige verlies je. Dat is nu heel rot en ik snap best dat je alles nu even stom vindt, maar het is geen reden om maar op te geven en te huilen in een hoekje. Huilen mag best, en lucht ook wel eens op, maar morgen moet je gewoon weer verder.
Het schooljaar is nog maar net begonnen en er zijn vast nog wel meer meiden op je school waarmee je bevriend kunt worden. Ik ben een keer op een vergelijkbare manier heel lullig laten vallen door mijn toen beste vriendin omdat zij een nieuw meisje leerde kennen. Maar iemand die je zo makkelijk laat vallen is natuurlijk sowieso al niet zo'n hele goede vriendin. Hang eens wat rond met andere meiden uit je klas of misschien uit andere klassen van jouw jaar. Ga in de pauze eens bij een ander groepje staan, en je vindt vanzelf wel iemand waarmee het klikt.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 16:08
Verwijderd
Ik weet dat je jong bent en dat je dit waarschijnlijk nog niet helemaal begrijpt, maar het leven is te kort om je druk te maken om dit soort mensen. Als een "vriendin" zo met je omgaat en zich laat beïnvloeden door iemand anders zou ik als ik jou was gewoon eens echte vrienden gaan zoeken.

En wat heeft zelfmoord nou weer voor zin? Er zullen in je leven VEEL EN VEEL ergere dingen gebeuren dan dit. Sterker nog, over een jaartje ben je dit verhaal waarschijnlijk al grotendeels vergeten. Ik zou eventuele neigingen wat dat betreft ook bewaren voor als het een keer echt uit de hand loopt.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 16:28
Sebastien
Avatar van Sebastien
Sebastien is offline
ik was ook redelijk vriendloos toen ik 13 was haha. Maar een half jaartje later had ik weer een nieuwe vriendengroep, en toen besefte ik wel dat mijn 'vrienden' die ik had toen ik 13 was niet echte vrienden waren. Nu heb ik een redelijk grote en hechte vriendengroep die ook echt voor elkaar door het vuur gaan.

wat ik hiermee wil zeggen is dat je nog hartstikke jong bent en je je niet zo druk hierover moet maken. jouw tijd komt nog wel dat je met je nieuwe vriendengroep langs die oude beste vriendin loopt en kan denken: "haha in your face bitch."
__________________
always give 100%, unless you are donating blood.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 16:32
trustnobody
trustnobody is offline
jullie hebben helemaal gelijk, ik ben nog jong, en ik huil natuurlijk niet hierom en hierom ga ik natuurlijk geen zelfmoord plegen maar er is nog veel meer met mij aan de hand al 1 jaar en ik kan er echt niet meer tegen, natuurlijk ga ik geen zelfmoord plegen maar het leven is nou eenmaal hard, ik vind mezelf echt een heel zielig meisje.. , misschien dat ik bijvoorbeeld over 1 jaartje veel meer vriendinnen heb enzo maar niemand mag mij zonder reden
Met citaat reageren
Oud 26-09-2012, 10:11
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Niet lullig bedoeld, maar iemand die zichzelf heel zielig vindt zou ik ook niet graag als vriendin willen hebben. Wat jou overkomt is iedereen wel eens overkomen. Dat maakt het niet minder rot of pijnlijk, maar om dan zoveel zelfmedelijden te hebben maakt de situatie alleen maar moeilijker. Je hebt nog vriendinnen van je andere klas. Als ze vragen of je geen nieuwe vrienden hebt gemaakt antwoord je eerlijk dat het je niet zo goed afgaat. Je maakt er nu een veel groter drama van dan het is. Je doet net alsof je helemaal geen vrienden meer hebt maar dat is niet zo. Je bent er 1 kwijt, eentje meisje dat heel speciaal was voor jou. En dat hakt erin, natuurlijk. Het zou gek zijn als je daar niet even verdrietig om zou zijn. Maar het leven gaat door, je hebt nog vriendinnen, dus kop op, bel ze op en ga iets leuks doen met z'n allen. Je hebt L niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2012, 16:35
Attention
Avatar van Attention
Attention is offline
Ik heb nooit veel vrienden gehad, Sterker nog ik heb nu zelfs 1 vriend! Mensen zeggen dat ik erg lelijk ben, maar daar moet je je nooit van aantrekken. Pure schoonheid zit van binnen. En zo''n vriendin wil je toch niet hebben? ga wat meer met kennissen om of desnoods ga je met je zus wat dingen doen.
Wie weet krijg je daardoor wel nieuwe vrienden.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2012, 15:59
Verwijderd
Je kan het ook prima zonder vrienden redden trouwens
Met citaat reageren
Oud 27-09-2012, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Je kan het ook prima zonder vrienden redden trouwens
Voor tips vraag Reverend, of wat?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2012, 19:32
Verwijderd
Citaat:
ik was ook redelijk vriendloos toen ik 13 was haha. Maar een half jaartje later had ik weer een nieuwe vriendengroep, en toen besefte ik wel dat mijn 'vrienden' die ik had toen ik 13 was niet echte vrienden waren. Nu heb ik een redelijk grote en hechte vriendengroep die ook echt voor elkaar door het vuur gaan.

wat ik hiermee wil zeggen is dat je nog hartstikke jong bent en je je niet zo druk hierover moet maken. jouw tijd komt nog wel dat je met je nieuwe vriendengroep langs die oude beste vriendin loopt en kan denken: "haha in your face bitch."
mee-eens!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 08:20
trustnobody
trustnobody is offline
Hallo allemaal,
sorry dat ik een aantal dagen niet online was en meteen kwam reageren.
Met mij gaat het nu wel beter, want elke keer als ik ze zie negeer ik ze gewoon.
En nu denk ik zelfs zovan: Dat ik me daarom druk om maakte, en omdat ze al die dingen tegen me zei vind ik haar dus een nep vriendin, ik laat het gewoon gaan en ik ben nog veelste jong enzo, het leven gaat inderdaad door.
Jullie hebben gelijk, bedankt voor jullie hulp allemaal zonder jullie was het echt moeilijk voor me geweest.

Groetjes, E.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen Beste vriendin laat me stikken, ik haat mijn leven
trustnobody
1 25-09-2012 16:21
Psychologie ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken
trustnobody
1 25-09-2012 16:19
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37
Liefde & Relatie ik mis hem zo..
devilcat
74 23-10-2002 20:27
Psychologie MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN
kleinedraak
13 25-08-2002 20:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33.