Oud 09-06-2003, 20:27
Verwijderd
Zijn er sites waar je vakantiewerk kunt vinden in het buitenland voor de zomer en heeft iemand hier ervaring mee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2003, 22:16
CoolJessy
CoolJessy is offline
*steekt vinger in de lucht* Ik werk dit jaar (voor het eerst) op een Camping in Belgie, is niet zo ver maar ze hadden nog mensen nodig (als je 16 bent, ze zoeken nog een "manusje van Alles" voor de periode van 18 tot 30 augustus, (dat doe ik dus ook in die periode) Verder denk ik dat je voor ander buitenlandwerk een beetje laat bent, althans voor campings dan...
mja, dus als je zin hebt... Parc La Clusure
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 22:34
Verwijderd
t hoeft ook nog niet zo zeer dit jaar, maar volgend jaar lijkt het me wel super. Ben me gewoon een beetje aant 'oriënteren'
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 16:34
CoolJessy
CoolJessy is offline
ok.. dat mag
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 11:48
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
CoolJessy schreef op 09-06-2003 @ 22:16:
*steekt vinger in de lucht* Ik werk dit jaar (voor het eerst) op een Camping in Belgie, is niet zo ver maar ze hadden nog mensen nodig (als je 16 bent, ze zoeken nog een "manusje van Alles" voor de periode van 18 tot 30 augustus, (dat doe ik dus ook in die periode) Verder denk ik dat je voor ander buitenlandwerk een beetje laat bent, althans voor campings dan...
mja, dus als je zin hebt... Parc La Clusure

wat een verhalen heb ik daarover gehoord
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 12:30
Verwijderd
Citaat:
CoolJessy schreef op 09-06-2003 @ 22:16:
*steekt vinger in de lucht* Ik werk dit jaar (voor het eerst) op een Camping in Belgie, is niet zo ver maar ze hadden nog mensen nodig (als je 16 bent, ze zoeken nog een "manusje van Alles" voor de periode van 18 tot 30 augustus, (dat doe ik dus ook in die periode) Verder denk ik dat je voor ander buitenlandwerk een beetje laat bent, althans voor campings dan...
mja, dus als je zin hebt... Parc La Clusure
doe maar gelijk afbellen voor die camping. Je moet daar eerst ff proefdraaien geloof ik: 1.30€ per uur krijg je dan. Je moet dik overwerken die dagen (krijg je niet altijd geld voor..), dus je wordt keimoe. En als je die dag daarna dan een kwartier ofzo te laat bent, dan wordt je direct ontslagen. wel laten ze je dan nog ff die dag werken en zeggen ze het pas aan het eind van de dag. Nee, ik zou het niet doen.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 19:16
CoolJessy
CoolJessy is offline
lekker positief
Maar hoe komen jullie aan die info?
Mja ik weet dat van t inwerkweekend (heb ik al gehad) en t viel best mee, dat overwerken is ook nog niet meer als een half uur geweest, en ontslagen wordt je alleen als de reden van het telaat komen is dat je naar de disco / bar geweest bent tot 's avonds laat. Dacht ik tenminste..
Btw.. ik kom al 6 jaar op de camping (jaarplaats) en zal nog wel een tijdje daar iedere vakantie komen, dus zo iemand wil je toch niet kwijt
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 15:38
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Loop in Belgie gewoon langs de kust over de dijk enzo, en je wordt doodgemaakt met allerlij vakantiejobs. In de horica, in soevenier winkels, bij bakkers, enzo..
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef op 18-06-2003 @ 15:38:
Loop in Belgie gewoon langs de kust over de dijk enzo, en je wordt doodgemaakt met allerlij vakantiejobs. In de horica, in soevenier winkels, bij bakkers, enzo..
maar k zat meer aan een land als italie of canada te denken en daar ga k niet even heen om langs de kust te lopen dus dat moet je van te voren regelen, alleen hoe?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 19:38
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
tja als je het zover zoekt word het denk ik moeilijk,..misschien moet je 's op internet zoeken ofzo??
ik zit nu in Canada en werk daar maar dat komt omdat ik hier familie heb zitten,...dus dat maakt het al een stuk gemakkelijker
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 22:12
Verwijderd
Citaat:
nathalie schreef op 19-06-2003 @ 19:38:
tja als je het zover zoekt word het denk ik moeilijk,..misschien moet je 's op internet zoeken ofzo??
ik zit nu in Canada en werk daar maar dat komt omdat ik hier familie heb zitten,...dus dat maakt het al een stuk gemakkelijker
ja k heb der vrienden zitten maar moet het toch nog zelf vinden. misschien is der op internet iets van een bepaalde site of een soort uitzendbureau ofzo speciaal voor vakantiebaantjes
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 23:25
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik ga stage lopen in de franse alpen, mar ik denk dat je voor werk in het buitenland toch eerst een diploma moet hebben om betere kansen te hebben.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 21:29
x_Pearl_x
x_Pearl_x is offline
www.startpagina.nl
-Vacatures
dan op meer Vacatures klikken
dan bij werk op vakantie werk klikken en verder kom je er zelf wel uit.

groetjez
__________________
yeah whatever
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 18:16
Lindatje
Avatar van Lindatje
Lindatje is offline
Inderdaad, gewoon zoeken op internet, want het ligt er maar net aan WAT voor baantje je wilt...
En ik zou inderdaad optijd beginnen (februari al ofzo) anders ben je echt te laat of moet je kei lang wachten (spreek uit ervaring)
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 14:20
CoolJessy
CoolJessy is offline
en -nog steeds voor op campings-
Er zijn allemaal van die verhuur-tenten organisaties die ook mensen naar het buitenland sturen om te werken. Bijvoorbeeld Rent-a-tent en vacansoleil.
Of misschien een recreatieteam.. daar zoeken ze meestal ook mensen uit verschillende landen ofzo voor.
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 15:09
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
http://vakantiewerk.pagina.nl/

__________________
<):o)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht vakantiewerk
Lieeen.
0 09-12-2010 17:16
Studeren Stage buitenland
Vincentvdb
3 28-04-2010 21:52
Werk, Geld & Recht vakantiewerk buitenland(16 jaar)?
pieter16
3 01-03-2010 17:25
Werk, Geld & Recht Vakantiewerk in het buitenland?
Amidala
16 27-03-2004 16:13
Werk, Geld & Recht Vakantiewerk in het buitenland
Verwijderd
2 17-09-2003 11:10
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen vakantiewerk in de buitenland
mucize
1 11-04-2003 14:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16.