Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2003, 14:00
Verwijderd
In 4 mavo kon ik er echt niet aan denken om van school af te gaan, daar was ik nog helemaal niet aan toe.

In 5 havo was ik het wel zat.... toch mis ik het soms nog wel een beetje... gewoon dat relaxte
Advertentie
Oud 29-03-2003, 08:08
Saltwater
Avatar van Saltwater
Saltwater is offline
Ik ben superblij als ik er eindelijk weg ben. Ik ben gezakt vorig jaar, en alle mensen met wie je dan 6 jaar in de klas hebt gezeten, zijn er al niet meer. Dat maakt school toch weer minder leuk. En sowieso is onze school niet leuk
Oud 01-04-2003, 02:50
maar
Avatar van maar
maar is offline
Zeker gaaf, ik kijk echt uit naar volgend jaar; meer vrijheid en minder achterlijke regeltjes
Oud 13-04-2003, 14:41
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik heb alles voldoende, behalve economie (5,4) en wiskunde (5,3) maar voor wiskunde heb ik sinds kort bijles en het helpt echt heel goed en voor economie ga ik maar gewoon HEEL hard leren (wat ik overigens in heel mn HAVO loopbaan nog niet heb gedaan)
Oud 15-04-2003, 12:52
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
maar schreef op 01-04-2003 @ 03:50:
Zeker gaaf, ik kijk echt uit naar volgend jaar; meer vrijheid en minder achterlijke regeltjes
Same here!!

En geen last meer van rennende kinderen en shit

xxx Kronkel
__________________
xxx
Oud 18-04-2003, 12:49
danielle01
danielle01 is offline
ik vind het best wel jammer maar ik hoop dat het leuk wordt op mijn nieuwe school
__________________
arrrrrrnieee!!! .: Jim RuLeZz!:.
Oud 19-04-2003, 11:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zit nu in 5V en ik moet er nu nog niet aandenken om van school te gaan, ik heb het nu nog heel erg naar mn zin maar ik denk dat ik volgend jaar wel aan iets anders toe ben. Op de basisschool wilde ik in groep 7 ook nog niet van school en in groep 8 was ik het beu dus ik hoop dat het nu ook zo is.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-04-2003, 13:58
alanis
alanis is offline
Nou ik zit nu dus ook in 5 havo, maar heb de vierde een keer over gedaan. Begrijp me goed, de eerste keer vier havo was een en al feest, omdat ik daar mijn beste vriendin heb leren kennen. Van studeren kwam dus weinig. Het tweede jaar was een nog groter feest omdat ik nu dus ouder was dan de rest, en nogal baldadig (ik zie het verband niet helemaal, maar goed). Ik heb er dus geen spijt van dat ik ben blijven zitten. Nooit gehad ook. Maar nu heb ik het wel gehad met school. Ben echt toe aan iets anders en merk ook dat ik het zat ben om dingen te leren die je niet interesseren. Bovendien ben ik volwassener geworden. Dus ja, ik ben blij als ik er weg ben, maar heb er wel een leuke tijd gehad....
__________________
Life is what happens, while you´re busy making other plans *quote by John Lennon*
Oud 22-04-2003, 14:12
Limbabanaan
Avatar van Limbabanaan
Limbabanaan is offline
Het is echt heel stoer om van school af te zijn, die vrijheid die je krijgt is echt geweldig...! Maar af en toe mis je het toch wel, geloof me maar. Ik mis de relaxte sfeer, het zalig nietsdoen dat de middelbare school voor mij was, de feestjes, iedereen dichtbij... Dat is nu wel anders. Maar ja, alles heeft zo zn voor en tegen zullen we maar zeggen...
__________________
Love makes you do the wacky...
Oud 22-04-2003, 20:53
Sirenie
Avatar van Sirenie
Sirenie is offline
Ik heb er steeds minder zin in. Meer omdat ik tegen volgend jaar opzie, dan omdat ik de school zo leuk vind. Nog 2 dagen les, ik vind het niet zo fijn
Oud 23-04-2003, 07:41
Quistnix
Avatar van Quistnix
Quistnix is offline
Citaat:
Sirenie schreef op 22-04-2003 @ 21:53:
Ik heb er steeds minder zin in. Meer omdat ik tegen volgend jaar opzie, dan omdat ik de school zo leuk vind. Nog 2 dagen les, ik vind het niet zo fijn
Wacht maar. Over een paar maanden mis je het..
__________________
"I am Jack's eye-rolling smiley"
Oud 24-04-2003, 18:00
Schuah
Avatar van Schuah
Schuah is offline
ik vind t echt shit om weg te gaan! k heb er nou 5 jaar gezeten (1 keer blijven zitten), maar onze school is echt superleuk, gezellig, klein enz enz....

Dus ik ben na mn laatste lesdag (vorige donderdag) nog 4 keer geweest gewoon voor de gezelligheid
__________________
Zoekt en gij zult vinden. Vindt gij het niet, dan is het zoek.
Oud 24-04-2003, 18:03
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
ik ga de gezellige en leuke sfeer van onze klas wel heel erg missen denk ik....want zoiets heb je niet op een universiteit. Maar ik heb ook erg veel zin om te gaan studeren. Een beetje gemengde gevoelens dus...
__________________
sometimes I get so weird I even freak myself out
Oud 26-04-2003, 14:28
kiki is de naam
kiki is de naam is offline
enerzijds heb het zo wel gezien na 6jaar...
anderzijds zullen wel dingen zijn die ik ga missen en ik hou er niet zo van om "in het diepe te duiken"
Oud 26-04-2003, 17:58
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Een mix van beiden.
Ik zou t ontzettend fijn vinden om dit jaar te slagen en van school af te mogen. (Een paar jaar geleden wilde ik niets liever dan van school af gaan. Ik ben nu blij dat ik wél ben doorgegaan. ) En iets nieuws gaan doen, waar ik helemaal achter sta, lijkt met erg leuk.
Maar nu t dichterbij komt, vind ik het ook wel een beetje jammer vanwege de (leuke) mensen die ik bijna elke dag zag en de regelmaat.
Oud 27-04-2003, 20:59
Verwijderd
Ik ben wel blij dat ik klaar met school ben. Het is niet zo dat ik school helemaal niet leuk vind, maar ik heb het er na 7 jaar wel gezien. Als ik nu in de gang naast een 1eklasser loop heb ik echt zoiets van wat doe ik hier nog .
Ik ben ik 5v blijven zitten; dus vorig jaar zijn alle mensen waar ik lang mee in de klas heb gezeten al van school gegaan, dat heeft alles ook wel anders gemaakt. Niet dat ik het niet kan vinden met mensen uit deze klas, maar het is toch wel anders.
Daarnaast heb ik zin in iets nieuws; iets doe wat ik echt leuk vind. Ik leer nu soms dingen waarvan ik denk wat heb ik eraan.
Maar ja... natuurlijk zal ik het ook wel missen, ik ben er toch 7 jaar dagelijks heengegaan!
Oud 13-05-2003, 14:39
Just-Rian
Avatar van Just-Rian
Just-Rian is offline
Tjah, kdoe nu vmbo en hierna wil ik havo gaan doen.
maar khad nu dus ook van school afgekunt.
maar dat hoeft nog niet zo perse van mij.
Kzit opzich wel op een gezellige school!
met ook wel leuke docenten enzo. Tis allemaal bezwel vrij bij ons.
Int algemeen vind ik ook dat 15/16 te vroeg is om al een vervolgopleiding te kiezen. De meesten die ik heb gesproken hebben geen idee van wat ze willen.
Oud 13-05-2003, 14:41
-x-Kaa-x-
Avatar van -x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
Ma 6 jaar heb je 't echt wel gezien op school. Ik ben aan de ene kant wel blij dat ik weg ga, iets nieuws doen. Nieuwe school, nieuwe stad, op kamers, enz..
Aan de andere kant is het hier wel lekker klein en vertrouwd. Je kent iedereen, je kent de leraren. En je hebt er toch wel 6 jaar van je leven rondgelopen.
Jeugdsentiment
Oud 13-05-2003, 14:47
Verwijderd
Citaat:
-x-Kaa-x- schreef op 13-05-2003 @ 15:41:
Ma 6 jaar heb je 't echt wel gezien op school. Ik ben aan de ene kant wel blij dat ik weg ga, iets nieuws doen. Nieuwe school, nieuwe stad, op kamers, enz..
Aan de andere kant is het hier wel lekker klein en vertrouwd. Je kent iedereen, je kent de leraren. En je hebt er toch wel 6 jaar van je leven rondgelopen.
Jeugdsentiment

pcies! (behalve dat op kamers ik blijf lekker thuis wonen!)
Oud 13-05-2003, 15:29
Yohst
Avatar van Yohst
Yohst is offline
Hemels.
__________________
http://members1.chello.nl/~j.demeij/smilies.htm *Ilsche:o*
Oud 13-05-2003, 23:57
miesjellu
miesjellu is offline
Mwoah... ik doe nu 5Havo... en ik ben 16... word in spetember pas 17..
dus een aardig vroege leerling zou je kunnen zeggen.
Ik weet nog niet precies wat ik wil doen hierna.. maar weet wel dat ik eens naar een ander deel van het land zou willen om daar te studeren ofzo..
Mijn broer studeert in enschede en het lijkt me heel leuk daar.
Alleen vind mijn moeder mij nog te jong om op kamers te gaan, en ik vind ook wel dat ze gelijk heeft.
Dus.. ik dacht... na mijn havo (een jaar) hbo te gaan doen zodat ik daarna kan studeren.. maar nee, dat zit er niet meer in, nieuwe wetten enzo
Dus... ga ik nog maar 2 jaar vwo doen
haha Killing he?
__________________
www.cu2.nl/kj03ti3mi3s
Oud 14-05-2003, 14:37
dewie
Avatar van dewie
dewie is offline
mwwoah...mijn school is eigenlijk heel relax en vrij en hele leuke mensen enzo en ook wel leraren maar ik zit er wel al 6 jaar op school dus het word wel tijd voor iets nieuws ik zou niet niet NOG een jaar op de middelbare willen zitten maar ik ga hem wel missen.
Oud 14-05-2003, 21:47
Verwijderd
Aan de ene kant vind ik het wel jammer want al mijn vrienden gaan naar een andere school en ik vind het ook jammer omdat ik deze school ken van binnen tot buiten + de leraren.
Maar ik vind het ook wel weer leuk om op een andere school te komen en nieuwe boys te ontmoeten enzo en nieuwe vrienden te maken. kisses ladylook
Oud 15-05-2003, 08:49
checko
Avatar van checko
checko is offline
ik vond het heel jammer...mis die goeie zorgeloze tijd , school dicht bij huis en dergelijke nog steeds....
Oud 15-05-2003, 09:11
RammsteinRulez
Avatar van RammsteinRulez
RammsteinRulez is offline
klinkt misschien heel raar, maar ik vind het toch best jammer hoor.
heb eindelijk een zooi lachuh vriendinnen en moet ik naar een nieuwe school (elke dag treinreizen) okej daar zitten ook wel bekenden op, maar toch meer vage kennissen.

ga iedereen wel missen
Oud 15-05-2003, 09:19
madwoman
madwoman is offline
ik heb het echt helemaal gehad op school.ben echt blij dat ik eindelijk examen heb (en weg kan uit zeeuws-vlaanderen.)
het is altijd gezellig geweest op school.leuke vrienden.laatste jaar ook best gezellig met sommige leraren enzo.maar al die regeltjes. BAH!! je mag die niet je mag dat niet.je moet het zo doen en dan en dan en dan.bah.
__________________
you can't milk a cow with your hands in your pants!!
Oud 15-05-2003, 09:25
Miss17
Miss17 is offline
Ik weet het ook niet hoor! Straks ben ik van school af, en sta ik daar zonder vrienden in Tilburg! Onze school is gewoon heel erg leuk, eigenlijk. Ik zou het aan de ene kant niet erg vinden om er nog een jaartje te blijven, maar ja.. ik moet wel aan een nieuwe studie beginnen en die is wel leuk!!
Oud 15-05-2003, 10:44
-x-Kaa-x-
Avatar van -x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
Citaat:
Miss17 schreef op 15-05-2003 @ 10:25:
Ik weet het ook niet hoor! Straks ben ik van school af, en sta ik daar zonder vrienden in Tilburg! Onze school is gewoon heel erg leuk, eigenlijk. Ik zou het aan de ene kant niet erg vinden om er nog een jaartje te blijven, maar ja.. ik moet wel aan een nieuwe studie beginnen en die is wel leuk!!
Ik ga ook naar Tilburg dus je zult iig niet de enige zijn die daar zonder vrienden staat.
Oud 15-05-2003, 11:06
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Esmée schreef op 18-03-2003 @ 14:46:
Ik zit er al 7 jaar en heb alle leuke mensen zien vertrekken om een bruisend studentleven tegemoet te gaan, dus echt rouwig ben ik er niet om dat ik dat nu eindelijk ook mag!
Ik zal school niet missen.
Haha volledig mee eens. Maar ik zou het wel jammer vinden, als ik bepaalde personen uit het oog verlies.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 15-05-2003, 11:16
Outrageous
Avatar van Outrageous
Outrageous is offline
Ik vind het aan de ene kant wel jammer, ik bedoel het was altijd vet gezellig op school. We hebben in de klas en in de pauze's zo ontzettend veel gelachen enzo. Dat zal ik wel heel erg gaan missen. En dat je helemaal weg-wijs bent in de school..

Maar jah, aan de andere kant... Ik heb ook wel heel erg veel zin om te gaan studeren, lekker iets nieuws beginnen... Iets doen wat je echt leuk vind. En nieuwe mensen ontmoeten is natuurlijk ook heel leuk
__________________
It just won't do, without you..
Oud 15-05-2003, 11:48
brynn
brynn is offline
mijn school is echt super slecht georganiseerd en echt een voortdurende bron van irritatie bij mij dus echt jammer vind ik het niet om weg te gaan als ik slaag. ik vind het vreemd genoeg (had ik van mezelf niet verwacht) wel jammer om weg te gaan van de vertrouwde omgeving van thuis. en eigenlijk vind ik school wel leuk (klinkt een beetje raar maar bedoel dat het zo breed is, van alles een beetje) en zie er een beetje tegen op om me vanaf volgend jaar op 1 onderwerp te gaan concentreren, ook al vind ik dat een hartstikke leuk onderwerp. maar denk dat ik school toch nog wel ga missen...
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37
Verhalen & Gedichten [verhaal] Zana heel hoofdstuk 1
Nas-t Zeekoe
8 29-03-2003 12:57
Verhalen & Gedichten Een dagje van een afdeling
Eend
15 09-12-2002 13:11
ARTistiek Verhaal: Twee werelden
Kapee
14 22-02-2002 23:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:43.