Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2003, 17:00
rooddraakje
rooddraakje is offline
Waar ik me aan erger?
Mensen die naast me heel uitgebreid van die koekjes lekker in plastich verpakt gaan uitpakken enzo.. erg afleidend, dat geritsel.
Advertentie
Oud 16-05-2003, 17:01
Sirenie
Avatar van Sirenie
Sirenie is offline
Citaat:
-x-Kaa-x- schreef op 16-05-2003 @ 17:52:
Yeah, it's me! *zwaait*
*zwaait terug*
Wat is de wereld toch klein
Oud 16-05-2003, 17:46
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Een van de surveillanten tijdens frans had enorm krakende schoenen. En hij was vrijwel de enige die constant liep; de andere surveillanten konden in ieder geval stil zitten.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 16-05-2003, 19:26
justme17
justme17 is offline
ook leuk....als degene die achter je zit constant met de pen gaat zitten klikken
Oud 16-05-2003, 19:35
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 15-05-2003 @ 16:17:
ik weet dat 't (bijna?) overal in de gymzaal is, maar vind jij dat dan niet een vreselijke plaats om je examen te maken? geef mij maar een normaal klaslokaak hoor....
Bij ons is het meeste in de aula of in de collegezaal..
Ik heb 2 examens in een gewoon leslokaal..
Bij ons niet meer in gymlokalen..

Maar in een gymlokaal is het vaak iig wel stil!! Wij zitten dus vaak in de aula waar buiten gewoon heel de tijd mensen voorbij lopen, of tussenuren hebben.. dat is ook best frust..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Oud 16-05-2003, 21:26
kiki is de naam
kiki is de naam is offline
de stoel was te laag... en daar kwam bij dat je de stoel niet goed onder de tafel kon schuiven (dus dat je tever van je tafeltje afzat)omdat er een balk zat... dus je moest je benen over die balk heen doen of je moest je voeten op die balk zetten....
het was gigantisch koud in de gymzaal
en de jeugd van tegenwoordig vond het nodig om op het schoolplein te blijven hangen en luidruchtig te kletsen...met de nadruk op luidruchtig....
*vraagt zich af of er iets van is gezegd*
Oud 16-05-2003, 21:40
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Had een half uur verlenging, maar was ven de 6 personen die het kregen, de enige die het nodig had (schaam, schaam). het ging ongeveer zo:

16.30 alle leerlingen vertrekken met een hoop kabaal, mensen met verlenging blijven zitten

16.35 drie verlenging leerlingen vertrekken (stamp, piep, fluister, kraak)

16.40 de overige twee vertrekken ook, ik blijf als enige achter in een grote lege gymzaal

16.41 één van de examinators prat nét iets te hard, en word hier door een andere examinator nét iets te luidruchtig op gewezen.

16,45 zie het vorige

16.50 zie het vorige

17.00 heb vraag-niet-hoe m'n examen afgerond en heb nog 30 sec. om m'n naam op m'n blaadje te schrijven. Examinator zegt dat ik m'n opgaven mee naar huis mag nemen, ik vertel em vriendelijk dat ik ze zal inlijsten en ophangen naast m'n Captain Janeway poster.

Pfff....
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 17-05-2003, 09:22
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ja

Ze zijn de woonwijk naast de school aan het slopen. Met bulldozers en kranen en alles. Wat een teringherrie
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 17-05-2003, 13:15
Buffy
Buffy is offline
Citaat:
jan_jansen_13 schreef op 16-05-2003 @ 12:48:
Koffie en thee die tegen de tijd dat j 't krijgt lauw is...
en dat je er dan ook nog een theebiscuitje met suiker erop (belgische kermis ofsow heet dat) bij krijgt en vervolgens je voor-achter en zijburen hoort kauwen....

nee bedankt. *dit had ik gister*
__________________
Ik hald fan myn mantsje (wie weet wat dat betekend mag et zeggen! :P)
Oud 17-05-2003, 13:19
Des
Des is offline
Citaat:
vleermuissie schreef op 16-05-2003 @ 14:03:
@Des
mijn schoolgebouw staat ook naast het spoor, maar als je toch 5 of 6 jaar of nog langer daar op school zit, dan hoor je toch op een gegeven moment de treinen niet meer..
Ik tenminste niet
1. Ik zit nog maar een jaar op deze school
2. De school stond eerst in een andere stad en is verhuisd dit jaar en ze hebben dus een oud gebouw naast het spoor gekocht dat ze over 5 jaar weer gaan slopen.
Oud 17-05-2003, 13:29
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef op 16-05-2003 @ 17:34:
Ik ergerde me aan de kleine tafeltjes en de grote hoeveelheid papier.
same here
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 17-05-2003, 13:38
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
alle mensen van die eerder weggingen en de deur dichtgooiden
bepaalde mensen die verkouden waren
dat het koud was in de gymzaal
dat de stoel niet lekker zat
dat de koffie eerder kwam dan de thee


Normaal erger ik me nooit zo snel ergens aan hoor
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Oud 17-05-2003, 13:39
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Wat ik vervelend vond:

We hadden kartonnen op de tafels! (Waarvoor: ) maar erg vervelend in ieder geval want ze waren even groot als de tafel en dus zaten er hobbels en bobbels in.
En ik helemaal bang dat mijn pakje drinken er niet af ging vallen als ik te hard op de bobbel in het karton drukte...

Verder kregen we na een uur allemaal pakjes drinken en die werden (luidruchtig ja) uit de koelkast gehaald, in een doos gezet en rond gedeeld. Ik vind het zielig voor het meisje dat naast de koelkast zat...

Toen had iedereen een pakje: gaat een examinator een pakje drinken. (sssssslurp) meisje naast mij helemaal dubbel, examinator vind het ook humor.
Hij had halverwege al snoepjes of koekjes ofzo gepakt en dat vond hij ook humor dus meisje naast mij ook al helemaal dubbel. (krk,krk)
__________________
I like to say what I want to say
Oud 17-05-2003, 15:26
Verwijderd
Het werd heel erg kooouuud!
Oud 17-05-2003, 16:05
Sylvain Altherian
Avatar van Sylvain Altherian
Sylvain Altherian is offline
Ik erger me eigenlijk aan de hele examens... 'k maak me er geen zorgen om, ik vind ze gewoon saai...

En ik erger me aan de 2e fase, de oorzaak van het dalende opleidingsniveau hier in Nederland, nu ik net heb vernomen dat er klachten waren bij het LAKS over de moeilijkheidsgraad van het examen biologie (HAVO)... (Zie hier.)Niet zo zeer dat mensen lager zijn opgeleid, maar dat er blijkbaar minder van de stof blijft hangen... Wat een gameet is staat toch gewoon in het boek? Bedankt, studiehuis... En om m'n punt nog wat te verduidelijken: De Opgaven
__________________
If people are good only because they fear punishment, and hope for reward, then we are a sorry lot indeed. - Albert Einstein
Oud 17-05-2003, 16:13
Lizzie2885
Lizzie2885 is offline
Het eeuwig durende verhaal van de rector aan het begin, waarin hij ons wel 20 x succes toewenste.. Best aardig van hem, maar 10 minuten is toch net even veel te lang!

En inderdaad het *squeek, squeek* van de schoenen van survaillant..

Maar verder geen (heel erg) irritante dingen
Oud 17-05-2003, 16:15
Moiiii
Moiiii is offline
mmm het viel me iig wel erg op dat heel veel mensen zo ongeveer een heel ontbijt/lunch en ook nog s pillen hadden meegenomen (strepsils etc), het leek net alsof ze op schoolreisje gingen ofzo...ik zou het juist irritant vinden, ik moet me echt 100% alleen op mijn werk concentreren....

gelukkig waren er geen leraren die mee gingen kijken, want dat is idd echt gruwelijk irritant...

ik had niet zoveel last van de thee-vrouwtjes; liepen heel zacht en rustig door de gymzaal

tja ehh eigenlijk viel bij mij dus het irritatie gehalte erg mee
Oud 17-05-2003, 16:34
Miess
Miess is offline
Hmm.. Ik moet komende week en de week erop ook een paar keer surveilleren bij eindexamens en ik zal er in ieder geval voor zorgen dat ik geen piepende schoenen zal dragen en mijn piepend horloge (dat ieder uur piept) thuislaten om te voorkomen dat al die examenkandidaten gaan piepen.
Oud 17-05-2003, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Sylvain Altherian schreef op 17-05-2003 @ 17:05:
......Niet zo zeer dat mensen lager zijn opgeleid, maar dat er blijkbaar minder van de stof blijft hangen... Wat een gameet is staat toch gewoon in het boek? Bedankt, studiehuis... En om m'n punt nog wat te verduidelijken: De Opgaven


nou ik heb het boek biologie voor jou en daar staat echt NIET in wat een gameet is!
Oud 17-05-2003, 17:07
Verwijderd
oh en wat ook zo irritant was dat ik het bio examen met nog een stel anderen zat te maken. en een half uur voor tijd 80% al weggging!! nou dat vond ik geen probleem. lekker rustig. iedereen loopt naar de kleedkamer en dan opeens barst me toch een kabaal los!!!!!!!!

nou een leraar stapt snel naar binnen maar deed / kon er nix aan doen....
Oud 17-05-2003, 17:36
lingua
Avatar van lingua
lingua is offline
er stonden van die borden in de zaal:
vmbo-t succes
havo succes
vwo succes.
midden onder het examen klettert een van die dingen om.
schrok me dood
maja niet echt irri.
__________________
Ik ben niet klein, ik sta gewoon ver weg!
Oud 17-05-2003, 17:46
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
mag je je ook nergens aan ergeren???
volgens mij is dat veel beter voor je concentratie... Ik heb mij voorgenomen dit jaar alles voor lief te nemen... Vorig jaar was echt een verschrikking wat ik allemaal wel niet erg vond...
Van complete voedselpakketten die naar binnen werden gesleept, in de hoop dat ze in die 3 uur toch niet om zouden komen van de honger , tot nieuwe schoenen of hakken wan meisjes die nog steeds niet begrijpen dat dat een enorm kabaal geeft in een houten gymzaal....
__________________
Lief zijn!
Oud 17-05-2003, 17:49
Miess
Miess is offline
Citaat:
********** schreef op 17-05-2003 @ 17:49:
nou ik heb het boek biologie voor jou en daar staat echt NIET in wat een gameet is!
Hmm.. Bij deze, een gameet=chromatide. Ik heb het wel in het VWO boek biologie voor jou van mijn broertje zien staan, dus ik kan niet zeggen of het niet in het havo boek staat. Maar zelf vond ik het een gruwelijk irritant boek, vééél te veel kleine zijtekstjes enz. waar het waarschijnlijk instaat.
Oud 17-05-2003, 17:52
Miess
Miess is offline
Citaat:
miro schreef op 16-05-2003 @ 12:57:
Mag ik ook even klagen? *tentamens*

In eindhoven loopt dus een hele bekende man rond "Arnol" heet die. Die elke dag schreeuwend zijn geloof komt verkondigen. Tis een bekend fenoneem geworden in eindhoven.
Oh my god die is idd zeer irritant. Ik heb me erbij neergelegd en probeer me zo min mogelijk te ergeren aan die man maar dat is toch wel lastig: hij stond vanmorgen gvd. om half 8 te schreeuwen onder mijn openstaande raam terwijl ik wilde uitslapen. Mijn huisgenoten vonden het ook verre van leuk.
Oud 17-05-2003, 17:59
Druppel
Avatar van Druppel
Druppel is offline
Ik heb me dood geërgerd aan...
de surveillant tijdens Grieks...... Wij zaten op school examen te maken in de collegezaal en daar hangt ongeveer over een lengte van 15 meter lamellen (of hoe schrijf je het?!). Die dingen hingen die niet allemaal recht en de surveillant heeft ongeveer een uur lang aan die dingen zitten trekken Vet irritant!!!!!!!!!!!!!! Die hoeven niet allemaal recht.....
Oud 17-05-2003, 20:44
Vampyyy
Avatar van Vampyyy
Vampyyy is offline
in het biologieboek stond inderdaad niet wat gameet is. dat vond ik wel storend. hoe kun je zoiets weten terwijl het er niet in staat.
en bij scheikunde en natuurkunde zal zoiets gok ik niet voorkomen.
was trouwens nog een plantnaam ofzo ik wist niet of het een struik of boom was. in de antwoorden stond dat het een boom was
toen ik me ff niet concetreerde merkte ik dat ik honger had. dus ik ga iets van dropjes ofzo meenemen.
__________________
*schopt sig omdat ie niet origineel is*
Oud 17-05-2003, 22:27
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Citaat:
********** schreef op 17-05-2003 @ 17:49:
nou ik heb het boek biologie voor jou en daar staat echt NIET in wat een gameet is!
Nee, inderdaad. Ik had dus ook echt GEEN IDEE. Heb ik gegokt, ik had:
Citaat:
lichaamscellen is 2n>2n+2n
Gameten is 2n>2+2
Kweet niet of het goed is? Iemand? Bij de antwoorden staat namelijk:
Citaat:
Het antwoord dient de notitie te bevatten dat voor de vorming van een lichaamscel een deling nodig is (mitose) en dat voor de vorming van een gameet twee delingen nodig zijn (meiose1 en meiose2). De kans op mutatie bij twee delingen is groter dan bij een deling.
__________________
I like to say what I want to say
Oud 18-05-2003, 02:16
Sylvain Altherian
Avatar van Sylvain Altherian
Sylvain Altherian is offline
Hmmm... Krijg nou de hik, het staat er inderdaad niet in... Maar hoe wist ik het dan...?
__________________
If people are good only because they fear punishment, and hope for reward, then we are a sorry lot indeed. - Albert Einstein
Oud 18-05-2003, 10:11
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Sylvain Altherian schreef op 18-05-2003 @ 03:16:
Hmmm... Krijg nou de hik, het staat er inderdaad niet in... Maar hoe wist ik het dan...?
Over de hik gesproken: iedereen ergerde zich ook aan mij, want ik had m'n AA-drink net iets te snel naar binnen gewerkt, en kreeg... jawel... de hik. Iedereen zat te grommen van ergernis, en verschillende mensen (waaronder de examinator) gaven me Het Boze Oog
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 18-05-2003, 10:26
juud85
juud85 is offline
Ahhh die leraar Nederlands ging surveilleren bij ons....en hij is zo sloom. En de enveloppe mag toch wel om 2 voor half open geknipt zodat je half twee gewoon de opgaven hebt ofzo?? Nou echt hij bleef kletsen.....en om half twee ging dat ding pas open. Daar kan ik dus echt NIET tegen met de slechts drie minuten per vraag die je hebt.....
Verder rammelde hij met zn sleutels maar daarna rotte hij gelukkig op en kwam er een aardige stille wiskundeleraar voor terug.....had amper door dat hij er zat DIE moeten we hebben.
Ook irritant: precies toen ik mn concentratie ff kwijt was in die doping in de sport-tekst kwamen ze langs met drinken.....en ik moest al naar de wc.....
__________________
xxxx
Oud 18-05-2003, 10:29
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Ik heb alleen nog maar een examen maatschappijleer gehad, maar ik heb genoeg irritaties.

1= We zaten in een gewoon leslokaal omdat we toch met weinig mensen waren. Dit had als gevolg dat ieder uur gewoon de schoolbel ging met gillende en hysterische leerlingen op de gang.

2= De scootergang bij ons voor de school zaten alleen maar te toeteren, wel 5 min. lang! De leraren wisten ook niet wat ze er mee aan moesten.

3= De gemeentewerkers die bij ons raam even de hele week moesten gaan doornemen.

4= De VWO vragen die niet voor de HAVO bedoelt was, maar er wel in zaten.

5= Het irritante verkoude mens voor mij, die ook nog eens moest gaan plassen.

6= De leraren die een "ontspannen" sfeer probeerde te creeeren.
Wat ze eigenlijk totaal niet lukte.


Zo dat was het. Ik voel me nu wel een beetje opgelucht.
Oud 18-05-2003, 11:03
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
ik heb me geergerd aan een 1 of andere trut uit 6v. die was de hele tijd aan t kuchen. en ze heeft zo'n vreselijk hoog irritant kuchje. ook heb ik me geergerd aan een paar mavo-leerlingen die hun gsm's aan hadden laten staan en die dan op vibra stonden. dus hoorde je af en toe zo'n zoem geluid. echt frustrerend.
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Oud 18-05-2003, 11:46
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Citaat:
sas_andrea schreef op 18-05-2003 @ 12:03:
ik heb me geergerd aan een 1 of andere trut uit 6v. die was de hele tijd aan t kuchen. en ze heeft zo'n vreselijk hoog irritant kuchje. ook heb ik me geergerd aan een paar mavo-leerlingen die hun gsm's aan hadden laten staan en die dan op vibra stonden. dus hoorde je af en toe zo'n zoem geluid. echt frustrerend.
JAA, dat hadden wij ook, zo'n kind die zat te kuchen. Kuchkuch.... kuch..... ...... ....kuchkuch.... Etc.
Jeemig wat irritant en er vielen ook telkens flesjes keihard op de grond wat behoorlijk schrikken was voor mij...
__________________
I like to say what I want to say
Oud 18-05-2003, 15:18
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
nou, ik vond het irritant dat ik helemaal vooraan zat, de hele tijd (examennr. 13 ). En tsja... leraren die dan bij je komen kijken hoe je vordert nou ja. heb t lekker toch gehaald
__________________
Tsja
Oud 18-05-2003, 15:37
Earwen
Earwen is offline
het super irri zoemertje van de klok.
De bel die uitgezet zal worden maar niet gedaan.
DE piep schoenen van de leraren
de sleutel bossen van de concergies
Oud 19-05-2003, 12:46
madwoman
madwoman is offline
jongen die schuin voor mij zat had op zn (toch al niet zo grote) tafeltje 4 pakjes drinken.een knuffeltbeertje.een foto van zn vriendin.een rekenmachine en zn etui staan. de helf flikkerde dus elke keer van zn tafel.ook had hij naast zn tafel een tas staan met: zuurtjes.keelsnoepjes.sultana's.een tros bananen een een flesje cola....en dan vond ie dat ie te weinig tijd had voor zn examen...ja halloooo.als je de hele tijd zit te eten.

ook ging de bel steeds.ook best irri.
__________________
you can't milk a cow with your hands in your pants!!
Oud 19-05-2003, 14:41
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik ergerde me dood aan leraren die constant in en uit liepen. Dan moest de een weer lesgeven, dan kwam er weer een ander, dan moest er weer iets worden gevraagd. Heb wel 10 verschillende leraren gezien
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Oud 19-05-2003, 14:48
tandenborstel
Avatar van tandenborstel
tandenborstel is offline
Citaat:
madwoman schreef op 19-05-2003 @ 13:46:
4 pakjes drinken.een knuffeltbeertje.een foto van zn vriendin.een rekenmachine en zn etui staan. de helf flikkerde dus elke keer van zn tafel.ook had hij naast zn tafel een tas staan met: zuurtjes.keelsnoepjes.sultana's.een tros bananen een een flesje cola....
Oud 19-05-2003, 14:53
Pandemonium
Pandemonium is offline
mijn examens zijn trouwens nie in de gymzaal, wel beter
Ik heb me echt dood geergerd (?) aan een meisje die naast me zat en met dr been liep te wiebelen (je weet wel jerry springer achtig, benen over elkaar en zwiepen maar) en het vervelende je blijft het zien, in je ooghoek enzow
enne vandaag heeel vervelend een jongen zat de hele tijd te klikken met zn balpen erg irri!!!!!
__________________
Hoor niet alles wat je gelooft
Oud 19-05-2003, 15:13
Verwijderd
Tijdens muziek vorig jaar zaten we in een lokaal op de directieverdieping. Beneden aan de rechterkant liepen op het schoolplein mensjes te praten (was niet luid, maar net luid genoeg om het te kunnen verstaan). Dit was nog niet zo irritant, maar aan de linkerkant zat dus de directieverdieping. Met secretaresjes met kittige hoge hakjes die heel regelmatig, maar compleet uit de maat, tikten. Dan krijg je een anders appeltje-eitje vraag 'Hoeveel tellen tot dit-of-dat' en dan hoor je in een heel andere snelheid tik-tik-tik-tik. Dat is behoorlijk irri...
Oud 24-05-2003, 10:13
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Okee, ik heb ook nog wat te zeiken
Gisteren zaten we met GT-4 (vmbo), 1/2 Havo en 1/2 Vwo in een té kleine gymzaal die dus propvol stond. Ergernis 1, want je moet je overal langswurmen als je ergens heen wilt (indirect lastig voor ons, want de leraren die zich belangrijk voelen gaan telkens rondlopen en moeten dus overal langs- en doorheen).
Verder hadden ze het zo ingedeeld dat er eerst een lange rij vmbo zat, daarnaast een lange rij havo, daar weer naast een lange rij vwo; om te voorkomen dat we af zouden kijken omdat de tafeltjes zo dicht op elkaar stonden. Aangezien vmbo sowieso al eerder weg moet en Havo een examen had van 'maar' 2,5 uur, was het onwijs irritant voor Vwo dat ongeveer een half uur voor het einde van ons examen iedereen van vmbo en havo weg ging. (Bovendien werd dat ook een paar keer heel erg luid meegedeeld door de surveillanten )
Laatste ergenis: de weergalming in de gymzaal! Niet normaal meer! Elk kuchje/ritseltje/getik op de GRM kon je onwijs goed horen! En doordat de helft een wiskunde examen had was het heel moeilijk je te concentreren omdat het nooit echt helemaal stil was. (En als je er al op gaat letten wordt het alleen maar erger)

Irritant dus. Hoewel ik het examen wel goed heb gemaakt
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 24-05-2003, 12:08
Verwijderd
Gisteren zat ik bij biologie in een klein zaaltje, naast een zaal waar een vergadering gehouden werd. De vergadering klonk erg gezellig; lachende mannen, jodelende mannen, gillende mannen... en na een tijdje ook rennende mannen op de gang... En toen riep er eentje:'Ze maken daar examen!!!!!!' en begonnen ze wééér te lachen en te jodelen... Kinderachtig, ze waren echt in de 30...
En een surveillant liep de hele tijd weg, dan smeet ze de deur achter zich dicht...
En ze gingen koffie op z'n manier inschenken dat het uren duurde en zo kletterde dat je ineens moest plassen

Maar 'k heb het toch nog goed gemaakt
Oud 24-05-2003, 12:45
Draco
Draco is offline
Donderdag had ik wiskunde, en rond 15.30 begonnen er buiten de gymzaal, op de gang ofzo, mensen 'Papegaaitje leef je nog?' te zingen. Heel hard, en heel irritant. Ik weet niet of het kinderachtige bruggers waren of kleine kindertjes, maar het moest verboden worden!
__________________
NEIL:Now I hope you'll all come quietly. VYVYAN: No, no, we're all going to come very noisily!
Oud 24-05-2003, 14:57
joekeldoekel
joekeldoekel is offline
Ik zat aan het raam en ik zat me echt dood te ergeren aan de hagel en regen die de helft van het biologie examen tegen het raam aan kletterde.
Oud 24-05-2003, 15:40
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
waar ik me aan erger? vlak naast onze school zijn allemaal verbouwingen. ook aan onze school. nou zijn de verbouwingen ín de school niet bezig als wij examen aan het maken zijn, maar náást de school dus wel. daarnaast zitten we in de gymzaal en daar hebben ze hele krakende tapijtvloeren ingelegd... zeer irritant!!! vooral als die surveillanten dan om het half uur gaan wisselen. (moet bij ons om het half uur, want er zijn al twee leraren in slaap gevallen tijdens het surveilleren). en het is ook heel vervelend als mensen nog verpakkingen open gaan maken tijdens het examen, zoals blikjes en lolly's enzo... het vervelendst van alles zijn nog wel de bruggers die op de trappen naast de gymzaal naar elkaar gaan lopen schreeuwen: "HEEJ! ER ZIJN TOCH EXAMENS NU?" "JA MAN! LIJKT ME ECHT KUT!" GRRRRRRRRRRRRR!!!!!
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Oud 25-05-2003, 14:50
o_0
o_0 is offline
Ik heb me dood geergerd aan onze concierge. Die komt dus tijdens elk examen thee & koffie brengen en zijn karretje piept, dus die hoor je nog aan de andere kant van de zaal. En dan loopt ie zo langzaam mogelijk grrr.
Oud 25-05-2003, 15:33
sunflouwer
Avatar van sunflouwer
sunflouwer is offline
bij ons hadden ze wel een goed koffie/thee systeem. We kregen een briefje op onze tafel met aan de ene kant koffie en de andere kant thee. Wat je wilde moest je boven leggen. Melk en suiker lag er ook al. En de thee en koffie werd ergens anders ingeschonken en dan die bekertjes in een heel groot dienblad met allemaal gaten waar die bekertjes net in konden zeg maar. En dan 2 concierges en de een hield het vast, de ander las wat je wilde en paktje dat dan.

Maar bij ons piepte het nooduitgang licht heel irritant, dacht eerst dat ik zo'n piep in mijn oor had, maar dat was dus niet zo
__________________
beter 1 sunflouwer op het forum, dan 11 bloemen in een vaas
Oud 25-05-2003, 16:47
o_0
o_0 is offline
Citaat:
sunflouwer schreef op 25-05-2003 @ 16:33:
bij ons hadden ze wel een goed koffie/thee systeem. We kregen een briefje op onze tafel met aan de ene kant koffie en de andere kant thee. Wat je wilde moest je boven leggen. Melk en suiker lag er ook al. En de thee en koffie werd ergens anders ingeschonken en dan die bekertjes in een heel groot dienblad met allemaal gaten waar die bekertjes net in konden zeg maar. En dan 2 concierges en de een hield het vast, de ander las wat je wilde en paktje dat dan.

Maar bij ons piepte het nooduitgang licht heel irritant, dacht eerst dat ik zo'n piep in mijn oor had, maar dat was dus niet zo
dat systeem is wel beter lijkt me..bij ons schenkt die concierge het per tafel in..en je moest aan 't begin dan je eigen kopje meenemen..
__________________
enzo
Oud 25-05-2003, 17:38
iechuhh
iechuhh is offline
wat ik heeeel irritant vond was dat er 2 oude mannen aanwezig waren bij ut engelsexamen en die waren gewoon de hele tijd tegen elkaar aan het vertellen ze kwamen ook nog naast een meisje staan en vroegen ze hoe ze met de achternaam heette omdat zijn vrouw ook zo heet jeh HALLOOOWWW we zijn bezeg met examenn?????????volgens hem niet..jongjongjong echt waar dan ben je toch echt errug!!maja..ik heb er iets van gezegd dusjahh..haha doeiii
Oud 25-05-2003, 17:46
Verwijderd
In het dak van de gymzaal zit enigszins beweging, dus hoorde je dat dak constant tikken, waarschijnlijk door uitzetting als het warm wordt. maar afgelopen maandag was dat dus zwaar irritant, en morgen heb ik weer natuurkunde in de gymzaal
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16.