Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2003, 18:58
brynn
brynn is offline
ik zat voor een meisje waar ik sowieso al ene hekel aan heb maar ze ging bij elke vraag van scheikunde 'sjeeeezus' fluisteren. en ze had odenronsjes met dr buurvrouw. en er werd drie keer van surveillant gewisseld, en een van de suveillanten kreeg een onwijse hoestbui en ging doro de zaal dat op de gang uithoesten maar onze school is zo gehorig dat dat geen verschil maakte. maar verder gaat het eigenlijk best goed. er waren zelfs genoeg binassen!
Advertentie
Oud 20-05-2003, 19:48
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
de brugjes vonden et nodig voor de ramen te gaan staren
zo van oooooh die ken ik en die en die maar die niet.
todat Herr Direktor die op z'n patrouille was ze wegstuurde.

die gezichtjes gingen van naar

__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 21-05-2003, 21:51
Lady Penelope
Avatar van Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Onze afdelingsleider is zéér irritant

Hij zegt elk examen hezelfde:

Het is vandaag (datum). Dit is het examen (naam examen). We hebben de tijd tot (hoe lang het dan duurt). Vanaf nu mag er niet meer gesproken worden. Dit examen bestaat uit een dit-boekje en een dat-boekje. Willen jullie zometeen allemaal even controleren of je beide boekjes hebt? Denk eraan dat als jullie straks weg gaan, jullie je eigen rommel mee nemen?

GRRRRRRR............
__________________
5..4..3..2..1..Thunderbirds are GO!
Oud 22-05-2003, 00:07
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
We hadden een of andere nazi als surveillant en elke keer als ik die zie, kan ik niet meer ophouden met lachen. Dat is wel vervelend.
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 22-05-2003, 09:17
Never Gonna Stop
Avatar van Never Gonna Stop
Never Gonna Stop is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 21-05-2003 @ 22:51:
Onze afdelingsleider is zéér irritant

Hij zegt elk examen hezelfde:

Het is vandaag (datum). Dit is het examen (naam examen). We hebben de tijd tot (hoe lang het dan duurt). Vanaf nu mag er niet meer gesproken worden. Dit examen bestaat uit een dit-boekje en een dat-boekje. Willen jullie zometeen allemaal even controleren of je beide boekjes hebt? Denk eraan dat als jullie straks weg gaan, jullie je eigen rommel mee nemen?

GRRRRRRR............
LOL dat zijn ze verplicht doen ze het niet kunenn ze geloof ik een beote , iig een berisping krijgen
__________________
*grote lekkere natte smakkurd voor stalkgirl--->mijn vriendinnetjuh!!!!*ze=kewl mensjhu:)xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Oud 22-05-2003, 12:11
Lady Penelope
Avatar van Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Citaat:
Never Gonna Stop schreef op 22-05-2003 @ 10:17:
LOL dat zijn ze verplicht doen ze het niet kunenn ze geloof ik een beote , iig een berisping krijgen
Nou, dan blijft ie het maar lekker doen. Maar irritant blijft ie wel. Vanochtend mocht ik ook controleren of het Duits examen wel echt nog in de envelop zat, tot hoe lang het duurde, wat voor boekjes we hoorden te krijgen en of de envelop nog wel verzegeld was! Dat moet ie dan kennelijk ook verplicht doen want hij doet t ALTIJD! Nou ja, daar kan ik nog wel 2 examens mee leven......
__________________
5..4..3..2..1..Thunderbirds are GO!
Oud 22-05-2003, 17:13
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Vandaag ging er bij ons een telefoon af, 2 keer zelfs in 5 minuten en was bij dezelfde persoon . En nu ben ik van me piepstoel verlost heb ik een stoel die nog beroerder zit. En de temperatuur van de thee is te sterk wisselend
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 22-05-2003, 17:44
Tepelhof
Tepelhof is offline
Citaat:
brynn schreef op 20-05-2003 @ 19:58:
ik zat voor een meisje waar ik sowieso al ene hekel aan heb maar ze ging bij elke vraag van scheikunde 'sjeeeezus' fluisteren. en ze had odenronsjes met dr buurvrouw. en er werd drie keer van surveillant gewisseld, en een van de suveillanten kreeg een onwijse hoestbui en ging doro de zaal dat op de gang uithoesten maar onze school is zo gehorig dat dat geen verschil maakte. maar verder gaat het eigenlijk best goed. er waren zelfs genoeg binassen!
WHOHOHO, wie? Geef eens een hint
Oud 22-05-2003, 18:05
waeffa
waeffa is offline
Wij hebben elke dag een docent en een of ander bejaarde AOW-er (man of vrouw) als surveillant, die mensen zijn zoooooo fakkin irri met hun: manier van ademen (je hoort telkens zo'n piepje bij t in en uitademen), boterhamzakjes waar zo een erge knoop ingemaakt is dat ze 5min bezig zijn met dat kutzakje lawaai te maken als ze zich beginnen te vervelen gaan ze door de klas heen lopen om zogenaamd te kijken of er niemand spiekt, tenminste dat dacht ik, ze zijn dan gewoon onderweg naar de prullenbak en kijken zo vreemd door die brilglazen heen omdat ze bang zijn dat ze vallen ofzo. En als de docent met iemand meeloopt naar de WC dan voelt die gast zich ineens de baas en dan gaat ie heel gevaarlijk met ze lompe spicegirl achtige schoenen door het lokaal heenlopen, zo van I'm in charge! Don't even try it!
En dan heb je nog zo'n docent die een kunstgebit inheeft, wat opzich niet erg is, maar als ie er ook nog mee geluiden zit te maken in ze smoel, voel je de gore koffie weer omhoog komen, en dan pakt die gast een voor een de suikerzakjes die op z'n tafel liggen op en begint ie de suiker op te eten....

De rest van de tijd zijn ze ene beetje ingedut of lopen ze heel verward naar buiten te kijken, de meeste docenten bemoeien zich nergens mee, ze zitten gewoon wat te lezen of heel vreemd voor zich uit te staren, wachtend op een kopje koffie...

Misschien let ik wel teveel op de docenten en surveillanten door de stress :\
nah vast niet
Oud 22-05-2003, 18:27
brynn
brynn is offline
Citaat:
Tepelhof schreef op 22-05-2003 @ 18:44:
WHOHOHO, wie? Geef eens een hint
heej jij hier?
uhmuhmuhm straks komt ze hier ook. en dat is dan ook weer zo lullig. maar ach. ze is het vriendinnetje van donald.
en joyce moest hoesten. en chris heeft het ook....





mijn horloge hield er mee op tijdens wiskunde. waardoor ik dacht dat ik nog een uur had maar dat eigenlijk een kwartier was. en ja dat was flink kut.
Oud 22-05-2003, 18:28
Ichonama
Ichonama is offline
Citaat:
brynn schreef op 22-05-2003 @ 19:27:
ze is het vriendinnetje van donald.
Origineel
__________________
Je volwassen gedragen. Is dat zoiets als doen waar je zelf zin in hebt?
Oud 22-05-2003, 18:30
brynn
brynn is offline
Citaat:
Ichonama schreef op 22-05-2003 @ 19:28:
Origineel
wilde eerst nog zeggen dat ik jou quotte, maar ach. dat weet ie vast zelf ook wel.
Oud 22-05-2003, 18:30
Tepelhof
Tepelhof is offline
Citaat:
brynn schreef op 22-05-2003 @ 19:27:
heej jij hier?
uhmuhmuhm straks komt ze hier ook. en dat is dan ook weer zo lullig. maar ach. ze is het vriendinnetje van donald.
en joyce moest hoesten. en chris heeft het ook....





mijn horloge hield er mee op tijdens wiskunde. waardoor ik dacht dat ik nog een uur had maar dat eigenlijk een kwartier was. en ja dat was flink kut.
Donald..... Donald? Nog een hint?

tsja Die Chris ook mijn idool
Oud 22-05-2003, 18:32
brynn
brynn is offline
uhmuhmuhm, makkelijker kan ik het ehct niet maken hoor.
Oud 22-05-2003, 18:32
Tepelhof
Tepelhof is offline
Waarom snap ik het niet?
Oud 22-05-2003, 18:33
Tepelhof
Tepelhof is offline
Oud 22-05-2003, 18:33
brynn
brynn is offline
het schijnt dat ze in een kasteel woont.
Oud 22-05-2003, 18:33
Ichonama
Ichonama is offline
Citaat:
Tepelhof schreef op 22-05-2003 @ 19:30:
Donald..... Donald? Nog een hint?

tsja Die Chris ook mijn idool
Komop Maarten, Donald Duck en Katrien, dus...
__________________
Je volwassen gedragen. Is dat zoiets als doen waar je zelf zin in hebt?
Oud 22-05-2003, 18:34
Tepelhof
Tepelhof is offline
dat had ik inderdaad best zelf kunnen bedenken wel jammer dat ze het moeilijk vond
Oud 22-05-2003, 21:40
lil_jj
lil_jj is offline
tis niet egt een erge klacht maar wel erg irri de directeur van onze school houd altijd een preek voordat we beginnen erg langdurig en alke dag weer hetzelfde:kom op jullie kunne het geloof in jezelf ...op et laatst is dat best irri maar ja tog wel weer goed iedereen moed inpraten
__________________
.:: (¯`¸.»»» Do YoU LiKe GaMeS?? It'S TimE To TaKe A ChAnCe ..So DaNcE WiTh mE «.¸´¯) ::.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2003 Kraakschoen
Ða kiwi
6 22-05-2003 20:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43.