Oud 11-03-2009, 20:56
Verwijderd
Wat vinden jullie vrouwen (meiden) mooi?
Oud 11-03-2009, 23:23
MusicSmurf
Avatar van MusicSmurf
MusicSmurf is offline
Oow die vind ik niet zo heel moeilijk. Een streepje haar onder de navel kan ik echt gruwelijk sexy vinden.

Maar op eerste gezicht: ogen en handen
__________________
Skin is on the outside, just to keep the inside in
Oud 11-03-2009, 23:40
Verwijderd
Ik vind het gebied onder de navel, dat streepje daar, over het algemeen ook het meest sexy aan een man.
Oud 11-03-2009, 23:41
MusicSmurf
Avatar van MusicSmurf
MusicSmurf is offline
Citaat:
Ik vind het gebied onder de navel, dat streepje daar, over het algemeen ook het meest sexy aan een man.
Ik ben zo blij te horen dat ik niet de enige ben die dat vind. Ik krijg meestal rare blikken als ik dat zeg
__________________
Skin is on the outside, just to keep the inside in
Oud 12-03-2009, 00:36
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Heb je jarenlang getraind om een superlichaam te krijgen, zo mooi mogelijke kleding gekocht en het beste geurtje dat je kan betalen, blijkt dat het streepje al goed was geweest.
__________________
Guilty of being white.
Oud 12-03-2009, 01:51
Verwijderd
Streepje onder de navel is toch wel gewild.
I have one
Oud 12-03-2009, 10:49
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Heb je jarenlang getraind om een superlichaam te krijgen, zo mooi mogelijke kleding gekocht en het beste geurtje dat je kan betalen, blijkt dat het streepje al goed was geweest.
Ja, helaaaas!


Ontopic: Streepje idd. Maar verder kan ik ook als een blok vallen voor mooie handen en mooie benen
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 12-03-2009, 13:16
Verwijderd
Brede schouders, gespierde rug, volle lippen. Maar uiteindelijk komt het heeel erg aan op uitstraling. Dat streepje interesseert me vrij weinig Ik kan een volle bos borsthaar sexy vinden, maar helemaal geen haar vind ik ook prima.
Oud 12-03-2009, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Heb je jarenlang getraind om een superlichaam te krijgen, zo mooi mogelijke kleding gekocht en het beste geurtje dat je kan betalen, blijkt dat het streepje al goed was geweest.
Oud 12-03-2009, 14:31
Verwijderd
Wat is er zo sexy aan dat streepje onder de navel?
Oud 12-03-2009, 16:23
Verwijderd
Treasure trail Ik vind die ook sexy ja, ik bedoel, het verwijst naar spannender dingen en toch kun je het zien als jongens rondsjouwen in hun zwembroek ofzo. Maar hoe ze hun t-shirt vullen, rawrr. Gewoon mannelijk figuur, lekker stevig, brede schouders/smalle heupen, leuke billen. Mooie armen! Oh man.

Maar meestal is het iets ook typisch van de man in kwestie, een bepaalde stem, lichte haartjes op onderarmen, mooie kuitspieren, manier van aankijken/aanraken, lekker ruiken, kuiltjes in wangen, weet ik veel.

Oh en hij moet sterker zijn dan ik. En dan stoeien
Oud 13-03-2009, 00:51
Verwijderd
Aha het verwijst naar spannendere dingen.
Eigenlijk is het schaamhaar.. opklimmend
Schamstreepje i.p.v. navelstreepje.
Oud 13-03-2009, 12:12
MusicSmurf
Avatar van MusicSmurf
MusicSmurf is offline
Citaat:
Treasure trail Ik vind die ook sexy ja, ik bedoel, het verwijst naar spannender dingen en toch kun je het zien als jongens rondsjouwen in hun zwembroek ofzo. Maar hoe ze hun t-shirt vullen, rawrr. Gewoon mannelijk figuur, lekker stevig, brede schouders/smalle heupen, leuke billen. Mooie armen! Oh man.

Maar meestal is het iets ook typisch van de man in kwestie, een bepaalde stem, lichte haartjes op onderarmen, mooie kuitspieren, manier van aankijken/aanraken, lekker ruiken, kuiltjes in wangen, weet ik veel.

Oh en hij moet sterker zijn dan ik. En dan stoeien
Ik kan dat enkel allemaal beamen
__________________
Skin is on the outside, just to keep the inside in
Oud 13-03-2009, 14:05
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Symmetrie van het gezicht. Vrouwen kijken tijdens een eerste ontmoeting met een man naar een punt of 30 over het gezicht. Hierbij kunnen ze een spiegelvorm van het gezicht maken. Dit betekend dat ze je gezicht opdelen in 2 stukken en die aan een gespiegelde kopie van zichzelf plakken. Mannen met een symmetrisch gezicht worden aantrekkelijker gevonden. [/nerd]
__________________
Altijd nuchter
Oud 13-03-2009, 20:21
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Een streepje haar onder de navel kan ik echt gruwelijk sexy vinden. Maar op eerste gezicht: ogen en handen
Dat streepje oeh ook handen kunnen ontzettend sexy zijn inderdaad
__________________
Geen juist moment

Laatst gewijzigd op 13-03-2009 om 22:22. Reden: Voor MusicSmurf;)
Oud 13-03-2009, 20:25
MusicSmurf
Avatar van MusicSmurf
MusicSmurf is offline
Hehehe die stonden er ook bij
__________________
Skin is on the outside, just to keep the inside in
Oud 13-03-2009, 20:52
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Oh en hij moet sterker zijn dan ik. En dan stoeien
Ja en dan gaan zeiken over hoe je de ander ook eens moet laten winnen en een discussie over de evolutie van het stoeien en de gedachtegang erachter en waarom het leuk is enz.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Oud 13-03-2009, 21:15
MusicSmurf
Avatar van MusicSmurf
MusicSmurf is offline
Citaat:
Ja en dan gaan zeiken over hoe je de ander ook eens moet laten winnen en een discussie over de evolutie van het stoeien en de gedachtegang erachter en waarom het leuk is enz.

Jij stoeit vast met complexe vrouwen?
__________________
Skin is on the outside, just to keep the inside in
Oud 13-03-2009, 22:36
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Jij stoeit vast met complexe vrouwen?
Neeh, gewoon zeikerds en heel veel triggert bij mij een stortvloed aan info/gerant/gekanker, dus dat matcht niet.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Oud 14-03-2009, 02:52
Verwijderd
Citaat:
Treasure trail Ik vind die ook sexy ja, ik bedoel, het verwijst naar spannender dingen en toch kun je het zien als jongens rondsjouwen in hun zwembroek ofzo. Maar hoe ze hun t-shirt vullen, rawrr. Gewoon mannelijk figuur, lekker stevig, brede schouders/smalle heupen, leuke billen. Mooie armen! Oh man.

Maar meestal is het iets ook typisch van de man in kwestie, een bepaalde stem, lichte haartjes op onderarmen, mooie kuitspieren, manier van aankijken/aanraken, lekker ruiken, kuiltjes in wangen, weet ik veel.

Oh en hij moet sterker zijn dan ik. En dan stoeien
Mijn treasure trail

Oud 15-03-2009, 12:09
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Treasure trail Ik vind die ook sexy ja, ik bedoel, het verwijst naar spannender dingen en toch kun je het zien als jongens rondsjouwen in hun zwembroek ofzo. Maar hoe ze hun t-shirt vullen, rawrr. Gewoon mannelijk figuur, lekker stevig, brede schouders/smalle heupen, leuke billen. Mooie armen! Oh man.

Maar meestal is het iets ook typisch van de man in kwestie, een bepaalde stem, lichte haartjes op onderarmen, mooie kuitspieren, manier van aankijken/aanraken, lekker ruiken, kuiltjes in wangen, weet ik veel.

Oh en hij moet sterker zijn dan ik. En dan stoeien
Juist! Jij snapt het
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 15-03-2009, 16:31
fargo
Avatar van fargo
fargo is offline
Ik vind het lijntje waar buikspieren in heup overgaan erg mooi. Verder armen, benen en ja, een mooie piemel is ook niet weg, let's face it.
Oud 16-03-2009, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Ja en dan gaan zeiken over hoe je de ander ook eens moet laten winnen en een discussie over de evolutie van het stoeien en de gedachtegang erachter en waarom het leuk is enz.
Nee hij moet winnen. Of ik, maar dan door *hoest* vals te spelen.
Oud 16-03-2009, 14:29
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Nee hij moet winnen. Of ik, maar dan door *hoest* vals te spelen.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 16-03-2009, 18:29
foefighter
Avatar van foefighter
foefighter is offline
de geur is ook wel belangrijk vind ik
__________________
We uncover our heads and reveal our souls
Oud 16-03-2009, 22:20
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
en hoe hij kijkt en lacht
Oud 17-03-2009, 01:48
Verwijderd
Citaat:
Mijn treasure trail

[afbeelding]
Raarste navel die ik ooit gezien heb.
Oud 17-03-2009, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Raarste navel die ik ooit gezien heb.
Wat is er raar aan mijn navel?
Oud 17-03-2009, 14:36
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Dikke piemel natuurlijk. Waarom denk je dat je de hele dag word bedolven onder de penis vergroting spam. Veel vraag dus veel aanbod. Dus als je eindelijk wil batsen weet je wat je te doen staat.
__________________
That'll be our little secret
Oud 17-03-2009, 15:17
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Puur lichamelijk: de overgang van heup naar buik, een mooi stel billen, 'klimop' (zo noemden wij dat streepje in 6-vwo ) en gitaristenhanden. En vooral niet teveel spieren en geen sixpack, geen lichaam waaruit duidelijk blijkt dat hij er hard voor traint. Dan liever een slanke (smalle) jongen, en langer dan ik. Maar daarbij moet ik wel zeggen dat het mij eigenlijk meer om uitstraling gaat en dat al het bovenstaande niks kan betekenen als de persoon in kwestie niet de juiste uitstraling heeft (maar dat is weer een heel ander verhaal).
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 17-03-2009, 19:22
Verwijderd
Citaat:
'klimop' (zo noemden wij dat streepje in 6-vwo )
Opklimmend schaamhaar.
Oud 17-03-2009, 21:54
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Een klimop met een kale zak ziet er wel raar uit
__________________
That'll be our little secret
Oud 17-03-2009, 22:57
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Een klimop met een kale zak ziet er wel raar uit
Moet je dat dus ook niet helemaal kaal doen.
Oud 18-03-2009, 00:20
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Dus daarvoor moet ik tegenwoordig ook al naar de kapper. Alsof die penisvergroting niet genoeg gekost heeft
__________________
That'll be our little secret
Oud 18-03-2009, 01:12
Verwijderd
Citaat:
Dus daarvoor moet ik tegenwoordig ook al naar de kapper. Alsof die penisvergroting niet genoeg gekost heeft
Jij verneukt het topic!!!
Oud 18-03-2009, 01:16
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Ik zeg waar het op staat!
__________________
That'll be our little secret
Oud 18-03-2009, 03:31
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Jij verneukt het topic!!!
Hij neukt tenminste iets.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 18-03-2009, 10:04
Verwijderd
Doe eens lief!

ot: Zo'n streepje haar is echt heul sexy. Niet te gespierd, en ik geil op mooie heupen. En een lekkere kont is ook heel mooi. Verder: Mooie handen, gespierde rug en zijn geur is idd ook belangrijk
Oud 18-03-2009, 10:38
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Mijn treasure trail

[afbeelding]
Moest je dit nou echt met ons delen? Ik hoef je schaamhaar niet te zien. En als ik er misselijk van word kan ik me niet voorstellen dat een vrouw hier wulps van wordt.
__________________
That'll be our little secret
Oud 18-03-2009, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Mijn treasure trail

[afbeelding]
wil je nou echt alleen laten zien wat voor merk boxer je draagt of...?
verder, kan iemand dit aub in een spoiler plaatsen, ik ben hier niet van gediend
Oud 18-03-2009, 11:54
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Dat streepje, dat noemden wij altijd 'stairway to heaven'. (Maar treasure trail is ook wel een leuke ). En ja, dat is inderdaad echt heel sexy <3 Verder kan ik ook erg genieten van een redelijk plat buikje waar dan de heupbotten bij uitsteken (niet in het extreme natuurlijk). Een spijkerbroek blijft daar vaak zo mooi op hangen <3
En verder een klein, strak kontje en een lang en smal lichaam. Ik val absoluut niet op breed of (extreem) gespierd
__________________
<):o)
Oud 18-03-2009, 12:07
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Dat streepje, dat noemden wij altijd 'stairway to heaven'. (Maar treasure trail is ook wel een leuke ). En ja, dat is inderdaad echt heel sexy <3 Verder kan ik ook erg genieten van een redelijk plat buikje waar dan de heupbotten bij uitsteken (niet in het extreme natuurlijk). Een spijkerbroek blijft daar vaak zo mooi op hangen <3
En verder een klein, strak kontje en een lang en smal lichaam. Ik val absoluut niet op breed of (extreem) gespierd
Wat is er sexy aan heupbotten. Ik vind juist dat ik maar eens mn best mag doen om dat weg te krijgen.

Sowieso pas ik wel in je omschrijving van sexy. NICE!
Dat ik deze dag mag meemaken
__________________
That'll be our little secret
Oud 18-03-2009, 12:26
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Mijn treasure trail

[afbeelding]

Ieuw
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 18-03-2009, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Ieuw
Wat ieuw?
Oud 18-03-2009, 13:09
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Wat ieuw?
Jij bent ieuw

veel duidelijker kan het toch niet
__________________
That'll be our little secret
Oud 18-03-2009, 13:14
Verwijderd
haha, holy shit die foto!


"daar word ik niet vrolijk van!"
Oud 18-03-2009, 13:36
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Wat ieuw?
Jij. Wat een lelijke buik.

Trouwens als mijn vent zo'n boxer aan heeft schop ik hem het bed uit
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 18-03-2009, 13:36
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
haha, holy shit die foto!

[afbeelding]

"daar word ik niet vrolijk van!"
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 18-03-2009, 23:13
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Verder kan ik ook erg genieten van een redelijk plat buikje waar dan de heupbotten bij uitsteken (niet in het extreme natuurlijk). Een spijkerbroek blijft daar vaak zo mooi op hangen <3
En verder een klein, strak kontje en een lang en smal lichaam. Ik val absoluut niet op breed of (extreem) gespierd
Ditttt<3
Oud 19-03-2009, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Puur lichamelijk: de overgang van heup naar buik, een mooi stel billen, 'klimop' (zo noemden wij dat streepje in 6-vwo ) en gitaristenhanden. En vooral niet teveel spieren en geen sixpack, geen lichaam waaruit duidelijk blijkt dat hij er hard voor traint.
Ik vind het ook niet leuk als iemand zo'n lichaam 'gekweekt' heeft met fitness ofzo, dan draait het veel te veel om uiterlijk, maar klimmers of capoeirajongens bijvoorbeeld krijgen zo'n supermooi lichaam van een sport die ze doen omdat ze die spórt zo leuk vinden Gewoon positieve bijkomstigheid. Maar goed, dat is vaak wel een 'slank' soort gespierdheid, duidelijk zichtbaar maar niet echt dik ofzo, maar die bevalt mij dan ook beter.

Ik besteed duidelijk teveel tijd aan het kijken naar jongens tijdens het sporten
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit wat vinden jullie van homo's?
-MBI-
500 03-11-2008 21:33
Seksualiteit Sekshoroscopen!
Elister
81 14-07-2004 17:27
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Homo-discussie België
J. Geelman
137 12-01-2004 16:01
Levensbeschouwing & Filosofie christendom versus sex
elledc
41 26-11-2003 21:23
Levensbeschouwing & Filosofie Zijn wij wel zo vrij?
Vage Harry
25 22-09-2003 20:24
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 09:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43.