09-10-2008, 21:13 | ||
Citaat:
09-10-2008, 22:07 | |
hee! wat betreft het feit dat je onervaren bent..
ik weet zeker dat dat voor hem geen probleem zal zijn Ik denk eerder dat hij gevleid zal zijn dat hij de eerste is die je toelaat tot je private parts om het maar ff zo te zeggen en ik neem aan dat hij daar rekening mee zal houden en rustig met je zal doen Als ik een meisje echt leuk vind dan zou ik niet afknappen op hardnekkige beenharen.. je zegt zelf dat je er alles aan doet om het goed bij te houden dus daar kan jij verder niks aan doen en dat zal hij ook zien! Niet meer onzeker zijn want dat is nergens voor nodig! |
10-10-2008, 18:45 | ||
Citaat:
bij een meisje waar je veel om geeft in een relatie is het TOTAAL NIET belangrijk.. jullie moeten samen iets opbouwen en ook samen een seksleven opbouwen.. naarmate jullie vaker seks hebben zullen jullie ontdekken wat jullie allebei lekker vinden en er dus ook 'beter' in worden en DAT is wel belangrijk |
10-10-2008, 18:49 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
10-10-2008, 18:50 | ||
Citaat:
|
10-10-2008, 19:48 | |
Hoe denk je hier over een paar jaar mee om te gaan als je nu geen stappen onderneemt dankzij je onzekerheid?
Ik denk dat het alleen maar erger wordt en je jezelf een hoop plezier in het leven ontneemt als je je laat remmen door een emotie die niet eens heel gegrond is, gezien je jongen goede interesse in je toont. Als beenhaar/ stoppels een afknapper zouden moeten zijn heb ik een hoop jongens ontmoet die vreselijk goede acteurs zijn
10-10-2008, 20:21 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Zeker niet iedereen heeft na 1 dag stoppels; het is een feit dat niet iedereen een even ''snelle'' haargroei heeft. Dat jij waarschijnlijk (en wellicht anderen) gelijk na 1 dag schuurpapier op hun benen hebben wil zeker niet zeggen dat iedereen zo harig is (daar beneden) |
10-10-2008, 20:34 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
10-10-2008, 22:47 | ||
Citaat:
maar ik denk dat hij in bed niet zo heelk erg bezig is met de al dan niet beharing van jouw benen, geloof me.
12-10-2008, 18:49 | |||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Volgens mij heeft ''het zichzelf opblazen'' helemaal niks te maken met lekkerder, maar verbeter me gerust... |
12-10-2008, 21:01 | |
Verwijderd
|
Goed Livin Life. Het is ''jouw'' topic (iig jouw probleem komt ter sprake) en ik zal erover ophouden. Verder is je ''gedragsanalyse'' incorrect, maar dat terzijde.
OT: Ik kan me niet echt heel goed in jouw situatie inleven en heb geen last van van dit probleem. Als je echt zo behaard bent (en je dit echt zo dwars zit enz.) raad ik je aan om je beenbeharing op de één of andere manier definitief te laten verwijderen. Laatst gewijzigd op 12-10-2008 om 21:10. |
12-10-2008, 21:25 | |
Maak je niet druk, ik was eerst ook heel onzeker over dat soort dingen (en soms nog wel), maar zodra jullie relatie een beetje op gang komt en hij langzaamaan je lichaam leert kennen (en jij het zijne), kom je vanzelf wel op het punt van 'Jee waar maakte ik me toch druk om?!'. Hij toont duidelijk interesse en zoals al eerder is gezegd: als hij je daarom zou dumpen, zou ie wel een heel sneu persoon zijn. Maar dat doet ie niet ^^ Zeker weten. Succes!
|
14-10-2008, 23:19 | |
Niet meer scheren; enkel harsen; dan groeien je haartjes trager en dunner terug ;-)
In het begin van mijn relatie zorgde ik er ook altijd voor dat mijn benen glad waren. Nu laat ik regelmatig de haartjes een maandje staan (vooral in de winter dan hé) en daar knapt hij niet op af hoor. Hij heeft mij wel al gezegd dat hij het leuker vond als mijn benen glad waren en merkt het dan ook wel, maarja, soms heb ik gewoon geen zin :-p Maar soms heeft hij ook geen zin om zich te scheren en heeft hij ook stoppels en daar knap ik ook niet op af...hoewel het natuurlijk wel leuker is als het glad is... |
15-10-2008, 00:29 | ||
Citaat:
OT: ..en als hij daarover gaat zeiken, helemaal als hij weet dat hij jouw eerste is, is het een snotaap van heb ik jou daar en wordt het hoog tijd voor nummer twee
16-10-2008, 17:12 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Discussies op een forum zijn niet equivalent aan battlen (of hoe die kleine rappertjes het ook noemen) |
17-10-2008, 09:50 | |
ik vond je nogal aanvallend, vandaar.. je hoeft geen genie te zijn om te beseffen dat haar bij de een sneller/meer groeit dan bij de ander, maar het gaat hier om een onzeker meisje en als iemand haar dan een hart onder de riem wil steken krijgt ze "ONZIN!!!"
en sorry voor mijn verpeste babyrapper woordkeus hoor (de grote rappertjes noemen het trouwens hetzelfde)
18-10-2008, 01:45 | |
ik denk, zolang je het goed bijhoudt, dat je alle reden hebt om je sexy te voelen, je verzorgt jezelf goed en ziet er goed uit, dan ben je toch sexy?
zoals inderdaad al vaker is gezegd door mensen: hij gaat heus niet zomaar afknappen op een paar stoppels. Als hij dat wel doet, dan is hij jou niet waard. als je het echt een probleem vindt, er zijn behandelingen die zijn (redelijk) permanent (in ieder geval voor een aantal jaren) hiermee verwijderen ze alle haren dmv laser en/of licht. Wel prijzig, maar het is bruikbaar, het is ook mogelijk om "andere delen" van het lichaam te laten ontharen, permanent, het is maar wat je prettig vind. als dit je interesse wekt, kijk dan eens op een van volgende sites: http://www.sensitif.nl/index.html http://www.huidlaser.nl/?pid=13 of zoek zelf nog iets verder |
18-10-2008, 14:21 | |
Heb je dikke donkere haren op je tepels? Bovenlip? Kin? Buik? Rug? Bovenarmen?
Als je hier telkens "nee" op kunt antwoorden ben je niet echt overbehaard en maak je je druk om niets. Dat na het scheren 1 of 2 dagen duurt voor je stoppels hebt lijkt me ook niet echt een probleem, de meeste mannen hebben aan het eind van de middag alweer stoppels en anders koop je zo'n epilady ofzo. |
19-10-2008, 14:37 | |
Dat is overigens niet eens zo'n heel slecht idee, een epilady kopen... Het is op het begin wel wat pijnlijker dan scheren, maar een stuk effectiever... Net als bij harsen, wat al eerder genoemd werd, groeien de haartjes dan minder snel terug en worden ze ook dunner.. Ik heb zelf ook een epilady van maar 20 euro ofzo, maar hij werkt prima, kan me best voorstellen dat dat een redelijke oplossing is.
21-10-2008, 22:50 | |
TS is er nog hoor! Thanks for alle reacties so far.. Ik heb idd al een epilady het stelt me wat meer gerust alleen van een epilady krijg ik weer vaak een beetje last van pukkeltjes.. maar het is beter dan totaal geen oplossing. Er zijn nog niet echt veel vorderingen tussen ons alleen dat we elkaar echt leuk vinden en ik begin hem telkens leuker te vinden...!! Het wordt dus telkens moeilijker.. Ik stel nog meer reacties en/of advies van jullie erg op prijs!
|
22-10-2008, 16:59 | ||
Citaat:
En ja.. ik weet dat hij dan een sulletje is maar het blijft een grote onzekerheid natuurlijk..Ik zal er alsnog enorm van balen..maar alle reacties hebben me wel erg geholpen |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak ik mijn onzekerheid weer kwijt? Magaline | 5 | 20-06-2010 12:39 | |
Psychologie |
onzekerheid die uit de hand loopt. meisje-xx | 3 | 08-09-2008 21:08 | |
Seksualiteit |
ik ben onzeker carpediem | 52 | 14-07-2007 21:52 | |
Psychologie |
Vaak onzeker Paulusma P | 4 | 16-02-2006 23:31 | |
Psychologie |
Dromen waarin je onzekerheden naar voren komen? Alistar | 4 | 03-08-2005 11:29 | |
Psychologie |
Beautiful - onzekerheid lso | 8 | 20-05-2004 18:41 |