![]() |
|
Dat klinkt idd als een goed ding! Ik ben blij dat je nu eindelijk iemand hebt gevonden. Maar vind je hem ook leuk of is het alleen voor je onzekerheid?
|
18V - Lid
![]() |
Hij is super leuk maar ik ben natuurlijk niet verliefd op hem
Maar ik merk wel dat het helemaal anders is dan met de jongens die ik ken, het is zo super makkelijk om over alles te praten en hij is echt heel chill en zo. Ik heb al gemerkt dat ik vaak de slechte kanten van dingen zie en hij de goede bijvoorbeeld. |
![]() |
|
Ik bedoelde met afspreken eigenlijk wat je ook met hem deed, of misschien wat intiemers. Op zich maakt het niet echt uit, maar het laat ook wel zien dat hij ook verder niet geïnteresseerd is in iets meer dan wat je nu hebt (even los van seks). Dat is wel een handige om in je achterhoofd te houden mocht je uiteindelijk wel meer met hem willen.
|
18V - Lid
![]() |
Nee we zijn allebei niet geinteresseerd in meer dus dat is geen probleem.
ik vind het net ook fijn dat onze levens volledig gescheiden zijn en zo, ik voel me veel vrijer en kan gewoon mezelf zijn. En als het echt helemaal fout gaat of ik schaam me stuk dan stoppen we er gewoon mee en hij gaat het iig niet doorvertellen aan mijn vrienden. het enige wat ik wel belangrijk vind om te weten is dat hij niet iedere dag met een ander in bed ligt en dat is zeker niet het geval. Hij is soms nog met andere meiden in contact die hij vroeger heeft ontmoet maar dat is gewoon om te praten over dingen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
V - Lid
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik ben dan maar gestopt met zoeken. En ik vind het super vet voor jouw dat je iemand gevonden hebt die niet zo is en bij wie je jezelf kunt zijn! Echt vet. Geniet er maar lekker van en wees voorzichtig! |
![]() |
||
18V - Lid
![]() |
Citaat:
En ik heb wel met een paar zoekwoorden de juiste gevonden hoor, het was niet zo moeilijk. Er zitten ook normale mensen op die sites. Fijn idd dat het niet alleen om sex gaat, anders was ik al lang afgeknapt. |
![]() |
||
18V - Lid
![]() |
Citaat:
Wij praten over dingen en als er iets is waar ik me niet goed bij voel dan weten zij dat en dan proberen ze mij te helpen. ik had zoiets nooit gedaan zonder duwtje in mijn rug van hun hoor |
![]() |
||
V - Lid
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind enkel afknappers ![]() |
![]() |
||
V - Lid
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
18V - Lid
![]() |
Citaat:
En ze pushen mij inderdaad omdat ik niks aandurf maar dat is net goed. Ze weten dat ik niet zo op jongens af durf te stappen en daarom kwamen ze met de online oplossing omdat ze dachten dat dat meer iets was voor mij in mijn situatie. En als ze vertellen over hun eigen eerste keer dan was dat ook bijna nooit positief dus ze raden mij alleen aan om niet te wachten tot de ware komt en dan een teleurstellende ervaring te hebben. dus het probleem is echt niet bij mijn vriendinnen maar bij mij zelf |
![]() |
|
Tbh ik denk dat het niet stom is, maar rekening houden met jou. En daarnaast hoeft het ook niet helemaal te stoppen maar minderen kan toch ook? Maar ja ik zat er blijkbaar naast
||
V - Lid
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
18V - Lid
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
V - Lid
![]() |
Citaat:
En sorry maar dingen als “vrouwen op hun 30 zijn super mooi” en “als vrouwen ouder worden, worden ze mooier” zijn echt geen woorden waar je als 17-jarige op zit te wachten… En “jouw tijd komt nog wel” en “niks van aantrekken” helpt niet! Dat zijn van die opmerkingen die je iedere dag hoort, goed bedoeld, maar die lossen geen enkel probleem op. Het gaat er ook niet om bij de groep te horen. Het lijkt me dat je haar gewoon niet begrijpt, zoals heel veel mensen, en zij gaat op zoek naar iemand die haar wél begrijpt en die weet hoe hij met haar om kan gaan. |
![]() |
||
18V - Lid
![]() |
eigenlijk heeft Solamente al heel juist geantwoord maar ik wil wel nog een paar dingetjes toevoegen.
Citaat:
En inderdaad, zoals Solamente ook al schreef, ik zoek iemand die mij begrijpt. Niet iemand die met standaardantwoorden komt zoals wacht maar lekker af, of je wordt later nog mooier, of laat je niet beinvloeden door de anderen, of alle meiden zijn onzeker. Daar heb ik niks aan. Ik heb nu iemand gevonden die mij probeert te begrijpen, die duizenden vragen stelt over mij, zonder te oordelen of te veralgemenen. Die niet zegt dat ik me niet lelijk hoef te voelen omdat iedereen mooi is op zijn manier, maar die mij vraagt wat ik niet mooi vind aan mezelf, en wat ik wél mooi vind aan mezelf. En die mij ook uitgebreid vertelt wat hij mooi vind aan mij. En met wie ik uren lang kan praten over mijn onzekerheid, tot die bijna helemaal weg is. En die mij leert van mijn lichaam te houden en er zelf ook van te genieten. |
![]() |
|
ik denk niet dat het tegenstrijdig of schijnheilig is, ik denk eerder dat jullie allebei uit hele andere buurten/culturen/omgevingen zijn opgegroeid en/of daarmee te maken hebben. Dat maakt jullie visie op de zaak heel anders
||
Citaat:
||
V - Lid
![]() |
Steeben009 sorry maar jij schrijft echt dingen waarover ik echt geen zin heb om te discussiëren. Misschien kan je een eigen topic maken waarin je wat dieper in gaat op je eigen problemen maar dat is hier niet het onderwerp.
Ik wil graag terug naar de post van Aurore waarin ze schrijft: Citaat:
|
![]() |
|
Overigens kan ik ergens wel begrijpen dat Solamente vraagt om er een ander topic voor te maken aangezien je lange verhalen het wel een beetje koloniseert. Zeg maar door jouw verhaal heb ik nu eigenlijk geen idee hoe het nu gaat met aurore. Aurore, heb je een update voor ons?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aurore, wij in dit topic willen weten hoe je avond is verlopen. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |