Oud 04-08-2004, 21:17
John_doe
John_doe is offline
Die zit er dus voor aan te komen voor mij. Het zal de eerste keer zijn voor mijn vriendin en voor mij. Geweldig natuurlijk, maar ik zit toch met een aantal dingen.

Bijvoorbeeld heeft mijn vriendin het al helemaal gepland. We gaan binnenkort samen een romantisch weekendje weg, en zij vindt dat ideaal voor de eerste keer. Ik eigenlijk ook, dat weekendje was al een tijd terug geboekt en ik dacht er al stiekem aan dat dat misschien wel eens 'de eerste keer' voor ons zou kunnen worden. Ik heb er zin in, maar mijn vriendin al helemaal. Ze maakt me er helemaal gek mee, ze verheugt zich er echt op. Ze weet zeker dat het geweldig wordt. Ik krijg zelfs dagelijks sms'jes dat ze nergens anders meer aan kan denken..Hierdoor heb ik een gigantische dosis faalangst gekregen. Wat kan er allemaal mis gaan? Tja, de "gebruikelijke" dingen.. En dat ik misschien al na tien seconden klaar kom bij het penetreren, ook al doe ik er bij aftrekken (door haar of door mezelf) langer over om klaar te komen. Ik zit hier echt heel erg mee, vooral omdat zij zich er zo op verheugt....Wat kan ik hier aan doen?

Zij is eigenlijk speciaal daarvoor aan de pil gegaan, ik neem dus aan dat het helemaal veilig is als ik geen condoom gebruik? SOA's zullen we toch wel niet hebben, het is voor ons allebei de eerste keer..

oja, ze heeft zelfs gepland dat we samen gaan douchen... super maar ehm... ik schaam me er wel voor als ik dan de hele tijd met een erectie onder de douche sta, ze is namelijk behoorlijk opwindend. Ik zou me daar dood voor schamen, hoe zouden jullie (meiden) hierover denken

voor dit ietwat genante verhaal heb ik ma ff mijn schuil nick gebruik
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 21:23
John_doe
John_doe is offline
nog 'n vraagje: als ik haar borsten/tepels masseer doe ik blijkbaar altijd iets verkeerd, ze probeert namelijk altijd mijn vingers anders te zetten, maar het is helemaal onduidelijk voor me hoe 't dan beter kan... ik vraag 't haar ook gwoon, maar ze zegt dat ik 't goed doe, dat gloof ik dus niet... dus dames, hoe moet het?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 21:26
No Quiero
No Quiero is offline
je moet je gewoon geen zorgen maken
zij is je vriendin
je hoeft je heus niet te schamen voor een erectie onder de douche

enne
waarom denk je dat het leuk is om samen te gaan douchen?
omdat het dan lekker geil kan worden!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 21:27
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Oke, komt ie:

Punt 1: je maakt je druk om niks, wees zelf ook enthousiast en go with the flow. Maak het jezelf niet zo gruwelijk moeilijk. Juist door die faalangst bestaat het risico dat er dingen mis zouden kunnen gaan ook al zit dat risico er altijd in, maar hoe meer je daar aan denkt, hoe waarschijnlijker dat het ook werkelijk gebeurt. Dus lighten up! Daarbij, stel je komt wel binnen 10 seconden klaar. So what? 99%van de meiden komt niet klaar door neuken dus je zult toch je handen en mond moeten gebruiken wil je haar tot een orgasme brengen. Ga je daar toch gewoon mee verder? Zij zal het alleen maar als een compliment zien als jij al zo snel klaarkomt van haar. En met de ervaring leer je het steeds langer uitstellen dus maak je niet druk, komt vanzelf.

Punt 2: als jullie elkaars eersten zijn, niet met een ander gevreeen hebben (oraal/anaal noem maar op) en niet gezoend hebben of bloed uitgewisseld met een met een SOA besmet iemand kan je het idd veilig zonder condoom doen. Toch raad ik je aan (misschien later) om wel alvast te oefenen met condoomd. Worst case scenario: het gaat uit, je krijgt een nieuwe vriendin, hebt je nog niet laten testen, zij ook niet, wil toch graag doen, dan moet het rubbertje om. Beetje lullig als je dan met al je ervaring nog staat te pielen met dat ding.

Punt 3: als mijn vriend een erectie krijgt onder de douche dan kan ik zelf wel tegen het plafond schieten van opwinding en kan ik er bijna niet afblijven. Mooie aanleiding voor een lekkere sexpartij. Als je dat niet wil dan zou ik je aanraden om direct na de sex met haar te gaan douchen, dan heeft pielemo al zo hard gewerkt dat ie toch de eerste 10 minuutjes ff niet meer wil en dan staan jullie zo lekker te knuffelen onder de douche dat je niet eens meer aan sex denkt. Hij dus hoogstwaarschijnlijk ook niet.

Zo. Voldoende beantwoord?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 21:28
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
John_doe schreef op 04-08-2004 @ 21:23 :
nog 'n vraagje: als ik haar borsten/tepels masseer doe ik blijkbaar altijd iets verkeerd, ze probeert namelijk altijd mijn vingers anders te zetten, maar het is helemaal onduidelijk voor me hoe 't dan beter kan... ik vraag 't haar ook gwoon, maar ze zegt dat ik 't goed doe, dat gloof ik dus niet... dus dames, hoe moet het?
Is bij iedere dame anders dus durf ik niet te zeggen. Je kan wel proberen goed op te letten als ze je hand verplaatst en te onthouden hoe ze ze neerzet of haar vragen om het een keer bij haarzelf voor te doen.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 21:29
John_doe
John_doe is offline
ruim voldoende , hier kan ik tenminste iets mee, thx
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 21:38
Verwijderd
Relax gewoon!! Het moet voor jou natuurlijk ook leuk zijn .
Eigenlijk ben ik het helemaal met AngelLena eens, ze zegt goede dingen .
Over dat klaarkomen zou ik me echt geen zorgen maken hoor! Het komt zoals het komt. Mss is het juist niet zo snel, je bent toch een beetje zenuwachtig, en zo wel, er zijn dus genoeg manieren om nog lekker aan elkaar te zitten etc.

Ik vind het eigenlijk altijd wel een eer als mijn vriendje een erectie heeft onder de douche... Dus daar zou ik me ook geen zorgen over maken en anders kan je idd nog altijd NA de seks douchen (--> zoals gezegd).

En met haar tepels, vraag het haar anders gewoon, dan weet je voor altijd hoe het moet ...

Heel veel plezier!!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 21:39
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
John_doe schreef op 04-08-2004 @ 21:29 :
ruim voldoende , hier kan ik tenminste iets mee, thx

Graag daan. Nu op vakantie jij en de afloop hier weer plaatsen Nu willen we natuurlijk ook alles weten
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 21:43
Party_P
Party_P is offline
als ik al zo lees hoe ze is zal ze het heus niet erg vinden als je de hele tijd een erectie hebt onder de douche. Zal ze alleen maar wilder van worden
__________________
he lol, en nog meer, apeldoorn :/
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 21:51
John_doe
John_doe is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 04-08-2004 @ 21:39 :
Graag daan. Nu op vakantie jij en de afloop hier weer plaatsen Nu willen we natuurlijk ook alles weten
haha het duurt nog ongeveer een maandje, maar ik zal hier neerzetten hoe 't is afgelopen
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 21:52
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
John_doe schreef op 04-08-2004 @ 21:51 :
haha het duurt nog ongeveer een maandje, maar ik zal hier neerzetten hoe 't is afgelopen
Ik hou je eraan!
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 21:54
Verwijderd
Citaat:
John_doe schreef op 04-08-2004 @ 21:51 :
haha het duurt nog ongeveer een maandje, maar ik zal hier neerzetten hoe 't is afgelopen
*ook nieuwsgierig *
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 22:20
Verwijderd
Citaat:
John_doe schreef op 04-08-2004 @ 21:17 :
Die zit er dus voor aan te komen voor mij. Het zal de eerste keer zijn voor mijn vriendin en voor mij. Geweldig natuurlijk, maar ik zit toch met een aantal dingen.

Bijvoorbeeld heeft mijn vriendin het al helemaal gepland. We gaan binnenkort samen een romantisch weekendje weg, en zij vindt dat ideaal voor de eerste keer. Ik eigenlijk ook, dat weekendje was al een tijd terug geboekt en ik dacht er al stiekem aan dat dat misschien wel eens 'de eerste keer' voor ons zou kunnen worden. Ik heb er zin in, maar mijn vriendin al helemaal. Ze maakt me er helemaal gek mee, ze verheugt zich er echt op. Ze weet zeker dat het geweldig wordt. Ik krijg zelfs dagelijks sms'jes dat ze nergens anders meer aan kan denken..Hierdoor heb ik een gigantische dosis faalangst gekregen. Wat kan er allemaal mis gaan? Tja, de "gebruikelijke" dingen.. En dat ik misschien al na tien seconden klaar kom bij het penetreren, ook al doe ik er bij aftrekken (door haar of door mezelf) langer over om klaar te komen. Ik zit hier echt heel erg mee, vooral omdat zij zich er zo op verheugt....Wat kan ik hier aan doen?

Zij is eigenlijk speciaal daarvoor aan de pil gegaan, ik neem dus aan dat het helemaal veilig is als ik geen condoom gebruik? SOA's zullen we toch wel niet hebben, het is voor ons allebei de eerste keer..

oja, ze heeft zelfs gepland dat we samen gaan douchen... super maar ehm... ik schaam me er wel voor als ik dan de hele tijd met een erectie onder de douche sta, ze is namelijk behoorlijk opwindend. Ik zou me daar dood voor schamen, hoe zouden jullie (meiden) hierover denken

voor dit ietwat genante verhaal heb ik ma ff mijn schuil nick gebruik
Mijn eerste keer was nogal snel over, 2e keer ging al beter etc. Oftewel gewoon meer dan 1x sex hebben
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 22:53
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Het is juist opwindend als je vriend een erectie krijgt onder de douche, omdat hij je zo mooi vindt.
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 22:59
Verwijderd
De eerste keer was nogal bagger voor mij. Beiden zenuwachtig, enzo. Dan is er toch minder passie.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 23:14
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Het gaat hier om "zijn probleem", waarom gaan sommige personen dan ineens over zichzelf praten. Niet dat hij daar iets aan heeft, want voor iedereen is de eerste keer anders
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 23:15
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 04-08-2004 @ 23:14 :
Het gaat hier om "zijn probleem", waarom gaan sommige personen dan ineens over zichzelf praten. Niet dat hij daar iets aan heeft, want voor iedereen is de eerste keer anders
Geef eens het goede vorbeeld.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 23:16
Verwijderd
een vlekkeloze eerste x lijkt me niks... eerste keer van mij was lachen en opwindend tegelijk
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 23:38
Verwijderd
Helemaal eens met goes..
je eerste x gaat niet vlekkeloos, en dat hoort ook niet.. zal heus wel iets gebeuren waardoor het niet perfect gaat..

maar dat verbeteren komt later wel..
Het gaat er iig om dat je er allebei relaxed op kijkt, en liever dus niet zoals je vriendin, het helemaal ophemelt.. Tuurlijk, de eerste x is gweldig, en bloedlekker.. maar later wordt het allemaal veel bter als je meer ervaring hebt en leukere dingen weet..
Je moet gwoon niet al te serieus wat in het rond gaan knuffelen en klunsen.. Komt heus wel goed, maar verw8 nog geen sex zoals je op internet ziet..
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 23:38
juno
Avatar van juno
juno is offline
Gestuntel hoort erbij, die eerste keer. Geweldig vinden jullie het toch wel, alleen al het feit DAT je HET samen gaat doen, aan het doen bent, dat het eindelijk mag!

Later lachen jullie om jullie gestumper, want zij kan er ook nog niks van, natuurlijk. Geeft niks, de lamme leidt de blinde.

Ik was zelf zo nerveus, ondanks dat het best spontaan gebeurde, dat ik echt niet nat werd, ondanks al zijn voorbereidende bef en vingerwerk. Spuug doet op zich wonderen, maar het ging toch nog niet, ik moest hem echt aanmoedigen om door te duwen. Dat deden we, wham! en ik ontplofte meteen van genot. Grote genade, dat was een leuk spelletje! Heeeel wat anders dan een beetje clitje vingeren! Hij schrok van mijn plotselinge gekreun, dacht dat het van pijn was. Maar daar merkte ik toch de dag erna pas wat van. Je zit toch wat moeilijk, na je eerste keer...

En ik heb het ding niet aangeraakt, durfde hem niet eens aan te kijken in zijn ene oogje. Ik ben ontmaagd door een piemel die ik echt, ook daarna, nooit gezien heb.

En toch was het cool, en blijft het een leuke herinnering. Heel soms zie ik hem nog wel eens, zo eens in de paar jaar, en dan staan we toch allebei weer te grinniken. Het had wel wat, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 23:47
Marlous
Avatar van Marlous
Marlous is offline
Citaat:
juno schreef op 04-08-2004 @ 23:38 :
Verhaal
Ge-wel-dig

Tsja zoals al gezegd is: geniet er gewoon van, jullie zijn allebei nog onervaren en kennen elkaars lichaam al goed genoeg om te ontdekken of jullie het lekker vinden wat de ander doet. Geen enkele eerste keer verloopt vlekkeloos en ik ben ervan overtuigd dat zij net zo zenuwachtig is als jij.

Die erectie onder de douche is alleen maar nog opwindender, en daardoor krijgt zij alleen maar het idee dat jij er ook zo veel zin in hebt.

Gewoon niet al te druk maken, ervaar het en geniet, seks wordt daarna alleen maar leuker en lekkerder
__________________
You're just insane.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 23:04
angel-nieke
angel-nieke is offline
vind t juist wel leuk als me vriend een stijve van me krijgt... weet k tenminste wel dat ie me opwindend vind.. maak je dr geen zorgen over... komt ech wel goed
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 00:18
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Zij is eigenlijk speciaal daarvoor aan de pil gegaan, ik neem dus aan dat het helemaal veilig is als ik geen condoom gebruik? SOA's zullen we toch wel niet hebben, het is voor ons allebei de eerste keer
beetje dom..
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 11:41
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Ik vind het al tof dat je via deze weg vragen stelt en het je vriendin zo leuk mogelijk wilt maken. Ze mag blij zijn met zo'n vriend!!
__________________
Bob.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 12:13
Verwijderd
Harde onder de douche is niet erg, vind ze vast leuk
Te snel klaarkomen, ja niks aan te doen volgens mij, de eerste keer kwam ik ook in no-time klaar maar misschien met voorspel ofzo al een keer klaar komen, want als ik dan voor de 2e keer ga duurt het duidelijk langer bij mij.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 12:36
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Ik heb er niet zulke hoge verwachtingen van. De eerste keer is vrijwel altijd geklungel (vooral met zo'n onhandig iemand als ik)
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 13:23
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Zo'n eerste keer ga je toch niet plannen? Daar lijkt me nou niks aan. Het is veel leuker als het spontaan gebeurd op het moment dat jullie er allebei helemaal klaar voor zijn en allebei zo ontzettend geil zijn en zoveel naar elkaar verlangen dat niks jullie eerste keer meer kan tegenhouden.

Bovendien is er nog zoveel vóór het daadwerkelijk seks hebben...
Gewoon wat tegen elkaar aanliggen en elkaars lichaam verkennen. Met jullie handen elkaar wat strelen en dingen voelen. Na een spontane flink wilde zoen sessie wat naakt tegen elkaar aanliggen. Samen onder de douche een beetje gek doen. Enz enz...
Er is allemaal geen haast bij. Die dingen gebeuren vanzelf wel. Waarschijnlijk willen jullie die dingen allebei al wel doen, maar is er nu nog die spanning. Dat is juist wat het zo leuk maakt. Op een gegeven moment ontlaad die spanning zich in 1 keer en maak je weer allerlei nieuwe dingen mee met je vriendin
Hebben jullie elkaar wel al een keer naakt gezien? Dat jij je schaamt om met een erectie onder de douche te stappen met haar is voor mij een teken dat er nog maar weinig op dat gebied gebeurd is. Zoals al eerder gezegd vind je vriendin het alleen maar super geil als jij van haar een stijve krijgt

Het weekendje is al geplanned maar als ik jou was zou ik alles gewoon lekker spontaan laten gebeuren. Dan beleven jullie allebei er veel meer lol aan.
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 18:27
Verwijderd
Ik had geen zin (en tijd) om alle reacties door te lezen dus waarschijnlijk is dit allemaal al gezegd:

Over dat douchen..Ik zelf zou t zeer vleiend en opwindend vinden als mijn vriend een erectie zou hebben onder de douche dan.. Dat is toch juist een teken dat je dr lekker enzo vindt?

Wat betreft dr borsten.. vraag of ze t n keer zelf voor wil doen? Of vraag hoe zij t nou echt t lekkerst vindt.. Dat is bij ieder meisje anders namelijk.. En de ene keer (is bij mij tenminste zo) zijn mijn tpeel sgevoeliger dan de andere keer dus het verschilt ook hoe voorzichtig/ruw je moet/mag zijn..

Over je eerste keer: Welk meisje heeft daar nou geen begrip voor? Ik denk dat ze er vooral naar uitziet naar het intieme gedeelte, niet eens naar de penetratie zelf eigenlijk..Die is in t begin vaak toch nogal pijnlijk..
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 20:43
Mystery Flavour
Avatar van Mystery Flavour
Mystery Flavour is offline
oefening baart kunst, 1e x is vooral veel lol hebben, don't worry
__________________
I roared. And I rampaged. And I got bloody satisfaction!!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 00:14
Verwijderd
Alles wordt van te voren gepland....

is een spontane actie niet leuker? Doe het vandaag nog...
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Mystery Flavour schreef op 09-08-2004 @ 20:43 :
oefening baart kunst, 1e x is vooral veel lol hebben, don't worry
je hebt een heel weekend hmm hopen dat het bed jullie dan wel houdt
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 00:15
-=TsA=- Silence
Avatar van -=TsA=- Silence
-=TsA=- Silence is offline
Citaat:
Metal_Jacket schreef op 10-08-2004 @ 09:36 :
je hebt een heel weekend hmm hopen dat het bed jullie dan wel houdt
Desnoods pleur je het matrass op het balkon ( met mooi weer ) en ga je daar verder, wel ff kijken of er niemand mee kan kijken ^^
Maar ut komt wel goed, als je er niet uit komt kun je altijd nog plesier van elkaar hebben op een andere manier.
Tog?
Of ben ik nu gek?
__________________
~* I Am, I Die, I Will Be Again*~
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 12:49
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Gaat de eerste keer niet altijd ongeloofelijk mis? Nou jah, het is tenminste nooit helemaal geweldig. En in het ergste geval barst iemand van jullie daarna ook nog in huilen uit. Maar goed.... niet teveel zorgen maken. Ik neem aan dat zij ook wel weet dat het niet echt enorm geweldig zal zijn. Pas wanneer je het vaker doet raak je meer op elkaar ingespeeld enzo.

Owh en als je je nog zenuwachtiger wil maken moet je het boek '10 x over de eerste keer' lenen van de bieb. Voor alle blunders die je kan maken. Maar aan de andere kant kan je er dan wel weer rekening mee houden.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 11:39
John_doe
John_doe is offline
ok zoals beloofd, post ik nu ff hoe 't is gelopen

we konden ons niet meer inhouden en wachten tot ons weekendje dat we samen weg waren.. we hadden er zoooo'n zin in eigenlijk wel fijn dat het eerder gebeurde, nu was tenminste niet alles gepland.

We bleven weer bij elkaar slapen en hadden gelukkig alle tijd en hoefden niet bang te zijn dat er iemand onze kamer zou binnenkomen.. Het voorspel was geweldig, uiteindelijk befte ik haar en zij pijpte me. Ik had haar al vaker gebeft, maar deze keer was 't geloof ik echt super goed (zei zij tenminste). Zij had mij nooit gepijpt, omdat ze 't niet durfde, ze was bang iets verkeerds te doen. Mja het pijpen was heel lekker, ook al voelde ik er maar weinig van, ze mocht eigenlijk wel 'ns wat meer haar tong gebruiken en ik moest de hele tijd opletten dat ik niet in haar mond klaarkwam. Dat wilde ze niet.. Eigenlijk ook niet erg..

Het zoenen ging daarna weer vrolijk verder. Tot het moment dat op onze knieen tegen over elkaar zaten. We hadden allebei alleen ons slipje nog aan. Minuten lang zaten we zo vlak tegenelkaar aan, elkaar recht in de ogen kijkend en met onze handen op 't slipje van de ander. We bleven elkaar recht in de ogen kijken, wetend wat er ging gebeuren. Dat was echt heel erg mooi. Uiteindelijk trokken we tegelijk het slipje (zij had eigenlijk 'n string) van de ander uit. Waarna we weer vrolijk verder gingen zoenen.

Toen kwam hét moment. Zij wilde dat ik een condoom aan deed, ik vond het een beetje overbodig, aangezien zij aan de pil is en er geen kans op soa's is. Mja, zij had van te voren al 'ns verteld dat iemand die ze kende zwanger was geworden ondanks dat ze de pil gebruikte. (ik hoop niet dat dit betekend dat we 't nooit zonder condoom zullen doen). Zij had een pakje durex fetherlite. Toen begon eigenlijk een beetje 't gestuntel. Zij deed de condoom bij aan, maar kreeg 'm niet afgerold, dus ik probeerde 'm maar af te rollen. Maar ook mij lukte het niet. We kregen het kuttige ding niet verder dan 5 cm afgerold. We kwamen in een gigantische lachbui, ik trok de condoom er maar af en stelde voor een andere te pakken. Mja ondertussen was mijn erectie door het pijpen en die slappe lach verdwenen en konden we gaan wachten (zoenen) totdat er een nieuwe erectie kwam. Gelukkig duurde dat niet te lang. Dus we pakten weer een nieuwe condoom en probeerden het nog eens, weer lukte het niet. Ik begreep er niets van, een paar jaar geleden had ik er al eens mee geoefend en toen ging 't goed. Mja we gaven het niet op en uiteindelijk gingen we samen met alle kracht aan dat condoom trekken om het afgerold te krijgen. Gelukkig lukte het nu wel. Maar m'n erectie was eigenlijk absoluut niet hard genoeg. Mja eindelijk konden we doen waar we zo lang op gewacht hadden. Mja ik voelde er weinig van (waarschijnlijk ook omdat ze me net had gepijpt) en ging maar een klein stukje bij haar naar binnen. We deden 't in verschillende standjes maar ik voelde niets (dan zei ik toen niet). Uiteindelijk deden we een standje waar ik wel iets voelde, maar ik vond 't niets speciaal ofzo, pijpen of aftrekken is lekkerder dacht ik. Na een tijdje kwam ik klaar, waarna zij vertelde dat het toch wel pijn deed. Ik had de klus daarna met de mond afgemaakt bij haar.

Alles bij elkaar was het geweldig, maar de daad zelf was eigenlijk weinig aan. Misschien dat ik niets voelde omdat ik net gepijpt was en niet meer zo opgewonden was, misschien omdat ik niet goed en diep bij haar naar binnen kon gaan. Ik vind 't in ieder geval wel jammer dat ik 'n condoom moet gebruiken, maar ik ga er geen probleem van maken.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 13:34
Verwijderd
sportief dat je geen probleem maakt van condoom
je kan het altijd nog een keer ter sprake brengen

ik denk dat vooral niks voelde omdat je niet diep genoeg zat
anders moet je de volgende keer zeggen dat je toch moet doorduwen want anders kom je nooit verder

verder moet je het eens probere
dat je vriendin je wel pijpt maar niet dat je klaarkomt
zodat je erectie goed is voor de daad zelf
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 14:07
rainfairy
Avatar van rainfairy
rainfairy is offline
ik snap wel dat je bang bent om tegen te vallen....ik had dat bv ook bij de eerste keer pijpen van mijn vriend....ik had het wellus vaker gedaan bij mijn ex maar wij hadden toen meer een sexrelatie en waren niet verliefd dus als ik het niet zou kunnen boeide me niet want ik vond m alleen lekker en was niet verliefd, maar dat zat dus anders bij mijn vriend, en we hadden het er wellus over gehad en hij zei dat hij dat meestal het lekkerste vond bij sex...dus ja daar moest ik ff van slikken want wat als ik zou tegenvallen? wat als ik niet kon pijpen? bij overmaat van ramp hoorde ik een jongen zeggen: de ene vrouw kan t maar de andere vrouw is er belabberd is! dus ik scheet m natuurlijk nog meer....uiteindelijk heb ik me daar overheengezet want ik wilde wel heel graag! en heb t gewoon gedaan en hij vond het geweldig....ik denk als je verliefd bent op iemand dat de sex wel goed is...als je elkaar kan aanvoelen etc...elkaar verteld wat hij of zij lekker vind...komt het allemaal goed...

vertel je vriendin dat de eerste keer nooit helemaal perfect kan zijn, iig in mijn ogen niet, het zal vast pijn doen bij haar etc...en het zal ook wel een beetje gekloot worden met erin brengen van je dinges maargoed....je moet je geen zorgen maken, het komt goed mijn vriend en ik hebben nu9 maanden sex, en wij moeten nog steeds dingen leren....na de eerste keer komen nog veel meer mogelijkheden om sex te verbeteren en geloof mij maar, naar mate de tijd verstrijkt wordt de sex alleen maar beter, je raakt aan elkaar gewend etc...

veel plz!
__________________
The rain falls down on me...I'm the Rainfairy....
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De eerste keer met je huidge partner
Thee Muts
47 26-08-2006 23:24
Liefde & Relatie De eerste keer dat je vriend(in) 'Ik hou van je' zei
Verwijderd
96 23-06-2006 13:16
Seksualiteit beinvloed door de eerste keer(?)
deringmeester
45 23-03-2005 14:20
Seksualiteit De eerste keer samen slapen...
lso
59 03-11-2004 08:37
Seksualiteit De eerste keer doemt te mislukken?
kainie
19 02-08-2003 15:34
Seksualiteit Waarom wordt er zoveel waarde aan maagdelijkheid en de eerste keer gehecht?
Lindansje
33 28-05-2002 18:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10.