Advertentie | |
|
![]() |
|
De algemene mondelingen:
* Engels (2 boekjes, eigen onderwerp (Animal testing should be stopped), en een rotonderwerp van de lerares) * CKV (over 10 activiteiten, heb ik al gehad, had ik een voldoende voor en nu afgesloten) * Nederlands (Examendossier (6 geanalyseerde teksten), theorie en schrijfdossier) Heb ik ook al gehad, had ik een 7 voor * GLO (literatuurkunde) (Over boeken en opdrachten enzo), heb ik ook al gehad, heb ik een 7 voor.. |
![]() |
||
Citaat:
ik heb overigens monderlingen over nederlands, engels, frans, duits, geschiedenis, ckv2 en ckv3 (nou ja, presentatie) behoorlijk flauw als je dat niet kan... ![]()
|
Wel omdat ik in me laatste jaar zit heb ik buiten de taalvakken(Nederlands, Duits, Engels, Frans) ook nog mondeling over m'n eindwerk
![]() ![]()
|
wat houdt dan je mondeling van Nederlands in?
bedoelen jullie daarmee gewoon een presentatie houden voor de hele klas waarvan je zelf het onderwerp hebt uitgekozen, of echt een gesprekje met je leraar/lerares? ik heb het alleen voor Duits (net gehad) Frans, Engels, Literatuur en CKV1 en literatuur inderdaad gewoon over de boeken die je hebt gelezen, en bij CKV wat je allemaal hebt geleerd van het vak en blahblahblah. verder vopor geschiedenis en economie moesten we praktische opdrachten maken, een toneelstukje voor gs en een betoog (op papier) voor eco. verder voor wiskunde A1 ook een po, daarmee heb ik het vak in januari afgesloten en heb ik dus ook geen centraal examen in wiskunde A1 ![]()
|
nederlands, engels, frans, duits, tekenen en profielwerkstuk.
nederlands gaat over literatuur, boekenlijst; engels, frans en duits over voor t grootste deel van te voren opgegeven onderwerpen; tekenen over een scriptie die we geschreven hebben, en kunstbeschouwing; en profielwerkstuk, nou ja, dat gaat dus over t profielwerkstuk ![]() voor die over mn profielwerkstuk had ik een 8.8, aan de rest begin ik vanaf dinsdag ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het saaie huis op de prairie #152 Verwijderd | 500 | 17-03-2008 02:27 | |
Studeren |
Twee studies AsianDF | 84 | 10-02-2007 20:21 | |
Algemene schoolzaken |
stresssss... Ici-Paris_# | 21 | 24-06-2005 19:14 | |
De Kantine |
karakter voorspeller I love stars | 264 | 15-04-2004 17:05 | |
Eindexamens 2003 |
hoeveel vakken?? CKY-Jackass | 6 | 14-05-2003 22:22 | |
Algemene schoolzaken |
ALTIJD commentaaar plaats eens iets goeds OVER LERAREN!!! kleinedraak | 48 | 11-08-2002 00:21 |