Oud 25-12-2001, 01:45
The Fox
The Fox is offline
Gnome is echt ziek idd, maar KDE is bij mij nog nooit gecrashed ofzow, terwijl ik er toch redelijk heavy op bezig ben soms.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2001, 01:54
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
The Fox schreef:
Gnome is echt ziek idd, maar KDE is bij mij nog nooit gecrashed ofzow, terwijl ik er toch redelijk heavy op bezig ben soms.
Versie 2.1.1 vloog er bij mij nu al een paar keer uit... vooral op Konqueror...
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 02:17
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Ach ja, dat bedoel ik nou juist Jeroen... dit overkomt mij elke dag wel vaker... ik laat woorden vallen zoals ik dingen bevind en soms raak ik daarmee mensen op de verkeerde plekken...
Vind het lullig omdat je met die zin iemands werk compleet afkraakt, terwijl je bijv. de source of hetgeen dat het kan niet hebt gezien. LiteStep kan best veel en is ook 'maar een simpele shell'.

Citaat:
In realiteit praat ik ook helemaal niet graag over computers met anderen
ook niet en toch is 't fijn als je niks meer weet om te bepraten, om het dan over computers te hebben.. maar ach.. de vrouw is veeeel interessanter
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 02:22
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
draai draai, rochel, kuch, braak, boem
Update bijv. x-chat dan ook fftjes naar een nieuwe versie, ik bedoel, die versie is een half jaar oud oid. er is al 1.8.x

Jah BIND 4.x is ook zo lekker secure en stabiel wou je zeggen?
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 02:25
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Zowel Gnome als KDE zijn zo onstabiel als nog wat zodra je ze 'echt' belast... ik had onder KDE meerdere ftp-sessies met Konqueror draaien, LICQ,
Meerdere FTP sessies doe je IMNSHO met een FTP client.

Citaat:
Noatun (MP3's aan het playen vanaf smb-server)
SMB kost veel geheugen ja, zo is mijn ervaring. Mount 'm als directory (evt. in fstab) en ga dan met Xmms naar dat mountpoint, werkt veel fijner en overzichtelijker en Xmms is fijn progje, vooral als je WinAMP gewend bent. Heeft wrede features die WinAMP niet heeft bdw. (zoals bijv. .zip files die geluidsbestand bevatten afspelen)

Bij mij is de nieuwste KDE nog niet gecrashed en ik misbruik mijn computers behoorlijk.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 04:06
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Koen schreef:
Jij begrijpt het, dat is de instelling Vreemd overigens dat je 't nog niet kende, is toch wel een behoorlijk bekend prog onder Linux gebruikers
Nee kende 't niet, ben ook geen alwetende God heh

Heb 'em flink geconfigureerd. Zou het ook niet graag willen draaien op m'n Linuxbak zelf. Draait iig nu prima met dat ene programma voor Windows Bedankt
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 12:28
Marc S
Marc S is offline
Screenshot

Kernel 2.4.17
XFree86 4.1.0
Blackbox Windowmanager
OpenOffice (met truetype fonts)
Mozilla 0.9.6 (moet nog updaten naar 0.9.7)
XMMS 1.2.5



Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 12:30
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
dystopia schreef:
ook niet en toch is 't fijn als je niks meer weet om te bepraten, om het dan over computers te hebben.. maar ach.. de vrouw is veeeel interessanter
Eensgezind
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 12:32
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
dystopia schreef:
*aanbevelingen*
Dat weet ik ook wel

Ik probeerde enkel duidelijk te maken dat een 'standaard KDE gebruiker' het systeem tamelijk snel plat kan leggen...

XMMS is idd veel fijner en smbfs ingecompileerd in je kernel via fstab laden werkt idd een stuk stabieler...

Maar je kan KDE zo om zeep helpen, dat was alles wat ik bewijzen wou

Zie btw mijn nieuwe screenshot
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 12:43
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
dystopia schreef:

Heb 'em flink geconfigureerd. Zou het ook niet graag willen draaien op m'n Linuxbak zelf. Draait iig nu prima met dat ene programma voor Windows Bedankt
Zijn ook een boel leuke plugins voor te krijgen, heb je die al gecheckt? Paar daarvan zijn gewoon te apt-getten, overige zijn ook op www.gkrellm.net te krijgen. Zeker even het bekijken waard
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 17:16
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Update bijv. x-chat dan ook fftjes naar een nieuwe versie, ik bedoel, die versie is een half jaar oud oid. er is al 1.8.x
Lekker is dat dan, download je de complete set Gnome 1.4 bij Sun leveren ze er oude brakke software bij


Citaat:
dystopia schreef:
Jah BIND 4.x is ook zo lekker secure en stabiel wou je zeggen?
BIND staat uberhaupt niet bekend om zijn veiligheid. Maar er zijn wel 4.x versies die veilig zijn. OpenBSD heeft bijvoorbeeld nog lang na het uit komen van BIND 8 een versie 4 bijgeleverd, omdat dit de enigste was waar geen exploits voor bekend waren.

Stabiliteits problemen heb ik nooit gezien met BIND 4. Heeft jaren zonder ook maar een hikje op mijn werk gedraaid.

Gaf alleen problemen als de jongens van netwerken weer eens de tabellen verpeste. Bijv. een naam als A record bij het ene IP gebbruiken. En bij een ander IP deze naam als CNAME gebruiken. Dan gaat niet echt lekker

De laatste Mozilla er op kwakken wil trouwens ook niet echt. Begint hij te zeiken dat hij bepaalde libs niet kan vinden. Dit terwijl ik ze neergepoot heb, waar ze volgens de README zouden moeten staan Dat wordt dus weer gezellig een avondje prutsen

-Desecrator
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 18:26
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Koen schreef:
Zijn ook een boel leuke plugins voor te krijgen, heb je die al gecheckt? Paar daarvan zijn gewoon te apt-getten, overige zijn ook op www.gkrellm.net te krijgen. Zeker even het bekijken waard
Er zaten standaard geen plugins bij nee, was al aan het zoeken geweest in het prog

En yeah ik heb hier al plugins gevonden bedankt!
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 13:54
Marc S
Marc S is offline
Ik heb daarnet KDE 2.2.2 gedownload vanaf de KDE server en heb hem de laatste 3 uur een stresstest gegeven en moet zeggen dat ik redelijk tevreden ben. Versie 2.2.2 is een stuk beter dan 2.1.1

Het is me 1 keer gelukt Konqueror om zeep te helpen, maar de rest van de desktop bleef stabiel. KOffice is wel erg onstabiel, maar ik gebruik zowiezo OpenOffice.

Ik kom hierbij dus deels terug op mijn uitspraken over KDE. Wel leuk om te zien dat het beter wordt

Greetz,
Marc S

(die echter nog steeds liever BlackBox draait )
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 13:58
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Ik draai op m'n workstation ook KDE 2.2.2 en Gnome 1.4. Vind KDE altijd nog een stuk prettiger dan Gnome, hoewel Gnome ook z'n positieve kanten heeft.

Van crahsende apps heb ik weinig last gehad, tot nu toe. KDE loopt als een zonnetje, maar Konqueror gebruik ik weinig, liever Mozilla of Opera. (Al is het allen maar omdat Konqueror de layout van T.net en GoT niet ondersteund.)

Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 14:06
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Koen schreef:
Van crahsende apps heb ik weinig last gehad, tot nu toe. KDE loopt als een zonnetje, maar Konqueror gebruik ik weinig, liever Mozilla of Opera. (Al is het allen maar omdat Konqueror de layout van T.net en GoT niet ondersteund.)
GoT werkt gewoon met Konqueror, zowel als www.tweakers.net , ik heb hier geen problemen met de layout. Het enigste is dat Konqueror deze sites wel sloom rendert. Met Mozilla 0.9.7 gaat het renderen (Gecko) een stuk sneller
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 14:15
Marc S
Marc S is offline
Oh ja, meer screenshots van mijn GUI's:
http://marc.cad-engineering.nl/screenshots.html
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 12:18
proycon
Avatar van proycon
proycon is offline
Mijn shotje (WindowMaker & Gabber):


__________________
Things are not what they appear, nor are they otherwise -- Surangama Sutra
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 13:36
1024
1024 is offline
__________________
http://thomas.endoria.net
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 13:39
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
proycon schreef:
Mijn shotje (WindowMaker & Gabber)


Wel geinig hoe die achtergrond samenvalt met de buttons / applets van WindowMaker
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 16:56
proycon
Avatar van proycon
proycon is offline
yep da von ik ok
__________________
Things are not what they appear, nor are they otherwise -- Surangama Sutra
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 18:43
1024
1024 is offline

__________________
http://thomas.endoria.net
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 15:35
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline



Conan... tevreden met Windows 95
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 16:15
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline



Conan... ook tevreden met SuSE Linux 7.2
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 16:16
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
Conan... tevreden met Windows 95


Nog een onboeiende shot van mijn werk
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 16:46
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Marc S schreef:

Windows 95 is snel, simpel en klein. Het doet wat je wil, vaak in één of twee keer al, en een herinstall is simpel.
Een soort 98Lite, maar dan anders.

Bovendien heb ik het legaal en dat vind ik redelijk belangrijk. (met de nadruk op 'redelijk', don't worry )

Citaat:


Nog een onboeiende shot van mijn werk
Netscape
Het ziet er _niet_ uit imho.

Dat OS is trouwens Windows 2000?


Conan... ziet al dat Marc 'op het werk' ook leukere dingen doet
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 17:37
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
Netscape
Het ziet er _niet_ uit imho.

Dat OS is trouwens Windows 2000?
Mozilla 0.9.7, Netscape is te oud

Met het uiterlijk is nix mis, mjah op het werk heb ik wel een saaie desktop, dat wel.

En dat is inderdaad Windows 2000 SP2.

Citaat:
Conan... ziet al dat Marc 'op het werk' ook leukere dingen doet
Ik heb bijna altijd wel een Mozilla venstertje in de buurt
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 23:27
Marc S
Marc S is offline


Ja ja, WindowMaker

Ik draai op mijn desktop momenteel RedHat 7.2 (wel tot het minimum geript, onnodige dingen er gewoon uitgeramd )...

Wel geinig, met Grub en Ext3 heb ik weer wat nieuws ervaren
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 13:28
Cybernetic Dreams
Avatar van Cybernetic Dreams
Cybernetic Dreams is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:

Conan... tevreden met Windows 95

ik draai boven ook nog rustig Win95 hoor, met WordPerfect 5.1
__________________
♥
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 23:04
LB06
LB06 is offline
Hiers mijn GUI. Linux Mandrake 8.1 met KDE2.2.1 en Teax theme.


[Dit bericht is aangepast door LB06 (03-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 21:00
Marc S
Marc S is offline
Zo zo, nu eens een echt nieuwe shot van Windowmaker in combinatie met nieuwe monitor (nu op 1024x768)

De shot is nogal groot (538kb), dus geef ik alleen de link

De nieuwste screenie!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 21:29
The Fox
The Fox is offline
Hij doet het niet
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 21:31
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
The Fox schreef:
Hij doet het niet
Hij is gewoon online hoor, bij mij werkt 'ie wel, het duurt alleen bij de eerste keer wel even
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 21:24
The Fox
The Fox is offline
Neej, hij gaf echt 5X een 404, maar nu doet ie het. Pr8ig Vooral wat er in XMMS staat
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58.