Oud 17-05-2011, 15:23
SBRMfontys
SBRMfontys is offline
Goedemiddag medestudenten!

Op school zijn wij bezig met het maken van een adviessalesplan voor school. Hierbij moeten we een marktonderzoek verrichten. Het kwalitatieve deel is al geslaagd en zijn nu bezig met het kwantitatieve deel van het onderzoek (enquête)

Ik zou het zeer op prijs stellen als je even de enquête invult, je helpt ons er heel erg mee en je maakt ook nog eens kans op 1 van de 10 bioscoopbonnen.

Hieronder de link:
http://www.thesistools.com/web/?id=199258

Bij voorbaat dank
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2011, 15:25
SBRMfontys
SBRMfontys is offline
Ohjaaa de doelgroep van ons valt tussen de leeftijden 18 t/m 30 dus mocht je jonger zijn vul maar een leeftijd in tussen de 18 en de 30
Met citaat reageren
Oud 17-05-2011, 16:16
Geriananas
Avatar van Geriananas
Geriananas is offline
Je enquête klopt niet. Je kunt de vragen niet overslaan. Als je geen spelletjes speelt moet je alsnog aangeven welke je het meest speelt.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2011, 16:42
Verwijderd
Juist ja. Na de eerste paar vragen kwam ik er niet uit. Ik speel NOOIT zulk soort spelletje. Weet geen eens dat er nieuwe zijn?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 12:52
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Done!
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 13:16
brands
Avatar van brands
brands is offline
Citaat:
Done!
__________________
Gr. Brands
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 14:18
Verwijderd
Ingevuld .
Met citaat reageren
Oud 18-05-2011, 16:48
brands
Avatar van brands
brands is offline
Citaat:
Ohjaaa de doelgroep van ons valt tussen de leeftijden 18 t/m 30 dus mocht je jonger zijn vul maar een leeftijd in tussen de 18 en de 30
Hier ben ik het eigenlijk niet echt mee eens. Ik heb de enquête zelf ingevuld en je kan gewoon een leeftijd invullen. Dus als je jonger bent dan 18 of ouder bent dan 30, dan zou ik toch je echte leeftijd invullen.

Hierdoor kun je namelijk ook kijken wat de mensen denken die net niet in je doelgroep past. En je onderzoek wordt hierdoor een stuk representatiever!!!!!

Groeten, Brands
__________________
Gr. Brands
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05.