Oud 24-02-2014, 14:27
Verwijderd
Ik wil een nieuw e-mailadres aanmaken met ...@live.nl. Het probleem is ik weet niet hoe. Is het überhaupt nog wel mogelijk? Bij www.live.nl kun je alleen kiezen uit hotmail of outlook.. Weet iemand hoe je nog een nieuw e-mailadres kan aanmaken met @live.nl?

~Inmiddels opgelost~

Laatst gewijzigd op 25-02-2014 om 23:38. Reden: oplossing gevonden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2014, 14:32
Verwijderd
Ik heb er geen verstand van, maar volgens mij kan dat niet meer. Maar waarom neem je niet @gmail.com of hotmail of outlook?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 14:37
Verwijderd
Omdat het anders een heel lang e-mailadres wordt... °_°
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 14:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Niet. Voor een Microsoft-account heb je tegenwoordig alleen de keuze tussen @outlook.com en @hotmail.com en dat ze nog 2 extensies aanbieden vind ik eigenlijk zelfs vrij luxe. Had bij de overgang naar outlook.com had ik verwacht dat ze hotmail wel een keer zouden afstoten, net zoals de bij live gedaan hebben.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 14:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
gmail.com is niet zo heel lang

Kan je je naam dan niet wat inkorten, bijvoorbeeld alleen je voorletters i.p.v. je hele voornaam ofzo?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 15:00
Verwijderd
Citaat:
gmail.com is niet zo heel lang
Kan je je naam dan niet wat inkorten, bijvoorbeeld alleen je voorletters i.p.v. je hele voornaam ofzo?
Het is voor een groep, en we hebben nogal een lange naam uitgekozen (houden we nog prive) en we werken allemaal met live.nl, dat vinden we beter dan gmail.com...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 15:02
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Het is voor een groep, en we hebben nogal een lange naam uitgekozen (houden we nog prive) en we werken allemaal met live.nl, dat vinden we beter dan gmail.com...
Je weet dat live.nl, outlook.com en hotmail.com/.nl allemaal op zijn gegaan in Outlook mag ik hopen?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 15:03
Verwijderd
Ja, dat geloof ik nu wel ja... Ik volg dat hele gedoe niet echt maar het zij zo
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 15:17
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Niet. Voor een Microsoft-account heb je tegenwoordig alleen de keuze tussen @outlook.com en @hotmail.com en dat ze nog 2 extensies aanbieden vind ik eigenlijk zelfs vrij luxe. Had bij de overgang naar outlook.com had ik verwacht dat ze hotmail wel een keer zouden afstoten, net zoals de bij live gedaan hebben.
Wacht, eerst hadden ze hotmail.com, toen kickten ze dat eruit voor live.nl, toen kon je toch weer kiezen voor allebei, toen kwam outlook.com erbij en toen kickten ze live.nl er weer uit?

Wow.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 15:33
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
Citaat:
Wacht, eerst hadden ze hotmail.com, toen kickten ze dat eruit voor live.nl, toen kon je toch weer kiezen voor allebei, toen kwam outlook.com erbij en toen kickten ze live.nl er weer uit?

Wow.
Ja inderdaad, Microsoft wist nog niet helemaal wat ze nou wilden.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 16:27
vivianvaals
Avatar van vivianvaals
vivianvaals is offline
Dat probleem heeft Microsoft wel vaker...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2014, 16:57
Verwijderd
Ik heb inmiddels zelf de oplossing. Misschien is het nog een bug in Microsoft of Windows live, hoe dat dan ook heet. Het is een hele omweg maar laat ik het antwoord hier maar effe zetten voor degenen die ditzelfde probleem hebben:
Je gaat naar live.nl en klikt op 'Registreer je nu'. Je refresht de pagina een paar keer totdat je onder 'Gebruikersnaam' dit ziet staan: 'Of gebruik je favoriete e-mailadres'.
Je vult hier iets in, maakt niet uit wat, al is het maar 'naam@jnbsvtudgnb.nl', dat maakt verder niet veel uit.
Als alles klopt ben je ingelogd en moet er een bevestigingsmail worden verzonden of iets dergelijks, maar je kunt niet in je postvak in komen ._.
Dan klik je op iets met account aliassen en daar kun je wél je e-mailadres wijzigen met o.a. '...@live.nl'
Grote omweg, maar het werkt!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2014, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Wacht, eerst hadden ze hotmail.com, toen kickten ze dat eruit voor live.nl, toen kon je toch weer kiezen voor allebei, toen kwam outlook.com erbij en toen kickten ze live.nl er weer uit?

Wow.
Je had eerst ook nog msn.com ;p
Met citaat reageren
Oud 26-02-2014, 20:36
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Je had eerst ook nog msn.com ;p
Niet als emailadres.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 27-02-2014, 09:01
Verwijderd
Citaat:
Niet als emailadres.
Wel als email, je had toen keuze als, homail.com, live.com, live.nl en msn.com.

Ik had in die tijd gekozen voor msn.com
Dan heb ik het wel over 10 jaar geleden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12.