Oud 31-10-2019, 17:34
Emma20629
Emma20629 is offline
Hoi
Ik ben Emma en zit op 4havo,
Op een of andere manier ben ik altijd te laat klaar met toetsen.
Soms komt het omdat ik me niet kan concentreren, maar vaak ben ik gewoon de toets aan het maken en kan ik me goed concentreren als de leraar ineens zegt dat de toets is afgelopen en dan moet ik direct mijn blad doorgeven naar voren.
Vaak ben ik nog maar op de helft van de toets en haal ik dus een onvoldoende terwijl ik goed heb geleerd en daar baal ik echt van.

Ik ben al naar mijn mentor en teamleider geweest maar die zeggen dat ik eerst een officiele verklaring moet hebben voor dyslexie of add ofzo voordat ik extra toetstijd mag krijgen.
Ik heb al op dyslexie getest maar dat is het niet.

Ook soms als de leraar iets (makkelijks) uitlegt kan ik hem totaal niet volgen en achteraf als ik er goed over nadenk en overlees snap ik het.

Kunnen jullie me helpen en weten jullie waardoor dit komt?!?!?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2019, 21:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kan je dit bespreken met je mentor? Er zijn wel trucjes om een toets sneller te kunnen maken. Blijf bijvoorbeeld niet hangen bij een vraag die je nu niet weet. Ga eerst naar een volgende vraag die je wel weet en kijk als je tijd over hebt of je alsnog een antwoord kunt bedenken bij die ene vraag.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2019, 16:50
Emma20629
Emma20629 is offline
Met mijn mentor heb ik het hier al over gehad, maar hij zegt dat ik echt officieel een verklaring moet hebben voor iets om extra tijd te krijgen.

En alvast doorgaan naar de volgende vraag dat doe ik altijd al, maar meestal werkt dat niet want ik heb zelf niet door dat ik de toets zo langzaam maak, ik weet de antwoorden op alle vragen alleen schrijf ik ze blijkbaar te langzaam op ofzo,
Met citaat reageren
Oud 04-11-2019, 17:49
Verwijderd
Zou je faalangstig kunnen zijn?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2019, 21:00
Emma20629
Emma20629 is offline
ik denk het niet.
ik heb net even gegoogeld maar de meeste symptomen zijn niet op mij van toepassing.
hopelijk kom ik er wel snel achter wat het wel is zodat ik me er officieel op kan laten testen want vandaag had ik weer een onvoldoende, doordat ik nog maar op 2/3e van de toets was.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21.