Oud 19-01-2004, 19:32
Coral
Avatar van Coral
Coral is offline
Najaah goed, ik zal maar beginnen dan met een lang verhaal.

Ongeveer 2 maanden geleden ontmoette ik een hele leuke jongen in de kroeg. We zaten aan een stuk door te praten en we kwamen erachter dat we veel dingen gemeen hadden. Najaah leuk en aardig dus email adressen uitgewisseld. En daarna nog vaak gepraat op msn enzo.. Een week na de eerste ontmoeting hebben we weer afgesproken in dezelfde kroeg. Wederom was het heel leuk en ik begon em ook echt leuk te vinden. Een paar dagen daarna zijn we gezellig naar de stad geweest en dr hing al wel een spanning, maar niets gebeurd.. Weer een paar dagen later weer afgesproken en k kreeg vlindertjes in mn buik. Uiteindelijk hadden we gezoend, en ik natuurlijk blij, want hij vond me ook leuk Volgende dag nog over gehad over wat da nou betekende en hij bekende dat hij mij ook erg leuk vond en dat ie ook verliefd was, maar dattie t erg rustig aan wilde doen en zonder veplichtingen en verwachtingen en alles waar je in een serieuze relatie mee te maken krijgt.

Najaah dat is prima want ik had, net als hij, net een relatie achter de rug.. Dus wij gewoon fijn en lol hebben etc.. maar een weekje later ging ik bij hem slapen, niet omdat we sex zouden hebben, maar gewoon omdat het wat makkelijker was. En ineens voelde ik me echt superonzeker. Gewoon of hij mij ook echt wel leuk vond en hoe hij me zag: als zijnde vriendinnetje of als zijnde 'goede vriendin + nog iets meer'. En daar hebben we het over gehad, en hij wilde het allemaal het liefst vaag houden... En dat maakte me super onzeker, want jah, ik superverliefd enzo.. elke keer vlinders in mn buik, smile op mn gezicht als ik aan hem denk of als ik zijn naam hoor vallen etc etc. . Erg lastig want ik wilde niet gekwetst worden. En hij was bang om mij te kwetsen, want hij wist niet zeker of het wel meer was dan alleen verliefdheid en wanneer da weg zou zijn, dan zouden we ermee moeten stoppen.. En omdat de kans voor mijn gevoel groot was dat de verliefdheid voor hem snel over zou zijn hebben we een paar keer proberen te besluiten om elkaar maar te leren kennen als 'gewone vrienden'. Maar elke keer als we dat deden kwam er toch weer een moment dat we weer gingen zoenen, of dat ie steeds bleef zeggen: van je bent echt lief en fanatastisch.. Net 5 minuten nadat we hadden besloten om ermee te stoppen!

Net als vorige week, we gingen naar de film.
En hij deed al erg afstandelijk tegen me: bv: hij gaf me 3 zoenen op de wang ipv een zoen op de mond / tongzoen. En najaah toen gingen we een jointje roken enzo, maar later, onder de film werd ik er helemaal niet goed van dat ie zo afstandelijk deed. Ik voelde me echt verrot toen. En toen we later naar de kroeg gingen begon ie van: Ik vind je echt heel leuk maar ik voel me niet zo op mn gemak bij wat we hebben op het moment, en ik vind je wel leuk, maar ik weet niet of het alleen die kloteverliefdheid is enzo en najaah ik wist totaaal niet wat te zeggen want we waren stoned en ik kon niet echt helder nadenken enzo.. Dus toen besloten dat we beter gewoon vrienden konden zijn. En ik wilde em GVD ZOENEN! En toen we bij zijn huis waren (ik kon niet meer terug naar mn eigen huis, al wilde ik dat eigenlijk wel) begon hij me een knuffel te geven en te zeggen dat ik erg lief was en fanatastisch en najaah en toen maar gaan slapen en toen we in bed lagen begon hij me weer te zoenen! Hoe verwarrend!! En jaaah het was heel fijn, we hebben 'het' niet gedaan toen (en nog steeds niet lol) en nou goed, de volgende dag gedaan alsof we die hele avond niet eens hadden gepraat over die shit, en t was gewoon geweldig en leuk. Later toch maar besloten dat we beiden eens goed moesten nadenken over wat we nou eigenlijk wilden etc.. dus toen hij me bij de tram afzette dacht ik dat ik em voor het laaatst zou zoenen... en verrek, de volgende keer dat we afspraken deden we gewoon weer veel van wat vriendjes en vriendinnetjes doen.. Gewooon lekker genieten en verliefd zijn en wel zien wat er van gaat komen..

En dat doe ik, begrijp me niet verkeerd! Ik vind het heerlijk, maar het feit dat ie zo moeilijk doet maakt me zoow fucking onzeker! Ik word er helemaal gek van! En van het weekend begon hij ineens te zeggen dat er toch wel iets meer is dan alleen verliefdheid etc.. Wat is dus wel erg leuk vond En hij begint ook steeds lievere dingen te zeggen etc... Dus najaah ik geniet er van, maar ben ook erg bang dat het morgen al over kan zijn, en dat doet me pijn, helemaal nadat we die moeilijke shit hadden..

En godver, hij is zooooo lief tegen me! Ik verlang echt naar hem steeds maar weer... ik kan geen genoeg van hem krijgen... Maarjaah ik moet em vrij laten... Dat is het beste denk ik..

Hij denkt ook teveel na... net als ik... maarjaaah t is zo fucking moeilijk om het gewoon te laten gaan zoals het gaat! Ik heb er geen controle over! Wil ik ook niet, want dan ga ik afhankelijk worden van hem! En hem claimen en dat moet ik niet doen! Maar t is zoo fucking moeilijk maar ook zooow leuk! En fijn en we hebben echt suuuuperveel lol en we kunnen echt heeeel goed praten, we zitten redelijk op dezelfde golflengte, ookal doet hij univ, en ik maar een mbo opleiding... en ookal is ie wat ouder...

Hmmm verliefdheid is echt geweldig, maar soms ook zooooo klote...

najaah dit wilde ik even kwijt..
Iemand nog tips ofzo?

Herkenning?
__________________
Therapy has taught me nothing's my fault
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2004, 19:53
In_stilte
Avatar van In_stilte
In_stilte is offline
Herkenning; jah, iets ander geval wel, maar dat kwam eigenlijk ook omdat ik wat terughoudeneder was.

Een jongen ik vond hem leuk na heeeeeel veel praten en hij leek mij ook leuk te vinden de hele tijd van; Ik voel wel kriebels, Ik vind je wel leuk, Je bent een mooi meisje enz...
Achteraf we hadden wel een keer gezoend, ookal was er toen al duidelijk dat hij toch niet echt verliefd was.

Het is niet zo dat het zo moet zijn, sterker nog ik hoop dat het beter gaat, maar denk goed na. Weet hoeveel je aan hem hebt, in hoeverre je hem gelooft en of hij je niet een beetje gebruikt...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 19:55
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Herkenning, ja.

oke-oke, het is bij mij wel een beetje anders gegaan, maar goed.
Ik ben ook helemaal verliefd, hij is helemaal geweldig!
Hij zegt niets te willen, maar ik heb hem ook een andere taal zien spreken als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik kreeg 'telkens' bij het welkom en het afscheid namelijk wel een kus op mijn mond (wat klinkt dat toch altijd stom. Verschrikkelijke woorden altijd, moet er echt eens wat anders voor verzinnen!)
Dus ik weet ook niet zo goed waar ik aan toe ben.
Ik sta gewoon voor alles open zeg maar. Sluit niets uit, maar ga ook nergens van uit.

Nou ja, in ieder geval kan ik je dus helaas ook niet helpen.
Ik heb hetzelfde probleem, probeer het altijd van me af te schrijven.

In ieder geval veel sterkte en succes!
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 20:11
Rubke18
Rubke18 is offline
Nou allereerst bedankt voor het duidelijke en korte verhaal maar ja je zult wel erkenning willen maar ik denk dat iedereen dat heeft dat merk je zelf toch ook aan de jongen in kwestie maar het komt allemaal goed gewoon afwachten hoe moeilijk dat ook is
__________________
Je weet pas wat je mist als het er niet meer is :S
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 20:16
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
@ RUbke 18: is je sig gebaseerd op een liedje van de dijk?
(een man weet niet wat ie mist, maar als ze er niet is weet een man pas wat ie mist)

zou toch leuk zijn als dat soort dingen ook in het echt zouden gebeuren, en dat die mannen dan komen van ja, sorry, pas toen je echt helemaal verdwenen was wist ik echt wat ik miste......
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 20:25
Rubke18
Rubke18 is offline
ja ook, maar ook uit eigen ervaring
__________________
Je weet pas wat je mist als het er niet meer is :S
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 20:39
Coral
Avatar van Coral
Coral is offline
Jaah sorry, t was een erg lang verhaal geworden. maar ik MOEST het even kwijt

en daarnaast, ik voel me gewoon zoow minderwaardig tegenover hem... Hij is veel slimmer etc heeft meer vrienden enzo.. en najaah... ach, meer mensen zullen hier wel last van hebben

Hmmm najaah, ik probeer echt een beetje op te passen dat ik niet helemaal blind word.. Maar zoals nu, op msn zitten we al plannen te maken voor vakantie enzo.. En over festivals e.d..

Ik vind hem ook echt heel leuk en ik denk wel dat er een toekomst inzit, maar ik ben gewoon bang om hem kwijt te raken

En ik wil niet dat ie me aan het lijntje houdt! En ik heb dat al wel gezegd, en najaah goed over gepraat...

dus dat is wel iets geruststellend
__________________
Therapy has taught me nothing's my fault
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 20:46
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Neej, tuurlijk is het niet altijd leuk. Wat wil je! Als alles altijd gaat zoals je wil is het ook maar saai. Ik weet dat het cliche is, maar toch

Citaat:

@ RUbke 18: is je sig gebaseerd op een liedje van de dijk?
(een man weet niet wat ie mist, maar als ze er niet is weet een man pas wat ie mist)
Misschien wel, maar in ieder geval is de uitspraak "You don't know what you have until you lose it" een bekend gezegde in de Engelse taal zover ik weet. Dus ze zijn niet erg origineel
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 20:53
Coral
Avatar van Coral
Coral is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 19-01-2004 @ 19:55:
Herkenning, ja.

Ik sta gewoon voor alles open zeg maar. Sluit niets uit, maar ga ook nergens van uit.

Nou ja, in ieder geval kan ik je dus helaas ook niet helpen.
Ik heb hetzelfde probleem, probeer het altijd van me af te schrijven.

In ieder geval veel sterkte en succes!
Hmm dankje..

Najaah we hebben laatst ook maar besloten om maar te zien wat het gaat worden en gewoon te genieten.. En maar gewoon te doen wat ons gevoel ons in geeft.. Najaah als ie nog 1 keer twijfels heeft dan denk ik dat ik er een punt achter ga zetten..
__________________
Therapy has taught me nothing's my fault
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 21:00
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Tsja, je gevoel volgen.
Goede optie denk ik, maar inderdaad, als hij twijfels heeft kun je er beter een punt achter zetten
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 15:34
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
duidelijk....

Nou ja uit je frustraties tegenover hem...en als hij je echt wil weet je dat meteen en wil jij je toch niet zo graag dan heeft hij pech en dan hoepeld hij maar op!
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie 2jaar lang onbeantwoorde verliefdheid
Houdaxx
2 03-10-2016 18:57
Liefde & Relatie Altijd verliefd worden op een goeie vriendin
Rikje18
14 26-11-2012 09:01
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #84
x-spekkie-x
494 25-04-2008 19:00
Liefde & Relatie Help, wat te doen met dit meisje (post van een vriend onder mijn naam)
JustWe
14 23-05-2007 09:15
Liefde & Relatie [liefde]Verliefd op mijn ex
Verwijderd
12 11-06-2003 19:21
ARTistiek eens verliefd, altijd verliefd...
Chloe Siere
6 03-09-2001 21:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27.