Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2006, 20:10
bloempjuh20
bloempjuh20 is offline
Het zit namelijk zo.
Ik was zaterdag in ons plaatselijk cafe met onze vriendengroep.
1 van die jongens heeft een nichtje dat vaak in dat cafe komt, ze neemt vaak een vriendin mee, dat meisje is best leuk om te zien en dat vindt mijn vriend ook.
Op zich mag hij best een meisje mooi vinden, maar hij ging heel de avond met haar praten, echt zo verschrikkelijk interresant doen enzo. Hij praat meer met vrouwen als we uit zijn, ook met vreemde mja dat vind hij leuk en als er niks achter zit dan vind ik dat niet erg.
Maar nu zat hij dus heel de avond met haar te praten, mijn vriendin zei al heej hou je vent ff in de gaten. Want je weet dat hij haar mooi vind. toen gingen we naar huis en toen zei ik tegen me vriend, ik hoorde van m'n vriendin dat je zat te sjanzen met dat meisje. ik zei: maar dat is toch niet zo he, jullie gesprek was toch alleen maar gezellig.
Toen zei hij van: nou ik zit toch niet aan dr heb alleen gepraat. toen zei ik: mja ben niet bang dat je dr achter aan gaat hoor want ik vertrouw je...Toen zei hij: als ik haar achteraan zou gaan dan heeft het weinig zin, ze wil toch geen vriend dus ik heb dr niks aan. Ik vroeg het namelijk aan haar.
toen had ik echt zoiets van zo dus als ze wel een vriend had gewild had hij dus achter haar aangegaan, bedoel anders zou hij het niet zeggen, zo komt hij wel over op mij.
Toen zei ik later toen we in bed lagen ik ben bang dat je me een keer voor een ander laat vallen, toen zei hij waarom zou ik zomaar wat wij hebben weggooien, toen zei ik nou die opmerking van daarnet, toen zei hij niks..
Wat moet ik nou denken...zou hij echt haar achter aan zijn gegaan als ze geen vriend had gehad omdat hij het zo zij van nou ze wil toch geen vriend dus ik heb dr niks aan, of zou het gewoon een mededeling zijn geweest
en zie ik gewoon teveel spoken..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2006, 20:15
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Je mag best je twijfels hebben, en je mag ook zeker vraagtekens zetten bij het feit dat hij misschien meer interesse heeft voor een ander meisje.

Ik weet niet hoelang jullie al bij elkaar zijn, maar mijn ervaring is dat wanneer je al een tijdje iets hebt dat je toch wel stiekem eens naar mannen/vrouwen/whatever/waar je op valt kijkt. Je kan hem dit ook niet kwalijk nemen, maar als je je er zorgen over maakt, vraag het dan gewoon.
__________________
take a walk on the wild side ت
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 20:17
meisje833
meisje833 is offline
ja dat heb ik gedaan, en toen zei die niks, en vond dat ik maar zeurde.
Ik durf soms niks te vragen omdat ik volgens hem een zeur ben als ik ergens mee zit.

we hebben bijna een jaar
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 20:18
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hmmm, ik snap dat je je zo voelt! Op dit soort momenten gaat onzekerheid toch aan je knagen... Toch denk ik dat je weinig anders kan doen dan erop vertrouwen dat je vriend de waarheid zegt en idd niet wil weggooien wat jullie hebben. Het zal jou ook wel eens overkomen dat je in gesprek komt met een jongen met wie het wel klikt, en met wie je misschien wel meer contact had gezocht als je vrijgezel was geweest. Misschien is het handig tegen je vriend te zeggen dat zijn overduidelijk enthousiaste gesprek met dat meisje je onzeker maakte. Dan kan hij er voortaan een beetje rekening mee houden.
Gewoon niets van aantrekken, lijkt me.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 20:44
meisje833
meisje833 is offline
Dus die opmerking kan hij ook in het algemeen hebben gezegt van nou als ik wel achter haar aan had gegaan, had ik er toch niks aan gehad want ze wil geen vriend, en zowel dan had ie er achter aan gegaan als hij mij niet had gehad..
zoiets
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 21:06
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Gewoon een lomp antwoord van je vriend en in combinatie met je onzekerheid niet hetgene wat je had gehoopt.

Je niet al te veel van aantrekken. Hij bedoelde het niet slecht, als het nog eens voorkomt dan kan je hiernaar verwijzen en er terug over praten .
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 21:23
yapo
Avatar van yapo
yapo is offline
Ik denk dat hij je wilde geruststellen door te zeggen dat dat meisje geen optie voor hem is, maar de reden die hij daarbij gaf kwam een beetje verkeerd op jou over. Toen je er later opnieuw over begon wist ie denk ik gewoon niet wat ie moest zeggen, misschien was ie bang een verkeerd antwoord te geven ofzo...
Ik denk niet dat je er wat achter moet zoeken.
__________________
Non-actief
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 21:37
Verwijderd
Zo aan z'n antwoord te merken heeft ie al flink met z'n grote roerganger in haar gezeten. Dumpen die hap!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 21:51
meisje833
meisje833 is offline
wat ik alleen het erge vind, ze komt in elke kroeg en discotheek waar wij ik en m'n vriend en onze vrienden gaat stappen, we komen haar dus vaak tegen....als hij maar dan niet steeds met dr gaat praten
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 00:24
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 24-01-2006 @ 22:51 :
wat ik alleen het erge vind, ze komt in elke kroeg en discotheek waar wij ik en m'n vriend en onze vrienden gaat stappen, we komen haar dus vaak tegen....als hij maar dan niet steeds met dr gaat praten
ga jij toch lekker met n leuke gast praten, kijken wat ie dan doet
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 09:45
Smokin'
Smokin' is offline
Ja als dit meisje echt knap is en veel leuks te vertellen heeft dan staat ze sterker dan jou. Wat ik denk is dat hij haar wel leuk vind, maar dat hij niks zal doen. Aan de andere kant is zijn geflirt, want dat is het, respectloos tegenover jou. Daar kan hij mee wegkomen omdat deze relatie een strcutureel probleem kent. jullie relatie is namelijk helemaal niet is gebasseerd op gelijkwaardigheid, ondanks dat hij al een jaar voortduurt. Ik lees dit:

Citaat:
Ik durf soms niks te vragen omdat ik volgens hem een zeur ben als ik ergens mee zit.
Dit is geen goede zaak. Ook al vind hij sommige dingen gezeur, dan heeft hij dat compleet verkeerd gebracht want nu houd jij voortdurend je mond omdat je bang bent voor zijn reactie. Een relatie waarin een van de twee angst kent om bepaalde dingen te zeggen is geen gezonde relatie. Ik ben er ook vrij zeker van dat jij best veel van dit soort gedrag slikt voordat je eens op je strepen gaat staan. Dat is geen goede zaak, want daarmee lok je dit soort gedrag in zekere zin uit. Hij flirt met een meisje voor je neus, de hele avond lang, en laat ook nog doorschemeren dat hij haar wel ziet zitten. Dat is een serieuze inbreuk op het de twee beginselen van loyaliteit en respect, zeer belangrijk in een relatie.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 10:38
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 24-01-2006 @ 22:37 :
Zo aan z'n antwoord te merken heeft ie al flink met z'n grote roerganger in haar gezeten. Dumpen die hap!

Hoe wil je dat ik hierop ga reageren?
__________________
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 13:45
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 25-01-2006 @ 10:45 :
Ja als dit meisje echt knap is en veel leuks te vertellen heeft dan staat ze sterker dan jou. Wat ik denk is dat hij haar wel leuk vind, maar dat hij niks zal doen. Aan de andere kant is zijn geflirt, want dat is het, respectloos tegenover jou. Daar kan hij mee wegkomen omdat deze relatie een strcutureel probleem kent. jullie relatie is namelijk helemaal niet is gebasseerd op gelijkwaardigheid, ondanks dat hij al een jaar voortduurt. Ik lees dit:



Dit is geen goede zaak. Ook al vind hij sommige dingen gezeur, dan heeft hij dat compleet verkeerd gebracht want nu houd jij voortdurend je mond omdat je bang bent voor zijn reactie. Een relatie waarin een van de twee angst kent om bepaalde dingen te zeggen is geen gezonde relatie. Ik ben er ook vrij zeker van dat jij best veel van dit soort gedrag slikt voordat je eens op je strepen gaat staan. Dat is geen goede zaak, want daarmee lok je dit soort gedrag in zekere zin uit. Hij flirt met een meisje voor je neus, de hele avond lang, en laat ook nog doorschemeren dat hij haar wel ziet zitten. Dat is een serieuze inbreuk op het de twee beginselen van loyaliteit en respect, zeer belangrijk in een relatie.
maar wat moet ik hier nu aan doen, ik kan hem niet verbieden met een meisje te praten, en als hij haar of een ander leuk gaat vinden kan ik er ook niks aan doen...ik kan hem niet tegenhouden...

Laatst gewijzigd op 25-01-2006 om 13:47.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 13:46
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 25-01-2006 @ 01:24 :
ga jij toch lekker met n leuke gast praten, kijken wat ie dan doet
tja..eum het kan hem niks schelen al praat en flirt ik met leuke jongens, ik mag het van hem doen zegt hij
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 16:02
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 24-01-2006 @ 21:17 :
ja dat heb ik gedaan, en toen zei die niks, en vond dat ik maar zeurde.
Ik durf soms niks te vragen omdat ik volgens hem een zeur ben als ik ergens mee zit.

we hebben bijna een jaar
alweer een topic van jou... je weet wat ik al eerder heb gezegd he
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 16:07
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Hij geeft toch aan dat ie jou heeft! Het is wel lullig als dit voor je ogen gebeurd, maar dan had je het gelijk moeten zeggen. Zeg gewoon dat je hem niet kwijt wilt.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 16:07
Verwijderd
Hij weet het wel te brengen..
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 16:11
Verwijderd
Als hij serieus van plan zou zijn geweest achter haar aan te gaan als ze wel geïnteresseerd was in een vriend, dan is hij wel contactgestoord om dat zomaar tegen jou te zeggen. Ik denk dat het gewoon een nogal onbeholpen poging is je gerust te stellen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-01-2006, 16:11
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 24-01-2006 @ 22:37 :
Zo aan z'n antwoord te merken heeft ie al flink met z'n grote roerganger in haar gezeten. Dumpen die hap!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 16:23
boer
Avatar van boer
boer is offline
Volgens mij zijn de relaties wat smokin wel gezond vind wel heel zeldzaam. Hij heeft vaak opzich wel gelijk, maar hij overdrijft het altijd zo. In dit geval moet je je proberen gewoon geen zorgen te maken. Als hij echt interresse in haar heeft zal je dat snel genoeg wel merken.
__________________
ik zeg maar wat
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 15:00
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 24-01-2006 @ 21:17 :
Ik durf soms niks te vragen omdat ik volgens hem een zeur ben als ik ergens mee zit.
nou dat zit dan goed fout meisje833.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 15:09
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Lees eens zijn sms'jes. Niet stiekem natuurlijk. Als je bij hem bent pak je gewoon zijn telefoon en ga je eens lezen. Pakt hij de telefoon af, dan weet je genoeg, dan heeft hij iets op z'n geweten. En doet hij dat niet, dan kan je lezen hoe het zit tussen die twee.

Ga in ieder geval niet meteen jaloers doen en helemaal flippen. Als je vriend de indruk krijgt dat je hem helemaal niet vertrouwt is de relatie sneller kapot dan je denkt.

Ga nou maar geen filmpje in je hoofd afdraaien hoe je vriend seks heeft gehad met dat meisje, want als je zo gaat denken ga je neerslachtig doen, en dan heb je eerder ruzie omdat jij chagerijnig bent, nog voordat je hebt gezegd wat je dwars zit.

Laatst gewijzigd op 26-01-2006 om 15:13.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 15:57
nilsjei1234
nilsjei1234 is offline
Ik denk dat hij je net zolang houdt tot hij beter kan krijgen.

Hetzelfde als een auto eigenlijk, je koopt ook niet meteen een dikke mercedes maar begint met een klein autootje en als je goed gaat verdienen ga je langzaam omhoog naar een dikke bak.

Zo is het ook met vrouwen je begint met een lelijkerd tot je een lekker wijf hebt, vaak in verhouding met je auto.
Hoe dikkere auto je hebt hoe lekkerder je wijf is
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 16:02
Mustang_Sally
Avatar van Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Citaat:
nilsjei1234 schreef op 26-01-2006 @ 16:57 :Zo is het ook met vrouwen je begint met een lelijkerd tot je een lekker wijf hebt, vaak in verhouding met je auto.
Hoe dikkere auto je hebt hoe lekkerder je wijf is
Hoi, welkom in de 21ste eeuw..
__________________
mais oui! / wie zijde gij?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 16:04
nilsjei1234
nilsjei1234 is offline
ja maar zo is het wel weet je, als een man een mooiere vrouw kan krijgen doet ie dat gewoon.

Je koopt toch ook een nieuwe computer als je oude te traag wordt?

Upgrading heet dat
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2006, 16:09
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 26-01-2006 @ 16:09 :
Lees eens zijn sms'jes. Niet stiekem natuurlijk. Als je bij hem bent pak je gewoon zijn telefoon en ga je eens lezen. Pakt hij de telefoon af, dan weet je genoeg, dan heeft hij iets op z'n geweten. En doet hij dat niet, dan kan je lezen hoe het zit tussen die twee.
Nou ja, wat een onzin. Hij mag toch best zijn eigen privacy behouden. Dat betekent niet meteen dat hij iets op zijn geweten zou hebben vind ik.

Vraag hem gewoon face to face hoe het zit.

Dat hij je een zeur vindt als je ergens mee zit vind ik trouwens belachelijk. Door je steeds een zeur te noemen durf jij nu niks meer te zeggen over zijn gedrag. Dat klopt niet helemaal.
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 16:17
Verwijderd
Citaat:
nilsjei1234 schreef op 26-01-2006 @ 17:04 :
ja maar zo is het wel weet je, als een man een mooiere vrouw kan krijgen doet ie dat gewoon.

Je koopt toch ook een nieuwe computer als je oude te traag wordt?

Upgrading heet dat
GEEK.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 16:20
nilsjei1234
nilsjei1234 is offline
is echt de waarheid man, zeke rals je nog jong bent !
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 16:21
Verwijderd
Citaat:
nilsjei1234 schreef op 26-01-2006 @ 17:20 :
is echt de waarheid man, zeke rals je nog jong bent !
Grappig man.

Kruip maar weer terug naar je undercover-hol.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 16:22
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-01-2006 @ 17:11 :
Als hij serieus van plan zou zijn geweest achter haar aan te gaan als ze wel geïnteresseerd was in een vriend, dan is hij wel contactgestoord om dat zomaar tegen jou te zeggen. Ik denk dat het gewoon een nogal onbeholpen poging is je gerust te stellen.
Je zou eens op de topics van meisje833 moeten zoeken, kan je zien wat voor leukerd die vriend is..
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 16:29
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Zorg dat je vriendinnen wordt met dat nichtje... dat werkt altijd het beste, dan wordt het minder een bedreiging ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 16:30
nilsjei1234
nilsjei1234 is offline
Citaat:
N00dles schreef op 26-01-2006 @ 17:21 :
Grappig man.

Kruip maar weer terug naar je undercover-hol.
kruip je maar in je vriends hol, vuile homo !
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 16:35
Verwijderd
Citaat:
nilsjei1234 schreef op 26-01-2006 @ 17:30 :
kruip je maar in je vriends hol, vuile homo !
Hoi Evito.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 16:43
nilsjei1234
nilsjei1234 is offline
Evito?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 16:45
Verwijderd
Citaat:
nilsjei1234 schreef op 26-01-2006 @ 17:43 :
Evito?
Ik ging er voor het gemak maar even vanuit dat elke persoon die net nieuw is en zulk dom postgedrag heeft, Evito is.

Het is een gewoonte.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 16:51
nilsjei1234
nilsjei1234 is offline
ik ben niet net nieuw he, is evito je ex ofzo?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-01-2006, 16:57
Verwijderd
Citaat:
nilsjei1234 schreef op 26-01-2006 @ 17:51 :
ik ben niet net nieuw he, is evito je ex ofzo?
Iemand met 54 posts is nog betrekkelijk nieuw in mijn ogen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 17:20
nilsjei1234
nilsjei1234 is offline
en jij wijdt groentjes graag in in de gay scene?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 21:05
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
nilsjei1234 schreef op 26-01-2006 @ 18:20 :
en jij wijdt groentjes graag in in de gay scene?
Hm, jij komt hier alleen maar om te etteren he?

zoek een leuke hobby of geef t meisje zinnig advies!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 27-01-2006, 10:55
meisje833
meisje833 is offline
ik hoorde dat dat meisje mijn vriend ook wel een leuke jongen vond, maar dat ze hem niet achteraan zou gaan als een vriend zou willen, omdat hij mij heeft.
Maargoed als me vriend dit misschien opvangt, dan ben ik hem straks misschien wel kwijt..
Met citaat reageren
Oud 30-01-2006, 09:46
Dís
Avatar van Dís
Dís is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 26-01-2006 @ 17:22 :
Je zou eens op de topics van meisje833 moeten zoeken, kan je zien wat voor leukerd die vriend is..
tis erg gewoon.erg
Met citaat reageren
Oud 30-01-2006, 12:14
American*Dream
Avatar van American*Dream
American*Dream is offline
Misschien kun je dat meisje in kwestie eens aanspreken? Leg haar uit hoe jij je voelt als je vriend continu met haar praat en vraag of zij de boot misschien iets meer af kan houden... waarschijnlijk kan ze wel begrip opbrengen voor jouw probleem.

misschien moet je ook eens nadenken of hij jou wel waard is. Als ik je andere topics lees en het hier om dezelfde jongen gaat, zou ik toch inmiddels mijn ernstige twijfels hebben.
__________________
If there was no hate, there would never have been love
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37
Seksualiteit hij denkt aan andere meisjes...
saar
57 31-03-2003 23:32
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10.