Oud 17-01-2008, 23:06
Verwijderd
Nummer 119 alweer!
De oude staat hier:http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1659658
Advertentie
Oud 17-01-2008, 23:07
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
schiet voortaan eens een beetje op

ik wilde net nog een hele grote knuffel aan sonho geven.. zittie vol


ow ps stiekem heb ik mn avatar al een tijdje
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 17-01-2008, 23:08
Verwijderd
Citaat:
schiet voortaan eens een beetje op

ik wilde net nog een hele grote knuffel aan sonho geven.. zittie vol


ow ps stiekem heb ik mn avatar al een tijdje
Ja, dat weet ik, maar ik dacht altijd dat heteen dwerg of clowntje was ofzo...
Oud 17-01-2008, 23:10
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ja, dat weet ik, maar ik dacht altijd dat heteen dwerg of clowntje was ofzo...
ja begrijpelijk tis ook very slecht te zien
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 18-01-2008, 06:20
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Mijn laatste dag.
En daarna lekker niets! Vrij! Heerlijk. <3
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 18-01-2008, 08:21
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
God, heb vreselijk geslapen. Zometeen voor maar twee uurtjes en een studieuur naar school en dan heb ik weekend, maar het lijkt wel een eeuwigheid. En dit weekend moet ik keihard gaan blokken, jezus ik zie er zo tegenop. Alles lijkt nu vreselijk, ik wil alleen maar slapen en alle narigheid overslaan. Weet niet hoe ik nou ineens aan dit klotegevoel kom maar ik moet er toch echt overheen stappen.. Hmpf.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 18-01-2008, 09:15
Verwijderd
Ok. Alleen thuis vandaag, of iig tot een uur of twee. Dus....
To do lijstje voor Caroline van vandaag:
- Kamer opruimen
- De was in de gaten houden
- E, E en G mailen
- A6 verder maken (hoeft niet helemaal)
- Sollicitatiebrieven schrijven
- Schoenen en tassen wegbrengen
- Vlees uithalen
- Carnavalsfrak van de zolder afhalen
- Geld overmaken
- Sigaretten halen
Edit:
- Drummen
- Kippen voeren
- Hond uitlaten

Laatst gewijzigd op 18-01-2008 om 09:35.
Oud 18-01-2008, 09:41
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
lerenlerenlerenlerenlerenlerenleren vandaag. Maar natuurlijk ook nog een beetje tijd voor ontspanning in prob eren te plannen. Als ik nu gewoon vrijwel de hele middag doorleer, heb ik het leerwerk voor vanavond al gefixt, dan hoef ik dat mss niet meer te doen.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 18-01-2008, 09:45
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb echt zó genoeg van die verkoudheid en het is pas woensdag gekomen, maar toch, hij moet weg. Nu. Het blijft gek dat als je honderd andere serieuzere dingen aan je hoofd hebt dat zo'n onbenullige verkoudheid daar volledig de plaats van in kan nemen. En eten lukt nu ook niet want daar krijg ik het alleen maar benauwd van. En ik ga zo naar huis en dan wil ik dat ik ben aangekomen maar dat zal dan wel weer niet.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 18-01-2008, 09:46
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
- Kippen voeren

WTF? Heb je kippen?
Hoe ongelofelijk gaaf. XD
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 18-01-2008, 09:47
Verwijderd
Citaat:
WTF? Heb je kippen?
Hoe ongelofelijk gaaf. XD
Ongeveer acht. En een haan. Ze zijn best tof, maar al teringoud (een jaar of vier, das oud voor kippen) dus volgende zomer denk ik dat we nieuwe krigjen.
Oud 18-01-2008, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Ongeveer acht. En een haan. Ze zijn best tof, maar al teringoud (een jaar of vier, das oud voor kippen) dus volgende zomer denk ik dat we nieuwe krigjen.
Jaaaa, kippen zijn leuk! We hadden er 2 sinds ze een kuikentje waren en toen was er een een keer op mijn schoot in slaap gevallen.<3 Een van die 2 kippen is inmiddels dood, want die was ziek, die andere hebben we nog. Ik liet die kip altijd uit mijn hand wat kippenvoer eten en ging m aaien enzo.XD ^^
Oud 18-01-2008, 09:53
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Weet je wat ik las bij jouw post Secret Agent?

Edit:
- Drummen (drummen is heel gaaf <3)
- Kippen uitlaten (ik zat echt zo van: Huh, wtf?)
- Hond voeren



Mja, OT: Ik moet zo toch echt maar eens gaan leren. Naja, nog tot half 11 niets doen en dan ga ik ipv half 12 's ochtends tot half 1 door, voor ik pauze neem om te lunchen. Of mss wel tot 1 uur. ^^
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 18-01-2008, 09:54
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Ongeveer acht. En een haan. Ze zijn best tof, maar al teringoud (een jaar of vier, das oud voor kippen) dus volgende zomer denk ik dat we nieuwe krigjen.
Da's gaaf. Kippen vind ik, om de een of andere reden, echt geweldige beesten en da's niet alleen maar omdat ze zo lekker smaken. En kuikens zijn natuurlijk erg lief en pluizig en leuk. <3
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 18-01-2008, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Jaaaa, kippen zijn leuk! We hadden er 2 sinds ze een kuikentje waren en toen was er een een keer op mijn schoot in slaap gevallen.<3 Een van die 2 kippen is inmiddels dood, want die was ziek, die andere hebben we nog. Ik liet die kip altijd uit mijn hand wat kippenvoer eten en ging m aaien enzo.XD ^^
Wij hadden dat ook. Als we kuikentjes hadden, ging mijn zusje ze altijd tam maken en gaf ze namen. Haar favoriet was Toos, maar die is helaas van ons heen gegaan. In totaal hadden ze zes kuikens: Toos, Bert, Miep, Blacky en nog twee. En zij kon ze allemaal uit lekaar houden, maar wij zagen echt geen verschil. Ofja, Toos was t kleinste en t grijste, dus dat wisten we wel. Nu hebben we alleen nog maar Bert, das wel jammer. De rest van de kippen hebben zo overal een beetje gekregen. Maar Bert is al echt oud, dat is ook wel te zien. En hij staat helemaal onder aan de pikorde, das ook wel kut want Bert blijft toch favoriet.

Omg. Een favoriete kip.
Oud 18-01-2008, 09:56
Verwijderd
Citaat:
- Kippen uitlaten (ik zat echt zo van: Huh, wtf?)
De zoon van de vriend van mijn moeder (jaja) die deed dat serieus vroeger... in een buggy!
Oud 18-01-2008, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Da's gaaf. Kippen vind ik, om de een of andere reden, echt geweldige beesten en da's niet alleen maar omdat ze zo lekker smaken. En kuikens zijn natuurlijk erg lief en pluizig en leuk. <3
Ik vond het vroeger altijd heel stom als ik vriendinnetjes had die hier kwamen spelen die bang waren voor onze kippen. We hebben een kersenboom in de kippenren staan, en daar klom ik altijd in. Maar die trutjes durfden nooit mee. Man stel je niet aan, die kippen zij n banger voor jou dan jij voor hen. Maar het zijn inderdaad echt geniale beesten.

Psssst.... Trouwens. HOe kun je nou vier keer de trein missen? VIER KEER!
Oud 18-01-2008, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Weet je wat ik las bij jouw post Secret Agent?

Edit:
- Drummen (drummen is heel gaaf <3)
- Kippen uitlaten (ik zat echt zo van: Huh, wtf?)
- Hond voeren
(-drummen is inderdaad echt liefde!)
- Nou, die beesten laten zichzelf altijd uit door over het hek heen te springen. Dan mogen wij ze bij de buren uit de groentetuin gaan vissen. -.-'
- Dat gebeurd 's avonds altijd

Enne.... Woon jij in Venlo? Das niet zo heel ver hievandaan! xD
Ads door Google
Oud 18-01-2008, 10:04
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Kippen uitlaten. XD

Citaat:
Ik vond het vroeger altijd heel stom als ik vriendinnetjes had die hier kwamen spelen die bang waren voor onze kippen. We hebben een kersenboom in de kippenren staan, en daar klom ik altijd in. Maar die trutjes durfden nooit mee. Man stel je niet aan, die kippen zij n banger voor jou dan jij voor hen. Maar het zijn inderdaad echt geniale beesten.

Psssst.... Trouwens. HOe kun je nou vier keer de trein missen? VIER KEER!
Da's wel lame, ja. Klimmen en klauteren is gaaf, maar ik heb dus totaal geen grip en da's wel zonde. Ik glij veel te snel weg. :\
Ik vind dat gekluk ook zo leuk. ...Ik heb besloten dat ik later kippen ga nemen. En één haan en die ga ik afleren om te kraaien wanneer de zon op komt.

Oh, da's niet zo moeilijk. De eerste miste ik bewust want die was toch te vroeg voor mij, dus die kón ik missen. Toen ging ik op mijn gemak een album omzetten van OGG naar MP3 en dat duurde net iets te lang: Dag trein #2 (die ik had moeten hebben). Toen ben ik 20 minuten voor de derde trein vertrokken, maar het verkeer was helaas al op gang gekomen dus stond ik lekker lang voor de stoplichten. De volgende pakte ik!

En de vierde trein was de trein van 17.50 die ik miste omdat lijn 3, as per usual, weer eens te laat was en ik geen zit had de longen uit mijn lijf te gaan rennen omdat ik in 2 minuten van de bussen naar grofweg halverwege het station moest.

And that, as they say, is that.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 18-01-2008, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Kippen uitlaten. XD



Da's wel lame, ja. Klimmen en klauteren is gaaf, maar ik heb dus totaal geen grip en da's wel zonde. Ik glij veel te snel weg. :\
Ik vind dat gekluk ook zo leuk. ...Ik heb besloten dat ik later kippen ga nemen. En één haan en die ga ik afleren om te kraaien wanneer de zon op komt.

Oh, da's niet zo moeilijk. De eerste miste ik bewust want die was toch te vroeg voor mij, dus die kón ik missen. Toen ging ik op mijn gemak een album omzetten van OGG naar MP3 en dat duurde net iets te lang: Dag trein #2 (die ik had moeten hebben). Toen ben ik 20 minuten voor de derde trein vertrokken, maar het verkeer was helaas al op gang gekomen dus stond ik lekker lang voor de stoplichten. De volgende pakte ik!

En de vierde trein was de trein van 17.50 die ik miste omdat lijn 3, as per usual, weer eens te laat was en ik geen zit had de longen uit mijn lijf te gaan rennen omdat ik in 2 minuten van de bussen naar grofweg halverwege het station moest.

And that, as they say, is that.
Kwestie van veel oefenen. Wij bouwden altijd hele winkeltjes in die bomen, echt ontzettend grappig. Zo hebben we heel lang een klimboom in de tuin gehad en daar hadden we echt een mandje aan een touw gemaakt. Eentje ging dan boven in die boom zitten en de ander bleef onder staan. Zo hadden we een echt winkeltje.
En je kunt die haan het natuurlijk afleren, maar je kunt ook gewoon rolluiken kopen. Dan hoor je het niet. Bovendien, als ze ouder worden gaan ze minder hard kraaien. Dus hoor je het nog minder. En in de winter kraait die van ons helemaal niet. In de zomer sta ik meestal toch vroeger op, dus dat is het punt opzich niet. Onze haan is heel stoer, al hadden we een veel mooiere toen onze kippen geruimd moesten worden vanwege de vogelpest. Eigenlijk hadden we toen sowieso een ontzettend mooie groep kippen (omg ik typte eerst pikken. )

Jamaar das ook gewoon stomluienzo.
Oud 18-01-2008, 10:20
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Bah. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in mijn presentatie voorbereiden. Eerst maar eens iedereen uitnodigen en dan zie ik wel wie er verschijnen maandag. Zolang ik niets instudeer en gewoon ter plekke verzin, zal het wel goedkomen, hoop ik.
Bah, ik krijg nu al kriebels. Wat heb ik toch een hekel er aan als ik weet dat ik moet. Gewoon random aangewezen worden, boeit mij niet maar weten dat het er aan komt is zo verschrikkelijk.

Citaat:
Kwestie van veel oefenen. Wij bouwden altijd hele winkeltjes in die bomen, echt ontzettend grappig. Zo hebben we heel lang een klimboom in de tuin gehad en daar hadden we echt een mandje aan een touw gemaakt. Eentje ging dan boven in die boom zitten en de ander bleef onder staan. Zo hadden we een echt winkeltje.
En je kunt die haan het natuurlijk afleren, maar je kunt ook gewoon rolluiken kopen. Dan hoor je het niet. Bovendien, als ze ouder worden gaan ze minder hard kraaien. Dus hoor je het nog minder. En in de winter kraait die van ons helemaal niet. In de zomer sta ik meestal toch vroeger op, dus dat is het punt opzich niet. Onze haan is heel stoer, al hadden we een veel mooiere toen onze kippen geruimd moesten worden vanwege de vogelpest. Eigenlijk hadden we toen sowieso een ontzettend mooie groep kippen (omg ik typte eerst pikken. )

Jamaar das ook gewoon stomluienzo.
Ik weet niet hoe jij grip wilt oefenen, maar als jaren touwslingeren, ringzwaaien, proberen en magnesium gebruiken niet helpen, hoor ik graag een goed advies mbt hoe ik wél kan klimmen. Want het lijkt mij best wel gaaf.
Ja, d'oh. Nouja, rolluiken mag ook wel. Dan blijft het ook gelijk donker. <3
Pics? Ik ben nu echt benieuwd naar die beesten van je.

Klopt! Ach, voor die laatste paar dagen...
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 18-01-2008, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Bah. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in mijn presentatie voorbereiden. Eerst maar eens iedereen uitnodigen en dan zie ik wel wie er verschijnen maandag. Zolang ik niets instudeer en gewoon ter plekke verzin, zal het wel goedkomen, hoop ik.
Bah, ik krijg nu al kriebels. Wat heb ik toch een hekel er aan als ik weet dat ik moet. Gewoon random aangewezen worden, boeit mij niet maar weten dat het er aan komt is zo verschrikkelijk.



Ik weet niet hoe jij grip wilt oefenen, maar als jaren touwslingeren, ringzwaaien, proberen en magnesium gebruiken niet helpen, hoor ik graag een goed advies mbt hoe ik wél kan klimmen. Want het lijkt mij best wel gaaf.
Ja, d'oh. Nouja, rolluiken mag ook wel. Dan blijft het ook gelijk donker. <3
Pics? Ik ben nu echt benieuwd naar die beesten van je.

Klopt! Ach, voor die laatste paar dagen...
Joh, die presentatie komt helemaal goed. Daar ben je Rob voor. Jij gaat daar staan en lult ze allemaal even onder de tafel. Je hebt zo hard gewerkt de laatste dagen, komt goed.

Jamaaaaaaaaaaaaaaaar ik kan ook geen touwklimmen of ringzwaaien en ik krijg blaren van magnesium. In een boom klimmen is wel even iets anders dan in die rottige gymzaal verplicht omhoog klimmen. Tsss. Jij bent duidelijk een stadskind. ;x
Hmm.... Ik zal eens kijken of ik wat op mijn Hyves kan zetten want ik ben een n00b op forumgebied.
Oud 18-01-2008, 10:34
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Joh, die presentatie komt helemaal goed. Daar ben je Rob voor. Jij gaat daar staan en lult ze allemaal even onder de tafel. Je hebt zo hard gewerkt de laatste dagen, komt goed.

Jamaaaaaaaaaaaaaaaar ik kan ook geen touwklimmen of ringzwaaien en ik krijg blaren van magnesium. In een boom klimmen is wel even iets anders dan in die rottige gymzaal verplicht omhoog klimmen. Tsss. Jij bent duidelijk een stadskind. ;x
Hmm.... Ik zal eens kijken of ik wat op mijn Hyves kan zetten want ik ben een n00b op forumgebied.
Ik weet dat 't wel goed komt. Maar ik heb gewoon een bloedhekel aan de gedachte dat ik daar ga staan en dingen moet gaan vertellen en dat mensen kijken en dan ga ik stamelen en niet meer uit mijn zinnen kunnen komen en dat moet alles perfect gaan zoals ik het voorbereid heb en dat lukt niet. Ja. Ik stel te hoge eisen aan mijzelf, soms. :\
Nouja de uitnodiging is verstuurd.
(dit lucht best wel fijn. Want ik vind de gedachte verschrikkelijk en zo krijg ik er wel redelijk vrede mee. XD)

Neuh, meer een dorpskind uit een dorp dat probeerde een stad te zijn maar gruwelijk faalde in dat opzicht. Maar ik geloof je op je woord.
Doe dat.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 18-01-2008, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Ik weet dat 't wel goed komt. Maar ik heb gewoon een bloedhekel aan de gedachte dat ik daar ga staan en dingen moet gaan vertellen en dat mensen kijken en dan ga ik stamelen en niet meer uit mijn zinnen kunnen komen en dat moet alles perfect gaan zoals ik het voorbereid heb en dat lukt niet. Ja. Ik stel te hoge eisen aan mijzelf, soms. :\
Nouja de uitnodiging is verstuurd.
(dit lucht best wel fijn. Want ik vind de gedachte verschrikkelijk en zo krijg ik er wel redelijk vrede mee. XD)

Neuh, meer een dorpskind uit een dorp dat probeerde een stad te zijn maar gruwelijk faalde in dat opzicht. Maar ik geloof je op je woord.
Doe dat.
Komt helemaal goed. En ach, beetje gezonde spanning is ook niet verkeerd. Als je maar niet onder de tafel ligt van het zenuwachtig zijn. En als het niet lukt, zorg je dat je flesje (of glas) water hebt, neem je een slokje, haal je diep adem en dan komt dat goed.

Hehe. Ik ben wat dat betreft echt een boerentrut, af en toe. Het boeit me allemaal niet zoveel, al klim ik in de hoogste boom en kom ik in de modder te liggen. In de zomervakantie heb ik nog tot mijn knieen in de modder gestaan en op handen en knien door de modder heen gerend. Ik heb de tijd van mijn leven gehad.
Oud 18-01-2008, 10:47
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Komt helemaal goed. En ach, beetje gezonde spanning is ook niet verkeerd. Als je maar niet onder de tafel ligt van het zenuwachtig zijn. En als het niet lukt, zorg je dat je flesje (of glas) water hebt, neem je een slokje, haal je diep adem en dan komt dat goed.

Hehe. Ik ben wat dat betreft echt een boerentrut, af en toe. Het boeit me allemaal niet zoveel, al klim ik in de hoogste boom en kom ik in de modder te liggen. In de zomervakantie heb ik nog tot mijn knieen in de modder gestaan en op handen en knien door de modder heen gerend. Ik heb de tijd van mijn leven gehad.
Ik vind het geen gezonde spanning omdat ik mij er té druk om maak. Nouja, zo erg is het niet, maar ik tril enorm wanneer ik daar dan sta. En da's gewoon niet prettig.
Hm, dat flesje / glas water vind ik wel een goed idee. Ik zie mensen dat vaker doen. Als ik dat nou eens doe, samen met een paar blaadjes steekwoorden en tekst, heb ik in ieder geval wat te doen en kan ik mijn handen kwijt.
Thanks.

Ach, da's juist leuk! Je geniet er van en zo hoort het. Dat soort mensen zijn geweldig, want die genieten van alles.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Advertentie
Oud 18-01-2008, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het geen gezonde spanning omdat ik mij er té druk om maak. Nouja, zo erg is het niet, maar ik tril enorm wanneer ik daar dan sta. En da's gewoon niet prettig.
Hm, dat flesje / glas water vind ik wel een goed idee. Ik zie mensen dat vaker doen. Als ik dat nou eens doe, samen met een paar blaadjes steekwoorden en tekst, heb ik in ieder geval wat te doen en kan ik mijn handen kwijt.
Thanks.

Ach, da's juist leuk! Je geniet er van en zo hoort het. Dat soort mensen zijn geweldig, want die genieten van alles.
Vanavond ga je alle spanning eruitzuipen

Juh. T was een groot succes. Maar voordat ik dalijk boze forumbazen over me heen krijg, ga ik stoppen en aan mijn todolijstje beginnen.
Oud 18-01-2008, 10:55
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Vanavond ga je alle spanning eruitzuipen

Juh. T was een groot succes. Maar voordat ik dalijk boze forumbazen over me heen krijg, ga ik stoppen en aan mijn todolijstje beginnen.
En gamen.

Nouja, ik heb kunnen luchten over iets stoms en ideeën opgedaan mbt maandag, en dit soort threads zijn er om elkaar te helpen, nietwaar? (Ik had niet eens op het idee gekomen om er water bij te nemen, bijvoorbeeld. :\). Maar ga werken! Dan kan ik met betere moed doorwerken aan de presentatie.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 18-01-2008, 11:40
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, alvast wat gedaan. Straks naar de bieb, even kijken of ik een "gratis" abonnement kan krijgen. Ik vind het doodeng, om dat te moeten gaan vragen. Ik ben sowieso nog nooit hier in de bibliotheek geweest, maar aan de andere kant: ze zullen me vast niet opeten.
Mijn voeten doen echt pijn, het was niet verstandig om door te lopen vanochtend. Domme ik.
Oud 18-01-2008, 11:57
moon
Avatar van moon
moon is offline
Oké ik ben dus aangenomen en kan per 1 februari echt beginnen, 4 dagen werken en 1 dag leren. Toch stond ik na afloop absoluut niet te juichen, want nu moet ik stoppen met de Linehantraining terwijl ik denk dat die juist ook zo belangrijk voor me is.
Mijn vader werd pissig toen hij merkte dat ik weinig enthousiast was over mijn aanstelling en me er eigenlijk op dat moment best rot door voelde. "Er hangt hier een grafstemming omdat jij niet aangenomen bent...je zou blij moeten zijn". Mijn moeder werd boos op mijn vader en verweet hem dat als het aan hem lag er niet over nare gevoelens gepraat mochten worden. Mijn moeder begreep me wel. Vervolgens was dat volgens mijn vader weer niet wat mijn vader bedoelde...en uiteindelijk zaten mijn ouders ruzie te maken over mij, waar ik bij zat. Ik hield me stil en probeerde onzichtbaar te zijn. Ik wilde me er absoluut niet mee bemoeien, al ging het over mij.
Inmiddels ben ik enigzins aan het idee gewend en zie ik het al wat positiefer.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 18-01-2008, 12:17
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
straks skieen welke gek heeft dat nou weer verzonnen.. en welke idioot is er mee ingestemd
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 18-01-2008, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Ok. Alleen thuis vandaag, of iig tot een uur of twee. Dus....
To do lijstje voor Caroline van vandaag:
- Kamer opruimen
- De was in de gaten houden

- E, E en G mailen
- A6 verder maken (hoeft niet helemaal)
- Sollicitatiebrieven schrijven
- Schoenen en tassen wegbrengen
- Vlees uithalen
- Carnavalsfrak van de zolder afhalen
- Geld overmaken
- Sigaretten halen
Edit:
- Drummen
- Kippen voeren
- Hond uitlaten
Nu eerst wat eten, ik heb honger!
Oud 18-01-2008, 12:38
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Moon: wat ga je precies doen? En toch gefeliciteerd

OT: weer eens een keertje uitgeslapen, meteen wel veel te lang, maar ach.
Net m'n vriend gesmst dat ik vandaag gewoon wel een keer kom, heb nog geen idee hoelaat enzo en dat hij maar helemaal geen rekening met mij moet houden.
Ook gelijk gezegd dat ik niet mee ga naar de verjaardag van z'n oom, daar had ik sowieso al geen zin in, maar het wordt een veel te gedoe als ik er pas laat ben en nog moet eten.

Oké, nu heb ik rust. Eerst maar eens naar m'n ouders m'n fiets op gaan halen.
Dan hier nog even afwassen, opruimen, tas inpakken en dan zien welke trein ik eens zal gaan nemen. Geen gestress.
Oud 18-01-2008, 13:23
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik heb het echt even gehad met de winter. De futloosheid, de stemmingswisselingen en nergens motivatie voor hebben. Om de meest kleine dingen begin ik te huilen, ik ben het echt even helemaal zat. Ik moet zoveel, maar doe niks. Ik ben de hele dag al thuis, en had makkelijk alles af kunnen hebben. Maar ik doe het niet. Ik heb nauwlijks de energie ervoor, laat staan de motivatie.
Laat het maar weer lente worden, heerlijk fijne lente. De eerste tulpen, de eerste dag met een t-shirt aan naar buiten, de zonnestralen die de wereld weer verwarmen en laten opbloeien, mij incluis. Maar het duurt nog zo lang.

EN NU AAN DE SLAG, TRUT!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 18-01-2008, 14:26
Verwijderd
Ik wilde precies zeggen wat Neko* zegt, en nu ga ik aan het werk want dat moet. Nog maar één tentamen, niets om me over aan te stellen dus.
Oud 18-01-2008, 14:30
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Voor niks zitten stressen, ik ga het allemaal makkelijk halen.
Oud 18-01-2008, 14:47
Sens.
Sens. is offline
Citaat:
Voor niks zitten stressen, ik ga het allemaal makkelijk halen.
Ik moest je nog proficiat wensen met je schitterende resultaat
Een hoera voor jezelf

En JAA mijn examens zijn gedaan Wel maandag gewoon terug een week school, nog 2 weken om mijn stage in orde te doen ( stomme mentor ook, dan heb ik iets dan zegt hij dat ik daar te goed voor ben, dat ik meer aankan... en het is geen verplichting hoor om te veranderen van stageplaats... jaa tuurlijk dat geloof ik)

Maar eerst een heerlijk weekend ontspannen
Ads door Google
Oud 18-01-2008, 15:32
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vanmiddag te horen gekregen dat als ik zo door ga ik over anderhalve week m'n stageplek kwijt ben. M'n begeleidster kan zich niet vinden in mijn manier van werken en ik vind het zelf ook heel moeizaam gaan. Ik zit hier al twee maanden lang een beetje tegen mijn zin in. Enige verschilpunt tussen haar en mij is dat zij letterlijk vind dat het allemaal mijn fout is en dat ik hier niet pas. Ik denk dat het vooral te maken heeft met de wisselwerking tussen haar en mij. Immers, op school en op mijn vorige stageplaats heb ik nooit problemen gehad. Ik was altijd een van de beste studenten van mijn jaar en ik denk dat er heel veel mensen raar op gaan kijken als ik hier straks weg moet gaan omdat ik anders toch een onvoldoende zou halen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-01-2008, 15:42
Verwijderd
Ik ben bedrogen. Ik heb gisteren met zijn ex vriendin gepraat, tevens de moeder van zijn kind. Hij heeft twee zoons, ik wist er maar 1. Hij was min of meer met zijn exvriendin, tot september. En toen kwam ik in Cusco aan. Hij heeft zn kind bijna nooit bezocht. Hij heeft voor dit kind bijna nooit geld uitgegeven, alleen voor zn andere kind. Hij dronk. in de gevangenis praat hij niet meer met de jongen waar hij mee is. Hij zei omdat die ander aan de drugs is. Ik weet nu dat ie zijn kleren weggeeft voor drugs. Hij heeft niet alleen mij genaaid, ook zijn ex vriendin. zondag gaan we hem overvallen. Weg weekend Chili, weg rust in mijn hoofd. Ik boek zo snel mogelijk een ticket naar Nederland.
Oud 18-01-2008, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Enige verschilpunt tussen haar en mij is dat zij letterlijk vind dat het allemaal mijn fout is en dat ik hier niet pas.
Het kan dat je ergens niet past, maar dat opzich is geen fout. En ja, misschien zou je dingen anders kunnen doen, maar dan is het haar taak om jou daar bij te helpen. En ook al zou dat zo zijn, dan nog is het niet allemaal jouw fout. Ik vind het erg onprofessioneel van haar hoe ze er mee om gaat, maar dat vind ik wel van meer mensen.

OT: Eigenlijk moet er zoveel gebeuren, maar mijn hoofd werkt niet mee.
Oud 18-01-2008, 16:15
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
balen nattigheid! wat een vervelende afloop zo *knuffel*

ennuh ik heb een kwartier op de skies gestaan, een vriendin teleurgesteld en mezelf een mega schuldgevoel gegeven
boven op de leegte die al groter werd.. ik ben goed

------

gatver zit mezelf nu echt dwars.. klote labieliteit, klote leegte, klote leven..
*kruipt weg onder de dekens en huilt nog ff verder*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 18-01-2008 om 16:29.
Oud 18-01-2008, 16:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Het kan dat je ergens niet past, maar dat opzich is geen fout. En ja, misschien zou je dingen anders kunnen doen, maar dan is het haar taak om jou daar bij te helpen. En ook al zou dat zo zijn, dan nog is het niet allemaal jouw fout. Ik vind het erg onprofessioneel van haar hoe ze er mee om gaat, maar dat vind ik wel van meer mensen.

OT: Eigenlijk moet er zoveel gebeuren, maar mijn hoofd werkt niet mee.
Ik vind het wel erg makkelijk van 'Je voldoet niet aan het standaardplaatje van mensen die we hier (willen) hebben, ik weet niet hoe ik je op een andere manier iets moet leren of duidelijk moet maken dus kan ik niet met je omgaan en moet je maar een andere stageplaats zoeken'. Dat vind ik idd ook onprofessioneel. Ik kan sowieso gewoon niet goed met haar overweg omdat ze zo overtuigd is van haar enige gelijk en dat is steeds het struikelblok. Tuurlijk maak ik fouten (ik ben net begonnen en stagiair) en misschien ben ik wel anders dan alle anderen maar dat maakt me ook wie ik ben en dat verander je ook niet zomaar.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-01-2008, 16:26
Verwijderd
@Daantje_0705: Ik vind het ook erg makkelijk, maar dat betekent niet dat het niet kan dat je ergens niet past. Misschien is de cultuur wel dat ze iets bepaalds van mensen verwachten en dat kan wel of niet bij je passen, de vraag is dan alleen of je wel wilt dat dat bij je past (of dat je je eigen persoonlijkheid wilt behouden). Persoonlijk zou ik me er niet bij op m'n gemak voelen (en jij kennelijk ook niet ).
Oud 18-01-2008, 17:13
Verwijderd
T. was vanochtend gelukkig op school. Ze was laat en mijn hart bonkte al in m'n keel, maar ze kwam gelukkig wel. Ik kan er nu iets rustiger over na denken. Gisteravond was ik echt helemaal in paniek. Ik heb er vannacht over gedroomd, dat ze het deed. Het ging vandaag redelijk, ze zei niet zoveel en ze deed wel vrolijk maar volgens mij was het fake. Ze zegt zelf dat ze absoluut niet met haar ouders kan praten, ik weet niet of die wel of niet ingelicht moeten worden en hoe zou dat dan moeten? Vanavond houd J. haar verjaardag en we hebben op alle mogelijke manieren geprobeerd T. over te halen om ook te komen en ze komt. Ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat.
Oud 18-01-2008, 17:23
Verwijderd
Citaat:
T. was vanochtend gelukkig op school. Ze was laat en mijn hart bonkte al in m'n keel, maar ze kwam gelukkig wel. Ik kan er nu iets rustiger over na denken. Gisteravond was ik echt helemaal in paniek. Ik heb er vannacht over gedroomd, dat ze het deed. Het ging vandaag redelijk, ze zei niet zoveel en ze deed wel vrolijk maar volgens mij was het fake. Ze zegt zelf dat ze absoluut niet met haar ouders kan praten, ik weet niet of die wel of niet ingelicht moeten worden en hoe zou dat dan moeten? Vanavond houd J. haar verjaardag en we hebben op alle mogelijke manieren geprobeerd T. over te halen om ook te komen en ze komt. Ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat.
Als ze niet naar haar ouders wil, kan ze misschien naar een vertrouwenspersoon gaan? En misschien neemt ze het je niet in dank af als jij naar de vertrouwenspersoon of haar ouders stapt, maar ik vind het ook een beetje oneerlijk dat ze jullie er zo mee opzadelt. Of nja, ik druk me een beetje verkeerd uit. Voor haar zal het inderdaad heel moeilijk zijn iemand in vertrouwen te nemen en het is goed dat ze het in ieder geval aan iemand (jullie dus) vertelt, maar jullie zijn geen professionals en jij zit er nu ook heel erg mee. Ik zou zeggen: schakel iemand in, ouders, docent, vertrouwenspersoon, maar blijf hier niet mee rondlopen. Sterkte!
Oud 18-01-2008, 17:24
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Oh jezus Nattigheid, wat een rotzooi allemaal. (}) Sterkte ermee! (f)
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 18-01-2008, 17:28
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Het leerwerk loopt stukken beter dan verwacht. ^^ Langzamer dan gepland, maar ik wist eventjes niet meer hoelang ik ook alweer nodig had per pagina in mijn volledig engels biologieboek. Was dus toch een beetje meer dan ik had gedacht, maar ik kan me gewoon continu concentreren. ^^

@Rob: Neem een marker ofzo in je hand, iets diks en stevigs, waar je niet meer kunt klikken enzo. Klinkt heel raar, maar op aanraden van mijn leraar SCV eens geprobeerd dinsdagochtend, voor de eindpresentatie en dat werkt echt heel goed. En mensen die hun geld verdienen met presenteren, schijnen 3 keer heel langzaam op de toppen van hun tenen te gaan staan. Dat was ik dan vergeten, maar mss helpt dat dan ook wel.

@Nattigheid: Dikke knuffel en veel sterkte.

@rare kwast: Je moet proberen niet te negatief over jezelf te denken. Het is belangrijk dat je je eigen positieve punten ziet, de dingen waarin je goed bent en ook al denk je heel negatief over jezelf, ik weet zeker dat ook jij die punten hebt. En die punten moet je proberen te benutten als je een probleem moet oplossen. Dat wil niet zeggen dat dat kan zonder hulp van anderen, maar als je dat eenmaal hebt geleerd, dan kun je veel problemen, die nu heel moeilijk lijken, al een stuk makkelijk aanpakken. Misschien doe je dat dan iets langzamer dan anderen, maar je lost het dan wel op en ook nog eens op je eigen manier.

@Sens: Gefliciteerd. En veel succes met je stage

@Missy1234567890: That's the spirit! Positief blijven denken en inzien dat je veel meer kunt dan je zelf denkt, als je maar positief blijft denken!

@Daantje: Het is op zich wel lastig als je met mensen samen moet werken die totaal anders zijn dan jou, vooral als ze vinden dat juist zij gelijk hebben en dat er niets schort aan hun redenatie. Ik zou me daar zelf ook ongemakkelijk bij voelen. Maar je bent wie je bent en ik weet niet of je je voor een stage dan compleet moet gaan veranderen. Je geeft zelf aan dat je op vorige stages en op school een van de besten van de klas was, dus het ligt denk ik niet aan jou. Wss heb je gewoon net een beetje een ongelukkige stageplaats. Of een baas die graag mensen afzeikt.

@Neko*: Nog even volhouden, de winter duurt nog wel 2 maanden, maar meestal wordt het weer vanaf februari langzaamaan beter en de dagen worden ook weer beetje bij beetje langer. Als je echt dingen moet doen, maar het lukt je thuis niet, is het dan geen optie om op een andere plek te werken aan die dingen? Bijvoorbeeld op school? Voor mij werkt dat vaak heel goed. Als ik me thuis niet kan concentreren, dan ga ik naar school om die dingen te doen, indien mogelijk. En die stemmingswisselingen, gewoon zoveel mogelijk rust proberen te nemen en probeer ook wat leuke dingen te gaan doen, bijvoorbeeld naar vrienden toegaan, of naar familie. Vaak lucht dat wel op.

@Sjanne: Kun je er niet met haar over praten? Ik weet niet hoe serieus ze er in is, maar probeer anders idd eens naar een vertrouwenspersoon toe te gaan.
Lentekriebel gaf dat ook al aan en dat ze het jullie wss niet in dank af zou nemen als jullie naar een vertrouwenspersoon stappen voor haar, maar ik denk dat het uiteindelijk wel beter is voor haar. Iig heel veel sterkte.

Zo en nu ga ik maar eens eten. :W Iedereen alvast een prettig weekend en doe rustig aan, positief blijven denken en denken aan de lente en de zomer!
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 18-01-2008, 17:36
Verwijderd
Aaah wat een lieve post Pruts0r!

Ot: miljoenliefde voor filosofie. Echt, <333.
Oud 18-01-2008, 17:54
moon
Avatar van moon
moon is offline
@missy-en-al-die-getallen : Bedankt voor je felicitatie! Ik ga werken in de gehandicaptenzorg, met verstandelijk gehandicapten.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 18-01-2008, 17:57
Verwijderd
*knuffel*voor Kwast (ik mis je wel een beetje ).
*knuf* voor Nattigheid en ááááááálle anderen.

OT: mijn presentatie ging redelijk. Ja, ik las veel te veel van m'n blaadje, de introductie ging een beetje mis, ik praatte te snel, het was te veel theorie en ik zat er ongeïnteresseerd bij toen ik klaar was omdat ik vond dat ik het slecht had gedaan. Het zijn klappen in m'n gezicht als ze dit zeggen, het doet zeer, ik wil het niet horen, maar ergens weet ik het en wil ik niks anders meer doen dan verdwijnen. En toen zei iemand dat ze verbaasd was over mijn stuk, hoe ik er stond en hoe ik het deed. Ik ben altijd zo stil enzo. Nja, ik geloof ze niet, ze hebben achteraf ongetwijfeld geroddeld over me. En terecht, het was ook slecht.
En m'n tentamen heb ik verprutst maar ik had dan ook niet geleerd. Ik wil over anderhalf jaar naar de uni? Wat een grap.
Oud 18-01-2008, 18:06
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
*knuffel*voor Kwast (ik mis je wel een beetje ).
*knuf* voor Nattigheid en ááááááálle anderen.
ik ben hiehiiiiiierr

*plat knuffelt*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #120
Verwijderd
492 08-02-2008 18:14
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01.