Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2012, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Je weet dat we samenwonen he? Verder wel een prachtige actie dit
Vanaf je werk ofzo, kom op Dittrich, beetje kinky!

Citaat:
fdsafdjklsafjkdlsajfska
Advertentie
Oud 05-03-2012, 20:41
Verwijderd
Konijn Daan zit nu al minutenlang naar haar eigen spiegelbeeld in de piano te staren, van heel dichtbij.
Oud 05-03-2012, 20:42
Verwijderd
Jeetje zeg, dat gepluisjes-sann is behoorlijk verwarrend
Oud 05-03-2012, 20:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Godver, Pluis en Sann. in hetzelfde topic met dezelfde avatar. Jongens, kom op Ik hou dit niet meer vol!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-03-2012, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Seks lijkt me wel verdomd lastig met zo'n buik
Helaas is het mijn beleid niet uit te weiden over mijn seksleven op gele fora. Maar er zijn genoeg mogelijkheden waarbij de buik niet in de weg zit
Oud 05-03-2012, 20:42
Verwijderd
Op onzin is het complete chaos momenteel <3
Oud 05-03-2012, 20:42
Verwijderd
Ik dacht net al even dat die ene post van Pluis, Sann was
Oud 05-03-2012, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Godver, Pluis en Sann. in hetzelfde topic met dezelfde avatar. Jongens, kom op . Ik hou dit niet meer vol!
Dan moet je eens op Onzin gaan kijken!
Oud 05-03-2012, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Konijn Daan zit nu al minutenlang naar haar eigen spiegelbeeld in de piano te staren, van heel dichtbij.
Als je het over je konijn Daan had, dacht ik altijd dat het een jongetje was. Niet dat het iets uitmaakt, maar ik moest het wel een paar keer lezen voordat ik zeker wist dat er 'haar' stond.
Oud 05-03-2012, 20:43
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Konijn Daan zit nu al minutenlang naar haar eigen spiegelbeeld in de piano te staren, van heel dichtbij.
Hehehe, konijnen <3.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-03-2012, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Helaas is het mijn beleid niet uit te weiden over mijn seksleven op gele fora. Maar er zijn genoeg mogelijkheden waarbij de buik niet in de weg zit
Ja ik bedacht me daarna dat het een beetje raarrrrr is, dus ik wilde er al niet verder op in gaan. Maarreh, good for you
Oud 05-03-2012, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Waarom?
Ja, nee, gewoon.
Oud 05-03-2012, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Op onzin is het complete chaos momenteel <3
Dat topic van zoef ja
Oud 05-03-2012, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Helaas is het mijn beleid niet uit te weiden over mijn seksleven op gele fora. Maar er zijn genoeg mogelijkheden waarbij de buik niet in de weg zit
Volgens mij zou ik echt geen seks willen als ik zwanger was. Ik zou dan iets hebben van 'de baby is er bij, hallo '.
Oud 05-03-2012, 20:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Volgens mij zou ik echt geen seks willen als ik zwanger was. Ik zou dan iets hebben van 'de baby is er bij, hallo '.
Ja, want stel je voor dat ze dat jaren later nog weet!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-03-2012, 20:46
Verwijderd
Ik vrees dat ik ook bang zou zijn z'n hoofdje in te deuken met m'n gebats ja
Oud 05-03-2012, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Hehehe, konijnen <3.
Ik weet niet of ze echt op het spiegelbeeld let en of ze ziet dat het een konijn is, ze zit ook wel eens een paar minuten naar de muur te staren
Oud 05-03-2012, 20:46
Verwijderd
Maar ik ben ook bang dat als ik een hoofd van een baby aanraak ik al in z'n hersenen zit te porren, dusseh,
Oud 05-03-2012, 20:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Jongens wat een onderwerp .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-03-2012, 20:47
Verwijderd
Hahaha negen maanden droogstaan uit gekke preutsheid
Oud 05-03-2012, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Ja, want stel je voor dat ze dat jaren later nog weet!
Nee maar gewoon. Dat vind ik een pervers idee.
Oud 05-03-2012, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Als je het over je konijn Daan had, dacht ik altijd dat het een jongetje was. Niet dat het iets uitmaakt, maar ik moest het wel een paar keer lezen voordat ik zeker wist dat er 'haar' stond.
nee Daan is de dame, Marvin het jongetje
Oud 05-03-2012, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Nee maar gewoon. Dat vind ik een pervers idee.
Jij was erbij toen je vader je moeder deed. Meerdere keren.
Oud 05-03-2012, 20:48
Verwijderd
hihibhuhiujihihuji seks

oké.
Oud 05-03-2012, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Maar ik ben ook bang dat als ik een hoofd van een baby aanraak ik al in z'n hersenen zit te porren, dusseh,
Ja maar fontanellen zijn ook fucking creepy vooral als je ze ziet kloppen, wat normaal schijnt te zijn, maar iehieh daar kan ik echt niet naar kijken
Oud 05-03-2012, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Jij was erbij toen je vader je moeder deed. Meerdere keren.
Gvd

Weet ik trouwens niet, als m'n moeder een beetje is zoals ik, en andersom, dan dacht m'n moeder er hetzelfde over
Oud 05-03-2012, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Hahaha negen maanden droogstaan uit gekke preutsheid
Nee joh, ik zou me vrij snel over m'n angst heen zetten En dan zou ik het vast ook minder eng vinden om z'n hoofd aan te raken als ie eruit is want neuken kon ie ook hebben

omfg wat klinkt dit fout
Oud 05-03-2012, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Ja maar fontanellen zijn ook fucking creepy vooral als je ze ziet kloppen, wat normaal schijnt te zijn, maar iehieh daar kan ik echt niet naar kijken
WAT
Oud 05-03-2012, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Ja maar fontanellen zijn ook fucking creepy vooral als je ze ziet kloppen, wat normaal schijnt te zijn, maar iehieh daar kan ik echt niet naar kijken
Omfg ze kloppen?
Oud 05-03-2012, 20:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
nee Daan is de dame, Marvin het jongetje
Zijn ze ondertussen al wat afgevallen, trouwens? Ze waren toch te dik?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-03-2012, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Gvd

Weet ik trouwens niet, als m'n moeder een beetje is zoals ik, en andersom, dan dacht m'n moeder er hetzelfde over
Wishful thinking.
Oud 05-03-2012, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Nee joh, ik zou me vrij snel over m'n angst heen zetten En dan zou ik het vast ook minder eng vinden om z'n hoofd aan te raken als ie eruit is want neuken kon ie ook hebben

omfg wat klinkt dit fout
Oud 05-03-2012, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Omfg ze kloppen?
JA
Oud 05-03-2012, 20:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
hihibhuhiujihihuji seks

oké.
<3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-03-2012, 20:50
Verwijderd
Mijn nichtje had een vat zo tussen de fontanellen door en daarmee een dikke bult op d'r hoofd alsof iemand d'r goed had laten vallen ;x Zag er vies uit
Oud 05-03-2012, 20:51
Verwijderd
Citaat:
JA


Maar... wat is dat dan?

Spoiler
Oud 05-03-2012, 20:51
Verwijderd
Citaat:
JA
ik was een heel beetje over mijn babyangst heen nu ik tante ben en alles, maar het is weer helemaal terug nu
Oud 05-03-2012, 20:51
Verwijderd
Mijn moeder zong altijd toen ze zwanger was van mij omdat ze zegt dat je daar sterke en vrolijke kinderen van krijgt. Misschien worden kinderen dan knapper van seksgeluiden ofzo?
Oud 05-03-2012, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Omfg ze kloppen?
deze reactie was ook raar in de halve seconde dat ik dacht datie van pl uis kwam
Oud 05-03-2012, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Mijn nichtje had een vat zo tussen de fontanellen door en daarmee een dikke bult op d'r hoofd alsof iemand d'r goed had laten vallen ;x Zag er vies uit
Iewh, dat lijkt me echt een beetje eng om te zien Zijn die fontanellen snel weg, of duurt dat ook nog een hele tijd?
Oud 05-03-2012, 20:52
Verwijderd
Citaat:


Maar... wat is dat dan?

Spoiler
Hartslag? Bloeddruk? iets? in de hersenvliezen? Sarah?
Oud 05-03-2012, 20:52
Verwijderd
Citaat:
deze reactie was ook raar in de halve seconde dat ik dacht datie van pl uis kwam
Ja uit het gebrek aan medische kennis blijkt wel dat ik het ben, dit topic
Oud 05-03-2012, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Iewh, dat lijkt me echt een beetje eng om te zien Zijn die fontanellen snel weg, of duurt dat ook nog een hele tijd?
Ze gaan niet weg Ze groeien aan elkaar. Ik geloof dat dat een paar maanden duurt Daarom mag j een baby ook niet continu op één kant leggen want dan groeit het hoofdje scheef Dus dan gaan de platen niet symmetrisch aan elkaar zitten.
Oud 05-03-2012, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder zong altijd toen ze zwanger was van mij omdat ze zegt dat je daar sterke en vrolijke kinderen van krijgt. Misschien worden kinderen dan knapper van seksgeluiden ofzo?
Knghhhh hier kun je gekke dingen bij bedenken ;D;;d:;d;D Alle lelijke mensen hihihi die ouders hihifhdisf. Dus.
Oud 05-03-2012, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Ze gaan niet weg Ze groeien aan elkaar.
Die fontanellen zijn toch juist de openingen? Dan zijn ze toch weg als de schedel aan elkaar gegroeid is?
Oud 05-03-2012, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Knghhhh hier kun je gekke dingen bij bedenken ;D;;d:;d;D Alle lelijke mensen hihihi die ouders hihifhdisf. Dus.
Lelijke mensen hebben wel vaak lelijke ouders.
Oud 05-03-2012, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Zijn ze ondertussen al wat afgevallen, trouwens? Ze waren toch te dik?
Volgens de Wii hebben ze een stabiel gewicht, dus ze zijn in elk geval niet neer aangekomen en ik vind Marvin er nu wat atletischer uitzien.
Oud 05-03-2012, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Lelijke mensen hebben wel vaak lelijke ouders.
Dus alle voorvoorvoorovergrootouders die geen seks hadden tijdens de zwangerschap hebben lelijke mensen geproduceerd, YEAH.
Oud 05-03-2012, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Die fontanellen zijn toch juist de openingen? Dan zijn ze toch weg als de schedel aan elkaar gegroeid is?
Fontanellen zijn de schedelplaten of ik maak nu echt een domme fout ;x
Oud 05-03-2012, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Dus alle voorvoorvoorovergrootouders die geen seks hadden tijdens de zwangerschap hebben lelijke mensen geproduceerd, YEAH.
Nou, zo regelrecht zal het verband niet zijn.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaiperzwangere Gnork #1628, subsaaitopic A-1
Martiño
500 09-03-2012 19:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28.