Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2012, 19:31
-Raven-
-Raven- is offline
Polo's of hemden. Ze zitten het meest comfortabel + in mijn ogen het meest stijlvol om alledaags te dragen.


Mocht je een huis kopen en je vindt een zak met 100,000 € in de kelder. Zou je naar de politie gaan en het aangeven? Of het gewoon bijhouden, en waarom?
__________________
The Great Old ~ 1880
Advertentie
Oud 09-10-2012, 19:48
Verwijderd
Ik geloof niet dat ik daar een leven lang mee kan leven. Dus naar de politie ermee. Of beter nog, checken bij de verkoper, en tegelijk aan de politie melden want het is best een som contant geld (en ligt er pas maximaal 10 jaar ). De vorige eigenaar zal het vast ooit missen en het ook vast terugclaimen. Bijkomend probleempje.

Is konijn voedsel of lief?
Oud 09-10-2012, 20:04
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Beide. Lief voedsel.

Hoe was je dag vandaag?
Oud 09-10-2012, 20:46
Takkeling
Takkeling is offline
Ja, best leuk. De ochtend verliep een beetje stroef want ik hoefde nergens heen en dan blijf ik uren in mijn pyjama rondhangen en een beetje niksen, maar uiteindelijk heb ik mezelf toch tot enkele semi-nuttige bezigheden kunnen zetten. Ik ben begonnen in een boek over vogels waar allemaal dingen in staan die ik nog niet wist en ik heb heel mooi papier en grafietstiften gehaald voor een serie tekeningen die ik wil gaan maken en waar ik vandaag aan begonnen ben. En ik heb veel gelezen in een boek over huid, waar reuze-interessante dingen in staan die ik maar half begrijp omdat het heel veel filosofisch geblaat in moeilijk Engels is.

Weet je wat een houtsnip is?
Oud 09-10-2012, 20:53
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ja. Het is een bruin, onopvallend vogeltje met een lange snavel. Een weidevogel, als ik me niet vergis? Het zijn in ieder geval ontzettende neuroten

Weet jij (zonder het op te zoeken) hoe/waarvoor fretten gedomesticeerd zijn?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-10-2012, 20:55
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik meen omdat ze helpen bij de konijnenjacht (ze passen in de holen, in tegenstelling tot honden).

Welke 'Friend' zou jij wel als vriend(in) willen?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-10-2012, 20:57
Verwijderd
Chandler, altijd Chandler.

Waarover kreeg jij het laatst advies van je moeder?
Oud 09-10-2012, 21:01
Verwijderd
Het maken van een broek waar een gat inzat geloof ik. En anders wat ik het beste op mijn handen kan smeren tegen blaren.

Wat waardeer je het meest aan je beste vriend/vriendin?
Oud 09-10-2012, 21:02
Takkeling
Takkeling is offline
Wat ik moest invullen bij 'daadwerkelijke bedrijfsactiviteiten' op het inschrijfformulier van de KvK.

edit: Dat is moeilijk, er zijn zo veel dingen die ik waardeer aan mijn beste vriendin. Maar het fijnste is denk ik wel dat we elkaar met heel weinig woorden fantastisch goed begrijpen.

Repareer je zelf dingen in huis als die kapot gaan of laat je dat aan iemand anders over?
Oud 10-10-2012, 10:46
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Het meeste lukt me prima zelf. Ik vind het altijd wel tof om te merken dat iets me zelf gelukt is. Als ik er echt niet zelf uitkom, vraag ik hulp.

Heb je een goede band met je grootouders?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 10-10-2012, 19:48
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Nee, eigenlijk niet.. Zou veel meer tijd moeten/willen doorbrengen met m'n oma's .

Wat heb jij voor 't laatst ondernomen met je ouder(s)?
__________________
En dat meen ik!
Oud 10-10-2012, 21:28
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Afgelopen zondag. Toen gingen we wandelen in het bos.

Hoe ben jij op dit forum terecht gekomen?
Oud 10-10-2012, 21:38
Verwijderd
Eerst gebruikte ik scholieren.com voor huiswerk, toen begon ik artikelen op de voorpagina te lezen en toen kwam ik vanzelf bij het forum uit. Gewoon wat knopjes klikken

Wat zou je morgen het allerliefst gaan doen en waarom?
Oud 11-10-2012, 12:39
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Met mijn vriend een ticket boeken en samen lekker op vakantie. Gewoon ontspanning en leuke dingen doen. Iets realistischer: een leuke/ontspannen dag hebben met vriend.

Wat staat er op de planning voor het weekend?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 11-10-2012, 12:53
Verwijderd
In Luik te gaan winkelen en koffers pakken, want maandag ga ik op vakantie.

Wat vind je het leukst aan het forum?
Oud 11-10-2012, 15:30
Verwijderd
Gave mensen en facepalmtopics. En ik volg Reverend waar hij maar post, lig altijd weer dubbel.

Heb je honger?
Oud 11-10-2012, 15:42
Verwijderd
Nee, voor de verandering. Wel dorst, vooral in cola en sinaasappelsap.

Kan jij met de maat meeklappen?
Oud 11-10-2012, 17:12
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ja, tenzij het meer dan 300 bpm is.

Wat is het onaardigste dat iemand ooit tegen je gezegd heeft?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 11-10-2012, 17:30
Verwijderd
Dat ik pure tyfus ben. Ohja, en dat ik een 'huilende whinebitch ben', maar daar kon ik wel om lachen, dus dat vond ik niet zo erg.

Oh en 'ik word misselijk als ik naar haar kijk'. Dat was m'n vader

Vraag blijft staan.

Laatst gewijzigd op 11-10-2012 om 17:56.
Oud 11-10-2012, 18:16
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat ik een kutwijf en ongelooflijke trut ben (en nog wat meer in dezelfde trant) en dat hij zich ontzettend in mij vergist had. Dat was de enige soort-van-relatie die ik had.

Om het positief te houden: wat is het liefste dat iemand ooit tegen je gezegd heeft?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 11-10-2012, 18:21
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Buh.

Het liefste was eigenlijk gewoon 'ja'.

Waaraan denk je gewoonlijk vlak voor je in slaap valt?
__________________
In omnia paratus
Oud 11-10-2012, 18:25
Verwijderd
Meestal ben ik bezig met wiskunde of logica.

Spreekt grazen je aan?
Oud 11-10-2012, 21:15
Verwijderd
nee niet zo..

Als je moest kiezen wat zou je dan doen?: zonder rechterhand leven, of maar 3 vingers hebben (van de 10)?
Oud 12-10-2012, 07:18
Verwijderd
Als ik er 2 vingers zou hebben zou ik nog iets aan m'n hand hebben. Duim en wijsvinger. En dan nog m'n middelvinger. Altijd handig. Dus kies ik toch voor iets.

Als jij een land kreeg met bevolking, hoe zou jouw heerschappij er over uit zien?
Oud 12-10-2012, 23:55
Verwijderd
haha daar zit wat in

uh; roze haha,
Nee, iedereen zou zo'n beetje gelijk zijn gewoon een beetje de zelfde soort huizen enzo, zodat er geen mensen het slecht hadden, en er niet gepest of opgeschept werd (beetje een onmogelijk doel, dus beter dat ik geen land heb gekregen voor mn verjaardag maar een fiets )

Als je moet kiezen tussen iemand anders helpen maar er zelf aan kapot gaan, of voor jezelf kiezen en normaal slapen/leven, wat zou je dan kiezen ?>
Oud 13-10-2012, 00:22
Verwijderd
Dan kies ik voor het eerste, want ik zie mezelf eerder als een helper in het leven.

Een filmomzetter van je dromen of tekenomzetter van wat je ziet?
Oud 13-10-2012, 03:58
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
tekenomzetter van wat ik zie, toch eventjes die skill erbij nemen he, filmomzetter gaat net zoveel kosten, pwoaaah


Je komt erachter dat je onderbewust 6 mensen hebt vermoord, maar hierdoor gaat het leven voor veel mensen (1 miljoen mensen) veel beter, veeeel beter! Wat doe je?
__________________
O nou
Oud 13-10-2012, 07:25
Verwijderd
als ik die mensen 'onderbewust' (ik neem aan dat je onbewust bedoelt?) heb vermoord en het gaat daarna met een miljoen mensen beter, wat valt er dan nog te doen?

Wat is de prijs die Hans van Baalen zou moeten betalen om jou anaal te mogen nemen? Je mag je niet in geld of goederen uitdrukken, alleen in diensten.
Oud 13-10-2012, 11:31
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Hij zou mijn opa weer tot leven moeten wekken.

Welke sleutelhangers heb je aan je sleutelbos hangen?
__________________
En dat meen ik!
Oud 13-10-2012, 11:51
Verwijderd
Ik heb twee sleutelbossen - eentje heeft mijn fietsensleutel, de sleutel van de centrale voordeur, de sleutel van ins appartement en de sleutel van het huis van mijn ouders. De ander heeft een zweedse band-sleutel, een dopsleutel en de sleutel van de woning waar ik werk.
Edit: en ik heb een sleutelbos waar de sleutels van het appartement van een vriend aanhangen. Centrale voordeur, brievenbus, garage en zijn voordeur!

Voor welk karaktertrekje schaam je je?

Laatst gewijzigd op 13-10-2012 om 12:02.
Oud 13-10-2012, 12:15
Verwijderd
Mijn sociale onhandigheid

"Geloof" jij in wijnkenners? En in hoeverre dan? Of denk je dat het allemaal pretentieuze bullshit is?
Oud 13-10-2012, 12:26
Verwijderd
Meh. Definieer wijnkenners. Ik denk echt wel dat er mensen zijn die er meer verstand van hebben dan de gemiddelde wijndrinker, net zoals er mensen zijn die meer verstand hebben van auto's of computers dan de gemiddelde gebruiker. Ik vind het echter wel allemaal bullshit dat er dan gekletst wordt over "een fruitige geur waar duidelijk rode bessen in te herkennen zijn. De dieprode kleur laat zien dat de wijn 240 jaar in een eikenvat heeft gelegen dat linksom gedraaid werd om bezinking te voorkomen. De eerste slok laat je kennis maken met een melange van notensoorten, maar de hazelnoot springt er toch uit. De kruidige afdronk....." Dat kan ik niet zo goed hebben en wil ik uit protest heel ordinair die hele fles wijn leegsloeberen.

Als je kon tijdreizen waar zou je dan naar toe gaan en waaroM?
Oud 13-10-2012, 18:32
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Citaat:
Meh. Definieer wijnkenners. Ik denk echt wel dat er mensen zijn die er meer verstand van hebben dan de gemiddelde wijndrinker, net zoals er mensen zijn die meer verstand hebben van auto's of computers dan de gemiddelde gebruiker. Ik vind het echter wel allemaal bullshit dat er dan gekletst wordt over "een fruitige geur waar duidelijk rode bessen in te herkennen zijn. De dieprode kleur laat zien dat de wijn 240 jaar in een eikenvat heeft gelegen dat linksom gedraaid werd om bezinking te voorkomen. De eerste slok laat je kennis maken met een melange van notensoorten, maar de hazelnoot springt er toch uit. De kruidige afdronk....." Dat kan ik niet zo goed hebben en wil ik uit protest heel ordinair die hele fles wijn leegsloeberen.

Als je kon tijdreizen waar zou je dan naar toe gaan en waaroM?
8de eeuw Scandinavië. Ik denk dat je dan een best relax leventje heb: In de zomermaanden jaag, en verbouw je land en in de wintermaanden trek je er op uit om kloosters te plunderen en geestelijke neer te slaan. Lijk me best wel uit te houden zo.

Waar verheug jij je op?
Oud 14-10-2012, 18:31
Takkeling
Takkeling is offline
Afspreken met beste vriendin en plannen maken voor onze tentoonstelling, Gothic en fantasy beurs over twee weken met optreden van Omnia en, ook al is het nog een eindje weg, de workshop skeletten prepareren die ik volgend jaar ga doen. <3

Wat hangt er allemaal bij jou aan de muur?
Oud 14-10-2012, 18:44
Verwijderd
In de woonkamer: een schilderij dat mijn schoonbroer heeft gemaakt, een tak van een druivenplant met daaraan weer dingetjes, een gitaar, een ketting waar kaartjes ed aanhangen, een hele hoop foto's, een straatnaambordje dat ok ooit voor mijn vriendje heb laten maken en een scheurkalender. Op de studeerkamer hangen tweee boxen en een to do lijst. Op de slaapkamer een grote spiegel en twee foto's.

Wat is jouw ideale huis? Hoe ziet dat er uit en in wat voor stijl heb je het ingericht? Wie zijn je huisgenoten? Heb je huisdieren?
Oud 15-10-2012, 07:51
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oeh Mijn ideale huis is een hoeve staat in Schotland. Met houten vloeren die kraken en open haarden of houtkachels in iedere ruimte die ertoe doet. Een waterpomp in de keuken, een waterput op de plaats, een groententuin, een bibliotheek (gewoon een kamer vol boeken, niet zoveel bijzonders) en een grote kelder. En ik heb dan zowieso een hond, een kat en een paard om boodschappen op te doen En ik wil een bad op pootjes.

Wat is jouw droombaan? Je mag hem ook zelf verzinnen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 15-10-2012, 09:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Operazangeres. Echt bij de opera. Grote rollen. Elke avond op de buhne. En laat dat nu net zijn waar ik voor studeer! Ik vind op het podium staan en zingen en acteren echt zo BELACHELIJK leuk dat ik een beetje ontplof van binnen als ik het me probeer voor te stellen <3

Zelfde vraag
Oud 15-10-2012, 10:34
Verwijderd
Het werk dat ik nu doe, denk ik - begeleidster bij verstandelijk gehandicapten van laag niveau. Maar dan wil ik niet geremd worden door gebrek aan tijd, geld, middelen of personeel, zoals dat nu is. IN alle rust met een goed, professioneel, hartelijk team uitzoeken wat de beste dagbesteding is voor iemand, hoe pijnbestrijding het beste werkt, wat de mogelijkheden zijn om iemand zo fijn mogelijk te laten leven.
Anders zou ik een zorgboerderij (met beesten, niet met planten) willen beginnen. Of een eigen horeca-zaak, een restaurant waar een deel van de werknemers een handicap hebben
Edit: Of misschien zou ik wel een manier willen verzinnen om het leven van gehandicapten aangenamer te maken door ze regelmatig in contact te laten komen met dieren. Eerst onderzoeken - heeft dat zin, welke dieren, wat voor soort, hoe vaak, welke veranderingen in gedrag zien we - en daarna een plan opstellen en alle cliënten waarvan het vermoeden is dat ze er baat bij hebben daarmee helpen. Of ik zou een stichting oprichten die heel veel geld heeft en daarmee concrete zorgartikelen of extra's in koopt voor mensen die het niet kunnen betalen. Dan zou ik een verzoek krijgen van groepsleidster X dat Cliënt een hele tijd een waterbed op proef heeft gehad en dat er duidelijk verschil was in zijn gedrag. Door de gierige moeder van Cliënt (waar hij overigens nauwelijks meer contact mee heeft) is er echter geen geld om een waterbed te kopen. Dan zou ik langsgaan met zelfgebakken taart, de groepsleidsters een hart onder de riem steken, luisteren naar hun verhaal en kennis maken met Cliënt en dat waterbed kopen.

Stel, je moest een huisdier uitzoeken - geen knaagdieren -, wat zou dat dan zijn? En waarom? En hoe zou je hem/haar noemen? Zou hij/zij beest blijven (en dus in de mand slapen, uit zijn eigen bak eten en niet mee de badkamer op maar wel goed opgevoed en verzorgd) of zou hij helemaal verwend worden en van de tafel mee eten en in je bed slapen en alles mogen doen waar hij zin in heeft?
Oud 15-10-2012, 10:52
Verwijderd
Ik wil graag een of meerdere honden, sowieso. En dan een Deense dog, of iets anders van dat formaat, en een Beagle, en nog wel een paar wensen. De honden worden fatsoenlijk opgevoed, daar heeft het dier en heb je zelf veel meer aan. Daarnaast wil ik graag een hele kinderboerderij, die vrij door de achtertuin kan lopen, weinig afgeschermd. Namen wisselt steeds, de kat heet Brammetje en ik wil eigenlijk nog wel een Keesje ofzo erbij. Maar ik zie het tegen de tijd dat ik er ruimte en tijd voor heb, wel.

Hoe zou je handelen als je erachter komt dat een van je ouders een affaire heeft?
Oud 15-10-2012, 12:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dit is misschien wel een makkelijke vraag voor mij omdat mijn ouders niet meer samen zijn. Ik zal hem ook beantwoorden voor toen ze nog samen waren. Toen had mijn vader namelijk een affaire. Ik was onaardig tegen die vrouw maar heb er verder niets mee gedaan. Ik begreep het verder ook niet erg, ik was zes ofzo.
Ik weet zeker dat mijn vader met andere vrouwen slaapt, en dat interesseert me niets want ik mag zijn vrouw niet. Als mijn moeder een affaire zou beginnen dan zou ik dat wel heel erg vinden. Haar vrouw is echt een fantastisch wijf en verdient zoiets niet. Ik zou tegen mijn moeder zeggen dat ik het kutgedrag vind en dat karyn zoiets niet verdient en dat ze het verder zelf moet weten maar dat ze haar verhalen niet bij mij kwijt kan. Denk ik dan. Ik zou het niet gaan verklappen aan haar vrouw, misschien komt ze zelf tot haar zinnen en weet ze het netjes op te lossen.

Wat zou jij uit je huis redden bij een natuurramp? Alle levende wezens redden zichzelf.
Oud 15-10-2012, 12:24
Verwijderd
Geen idee. Aan de ene kant denk ik dat ik niet zo bijzonder veel zou redden want vrijwel alles is vervangbaar - zelfs de foto's. Aan de andere kant zou ik het heel jammer vinden als ik een aantal dingen kwijt zou raken - mijn boek Les MIserables, de grote spiegel van mijn vriend, de oude foto's van mijn oma, de engeltjes die ik van mijn mama heb gekregen, het huisje dat ik van mijn schoonmama heb gekregen, at soort dingen.

Wat doe je als je ziek bent?
Oud 15-10-2012, 19:08
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Gewoon werken of studeren.
Ik ben nog nooit echt 'ziek' geweest, geloof ik. Of ik ben gewoon 'n doorbijter .

Raak je liever je gebit of je haren kwijt?
__________________
En dat meen ik!
Oud 15-10-2012, 20:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn gebit. Een kunstgebit lijkt me minder erg dan een pruik. En mijn gebit is toch al niet zoveel soeps, dus daar heb ik me ook al wel een beetje bij neergelegd.

Waar ben je echt bang voor? En waar juist totaal niet voor, terwijl andere mensen daar juist wel bang voor zijn?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-10-2012, 11:00
Verwijderd
Ik ben bang voor dingen als verkrachting en vermoord worden, maar dat is niet iets dat me dagelijks naar de keel grijpt. Voor de hele standaard dingen als geweld en oorlog enzo oom wel. Ik ben niet bang voor dingen als spinnen of hoogtes, dat doet me niet zoveel. Volgens mij ben ik niet ik niet zo dapper dat ik niet bang ben waar anderen wel vang voor zijn. Wat ik wel vaak merk is dat vrienden zich heel druk kunnen maken om nieuwe sociale situaties - schoonouders ontmoeten, nieuwe klas, nieuw werk - vrijwel alles waar ze nieuwe mensen leren kennen, daar zijn ze heel zenuwachtig voor. Dat heb ik nooit zo.

Als je een feest mocht geven en je werd niet gehinderd door gebrek een ruimte, tijd, geld of wat dan ook en je mocht alles doen wat je wilde, wat zou je dan doen?
Oud 16-10-2012, 13:54
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Gaan trouwen natuurlijk! En dan op Schloss Drachenstein of iets vergelijkbaars, waarbij iedereen ook in het kasteel overnacht en dan echt alles in thema: dus sisi-waardige trouwjurk met minitaille, gigantische trouwzaal, tilman in antiek pak, alle slaapkamers oud ingericht, kamermeisjes die de haarden aansteken, en dan een feest wat een paar dagen duurt, in dat kasteel, inclusief dansen in een balzaal met een kamerorkest die walsjes speelt en met zijn allen prive een opera opgevoerd krijgen in de theaterzaal en de hele dag lekkere hapjes eten en champagne drinken.
<3 <3 <3

Als je nu een tijdperk mocht kiezen waar je heen werd gezapt, waarna je niet meer terug mocht, en het moest minstens 80 jaar in het verleden liggen, welke tijd zou je dan kiezen?
Oud 18-10-2012, 20:31
kaaspepsel
Avatar van kaaspepsel
kaaspepsel is offline
Mag ik zeggen dat ik altijd het oude Egypte heel interessant heb gevonden? Dan denk ik dat ik ergens daar naar toe zou willen...
Natuurlijk heb ik geen idee hoe het leven voor de normale mens was die tijd, en ik kan niet tegen hitte...
Ach ja, doe me toch daar maar lekker heen dan!
Hahaha

Als je de kans krijgt/had gekregen, zou je dan naar de universiteit van Cambridge of Oxford gaan/ zijn gegaan?
Oud 20-10-2012, 13:16
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
Ja, maar niet met deze studie. Ik zou het wel heel gaaf hebben gevonden om een jaar aan een Engelse universiteit te studeren.


Als je in de oorlog zat, zat je dan in het verzet, of zou je collaboreren?
Oud 23-10-2012, 11:20
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
In het verzet. Maar dan met kleine dingen.

Hoe was je ervaring met de eerste ontmoeting met je (ex)schoonouders?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 23-10-2012, 11:24
Verwijderd
Gescheiden, dus twee keer feest! De moeder wilde me niet teveel in de spotlight zetten en vroeg daarom niets, waardoor het toch best stil was. De vader was gewoon nieuwsgierig en stelde oneindig veel vragen, waardoor dat wat soepeler verliep.

Hoe zouden je ouders reageren (of hebben ze gereageerd) als je thuiskwam met iemand die je via internet kende?
Oud 23-10-2012, 12:51
Verwijderd
Dat is bij mij een gepaste vraag
Ze zijn er zwaar op tegen. Maar hebben ooit gezegd dat ze haar ook willen ontmoeten als ik een meisje leer kennen. Dus dat ze haar zien zal beter zijn als ik alleen zeg dat er iemand is. Dus ik denk toch niet heel negatief.

Wat is je meest bijgebleven droom uit het verleden? (paar jaar terug)
Vertel er over.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat is het mooiste moment dat jij in je leven hebt meegemaakt
Nonny
15 21-05-2013 16:38
De Kantine Stel een vraag aan de forummer onder je #514
Verwijderd
500 10-02-2012 12:22
De Kantine Stel een vraag aan de forummer onder je # Veel 7
Edelweiss
500 02-01-2012 16:36
De Kantine Stel een vraag aan de forumer onder je #veel 5
Little Phoebe
500 16-09-2011 20:52
De Kantine Stel een vraag aan de forummer onder je #veel+4
Verwijderd
500 15-05-2011 01:05
De Kantine Stel een vraag aan de forummer onder je #veel+3
Verwijderd
500 17-04-2011 20:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13.