Oud 03-10-2012, 11:44
sanasoufi
sanasoufi is offline
Oke goed ging super! D (dat emilio ofzo arrest), A (geldnet nog iets arrest), Juist (ING/BERA arrest....

Wist alles wel durf alleen niet 27 uit de 30 te roepen, want ik vind dat binnen een uur alles noteren lastig. Maar ieder geval al 10? 12? punten? 2 keer 4 punten voor de meerkeuze en 2? of 4? voor die stelling als je juist of onjuist schrijft....Met het in ieder geval noemen van de arresten erbij en bijvoorbeeld die toetsing aan de openbare orde voorwaarde erbij hoop ik toch wel redelijk gescoord te hebben.

Echter zoals altijd ben ik BANG en vertrouw ik de mensheid niet. Na het maken van de eerste vraag dus die D emilo apotheek ofzo arrest dacht ik Wat ziet het er uit. Dus ik om nieuwe opgaven vragen en de eerste vraag netjes overschrijven en het tentamen afmaken. Dit doe ik weleens vaker zodat alles er toch net netjes uitziet uiteindelijk. De surveillant komt dan altijd wanneer ik de slordige versie op tafel leg naar me toe en scheurt die versie door midden en gooit het weg. Vandaag trof ik mogelijk een succes Libanezen hater, want dat mens pakte de slordige versie en zette het op haar tafel Hoe groot is de kans dat ze mijn aan het eind ingeleverde volledige tentamen omwisselt met de slordige versie waarop ik maar 1 vraag heb gemaakt? Hoe groot is de kans dat ze de slordige versie die op haar tafel ligt uit domheid tussen de andere tentamens stopt, waardoor ik er uiteindelijk 2 inlever? HET IS NIET GOED Ik ben dan ook wel na het inleveren naar haar toegestapt en heb haar erop gewezen dat ze er wel op let dat die andere op haar tafel de foute versie is. Dit werd met een wazig: 'eeeh ja' beantwoord

Geduld hebben dus tot 17 oktober als ik tussen de 4 en 10 punten zie staan weet ik in ieder geval gelijk dat de foute versie is nagekeken. Hoe overleef ik de komende twee weken?
Advertentie
Oud 03-10-2012, 12:13
Verwijderd
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt of wat het probleem zou zijn.
Oud 03-10-2012, 19:40
Verwijderd
Waar de bloody hell heb jij het over?
Oud 04-10-2012, 06:26
Verwijderd
Net als degene hier boven heb ik geen idee waar je het over hebt. Dit topic krijgt dus een slotje. Als je het weer open wilt hebben kan je me met uitleg een pm sturen, want na drie keer lezen heb ik nog steeds geen idee waar het over gaat.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22.