Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2013, 22:06
Verwijderd
Op scholieren , kan ik nu niet meer plaatjes in me bricht plakken, normaal wou het altijd met knippen en plakken en tegenwoordig niet meer en zelf niet via dat gele plaatje

Ik gebruik chrome,
Weet iemand hoe het komt, en hoe ik ze in bericht kan zetten ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2013, 22:30
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik gebruik nooit de bijlagen, maar ik kan je wel uitleggen hoe ik plaatjes invoeg (en die manier werkt dan meteen op elk forum dat codes als [img] gebruikt).

Namelijk:

Upload een plaatje. Uploaden is het omgekeerde van downloaden, je zet het van je computer op internet in plaats van andersom.

Om een plaatje te uploaden heb je allerlei verschillende sites. Bijvoorbeeld http://www.imageshack.us/ of http://tinypic.com/index.php. Ik ben zelf gewend de laatste te gebruiken, maar die wil de laatste tijd dat ik een account gebruik en anders doet-ie het niet en dat was eerst niet zo.

Als je naar zo'n site gaat (laat ik tinypic als voorbeeld nemen), log je eerst in. Anders werkt het dus niet.

Als je een account hebt en je bent ingelogd, dan klik je op 'bladeren'. Dan kies je een plaatje uit en kies je voor 'openen'. Dan kom je weer terug op de site en kun je achter 'resize' verschillende opties kiezen. 'Default', dan doet ie er niets mee, maar wil je 'm verkleinen kun je een ander formaat kiezen (handig bij grote plaatjes, want als je grote plaatjes groot laat, dan vindt mijn computer dat bijvoorbeeld weer niet zo leuk als ie al die plaatjes moet laden ).

Daarna klik je op 'upload now'.

Dan wil ie nog dat je van die vreemde letters omzet naar tekst + dat je een stukje kopieert naar het vakje eronder, want dan weet de site dat je geen robot bent.

En dán kom je uit bij je eindscherm. Je ziet je plaatje en daar links van zie je verschillende gele vakjes met tekst erin. Om ééntje (de derde? volgens mij heet het 'forumlayout' of zoiets) staan deze codes: [img][/img] Die kopieer je en plak je in je bericht. En dan heb je een plaatje!
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 22:39
Verwijderd
Als ik op dat gele ding link in zet komt er zp geel briefje ding, ik zal sws nog eend proberen met tynipic
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 17:24
Verwijderd



Dit komt er als ik het via tinypic of andere site doe
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 19:17
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Je gebruikt de verkeerde link. Je moet niet de link uit de adresbalk doen, maar de link uit zo'n geel vakje. Die onder "IMG Code for Forums & Message Boards". Dan werkt het wel.

Deze dus:



De tekst in dat vakje kopiëren en hier plakken, dan doet ie het.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 20:26
Verwijderd
Nu moet het zo ;o
Hmm toch vond ik me knip plak manier die werkte stuk makkelijker,,
Maar dank u

Laatst gewijzigd op 30-01-2013 om 16:10.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Liefde & Relatie Zeker de moeite waard om dit te lezen!
Je89
12 26-10-2014 14:10
Verhalen & Gedichten Maak een gedicht bij een afbeelding!
Acceber
171 23-07-2013 14:59
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] Wiskunde (allerlei)
Verwijderd
500 16-11-2009 18:38
Werk, Geld & Recht Kan een werkgever jou vinden via internet?
Balance
61 03-11-2009 07:58
De Kantine [gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II
Machiavelli
500 28-09-2004 20:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46.