Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2003, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 18-08-2003 @ 14:14:
Hij's af! Dus klaar voor commentaar!

www.amnestyuva.org

(ps. teksten die ontbreken onder de groep Midden-Oosten, zijn niet mijn schuld aangezien t niet mijn taak is om daar teksten voor op te zetten. Dat was bij Wit-Rusland wel het geval, namelijk).
Kwa text ga ik niet op in, dat geloof ik allemaal wel.
Maar de layout ziet er goed uit, alleen niet echt spannend.

Ik zou NIET het email adres erop zetten in die vorm, het zal gevonden worden door spam bots, en dat wil je echt niet.
Ik zou het dus bij het mail formulier houden.

Het Forum is phpBB, dit is naar mijn idee niet de beste keuze.
Dit is niet zo database vriendelijk als openBB of InvisionBoard.
Deze 2 zien er ook beter uit.
Verder is er een forum "FAQ Forum" terwijl bovenaan al wen FAQ te vinden is
"Test forum" is denk ik ook niet nodig, ik mag hopen dat het niveau van jou website hoger ligt dan op scholieren.com

Verder weinig over de website te zeggen, ziet er goed uit :0
Alleen moet je rekening houden met de nedstat teller, ongeveer 65% van de bezoekers is maar re'eel..
Advertentie
Oud 18-08-2003, 13:59
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Spannend hoeft t niet te zijn, maar informatief, mijn inziens.

wb e-mail adressen:
op de oude website had ik daar geen last van gehad. Ik geloof dat de server goed beschermd is tegen spam. moet ik ff navragen enzo

test forum was gemaakt voor mede-leden die er weinig verstand van hebben


maar die gaat r af, of wordt hidden.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 18-08-2003, 14:00
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
McLaren schreef op 18-08-2003 @ 14:28:

Verder weinig over de website te zeggen, ziet er goed uit :0
Alleen moet je rekening houden met de nedstat teller, ongeveer 65% van de bezoekers is maar re'eel..
Ja, de rest ben ik

__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 18-08-2003, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 18-08-2003 @ 14:59:
Spannend hoeft t niet te zijn, maar informatief, mijn inziens.

wb e-mail adressen:
op de oude website had ik daar geen last van gehad. Ik geloof dat de server goed beschermd is tegen spam. moet ik ff navragen enzo

test forum was gemaakt voor mede-leden die er weinig verstand van hebben


maar die gaat r af, of wordt hidden.
Ja, maar een spambot beschermt niet tegen het sniffen van email adressen..
Voorkomen is beter dan genezen

En dat de website niet spannend hoeft te zijn maar informatief ben ik in dit geval mee eens.
Oud 18-08-2003, 17:38
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Gatara schreef op 18-08-2003 @ 14:59:
wb e-mail adressen:
op de oude website had ik daar geen last van gehad. Ik geloof dat de server goed beschermd is tegen spam. moet ik ff navragen enzo
Echte spam protectie bestaat niet echt (buiten protectie van je mailbox, maar dit is ook maar relatief), dus zoals er al gezegd werd door McLaren: voorkomen is beter dan genezen. Gewoon een simpel PHP sendmail script should do the trick!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 18-08-2003, 21:54
da pranksta
da pranksta is offline
Ik heb zelf ook een site gemaakt, maar het gaat erg moeizaam, want geocities (daar is m'n site dus) heeft elke keer problemen met de server... waardoor ik weer een paar uur niets kan veranderen!
Op m'n site staan allerlei leuke en vreemde plaatjes, maar ik wil er graag meer plaatjes, moppen, komische kranten koppen, en dat soort dingen op zetten!
Weet iemand misschien waar ik een betere (het liefst gratis) site kan vinden???

Nou goed, check m'n site, als je wel van grappige plaatjes houd is dit wat voor jou!

***

Geef me je mening aub!!!
PS. Hij is nog niet af, dus verwacht nog niet al te veel..

[Enlightenment]
Link weggehaald. Site is een sitecheck niet waard, waarschijnlijk deed je het gewoon om hits te krijgen op outwar voting site, hetgeen in je <body onload> staat. Bij deze hiervoor een waarschuwing, want dit valt onder reclame.

Laatst gewijzigd op 18-08-2003 om 23:04.
Oud 18-08-2003, 22:43
Verwijderd
ja euh, dat is nog geen site check waard...
Oud 18-08-2003, 22:58
Mea
Avatar van Mea
Mea is offline
Citaat:
Cartman666 schreef in de vorige topic:

http://www.energie-beheer.com (veel schaamte)
Dit moet dus een site worden voor een bedrijf. Het is niet de bedoeling dat er allerlei leuke bewegende plaatjes op komen, of felle kleuren, gewoon een rustige site waar men informatie over het bedrijf kan lezen. maar het ziet er nu volslagen crappy uit.
En ik heb geen flauw idee hoe ik hier iets beters van kan maken.
Ik heb deze site met dreamweaver gemaakt. iemand een idee?
Beetje laat misschien, maar toch nog wat commentaar:

1. New Times Roman staat nogal slordig op een site vind ik.

2. Het lettertype mag wel wat kleiner, staat onoverzichterlijk, te veel scrollen en niet iedereen heeft -7.

Citaat:
da pranksta schreef op 18-08-2003 @ 22:54:
Weet iemand misschien waar ik een betere (het liefst gratis) site kan vinden???

Kijk eens op moestaal.nl
__________________
mosh it up!

Laatst gewijzigd op 18-08-2003 om 23:03.
Oud 18-08-2003, 23:05
Mea
Avatar van Mea
Mea is offline
Oh en ik heb ook nieuwe:

lame_pics

ook op lame-pics.tk
__________________
mosh it up!
Oud 19-08-2003, 07:58
Verwijderd
Citaat:
Mea schreef op 19-08-2003 @ 00:05:
Oh en ik heb ook nieuwe:

lame_pics

ook op lame-pics.tk
- als ik mijn browser kleiner maak, resized die foto
- navigatie is bagger, je kunt niet zien wat wat is
- de scrollbalk is te licht teenover de achtergrond, je ziet 'm amper
En meer is er niet dus heb niks meer te zeggen..
Oud 19-08-2003, 10:47
deathz0rz
deathz0rz is offline
Citaat:
McLaren schreef op 19-08-2003 @ 08:58:
- als ik mijn browser kleiner maak, resized die foto
- navigatie is bagger, je kunt niet zien wat wat is
Citaat:
McLaren schreef op 19-08-2003 @ 08:58:
- de scrollbalk is te licht teenover de achtergrond, je ziet 'm amper
bij mij is ie gewoon grijs hoor

en je deel met inhoud neemt ongeveer 17% van mijn beeldscherm in beslag (toolbars ed niet meegerekend)
__________________
Ooit. Dan.

Laatst gewijzigd op 19-08-2003 om 10:50.
Oud 19-08-2003, 17:35
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
McLaren schreef op 19-08-2003 @ 08:58:

- navigatie is bagger, je kunt niet zien wat wat is
.
hoeft ook niet bij een site als deze, vind ik.

Waar kunst is, is het juist leuk om overal op te gaan klikken en dingen uit te vinden.
Zie ook bijvoorbeeld: www.vectorlounge.com Da's kunst in flash, maar ook niet altijd duidelijk waar je nu op moet klikken en wat het brengt.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 19-08-2003, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 19-08-2003 @ 18:35:
hoeft ook niet bij een site als deze, vind ik.

Waar kunst is, is het juist leuk om overal op te gaan klikken en dingen uit te vinden.
Zie ook bijvoorbeeld: www.vectorlounge.com Da's kunst in flash, maar ook niet altijd duidelijk waar je nu op moet klikken en wat het brengt.
Navigatie hoort altijd goed te zijn,
maakt niet uit wat voor site het is..
Oud 20-08-2003, 09:46
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
McLaren schreef op 19-08-2003 @ 21:17:
Navigatie hoort altijd goed te zijn,
maakt niet uit wat voor site het is..
Is het een functionele site, puur gericht op het snel op kunnen zoeken van informatie, dan ben ik het met je eens. Is het een site die meer gericht is op het kunst aspect van de site, reclame maken, gaaf overkomen etc, dan kan een ander type navigatie zelfs van pas komen. Kijk naar de site van Jiskefet bijvoorbeeld, buiten het feit dat de site some niet helemaal klopt, is de navigatie ook anders, niet duidelijk waar je heen gaat. Maar je bezoekt die site ook niet met een doel (anders doe je iets behoorlijk fout )
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-08-2003, 09:46
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Site is traag, zo traag dat ik gewoonlijk niet ga wachten tot hij geladen is. Belangrijk punt!

Verder, een beetje standaard... Ziet er wel geinig uit, maar niks bijzonders...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-08-2003, 13:19
Zoulou
Avatar van Zoulou
Zoulou is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 18-08-2003 @ 18:38:
Echte spam protectie bestaat niet echt (buiten protectie van je mailbox, maar dit is ook maar relatief), dus zoals er al gezegd werd door McLaren: voorkomen is beter dan genezen. Gewoon een simpel PHP sendmail script should do the trick!
Ja, ofwel dit progje ziet er goed uit. Zelf nooit getest though.
http://www.ddhomepage.nm.ru/ddmailto.html
__________________
Rock is dead they said? Long live Rock!
Oud 20-08-2003, 13:21
Zoulou
Avatar van Zoulou
Zoulou is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-08-2003 @ 10:46:
Site is traag, zo traag dat ik gewoonlijk niet ga wachten tot hij geladen is. Belangrijk punt!

Verder, een beetje standaard... Ziet er wel geinig uit, maar niks bijzonders...
Jah idd, omdat het een .tk domein is. Stond er niet in de regels dat je naar de echte host moest verwijzen en niet naar de tk-host?
__________________
Rock is dead they said? Long live Rock!
Oud 20-08-2003, 13:36
Zoulou
Avatar van Zoulou
Zoulou is offline
Citaat:
McLaren schreef op 19-08-2003 @ 08:58:
- als ik mijn browser kleiner maak, resized die foto
- navigatie is bagger, je kunt niet zien wat wat is
- de scrollbalk is te licht teenover de achtergrond, je ziet 'm amper
En meer is er niet dus heb niks meer te zeggen..
- hier geen resize (kzag het wel met netscape), maar als dat zo is op explorer is dat idd niet echt handig, het is zo al klein genoeg.
- nou, ja, is een beetje waar, tenzij je naar je statusbalk kijkt terwijl je over die blokjes gaat, wat natuurlijk ook niet zo prettig is. Gewoon een helpdingetje met "badroom pics" "kitchen pics" die opplopt als ej over die blokjes gaat zou leuker overkomen. Maar de charme van die site zit net in zijn soberheid. Het is ook eens leuk om ergens op te klikken zonder goed te weten wat je te wachten staat
= scrollbar heeft hier ook default windowskleur (wederom met netscape).
__________________
Rock is dead they said? Long live Rock!
Oud 20-08-2003, 14:42
deathz0rz
deathz0rz is offline
Hou je aan de volgende regels als je je site wilt laten checken:
Vermeld bij een .tk domein ook altijd de orginele URL waar het domein naartoe linkt.
__________________
Ooit. Dan.
Oud 21-08-2003, 13:19
roman
Avatar van roman
roman is offline
the alternative two

site met fotos, gedichten muziek etc.
__________________
check this riff, its fucking tasty
Oud 21-08-2003, 13:59
TIGEK
TIGEK is offline
Citaat:
roman schreef op 21-08-2003 @ 14:19:
the alternative two

site met fotos, gedichten muziek etc.
Tekst onleesbaar
2 keer een popup en dan dome klokje.

Dus
__________________
Laptops zijn net vrouwen. Je moet er voor zichtig mee omgaan als je iets fout doet is het heel gevaarlijk.
Oud 21-08-2003, 15:30
Verwijderd
Dan mijne ook maar weer sinds ik een geheel anders werkende lay-out enzo heb. Hij is nog niet helemaal af maar dit heb ik tot nu toe. www.kydnav.tk of http://home.deds.nl/~kydnav

ps. Voor de mooie versie heb je vitalize nodig. Dit is een programma zonder spyware, reclame etc. De link om deze geheel legaal en gratis te downloaden staat op de eerste pagina waar je kan kiezen welke versie je wilt.
Oud 21-08-2003, 15:48
Verwijderd
Citaat:
kydnav schreef op 21-08-2003 @ 16:30:
Dan mijne ook maar weer sinds ik een geheel anders werkende lay-out enzo heb. Hij is nog niet helemaal af maar dit heb ik tot nu toe. www.kydnav.tk of http://home.deds.nl/~kydnav

ps. Voor de mooie versie heb je vitalize nodig. Dit is een programma zonder spyware, reclame etc. De link om deze geheel legaal en gratis te downloaden staat op de eerste pagina waar je kan kiezen welke versie je wilt.
Niemand gaat vitalize downloaden aangezien eht alleen op jou website gebruikt word..
Oud 21-08-2003, 15:53
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef op 21-08-2003 @ 16:48:
Niemand gaat vitalize downloaden aangezien eht alleen op jou website gebruikt word..
bij mijn neef ook
het is echt een superklein bestandje. Bij de mensen die het gedownload hebben duurde het maar 2 seconden ofzo.
Oud 21-08-2003, 15:56
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
kydnav schreef op 21-08-2003 @ 16:30:
Dan mijne ook maar weer sinds ik een geheel anders werkende lay-out enzo heb. Hij is nog niet helemaal af maar dit heb ik tot nu toe. www.kydnav.tk of http://home.deds.nl/~kydnav

ps. Voor de mooie versie heb je vitalize nodig. Dit is een programma zonder spyware, reclame etc. De link om deze geheel legaal en gratis te downloaden staat op de eerste pagina waar je kan kiezen welke versie je wilt.
Ja, even doorgaan zo. Straks heb ik 124.461 programma`s nodig voor websites omdat ze van die bagger-plugins nodig hebben.
Oud 21-08-2003, 19:16
Verwijderd
Citaat:
kydnav schreef op 21-08-2003 @ 16:53:
bij mijn neef ook
het is echt een superklein bestandje. Bij de mensen die het gedownload hebben duurde het maar 2 seconden ofzo.
Dit geeft mij nog steeds geen reden om het te downloaden,
voor 1 site die ik zie, maar alleen bekijk voor jou..
EN een site die ik niet eens ken..
Oud 21-08-2003, 19:54
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Zoulou schreef op 20-08-2003 @ 14:19:
Ja, ofwel dit progje ziet er goed uit. Zelf nooit getest though.
http://www.ddhomepage.nm.ru/ddmailto.html
Beetje overdreven om daar iets voor te gaan gebruiken, vind je niet?
mail() in PHP koppelen aan de uitvoer van een form en je bent klaar... Niemand die je mail adres ziet....
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-08-2003, 01:40
XzeoN
Avatar van XzeoN
XzeoN is offline
http://xzeon.tk
of
http://members1.chello.nl/~ka.ramada
__________________
.even the scars forget the wounds.
Oud 25-08-2003, 07:54
TIGEK
TIGEK is offline
Citaat:
XzeoN schreef op 25-08-2003 @ 02:40:
http://xzeon.tk
of
http://members1.chello.nl/~ka.ramada
Ik zie niets na het intro op mijn 800*600 scherm. Alleen wat rode lijnen en wat tekst .

De tekst neemt 1/8 van de hele site in beslag
Daarnaast is hij heel donker. Voor mij krijg je een -9

Maak een website die je kunt bekijken op zijn minst op 800*600 kleiner hoef je geen rekening mee te houden.

Veel her design plezier
__________________
Laptops zijn net vrouwen. Je moet er voor zichtig mee omgaan als je iets fout doet is het heel gevaarlijk.
Oud 25-08-2003, 10:53
XzeoN
Avatar van XzeoN
XzeoN is offline
Citaat:
TIGEK schreef op 25-08-2003 @ 08:54:
Ik zie niets na het intro op mijn 800*600 scherm. Alleen wat rode lijnen en wat tekst .

De tekst neemt 1/8 van de hele site in beslag
Daarnaast is hij heel donker. Voor mij krijg je een -9

Maak een website die je kunt bekijken op zijn minst op 800*600 kleiner hoef je geen rekening mee te houden.

Veel her design plezier
ik kan wel wat aan de resolutie doen. aan de hoeveelheid felheid kan ik niks doen, aangezien ik een flatscreen heb die op scherp staat en dus heel fel is in kleuren. ik kan ook niet met iedereen z'n contrast en brightness rekening gaan houden.

ciao!
__________________
.even the scars forget the wounds.
Oud 26-08-2003, 15:33
Cat
Avatar van Cat
Cat is offline
Na lang zwoegen staat em on-line, mijn website:
http://users.belgacom.net/inge.kusse.be/

Wat vinden jullie ervan? Niet te streng zijn hé, want het is mijn alereerste website.

P.S. Vergeet niet het guestbook te tekenen wanneer je weggat
__________________
Take a look @ http://users.belgacom.net/inge.kusse.be/
Oud 26-08-2003, 20:06
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
Citaat:
Cat schreef op 26-08-2003 @ 16:33:
Na lang zwoegen staat em on-line, mijn website:
http://users.belgacom.net/inge.kusse.be/

Wat vinden jullie ervan? Niet te streng zijn hé, want het is mijn alereerste website.

P.S. Vergeet niet het guestbook te tekenen wanneer je weggat
Over smaak valt niet te twisten, maar...

1. achtergond zuigt, is standaard

2. het plaatje op je home is zo groot dat ik moet scrollen om het onderste te lezen, dat zuigt

3. Bij navigatie moet ik voor een 'knop' scrollen, dat zuigt, doe juist die knoppen dichter bij elkaar en de scroll bar weg halen, als je toch met frames werkt

4. haal de frameborders weg dat is lelijk

5. al je fotos kleiner formaat en dan click on bigger ofzo, dit formaal zuigt, helemaal kloten met scroll om de fotos goed te zien

6. Genealogy, waarom zet je zowiezo de link als de pagina niet af is? Link weg halen en erbij zetten als de pagina erop is

7. en dat bericht dat je krijgt als je van je site gaat is irritant, people dont like knowing youre watching them, they know you are but dont remind them! Zelfde als sites waar je ip adres bij staat, het zuigt

verder behoorlijk standaard site, geen wonder met frontpage?
__________________
Kom maar op!
Oud 29-08-2003, 20:18
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Na veel bloed zweet en tranen, is 'ie eindelijk af:

www.dbz-wormhole.nl

ter vergelijking is hier overigns mijn oude site: http://www.angelfire.com/anime4/animegirl16/index.html

Ik ben best wel vooruit gegaan, he?

Meningen zijn welkom (wees genadig a.u.b )

P.S. als je zoekt zie je hie en daar en staan. ja, deze heb ik van een forum similair to scholieren.com geplukt maar ik heb 'm keurig naar m'n eigen server gedownload (vond het een leuke smilie )
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 29-08-2003, 20:40
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 29-08-2003 @ 21:18:
Na veel bloed zweet en tranen, is 'ie eindelijk af:

www.dbz-wormhole.nl

ter vergelijking is hier overigns mijn oude site: http://www.angelfire.com/anime4/animegirl16/index.html

Ik ben best wel vooruit gegaan, he?

Meningen zijn welkom (wees genadig a.u.b )

P.S. als je zoekt zie je hie en daar en staan. ja, deze heb ik van een forum similair to scholieren.com geplukt maar ik heb 'm keurig naar m'n eigen server gedownload (vond het een leuke smilie )
Wow.. stukken beter dan dat geval dat je eerst postte

Commentaar moet er natuurlijk ook zijn

- Die ruitjes... misschien als je die wat kleiner maakt, en de lijntjes wat dunner?
- Gebruik geen GIF voor die achtergronden. GIFs hebben maar max. 256 kleuren en daardoor is die overgang van grijs naar wit niet zo mooi. Gebruik liever JPG
- Als je tekst maakt met een tekenprogramma, zorg dat anti-aliasing aanstaat. Wordt het een stuk mooier door
- Grijze links op een grijze achtergrond staat niet zo netjes (ga bijv. met je muis eens over "F.A.Q.")

Maar 't is zeker een hele verbetering
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.

Laatst gewijzigd op 29-08-2003 om 20:43.
Oud 30-08-2003, 11:06
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
M@rco schreef op 29-08-2003 @ 21:40:
Wow.. stukken beter dan dat geval dat je eerst postte

Commentaar moet er natuurlijk ook zijn

- Die ruitjes... misschien als je die wat kleiner maakt, en de lijntjes wat dunner?
- Gebruik geen GIF voor die achtergronden. GIFs hebben maar max. 256 kleuren en daardoor is die overgang van grijs naar wit niet zo mooi. Gebruik liever JPG
- Als je tekst maakt met een tekenprogramma, zorg dat anti-aliasing aanstaat. Wordt het een stuk mooier door
- Grijze links op een grijze achtergrond staat niet zo netjes (ga bijv. met je muis eens over "F.A.Q.")

Maar 't is zeker een hele verbetering
*ego groeit 3 meter per minuut*
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 01-09-2003, 04:04
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Die site is echt super, SuperSanne. Je maakt je naam meer dan waar *hihi*

Echter, onder Mozilla Firebird ziet de site er heel anders uit dan onder MSIE. Aantal dingen werken onder Firebird niet, wat waarschijnlijk komt door foutjes in je HTML (MSIE is hier minder 'strict' in).

Loop de volgende fouten eens na, en plaats een goede <!DOCTYPE> bovenaan je site:

http://validator.w3.org/check?uri=ht...1+Transitional
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Oud 01-09-2003, 18:03
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 29-08-2003 @ 21:18:
Na veel bloed zweet en tranen, is 'ie eindelijk af:

www.dbz-wormhole.nl

ter vergelijking is hier overigns mijn oude site: http://www.angelfire.com/anime4/animegirl16/index.html

Ik ben best wel vooruit gegaan, he?

Meningen zijn welkom (wees genadig a.u.b )

P.S. als je zoekt zie je hie en daar en staan. ja, deze heb ik van een forum similair to scholieren.com geplukt maar ik heb 'm keurig naar m'n eigen server gedownload (vond het een leuke smilie )
Weer een dbz site, zijn er pas 1000en van..

Maar goed, verder.
vind er weinig aan
irritante ruitjes
Verkeerde lettertype bij cats

mjah, vind 'm lelijk :/
Oud 01-09-2003, 18:50
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Ik zal mijn site ook maar posten om hem te laten beoordelen en tips te ontvangen .

Wil erbij zeggen dat ik niet zo goed sites kan maken en er wel wat fouten op de site op zullen staan.

Pagina Cartoons verschilt met de rest, dit omdat ik nog bezig ben het menu op elke pagina hetzelfde te maken.

Banner is ook niet mooi vind ik, moet wat beters zien te maken/vinden.

Plaatjes kunnen langzaam laden, komt 1 rechterbanner ...
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!

Laatst gewijzigd op 02-09-2003 om 17:26.
Oud 02-09-2003, 15:30
Verwijderd
Citaat:
RayMania schreef op 01-09-2003 @ 19:50:
Ik zal mijn site ook maar posten om hem te laten beoordelen en tips te ontvangen .

Wil erbij zeggen dat ik niet zo goed sites kan maken en er wel wat fouten op de site op zullen staan.

Pagina Cartoons verschilt met de rest, dit omdat ik nog bezig ben het menu op elke pagina hetzelfde te maken.

Banner is ook niet mooi vind ik, moet wat beters zien te maken/vinden.

Plaatjes kunnen langzaam laden, komt 1 rechterbanner ...
Waarom zie ik (volgens mij) alleen avatars van forummers hier?

kleine opsomming (niet op letten als ik de naam verkeerd heb gespeld ):
bloempjuh

Jon
proxy
n00dles
qiamra (ofziets)
norfair
evito

moonmonkey
sarahbressers
nothing

boogie en murwari
vampiria
god hoe heette die ook al weer, ben het ff kwijt maar is wel een forummer
ijsprinses
methuselah
weet ik ook zo snel niet meer, maar komt me zeer bekend voor
*booh* etc
Chaos
Hatake Kakashi
De Communiceerbeer
Monrath
LadyOfTheFlowers
-nielz-
Koen
Tofke
En zo kan ik serieus nog lang doorgaan. Heb je wel ergens gezocht ipv hier gewoon alle avatars van gebruiken?

Laatst gewijzigd op 02-09-2003 om 17:26.
Oud 02-09-2003, 16:34
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
kydnav schreef op 02-09-2003 @ 16:30:
Waarom zie ik (volgens mij) alleen avatars van forummers hier?

kleine opsomming (niet op letten als ik de naam verkeerd heb gespeld ):
[afbeelding] bloempjuh
[afbeelding]
Jon
[afbeelding] proxy
[afbeelding] n00dles
[afbeelding] qiamra (ofziets)
[afbeelding] norfair
[afbeelding] evito
[afbeelding]
moonmonkey
[afbeelding] sarahbressers
[afbeelding] nothing
[afbeelding]
[afbeelding] boogie en murwari
[afbeelding] vampiria
[afbeelding] god hoe heette die ook al weer, ben het ff kwijt maar is wel een forummer
[afbeelding] ijsprinses
[afbeelding] methuselah
[afbeelding] weet ik ook zo snel niet meer, maar komt me zeer bekend voor
[afbeelding] *booh* etc
[afbeelding] Chaos
[afbeelding] Hatake Kakashi
[afbeelding] De Communiceerbeer
[afbeelding] Monrath
[afbeelding] LadyOfTheFlowers
[afbeelding] -nielz-
[afbeelding] Koen
[afbeelding] Tofke
En zo kan ik serieus nog lang doorgaan. Heb je wel ergens gezocht ipv hier gewoon alle avatars van gebruiken?
Stefanlovertje
Orion?
Wasp?
-Niels-
Oud 02-09-2003, 16:45
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline


Deze ken ik ook ergens van.... ligt op het puntje van m'n tong...
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 02-09-2003, 17:26
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 02-09-2003 @ 17:45:
[afbeelding]

Deze ken ik ook ergens van.... ligt op het puntje van m'n tong...
ekki.

Anyway, dat is dus idd niet de bedoeling.
Oud 02-09-2003, 17:27
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
RayMania schreef op 01-09-2003 @ 19:50:
Ik zal mijn site ook maar posten om hem te laten beoordelen en tips te ontvangen .

Wil erbij zeggen dat ik niet zo goed sites kan maken en er wel wat fouten op de site op zullen staan.

Pagina Cartoons verschilt met de rest, dit omdat ik nog bezig ben het menu op elke pagina hetzelfde te maken.

Banner is ook niet mooi vind ik, moet wat beters zien te maken/vinden.

Plaatjes kunnen langzaam laden, komt 1 rechterbanner ...
Een zéér lage actie van je dat je gewoon avatars hebt gejat. Dikke voor je site IMHO. Daarom ook geen sitecheck.
Oud 02-09-2003, 17:52
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Koen schreef op 02-09-2003 @ 18:27:
Een zéér lage actie van je dat je gewoon avatars hebt gejat. Dikke voor je site IMHO. Daarom ook geen sitecheck.
Mee eens, maar wel jammer. We hadden net onbewust een leuk spelletje gecreëerd: forum-memory (zoek de juiste forummer bij het juiste plaatje...hadden we die trouwens niet een keer op onzin?)
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 03-09-2003, 07:50
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Jammer, maar het is iig niet mijn schuld.
Maak samen met iemand anders aan die site.
Hij zoekt avatars op forums en stuurt ze op naar mij als hij ze mag gebruiken (PM-en). Ik verkleinde ze als ze te groot waren etc...

Dus ik dacht dat alle avatars die erop staan gebruikt konden worden omdat de "eigenaars" "Ja" hadden gezegd.

Avatars komen niet alleen van Scholieren, maar ook van 'tig andere forums en daar zou die hetzelfde doen.

Hij is nu op introductieweek ofzoiets dus kan alleen bellen. Maar ik zeg het wel als hij thuis is (vrijdag).

Heb ze er iig wel afgehaald...
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Oud 05-09-2003, 11:02
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Ik heb iig zeker geen PM gehad over of iemand mijn avatar gebruiken mocht, en reken maar dat die self-made is en dus nergens anders op i-net te vinden is, dus dat is onzin, van zijn kant.

Maar goed, back ontopic.
Oud 07-09-2003, 16:40
AtOx
Avatar van AtOx
AtOx is offline
laat ik maar eens lekker ontopic zijn

www.oppassen.be

check'm maar

(we hebben net nieuwe layout)
net = een paar weken.


tnx
__________________
De enige helpende hand vind ik aan het einde van m'n mouw...HIP: zopje, BlackButterfly, Liltje ,JoJoz,BadlyDrawnGirl,dyfusica, ....Mema mn vrouwtjuh
Oud 18-09-2003, 17:30
maarten_z
Avatar van maarten_z
maarten_z is offline
www.maarten-z.tk
niet veel, maarjah
__________________
-
Oud 18-09-2003, 17:33
AtOx
Avatar van AtOx
AtOx is offline
Citaat:
AtOx schreef op 07-09-2003 @ 17:40:
laat ik maar eens lekker ontopic zijn

www.oppassen.be

check'm maar

(we hebben net nieuwe layout)
net = een paar weken.


tnx
wauw wat een actief topic mijn post staat hier al meer dan 10 dagen te blinken

misschien kunnen jullie eens reageren?
__________________
De enige helpende hand vind ik aan het einde van m'n mouw...HIP: zopje, BlackButterfly, Liltje ,JoJoz,BadlyDrawnGirl,dyfusica, ....Mema mn vrouwtjuh
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware sitecheck
katten
6 22-09-2003 04:50
Software & Hardware WIl jij je eigen website? Leer hier makkelijk en snel html! Of rate de site gewoon :D
ghostrabb
3 12-08-2003 18:13
Software & Hardware sitecheck
Lil' Stef
4 09-07-2003 20:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15.